SL R17: Hestene - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Ravnen »

Lige nu og her er jeg fuldstændig opgivende. Og jeg kan ikke mindes noget tidspunkt i FCMs historie hvor den følelse har været så dyb som nu.
Vi har taget trækket med en ny cheftræner, de var endda grundige med valget, men alligevel sidder vi fast i skidtet og ser ikke en my bedre ud end under Bo. Europa har sit eget liv, det kan vi ikke bruge i det store billede.

Der er to muligheder nu. Enten købes der voldsomt ind af kvalitets spillere som kan øge konkurrencen og niveauet. Eller også siger vi farvel til Albert Capellas. Der er ingen Mellemveje som jeg ser det, hvis vi skal op af det her hul...

Vi står endda foran et farvel til Evander og det kan dæleme mærkes på manglende kreativitet når han ikke er med.

Alternativet er en træner som Thomasberg, som kan få det bedste ud af det vi har. Det tror jeg ikke Albert kan, desværre, der skal mere til.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Administrator »

Min holdning er at AC IKKE er til debat. Han blev signet med et stilskifte for øje, og det har været mission impossible med ca. 50% af truppen.

Hvis vi til sommer sidder med et uforløst hold, og har handlet stort ind her til vinter, så kan pilen pege på AC.

Indtil da, så mener jeg absolut vejen frem er ro på trænerfronten. Hvis jeg overtog et "fallitbo" så kan jeg ikke bygge slotte med det samme.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af tatoo »

Ved ikke hvor man skal starte, men der skal en oprydning til - både med hensyn til spillere, og også den sportslige ledelse må stå til en degradering. Der er en væsentlig grund til at vi ikke fungerer, og det er at vi overhovedet ikke er i bevægelse for hinanden. Mange af vore spillere står bare og glor på sidemanden. Og så længe vi ikke bevæger os vil vi spille dette kedelige langsomme spil. Idag tyr vi også til de lange bolde fordi vi ikke ved hvordan vi skal bringe os selv i position til chancer.

Hvordan ser bestyrelsen egentlig på vores situation ?

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Konsulen »

Virkede Steinlein ikke meget defensiv i studiet efter kampen? - og måske lidt rystet.. jeg bed mærke i, at han nedgjorde Graversens betydning mht. transfers, og blot gjorde ham til “den der melder ud”. Så er man sgu kun sportschef af navn, og ikke af gavn. Jeg tror på ændringer i ledelsen i vinterpausen

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Debussy »

Administrator skrev:
13. nov 2022, 22:28
Diebesten skrev:
13. nov 2022, 21:56
Albert Capellas eller ej, jeg sætter også stort spørgsmålstegn med Henrik Jensen. Jeg kan ikke se noget i ham.
Er du da nede og se træningerne? Eller hvad baserer du din udtalelse på?
Jeg forestiller mig det er en mavefornemmelse, fordi min mavefornemmelse siger det samme. Han virker som en teenagefyr der lige har et Moneyball, som han sidder med sin iPad og Airpods og leger data analytiker.

De interviews der blev lavet med ham i forbindelse med Lyngby og Horsens kampene (dem hvor vi to runder i streg smed en sikker 3-0 føring) tegnede et billede af, at manden reelt kun tror, at tal og statistik har noget at skulle have sagt i fodbolden.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Vijen »

Er der blevet meldt noget ud mht. pausen som spillerne har nu? Hvor lang en pause for de?

2 måneders pause ser umiddelbart ud som lang tid, når holdet har brug for at træne den nye stil. Eller går de først på ferie til “normal” sæsonafslutningstidspunkt i december?

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Administrator »

Debussy skrev:
14. nov 2022, 03:41
Administrator skrev:
13. nov 2022, 22:28
Diebesten skrev:
13. nov 2022, 21:56
Albert Capellas eller ej, jeg sætter også stort spørgsmålstegn med Henrik Jensen. Jeg kan ikke se noget i ham.
Er du da nede og se træningerne? Eller hvad baserer du din udtalelse på?
Jeg forestiller mig det er en mavefornemmelse, fordi min mavefornemmelse siger det samme. Han virker som en teenagefyr der lige har et Moneyball, som han sidder med sin iPad og Airpods og leger data analytiker.

De interviews der blev lavet med ham i forbindelse med Lyngby og Horsens kampene (dem hvor vi to runder i streg smed en sikker 3-0 føring) tegnede et billede af, at manden reelt kun tror, at tal og statistik har noget at skulle have sagt i fodbolden.
En ting er i hvert fald sikkert. Mavefornemmelser hører fortiden til.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Administrator »

Vijen skrev:
14. nov 2022, 07:09
Er der blevet meldt noget ud mht. pausen som spillerne har nu? Hvor lang en pause for de?

2 måneders pause ser umiddelbart ud som lang tid, når holdet har brug for at træne den nye stil. Eller går de først på ferie til “normal” sæsonafslutningstidspunkt i december?
De træner november måned ud. Så får de 4 ugers ferie.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af ABT »

Nu har man fået lov at sunde sig i et døgns tid ovenpå endnu en ørkenvandring. Hold nu op hvor er det jammerligt at glo på.

Jeg synes allerede man kunne se ved opvarmningen, hvad vi havde i vente. Spillerne virkede voldsomt laissez-faire og ferieramte med en motivation tæt på nulpunktet. Sjældent har jeg da set så slatne Fenerbahce fra så mange folk på samme aften. Det skreg allerede til himlen der…

Synes særligt at Joel, Døhr og Dreyer var nogle omvandrende katastofer. Kan være det så anderledes ud fra TV.

Trupsammensætningen er helt i hegnet, som efterhånden alle kan se. Det er grænsende til det amatøragtige. Især når man har så mange muskler økonomisk bag sig. Det SKAL have konsekvenser - såvel i trænerstaben som på ledelsesgangene. Der skal en voldsom udrensning til. Ang. Sisto, så synes jeg det stinker voldsomt af, at han næsten må være på vej videre i en handel her til vinter. Sindssygt underligt forløb med ham generelt.

Slutteligt: reaktionen fra fans på tribunen i går var egentlig ret slående. Folk gad ikke engang at give deres mening til kende i form af tilråb og/eller buh’en. Folk udvandrede blot og stod ellers blot og kiggede opgivende og hovedrystende på truppen. Det rammer det meget godt ind, at vi er så fucking håbløse, at man ikke engang får noget ud af at hidse sig op. I går kunne vi have spillet indtil nytår uden at putte den i rusen. Fucking hell…
/ ABT

Billede

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af DalaiLama69 »

Erik, Gartenmann og Lössl var vel de eneste der kunne være deres indsats bare nogenlunde bekendt i går.
Er normalt ikke på holdet der altid er efter Kaba (om end det kunne være man skulle slutte sig til den gruppe efterhånden), men i går var simpelthen pinligt fra hans side. Den cutbackaflevering var katastrofal og kan blive fatal for vores sæson. Så hak dog på kassen, du er vel angriber, eller hvad?
Førstnævnte var ikke med i går og de to andre havde ikke meget at være stolte af, men et farvel til Evander, Isaksen og muligvis Dreyer kan blive fatalt, hvis ikke der kommer spillere ind, der er klar fra dag 1.
Det er trist at være midtjyllandfan i region hovedstaden (og alle andre steder) for tiden.
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

DalaiLama69 skrev:
14. nov 2022, 22:24
Erik, Gartenmann og Lössl var vel de eneste der kunne være deres indsats bare nogenlunde bekendt i går.
Er normalt ikke på holdet der altid er efter Kaba (om end det kunne være man skulle slutte sig til den gruppe efterhånden), men i går var simpelthen pinligt fra hans side. Den cutbackaflevering var katastrofal og kan blive fatal for vores sæson. Så hak dog på kassen, du er vel angriber, eller hvad?
Førstnævnte var ikke med i går og de to andre havde ikke meget at være stolte af, men et farvel til Evander, Isaksen og muligvis Dreyer kan blive fatalt, hvis ikke der kommer spillere ind, der er klar fra dag 1.
Det er trist at være midtjyllandfan i region hovedstaden (og alle andre steder) for tiden.
Du glemte Martinez som god spiller og ja Kaba, sælg sælg sælg, han har floppet big time og han SKAL videre.

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af DalaiLama69 »

Martinez havde ikke sin bedste dag, men ja, han var vel en af de få der ikke var helt forfærdelige i går.
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Administrator »

DalaiLama69 skrev:
14. nov 2022, 22:24
Erik, Gartenmann og Lössl var vel de eneste der kunne være deres indsats bare nogenlunde bekendt i går.
Er normalt ikke på holdet der altid er efter Kaba (om end det kunne være man skulle slutte sig til den gruppe efterhånden), men i går var simpelthen pinligt fra hans side. Den cutbackaflevering var katastrofal og kan blive fatal for vores sæson. Så hak dog på kassen, du er vel angriber, eller hvad?
Førstnævnte var ikke med i går og de to andre havde ikke meget at være stolte af, men et farvel til Evander, Isaksen og muligvis Dreyer kan blive fatalt, hvis ikke der kommer spillere ind, der er klar fra dag 1.
Det er trist at være midtjyllandfan i region hovedstaden (og alle andre steder) for tiden.
Jeg synes faktisk den cutback var genial. Hvorfor afslutte fra en håbløs position, når der (fandme) burde være en eller flere medspillere der også søger ind i feltet for at følge op.

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af DalaiLama69 »

Administrator skrev:
15. nov 2022, 10:06
DalaiLama69 skrev:
14. nov 2022, 22:24
Erik, Gartenmann og Lössl var vel de eneste der kunne være deres indsats bare nogenlunde bekendt i går.
Er normalt ikke på holdet der altid er efter Kaba (om end det kunne være man skulle slutte sig til den gruppe efterhånden), men i går var simpelthen pinligt fra hans side. Den cutbackaflevering var katastrofal og kan blive fatal for vores sæson. Så hak dog på kassen, du er vel angriber, eller hvad?
Førstnævnte var ikke med i går og de to andre havde ikke meget at være stolte af, men et farvel til Evander, Isaksen og muligvis Dreyer kan blive fatalt, hvis ikke der kommer spillere ind, der er klar fra dag 1.
Det er trist at være midtjyllandfan i region hovedstaden (og alle andre steder) for tiden.
Jeg synes faktisk den cutback var genial. Hvorfor afslutte fra en håbløs position, når der (fandme) burde være en eller flere medspillere der også søger ind i feltet for at følge op.
Hmm ja, sådan havde jeg ikke tænkt på det. Dog husker jeg det ikke som, at vinklen var så håbløs fra Kaba, men det kan være jeg tager fejl.
Men også skidt at en spiller som Dreyer ikke kommer ind i feltet i den situation, det kan vi godt blive enige om.
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Administrator »

DalaiLama69 skrev:
15. nov 2022, 11:17
Administrator skrev:
15. nov 2022, 10:06
DalaiLama69 skrev:
14. nov 2022, 22:24
Erik, Gartenmann og Lössl var vel de eneste der kunne være deres indsats bare nogenlunde bekendt i går.
Er normalt ikke på holdet der altid er efter Kaba (om end det kunne være man skulle slutte sig til den gruppe efterhånden), men i går var simpelthen pinligt fra hans side. Den cutbackaflevering var katastrofal og kan blive fatal for vores sæson. Så hak dog på kassen, du er vel angriber, eller hvad?
Førstnævnte var ikke med i går og de to andre havde ikke meget at være stolte af, men et farvel til Evander, Isaksen og muligvis Dreyer kan blive fatalt, hvis ikke der kommer spillere ind, der er klar fra dag 1.
Det er trist at være midtjyllandfan i region hovedstaden (og alle andre steder) for tiden.
Jeg synes faktisk den cutback var genial. Hvorfor afslutte fra en håbløs position, når der (fandme) burde være en eller flere medspillere der også søger ind i feltet for at følge op.
Hmm ja, sådan havde jeg ikke tænkt på det. Dog husker jeg det ikke som, at vinklen var så håbløs fra Kaba, men det kan være jeg tager fejl.
Men også skidt at en spiller som Dreyer ikke kommer ind i feltet i den situation, det kan vi godt blive enige om.
Nu ved vi jo ikke hvad der ville have sket hvis han afsluttede, men havde han afsluttet og ramt tribunen, så ville hetzen gå på det i stedet for. Jeg sad faktisk og roste hans overblik i stedet for at blindt afslutte fra en dårlig position.

Besvar