SL R17: Hestene - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af 6256 »

Så det er efterårssæsonen og årets sidste kamp. Udebane mod Hestene fra Randers som vi vel ikke har tabt til i 10 år.

Truppen er udtaget. Midtbanen ser voldsom tynd ud.

Randers er, som os, også i krise.

Hvordan tænker i kampen bliver? Jeg tror det bliver en lukket affære, hvor begge hold vil undgå at lukke det første mål ind. Jeg håber vi kan score og så vinde 0-1.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Kim »

Før kampen mod Vff havde de ikke vundet over os på deres hjemmebane i 18 år, så jeg tror vi, for en stund, skal pakke statistikken sammen. Den skal kirges hjem og jeg håber virkelig at spillerne har fået talt sammen og klar til at brænde det absolut sidste af for sæsonen, der er en verden til forskel om vi slutter i eller udenfor top 6, inden den længste juleferie/pause nogensinde.

Randers er til at tale med, men desværre er 2 ud af 3 af vores midtbanestartere ude til denne kamp, og det bliver et problemer - jeg spår desværre en frygtelig uafgjort, som vi nærmest ikke kan bruge til noget som helst!

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Debussy »

Jeg tror desværre ikke, at vi vinder kampen i aften. Moralen er i bund, og spillerne virker ikke til at spille for hinanden eller holdet længere.
Mesterskabet er desværre væk, det samme er pokalen og vi kommer næppe med i mesterskabsspillet, hvis der ikke der sker noget radikalt snart. Jeg beklager, at jeg er sortseer, men det er skandaløst hvad der sker, eller rettere ikke sker, i klubben i øjeblikket.

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Debussy »

Debussy skrev:
13. nov 2022, 16:02
Jeg tror desværre ikke, at vi vinder kampen i aften. Moralen er i bund, og spillerne virker ikke til at spille for hinanden eller holdet længere.
Mesterskabet er desværre væk, det samme er pokalen og vi kommer næppe med i mesterskabsspillet, hvis der ikke der sker noget radikalt snart. Jeg beklager, at jeg er sortseer, men det er skandaløst hvad der sker, eller rettere ikke sker, i klubben i øjeblikket.
Nu følger jeg lige selv op på mit indlæg. Jeg ved godt, at mesterskabet fra et statistisk standpunkt ikke er væk, men jeg mener bare, at vi på nuværende tidspunkt har smidt alt for mange dumme point, til at det er realistisk at vi efter 32. spillerunde ligger nummer 1.
Samtidig er jeg udemærket godt klar over, at en sejr i aften vil betyde, at vi pludselig indtager en 4. plads. Men, og det er et stort MEN, det er så her jeg er sortseer, da spillet i den grad har haltet.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Danand123 »

Med de seneste tre kampe mod OB, Fcn og Viborg i tankerne, så er jeg enig i, at det er svært at finde optimismen (ved godt vi havde en Graz-kamp imellem). Uden Olsson og Evander er midtbanen i særdeleshed ramt. Vi skal score første mål for at have en chance mod et hold, som for få uger siden kunne tage 1. pladsen fra Fcn med en mand i overtal. Så de er også ramt på selvtilliden. Forfærdeligt hvis vi taber - vi møder Viborg ude i næste kamp, og det efter en tur i Portugal tre dagen forinden. Realistisk kan vi spille efter en 3. plads, som kan sende os til europæisk bold. Ser det ikke realistisk at slutte bedre end Fcn og Fck.

Ikke noget gæt på resultatet.

Men det hele er mærkeligt. Normalt ved man hvem man holder med i de andres indbyrdes kampe. Men i dag kan det være en fordel, at Fck slår AGF, når vi kæmper for at nå top 6. :fcm: :fcmwolf:

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Konsulen »

Vi har ikke et særligt godt hold for øjeblikket. To faste spillere ude, og midtbanen ligner 1. division. Det er kun på sportschefs-pladsen vi er dårligere besat

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Jakla »

Halvleg..man ser frem til julepausen og en frisk start.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af FCM2000 »

Dreyer har det med at se fodbold, når det drejer sig om defensiven.

Martinez er en stor motor, sørensen og charles er slet ikke med, det er alt for hovedløst det de 2 foretager sig.

Jeg forstår ikke den Scouting der blev brugt den gang man købte Kaba for 21 millioner kroner.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Konsulen »

Enig - Kaba har ganske enkelt ikke evnen til at være angriber. Hans placeringsevne er jo latterlig dårlig

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Jakla »

Kabas sidste kamp hos FCM må man håbe.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Konsulen »

Sæt dog Pione ind, hvis der stadig er ambitioner

Fcmrose
Indlæg: 173
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Fcmrose »

Oliver Sørensen og Charles på midten - de har ikke niveau til mere end Silkeborg 🤔

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Jakla »

Konsulen skrev:
13. nov 2022, 21:04
Sæt dog Pione ind, hvis der stadig er ambitioner
Ja og måske også Chilli

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Konsulen »

Vi vinder ALDRIG mesterskabet med Capellas som træner - hans stil fungerer ikke i superligaen

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: SL R17: Hestene - FCM

Indlæg af Diebesten »

Konsulen skrev:
13. nov 2022, 21:19
Vi vinder ALDRIG mesterskabet med Capellas som træner - hans stil fungerer ikke i superligaen
Hvilken stil? Der er jo absolut ingen gameplan.

Besvar