SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af JBT »

KEP sagde det meget godt lige nu i studiet, at truppen mangler kvalitet og ikke er bedre end hvor de ligger pt.

Hvordan fanden skal en ung angriber fra leje i Fredericia komme hjem og gøre fcm til en konsistent top 50 klub uanset hvor meget man så synes om ham

Det er jo direkte pinligt efterhånden

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Ravnen »

Det kan ikke siges meget anderledes end: Det er sgu en katastrofe at tabe den kamp!

Vi spiller egentlig ikke så tosset, men luk Isaksen ned og vi er tæt på tandløse.

Noget andet er at det er en fortsættelse af en fuldstændig katastrofal hjemmebane statistik. Nu 10 kampe på hjemmebane i denne sæson, og vi har kun vundet sølle 2 (!!) kampe.
Det er kun Aab (1) og Lyngby (0) som har vundet færre hjemmekampe end os.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
27. feb 2023, 21:22
KEP sagde det meget godt lige nu i studiet, at truppen mangler kvalitet og ikke er bedre end hvor de ligger pt.

Hvordan fanden skal en ung angriber fra leje i Fredericia komme hjem og gøre fcm til en konsistent top 50 klub uanset hvor meget man så synes om ham

Det er jo direkte pinligt efterhånden
Heiselberg sad på bænken i Fredericia til sidst, på et bundhold i den næst bedste række, ham den anden man har lejet i israel sad også på bænken i Israel. Det er de to den sportslige ledelse hænger deres hat på. Det er lidt rystende, at man ikke har formået at hente noget bedre ind.

Det er for nemt for en modstander kun at skulle koncentrere sig om een mand i fronten, nemlig isaksen

Hjemmebanestatistik siger
2-3-5, i 10 kampe har de formået at hente 9 point, det er kun lyngby og aab der er ringere

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tak for en lortekamp hvor vi udstiller hvor pivringe vores hold er. Paulinho skulle sgu være hevet ud allerede i 1 halvleg og Ashour ligeledes, jeg kommer ikke på stadion resten af sæsonen og slipper også for at se Europæiske kampe næste år, for det magter vores hold sgu ikke, overhovedet ikke. De medaljer Steinlein snakker om, dem kan han sgu godt skyde en hvid pil efter for det kommer ikke til at ske. Sælg de brassere Paulinho og Charles, de kan vel indbringe en sixpack eller sådan noget.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af JBT »

Ravnen skrev:
27. feb 2023, 21:24
Det kan ikke siges meget anderledes end: Det er sgu en katastrofe at tabe den kamp!

Vi spiller egentlig ikke så tosset, men luk Isaksen ned og vi er tæt på tandløse.

Noget andet er at det er en fortsættelse af en fuldstændig katastrofal hjemmebane statistik. Nu 10 kampe på hjemmebane i denne sæson, og vi har kun vundet sølle 2 (!!) kampe.
Det er kun Aab (1) og Lyngby (0) som har vundet færre hjemmekampe end os.
Spiller godt? Igennem 1 halvleg hjerner forsvaret alt for ofte bolden helt umotiveret op i ingenmandsland, som om man er bange for at spille og løbe for hinanden. Boldomgang også alt for langsommeligt og Olsson giver mig de ondeste flashbacks til sistos ift hvor mange berøringer han ønsker at tage

Synes det meste af ideforladt efterhånden uanset om vi taler ledelse, træner eller spillere.

Man skal jo ha 9 pligt point i de sidste 3 kampe, men det ved alle jo ikke sker, eftersom man ikke aner en kæft om hvad man egentlig render og laver derinde

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af JBT »

TrueWolfMidt skrev:
27. feb 2023, 21:50
Tak for en lortekamp hvor vi udstiller hvor pivringe vores hold er. Paulinho skulle sgu være hevet ud allerede i 1 halvleg og Ashour ligeledes, jeg kommer ikke på stadion resten af sæsonen og slipper også for at se Europæiske kampe næste år, for det magter vores hold sgu ikke, overhovedet ikke. De medaljer Steinlein snakker om, dem kan han sgu godt skyde en hvid pil efter for det kommer ikke til at ske. Sælg de brassere Paulinho og Charles, de kan vel indbringe en sixpack eller sådan noget.
Europa giver sig selv at sparre sig for, for det bliver fcm ikke en del af i næste sæson

Jeg har kaldt de ting her for længst, det er et eller andet sted komisk at være vidne til

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af MFKM »

Tankevækkende hvor meget Peter Sørensen har ændret på Brøndbys udtryk over en vinterpause kontra hvad Capellas har formået i hans tid i klubben.

Paulinho helt elendig i dag.

Ashour heldig med ikke at få en udvisning. Hjernedødt.


***Jesper Sørensen som træner naturligvis
Senest rettet af MFKM 27. feb 2023, 22:04, rettet i alt 1 gang.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af TrueWolfMidt »

MFKM skrev:
27. feb 2023, 21:56
Tankevækkende hvor meget Peter Sørensen har ændret på Brøndbys udtryk over en vinterpause kontra hvad Capellas har formået i hans tid i klubben.

Paulinho helt elendig i dag.

Ashour heldig med ikke at få en udvisning. Hjernedødt.
Nu hedder Brøndby træneren ikke Peter Sørensen for det er han sgu ikke godt nok træner til.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er egentlig ikke nervøs for top 6, selvom jeg måske burde være det. Vi mangler at møde nr 7,11 og 12. Vi har godt nok lige tabt til nr 9, men kan vi ikke klare det slutprogram, så har vi heller intet at gøre i top 6.

Min bekymring er mere langsigtet. Vi har ikke spillet godt siden vi blev slået ud af Champions League i efteråret 2020. Træneransættelserne tyder på en manglende strategi på det spillemæssige, og vores trup er blevet stadigt dårligere og er lige nu den svageste vi har haft siden Benhams indtog.
Alt for meget halter. Sommervinduet ligner den største udrensning i mands minde og det siger en del, når det er FCM vi snakker om.
Mit bud er at vi ender som nr fem eller seks til maj og uden europæisk deltagelse. Det skal vi så leve med i fem år og det har vi kun os selv at takke for.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Administrator »

JBT skrev:
27. feb 2023, 21:09
Truppen er lort og det er ledelsens fejl - ikke capellas

Der er dog fortsat ingen klar stil i hvordan vil spille fodbold, kæmpe dumpet udvikling af dette i fcm , man sejler bare videre

Idag var man hunde i kegler ift 1 halvlegs presspil, der var enorme mængder plads til bif

Bund 6 vil være en historisk skandale med budget og forventninger i mente og så må man sgu rulle nogle hoveder
Jeg er helt enig med dig. Når man igen fejler BIG TIME med at hente en angriber, så er det simpelthen så dårlig scouting at det knapt nok kan bedømmes.

Omend der var opløftende takter den sidste halve time, så mangler vi meget endnu.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af FCM2000 »

mousebreaker skrev:
27. feb 2023, 21:59
Jeg er egentlig ikke nervøs for top 6, selvom jeg måske burde være det. Vi mangler at møde nr 7,11 og 12. Vi har godt nok lige tabt til nr 9, men kan vi ikke klare det slutprogram, så har vi heller intet at gøre i top 6.

Min bekymring er mere langsigtet. Vi har ikke spillet godt siden vi blev slået ud af Champions League i efteråret 2020. Træneransættelserne tyder på en manglende strategi på det spillemæssige, og vores trup er blevet stadigt dårligere og er lige nu den svageste vi har haft siden Benhams indtog.
Alt for meget halter. Sommervinduet ligner den største udrensning i mands minde og det siger en del, når det er FCM vi snakker om.
Mit bud er at vi ender som nr fem eller seks til maj og uden europæisk deltagelse. Det skal vi så leve med i fem år og det har vi kun os selv at takke for.
ganske enig, truppen er blevet ringere de sidste par år, fordi de fleste spillere man har hentet, har fejlet.

Det vil ske for alle hold, det der bare er sket for FCM er, at man har holdt for længe på de spillere der ikke er lykkedes, feks kaba og brumado, frem for at sælge dem med et tab, det samme kan man sige om sisto, marrony og chilli, alene de her fem spillere er erhvervet for små 90-100 mill kroner, alle er slået fejl, det burde få konsekvenser.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Lupus1999 »

Elendig hjemmebane statistik og fremragende udebanestatisk. Mærkelig sæson på mange områder og meget bekymrende at vi nu kun har 1 sejr i de seneste 5 Superliga kampe.

To sejre i de sidste 3 er nok til top 6, men med vores spil i tankerne, så er intet givet på forhånd.
Offensiven sejler virkelig og det er faktisk det alt afgørende. Vi lukker fint vores modstandere ned, men den manglende offensive og fremadrettede forsvarsspiller bider os virkelig i røven. Dertil mangler der kvalitet på toppen og det er ærgerligt/utur at Heiselberg ikke sparker den ind.

Håber Brumado kommer hurtigt retur, så vi får noget helt andet.

Gubbi77
Indlæg: 116
Tilmeldt: 21. mar 2011, 22:48

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Gubbi77 »

mousebreaker skrev:
27. feb 2023, 21:59
Jeg er egentlig ikke nervøs for top 6, selvom jeg måske burde være det. Vi mangler at møde nr 7,11 og 12. Vi har godt nok lige tabt til nr 9, men kan vi ikke klare det slutprogram, så har vi heller intet at gøre i top 6.

Min bekymring er mere langsigtet. Vi har ikke spillet godt siden vi blev slået ud af Champions League i efteråret 2020. Træneransættelserne tyder på en manglende strategi på det spillemæssige, og vores trup er blevet stadigt dårligere og er lige nu den svageste vi har haft siden Benhams indtog.
Alt for meget halter. Sommervinduet ligner den største udrensning i mands minde og det siger en del, når det er FCM vi snakker om.
Mit bud er at vi ender som nr fem eller seks til maj og uden europæisk deltagelse. Det skal vi så leve med i fem år og det har vi kun os selv at takke for.
Håber du har ret omkring top 6. Men jeg tror desværre, vi kommer til at se, det er fuldstændig ligegyldig, hvem FCM møder i superligaen, for de kan ikke kreere målchancer, hvis Isaksen er lukket ned. Der er ingen dybdeløb, hurtig boldomgang eller nok højintense løb til at flytte et serie 2 forsvar. Jeg synes det er pinligt at se på.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Ravnen »

JBT skrev:
27. feb 2023, 21:52
Ravnen skrev:
27. feb 2023, 21:24
Det kan ikke siges meget anderledes end: Det er sgu en katastrofe at tabe den kamp!

Vi spiller egentlig ikke så tosset, men luk Isaksen ned og vi er tæt på tandløse.

Noget andet er at det er en fortsættelse af en fuldstændig katastrofal hjemmebane statistik. Nu 10 kampe på hjemmebane i denne sæson, og vi har kun vundet sølle 2 (!!) kampe.
Det er kun Aab (1) og Lyngby (0) som har vundet færre hjemmekampe end os.
Spiller godt? Igennem 1 halvleg hjerner forsvaret alt for ofte bolden helt umotiveret op i ingenmandsland, som om man er bange for at spille og løbe for hinanden. Boldomgang også alt for langsommeligt og Olsson giver mig de ondeste flashbacks til sistos ift hvor mange berøringer han ønsker at tage

Synes det meste af ideforladt efterhånden uanset om vi taler ledelse, træner eller spillere.

Man skal jo ha 9 pligt point i de sidste 3 kampe, men det ved alle jo ikke sker, eftersom man ikke aner en kæft om hvad man egentlig render og laver derinde
Jeg synes det så lovende ud i starten, med højt pres og vi spillede os godt ud af situationerne. Man skal trods alt se efter de små fremskridt når vi har haft en så lang periode med dårligt spil. Havde virkelig håbet af sejren over Viborg indvarslede nye tider.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R19 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af JBT »

Ravnen skrev:
28. feb 2023, 01:19
JBT skrev:
27. feb 2023, 21:52
Ravnen skrev:
27. feb 2023, 21:24
Det kan ikke siges meget anderledes end: Det er sgu en katastrofe at tabe den kamp!

Vi spiller egentlig ikke så tosset, men luk Isaksen ned og vi er tæt på tandløse.

Noget andet er at det er en fortsættelse af en fuldstændig katastrofal hjemmebane statistik. Nu 10 kampe på hjemmebane i denne sæson, og vi har kun vundet sølle 2 (!!) kampe.
Det er kun Aab (1) og Lyngby (0) som har vundet færre hjemmekampe end os.
Spiller godt? Igennem 1 halvleg hjerner forsvaret alt for ofte bolden helt umotiveret op i ingenmandsland, som om man er bange for at spille og løbe for hinanden. Boldomgang også alt for langsommeligt og Olsson giver mig de ondeste flashbacks til sistos ift hvor mange berøringer han ønsker at tage

Synes det meste af ideforladt efterhånden uanset om vi taler ledelse, træner eller spillere.

Man skal jo ha 9 pligt point i de sidste 3 kampe, men det ved alle jo ikke sker, eftersom man ikke aner en kæft om hvad man egentlig render og laver derinde
Jeg synes det så lovende ud i starten, med højt pres og vi spillede os godt ud af situationerne. Man skal trods alt se efter de små fremskridt når vi har haft en så lang periode med dårligt spil. Havde virkelig håbet af sejren over Viborg indvarslede nye tider.
Tror vi har set 2 forskellige kampe for organisationen var helt væk på hele banen og bif spillede sig easy gennem 1 og 2 pres som var de fra Silkeborg. Selv Hermansen havde frit spil og der var mega med rum i situationer i fcms ende hvor bif bare skal kigge op, aflevere kuglen og score. Ashour arbejdede ikke baglæns og paulinhos placeringsevner var helt på månen, så utroligt at det ikke blevet straffet mere i 1 halvleg

Besvar