SL R17: Hestene - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af mousebreaker »

Hvis Steinlein stadig snakker om guld i studiet i aften, så kaster jeg op. Det vil være disrespekt for FCN og uden trit med virkeligheden. Vi skal være mere end glade, hvis vi er i spil om de europæiske pladser, når vi kommer til de sidste fem kampe
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af FCM2000 »

Det efterår skal have en konsekvens, spillerne passer ikke sammen, hvor mange chancer skal Kaba have for at lave noget der lugter af mål.

Spillere som kaba, andersson, døhr, dyhr, gartenmann, sørensen, charles hører ikke hjemme på et tophold, ja tophold er de derfor ikke.

Juninho sætter man ind som angriber, det fortæller, at den sportlige ledelse har fejlet stort
Senest rettet af FCM2000 13. nov 2022, 22:01, rettet i alt 1 gang.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af AltidFCM »

Undskyld mig, men den her Capellas-ansættelse ligner et større fejlcast end Bo Henriksen.
Hvor er det ufatteligt ringe igen og igen med det spillermateriale, vi trods alt besidder.

Han er sikkert en dygtig taler og fortæller, men at sætte holdet op til superligakampe med en aldeles udmærket trup magter han tydeligvis ikke. Intet aftryk overhovedet og udtrykket har sjældent været mere tandløst. Øv.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Lund7400 »

Hvor skal man starte? Vi er heldige, at vi ikke taber igen. Kaba spiller ELENDIGT, han lunter rundt, kommer ALDRIG på et indlæg og er totalt ufarlig. Dreyer er faldet markant i niveau. Man kunne blive ved.

Dertil har Capellas åbenbart raget uklar med Sisto, vores dyreste spiller, mens to-cifrede millionkøb som Charles, Chili og Juninho falder totalt igennem. Der er SÅ mange fejlskud på transfersiden, at klubben betaler konsekvensen nu. INGEN bredde gennnem et efterår, hvor en TOTALT uansvarlig ledelse vælger at have en trup med én (!!!) kampklar 9'er - det kunne alle undtagen dem se ville gå galt. Jeg har store problemer med vores spilleres indsats, men største kritik bør gå til Sushi, Stein og de andre, de har svigtet eklatant de sidste tre vinduer.

7. plads og ude af pokalen. Det må være ringest i et årti?

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af FCM2000 »

AltidFCM skrev:
13. nov 2022, 22:00
Undskyld mig, men den her Capellas-ansættelse ligner et større fejlcast end Bo Henriksen.
Hvor er det ufatteligt ringe igen og igen med det spillermateriale, vi trods alt besidder.

Han er sikkert en dygtig taler og fortæller, men at sætte holdet op til superligakampe med en aldeles udmærket trup magter han tydeligvis ikke. Intet aftryk overhovedet og udtrykket har sjældent været mere tandløst. Øv.
I efteråret sidste år lå de til guld, men så kom varslerne, enig at BO kan man ikke give al skyld, den sportslige ledelse reagerede ikke, og pilen peger på dem, de har en trup der ikke fungere mere, en del skal videre, måske skal Svend og Ove også videre ?

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Jakla »

Sportsdirektøren må ud. Nogen må tage ansvaret for denne elendighed. Ja vi spillede fint i Europa, men det er ikke nok. Med vores budget skal vi være med helt i toppen og det er vi ikke nede med 13.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af FCM2000 »

Lund7400 skrev:
13. nov 2022, 22:01
Hvor skal man starte? Vi er heldige, at vi ikke taber igen. Kaba spiller ELENDIGT, han lunter rundt, kommer ALDRIG på et indlæg og er totalt ufarlig. Dreyer er faldet markant i niveau. Man kunne blive ved.

Dertil har Capellas åbenbart raget uklar med Sisto, vores dyreste spiller, mens to-cifrede millionkøb som Charles, Chili og Juninho falder totalt igennem. Der er SÅ mange fejlskud på transfersiden, at klubben betaler konsekvensen nu. INGEN bredde gennnem et efterår, hvor en TOTALT uansvarlig ledelse vælger at have en trup med én (!!!) kampklar 9'er - det kunne alle undtagen dem se ville gå galt. Jeg har store problemer med vores spilleres indsats, men største kritik bør gå til Sushi, Stein og de andre, de har svigtet eklatant de sidste tre vinduer.

7. plads og ude af pokalen. Det må være ringest i et årti?
Jeg er enig, lige nu fungere holdet ikke mentalt, man har købt spillere fra brazilien, der var røget ud i kulden i deres klubber, nuvel, de havde vist noget alle sammen i serie a, men det er et sats at købe nogle hvor pilen pegede nedad, derfor er det kun evander der lykkedes, husk han jo også var røget ud i kulden i vasco de gama.

Der vil være fejlkøb, men antallet i FCM er markant.

Den rigtig kur at at lave en ny udskiftning i truppen, og skabe et nyt hold, man spiller sammen i foråret og må gå efter en 3-2 plads.
Senest rettet af FCM2000 13. nov 2022, 22:11, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Pione Sisto har været en katastrofe de gange han har fået minutter. Han skal lige så hurtigt ud, som Bo kom ud i denne sæson.

Det positive er, at vi nu spiller til 0, og det er så det. Martinez er bare den bedste FCM spiller, og gad vide hvad Bo kunne have fået ud af den trup.

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Jakla »

Capellas får nu fred og ro til at få noget struktur og boldsikkehed ind i holdet. Med super forstærkninger skal vi nok arbejde os opad igen, men guldet må være langt væk.

MrTall
Indlæg: 25
Tilmeldt: 28. jul 2022, 15:51

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af MrTall »

Eftersom Capellas kan få ro nu - så må det give et signal om at der skal hentes forstærkninger ind i truppen som giver noget til den spillestil vi skal praktisere.

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Sander »

FC Midtjylland er en syg patient.

Ligesom Brøndby var det fra 2007 og år frem.

Bare ikke Albert smider tøjlerne.

Et eller andet er galt☹️

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Konsulen »

Sander skrev:
13. nov 2022, 22:18
FC Midtjylland er en syg patient.

Ligesom Brøndby var det fra 2007 og år frem.

Bare ikke Albert smider tøjlerne.

Et eller andet er galt☹️
Det der er galt er nepotisme på ledelsesgangen. Få nu nyt blod ind der (en ny sportschef) og så lad da for helvede Capellas få sit eget team omkring sig - alt andet er halvgjort

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af FCM2000 »

Konsulen skrev:
13. nov 2022, 22:21
Sander skrev:
13. nov 2022, 22:18
FC Midtjylland er en syg patient.

Ligesom Brøndby var det fra 2007 og år frem.

Bare ikke Albert smider tøjlerne.

Et eller andet er galt☹️
Det der er galt er nepotisme på ledelsesgangen. Få nu nyt blod ind der (en ny sportschef) og så lad da for helvede Capellas få sit eget team omkring sig - alt andet er halvgjort
Enig, ledelsen har fejlet stort i det her efterår, capellas snakker om tid til træning, men så skulle de have fyret BO efter sidste kamp i foråret, nej
ledelsen har optrådt arrogant, de snakker om mange kamp, ja og så har man kun en regulær angriber til alle de kampe.

Hvis der sidder en prof. ledelse så skal de reagere nu, jeg er bare bange for at det er blevet så sammenspist i fcm, at det vanskeliggør den videreudvikling der er brug for.

Mange taler om spillere fra en højere hylde, men kræver det ikke også ledere fra en højere hylde for at komme videre.
Senest rettet af FCM2000 13. nov 2022, 22:36, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Administrator »

Diebesten skrev:
13. nov 2022, 21:56
Albert Capellas eller ej, jeg sætter også stort spørgsmålstegn med Henrik Jensen. Jeg kan ikke se noget i ham.
Er du da nede og se træningerne? Eller hvad baserer du din udtalelse på?

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Dondinho »

Jeg synes holdet virker ugideligt, og det pisser mig fuldstændigt af. Måske skyldes det træthed, men jeg synes vi i langtid har manglet gnist!

Feks synes jeg flere gange Kaba vinder duellerne, men ingen løber omkring ham!

Besvar