SL R17: Hestene - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af MFKM »

Administrator skrev:
15. nov 2022, 12:45


Nu ved vi jo ikke hvad der ville have sket hvis han afsluttede, men havde han afsluttet og ramt tribunen, så ville hetzen gå på det i stedet for. Jeg sad faktisk og roste hans overblik i stedet for at blindt afslutte fra en dårlig position.
Helt enig - den cutback er det eneste rigtige i situationen - alternativt best case var en afslutning og få et hjørnespark, eller evt. en parering fra keeper og ud i feltet - ved et godt skud, men mest sandsynligt knaldet ud til et målspark.

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af DalaiLama69 »

Administrator skrev:
15. nov 2022, 12:45
DalaiLama69 skrev:
15. nov 2022, 11:17
Administrator skrev:
15. nov 2022, 10:06


Jeg synes faktisk den cutback var genial. Hvorfor afslutte fra en håbløs position, når der (fandme) burde være en eller flere medspillere der også søger ind i feltet for at følge op.
Hmm ja, sådan havde jeg ikke tænkt på det. Dog husker jeg det ikke som, at vinklen var så håbløs fra Kaba, men det kan være jeg tager fejl.
Men også skidt at en spiller som Dreyer ikke kommer ind i feltet i den situation, det kan vi godt blive enige om.
Nu ved vi jo ikke hvad der ville have sket hvis han afsluttede, men havde han afsluttet og ramt tribunen, så ville hetzen gå på det i stedet for. Jeg sad faktisk og roste hans overblik i stedet for at blindt afslutte fra en dårlig position.
God pointe.
Jeg står dog fast ved, at stort set intet fra hans hånd var vellykket i søndags.
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Administrator »

DalaiLama69 skrev:
15. nov 2022, 18:44
Administrator skrev:
15. nov 2022, 12:45
DalaiLama69 skrev:
15. nov 2022, 11:17


Hmm ja, sådan havde jeg ikke tænkt på det. Dog husker jeg det ikke som, at vinklen var så håbløs fra Kaba, men det kan være jeg tager fejl.
Men også skidt at en spiller som Dreyer ikke kommer ind i feltet i den situation, det kan vi godt blive enige om.
Nu ved vi jo ikke hvad der ville have sket hvis han afsluttede, men havde han afsluttet og ramt tribunen, så ville hetzen gå på det i stedet for. Jeg sad faktisk og roste hans overblik i stedet for at blindt afslutte fra en dårlig position.
God pointe.
Jeg står dog fast ved, at stort set intet fra hans hånd var vellykket i søndags.
Der var stort set intet fra nogen som helst der var værd at bemærke. De få gode ting jeg hæfter mig ved var Gartenmanns fine afslutning, som burde have givet hjørne. Var den ikke blevet rette af, kunne det sagtens have været en scoring. Den anden detalje var netop Kabas cutback, det var den helt rigtige beslutning, bare en skam der ikke var andre der løb med.

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af DalaiLama69 »

Administrator skrev:
15. nov 2022, 23:04
DalaiLama69 skrev:
15. nov 2022, 18:44
Administrator skrev:
15. nov 2022, 12:45


Nu ved vi jo ikke hvad der ville have sket hvis han afsluttede, men havde han afsluttet og ramt tribunen, så ville hetzen gå på det i stedet for. Jeg sad faktisk og roste hans overblik i stedet for at blindt afslutte fra en dårlig position.
God pointe.
Jeg står dog fast ved, at stort set intet fra hans hånd var vellykket i søndags.
Der var stort set intet fra nogen som helst der var værd at bemærke. De få gode ting jeg hæfter mig ved var Gartenmanns fine afslutning, som burde have givet hjørne. Var den ikke blevet rette af, kunne det sagtens have været en scoring. Den anden detalje var netop Kabas cutback, det var den helt rigtige beslutning, bare en skam der ikke var andre der løb med.
Mener Erik havde et par fine aktioner defensivt og at Lössl var sikker nok, dog uden at blive testet særlig meget, men generelt var der ikke det store at skrive hjem om. Vi må håbe, at Capellas får spillet holdet sammen her i den alenlange pause og at der bliver hentet nogle folk ind, der kan gå direkte ind at gøre en forskel. Sker det ikke, så ser det sgu sort ud.
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

Besvar