SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ingen kæmper for logoet, ingen kæmper for klubben og mange er total ligeglade, they don't give a shit.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af PH1978 »

Nå … Ikke flere kampe til mig i denne sæson.
Ses efter sommerferien.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Dondinho »

PH1978 skrev:
12. mar 2023, 16:43
Nå … Ikke flere kampe til mig i denne sæson.
Ses efter sommerferien.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Taber mentalitet

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af MFKM »

Eneste positive: Aral og Bak. Isaksen også fortsat god, men ramt af han skal lave så meget selv.

Jeg er ikke overrasket, hvis Capellas er væk efter landsholdspausen eller senest til sommer.

Ja, den sportslige ledelse har fejlet på angriberposten, men vi må altså stadig stille med 11 mand hver kamp. Evige rotationer, manglende gejst, sjuskede boldtab og planløst fodbold falder i stort omfang tilbage på træneren.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4158
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Ravnen »

Lidt hårdt, men jeg er ikke engang overrasket hvis Capellas er væk i morgen. Hvor mange håndtag er der lige at trække i? Der burde være mere output fra en lang vinter med træning.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:
12. mar 2023, 17:00
Lidt hårdt, men jeg er ikke engang overrasket hvis Capellas er væk i morgen. Hvor mange håndtag er der lige at trække i? Der burde være mere output fra en lang vinter med træning.
Graveren og Steinlein har uafhængigt af hinanden sagt, at AC ikke fyres, nu må vi se.

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Jakla »

Jeg er målløs. Svært at se hvordan vi kommer videre herfra. Brumado må være helt færdig nu. Men hvem skal score målene? Simsir og Gustav. Måske også Ashour, må frem i front. Hold op hvor laver vi mange fejl. Sommervinduet skal resultere i en kæmpe oprydning.Hvor Brumado og de andre brasserie nok må videre. Når også Isaksen ryger er det næsten som at starte forfra.

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af JBT »

Olsson er klart det svageste punkt på holdet udover det faktum, at man mangler en angriber = en sisto bare på central midt - og så er Erik ved at have solide problemer med at starte traktoren og komme op i et bare nogenlunde jævnt løbetempo efterhånden, og generelt ellers, at følge med i hvad der sker på banen. Dalle har haft en piv elendig personlig sæson også.

Der var mangel på kompakthed i dag, men også basal velvillighed til at ofre sig, så defensivt så det enormt svagt ud.

Men der er jo grundlæggende meget mere galt og alle byder ind med noget korrekt - der mangler kvalitet oppe fra, i ledelsen og det skinner igennem ned i rækkerne. Niveauet er ikke til mere en hvor man ligger og AC virker for flink af sig, til at kunne redde det. 1. Division lurer lige om hjørnet hvis ikke man tager sig gevaldigt sammen snart.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Sahl »

Uacceptabelt performance fra de fleste spillere og det er helt tydeligt, at AC gerne vil spille med de bedste, men de fungerer ikke ude af position!
Det er helt tosset, at man spiller Chili som spids i starten. Vi har slet slet ikke spillerne til det system AC vil spille, måske skal have spille efter det han kan med spillerne og så overleve indtil sommer.

Nedrykningsspil er også sjovt... eller noget. Det eneste der kan redde sæsonen lidt, ville være en 7 plads og at vinde playoff til Europa, men selv det virker urealistisk pt.

Der skal ske store udskiftninger til sommer

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 869
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af ABT »

Man ved efterhånden ikke hvor man skal starte og slutte med den her klub…

Hvad foregår der lige for at lukke 6(!!) mål ind over to kampe mod rækkens absolutte bundprop, og som derudover før i dag havde lavet færrest mål i hele rækken?? Det burde jo aldrig kunne ske. Udover mod FCM anno 2022/2023.

Erik i interview ved halvleg:
“Vi har nu sat os selv i en position, hvor vi skal ud i et helt vanvittigt comeback i 2. halvleg”

Og det var altså “et vanvittigt comeback” i en kamp hvor man er bagud 0-1 på hjemmebane, til ligaens bundprop. Den lader vi lige stå lidt… vanvittigt at det er nået derhen, hvor det er det take man har på tingenes tilstand. Det skriger til himlen, at klubben fra ende til anden er ved at rådne op. Det er trist.

Ledelsen har fejlet de sidste mange vinduer - hvert fald på ind-siden. Det er vi vist alle enige om. Når det er sagt, virker Capellas også til at være fejlcastet/ikke kompetent nok til et cheftræner sæde i Suppen hvor forventningen er at man out-smarter de andre. Hans måde at anskue fodbolden på virker ganske enkelt for naiv, selvom hans arbejdsbetingelser er elendige. Jeg tror der skal ryddes op på såvel ledelsesgangene som på trænerbænken og i truppen. Der skal eksploderes en større bombe i FCM for at få vendt skuden. For pt slår vi ingen, og vi skal være glade for 4 kampes forspring til Lyngby/AaB.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af PH1978 »

Dondinho skrev:
PH1978 skrev:
12. mar 2023, 16:43
Nå … Ikke flere kampe til mig i denne sæson.
Ses efter sommerferien.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Taber mentalitet
Spillerne er gået ferie igen, så kan jeg lige så godt følge dem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

felisan
Indlæg: 158
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:01
Kontakt:

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af felisan »

PH1978 skrev:
12. mar 2023, 16:43
Nå … Ikke flere kampe til mig i denne sæson.
Ses efter sommerferien.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg nyder med holdet.. og pt. lider med holdet.
Det kommer jeg til at gøre resten af sæsonen også.

Jeg håber dog på, at man i det mindste begrænser spilnimutter til Selmani.
Heiselberg bør være førsteangriber nu og indtil sommer, hvor Dju støder til
Desuden skal der tages stilling til Olsson
Vil man beholde Olsson, vil man betale for Olsson?
Hvis ikke, så vil det være tåbeligt at han fortsat fratager spilminutter fra fx Ashour, Simsir eller Sørensen

FCM2000
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af FCM2000 »

det nemmeste er at pege på træneren, men det har man jo gjort een gang før.

Jeg vil lede det op til at skelne mellem træneren ----- sportslige ledelse/steinlein ---- bestyrelsen/ejerne

Vi kender ikke de faktiske forhold, derfor er det svært at pege på hvem der er ansvarlig, er det bestyrelsen der er fedte med pengene, eller er det Svend og Steinlein der ikke forvalter indkøbene ???

Den der med at gå 10 pct bedre ud af hvert vindue er skudt til hjørne

de sidste 3-4 vinduer har man fejlet, mens man har puget pengene fra salg, så man vel nu har en egenkapital på 400 mill kroner

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af JBT »

FCM2000 skrev:
12. mar 2023, 19:44
det nemmeste er at pege på træneren, men det har man jo gjort een gang før.

Jeg vil lede det op til at skelne mellem træneren ----- sportslige ledelse/steinlein ---- bestyrelsen/ejerne

Vi kender ikke de faktiske forhold, derfor er det svært at pege på hvem der er ansvarlig, er det bestyrelsen der er fedte med pengene, eller er det Svend og Steinlein der ikke forvalter indkøbene ???

Den der med at gå 10 pct bedre ud af hvert vindue er skudt til hjørne

de sidste 3-4 vinduer har man fejlet, mens man har puget pengene fra salg, så man vel nu har en egenkapital på 400 mill kroner
Hele visionen og alle ambitioner er da skudt til hjørne i lang tid nu. Det viser blot at man er en døgnflue til FCK i det lange løb - total grinagtigt - men kommer nok ikke bag på nogen

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1869
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R21 - FC Midtjylland - Lyngby BK

Indlæg af Lupus1999 »

Så er kuglerammen sat op.

RFC - AGF (1-1)

Stilling inden runde 22.

AGF 30 point
Brøndby 30 point
RFC 30 point
SIF 28 point
OB 28 point
FCM 27 point

Kampe
AaB - RFC (2-1)
AGF - OB (1-2)
FCN - BIF (3-1)
SIF - FCM (0-1)

Stilling
OB 31 point
FCM 30 point
AGF 30 point

BIF 30 point
RFC 30 point
SIF 28 point

Besvar