SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Lupus1999 »

Så er det en hjemmesejr, der skal til at spille os helt ind i varmen i forhold til top 6.

Jeg tror det bliver svært, men håber Brumado er klar og at han er løsningen i forhold til mål, opspil og at han kan være en trussel, så der bliver mere plads til Isaksen.

Hvad tænker i om kampen?

Fcm5600
Indlæg: 174
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Fcm5600 »

Håber det bedste, frygter det værste

Inden forårsstart troede man at Byskov ville slå igennem, giv ham nu chancen flere kampe i træk. 2 halvlege mod Sporting, som lige har spillet lige op mod Arsenal. Det er ikke en chance. Hvis det koster top6, jamen, den kan ryge uanset hvad!

Jeg håber på lidt spilmønstre, og gode offensive takter på en god bane. Også en sejr :fcm:

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af mousebreaker »

Lupus1999 skrev:
12. mar 2023, 01:44
Så er det en hjemmesejr, der skal til at spille os helt ind i varmen i forhold til top 6.

Jeg tror det bliver svært, men håber Brumado er klar og at han er løsningen i forhold til mål, opspil og at han kan være en trussel, så der bliver mere plads til Isaksen.

Hvad tænker i om kampen?
Det her fortæller bare alt om hvor vi er lige nu. Vi håber simpelthen på at Brumado er løsningen, selv oven på endnu en lang skadespause. Fortæller alt om hvor vi er, og hvor katastrofale de sidste transfervinduer har været. Okay, Brumado kan vi i det mindste spille op på qua hans fysik, og det er bestemt vigtigt, men forventer ikke han kommer frem til noget som helst.

Jeg tror kampen ender uafgjort 0-0, måske 1-1, hvorefter vi bliver udspillet i sidste runde mod Silkeborg.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

sonderskov
Indlæg: 51
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af sonderskov »

Uha hvor er det svært at være FCM fan for tiden , fordi ledelsen har været for sent ude med ny indkøb , en gylden regel er vel, at dem vi køber skal LØFTE holdet væsentlig, ellers giver det ingen mening , to vitale kampe hvor vi skal vise format ,ellers........... , god kamp.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Sahl »

Der er ikke nogen undskyldninger i denne her kamp, den skal vindes og det forventer jeg også.

Kigger man over de sidste kampe, så er det tydeligt at man mangler spillere til den slags fodbold AC gerne vil spile, men derfor behøver han jo ikke spille så mange ude af position osv, når nu han ikke har spillerne til det.

Det vigtigste er, at man giver plads til en rigtig 9ér. Det skal enten være Selmani eller Heiselberg der er på den position i dag! Men jeg frygter det bliver enten Olsson eller lignende. Det positive ved denne sæsons udfald, er at det må gå op for ledelse, hvor meget der skal skiftets rundt og hvor vigtig en klasse angriber faktisk er.

Gætter stadigvæk på at vi vinder 2-0. Det er en kamp der skal vindes og burde vindes, også med det spillermateriale man har.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror på en sejr! Men som I skriver, man frygter jo det værste, for har vi set bunden af det her endnu?

Tror det er godt at Erik er tilbage i startopstillingen, når det går som det går, så er ledelse utrolig vigtig. Forhåbentlig er han rigtig klar, så vi ikke risikerer noget.

Come on FC!

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Debussy »

Det er simpelthen en katastrofe, at vi er gået fra at skulle føle os sikre på tre point mod samtlige modstanere til at frygte nederlag til bundproppen.

7-9-13 så spiller vi en flot kamp og får 3 point i dag, så mit humør for hele næste uge er reddet.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af AltidFCM »

Undskyld mig, men hvad fanden er det Olsson laver? Svensk landsholdsspiller og jeg ved ikke hvad. Jeg håber godt nok ikke, vi bruger de rigtig mange millioner, det vil koste at hente ham permanent.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af ABT »

Hold kæft hvor er vi ringe og pøllet…

Det er ren overlevelse ind til sommer. Vi kan ikke lave mål om det så galt vores eksistens. De hold der ligger i bund 6 kan vi ikke slå - bare se de seneste tre kampe (hvis vi ikke kommer tilbage her) - taber til Brøndby, holder et ufortjent X i Aalborg og nu bagude ud til den absolutte lanterne rouge.

Vanvid…
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af JBT »

De kunne spille fra nu af og til juleaften uden at score.. satme jammerligt at se på

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Debussy »

Det er efterhånden ikke nok med reformer i Midtjylland. Der skal efterhånden en hel revolution til. Det er simpelthen så håbløst at se på...

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af JBT »

Olsson er nærmest den der har kostet flest mål siden ankomst. Han er simpelthen ikke god nok til suppen

Som sagt siden efteråret, handler det kun om overlevelse for fcm. På en power ranking pt, er man vel næstdårligste hold i ligaen, det er der ingen tvivl om.

Der må og skal rulles hoveder, når man leger komiske Ali og ikke vil købe en 9’er

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af AltidFCM »

Nej nej nej. Hvad er det, der foregår...

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af JBT »

Der må være nogle aktionærer som ikke er tilfredse med det shit show her.

Et eller andet skal der da ske på indre linjer til sommer

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af JBT »

Tættere på 3-0 end 1-1 i første halvleg. Its a fucking disgrace

Besvar