Fcm vs Fcn

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af FCM2000 »

O skrev:
7. nov 2022, 21:02
Det var godt nok en svag omgang. Kan ikke mindes en kamp med så mange uprovokerede fejl. Det er nærmest et mirakel, at FCN ikke får den klasket ind på minimum en af de utallige frispilninger Joel, Gartenmann, Svia, Byskov, Paulinho, Olsson.. ja alle mand bidrager vel med minimum en frispilning af FCN.
Joel adskillige

Debussy
Indlæg: 206
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Debussy »

FCM2000 skrev:
7. nov 2022, 21:13
O skrev:
7. nov 2022, 21:02
Det var godt nok en svag omgang. Kan ikke mindes en kamp med så mange uprovokerede fejl. Det er nærmest et mirakel, at FCN ikke får den klasket ind på minimum en af de utallige frispilninger Joel, Gartenmann, Svia, Byskov, Paulinho, Olsson.. ja alle mand bidrager vel med minimum en frispilning af FCN.
Joel adskillige
Det er da hamrende ligegyldigt om Joel så forærer dem en million chancer i løbet af kampen, når vi ikke engang selv kommer i nærheden af at scorer. Det er simpelthen blevet en forbandelse, at vi forsøger at “tiki-taka” bolden ind over målstregen, og aldrig vælger den direkte løsning mere.
Der skal simpelthen kvalificerede kræfter ind i start elleveren såvel som i trænerstaben. Jeg tror ikke på Henrik Jensen og Silverbauer.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af AltidFCM »

Det udtryk vi kommer ud med på hjemmebane i Superligaen i tiden er sjældent set ringere.
Der skal helt sikkert handles, men der er stadig flere superdygtige og mesterskabsvindende spillere på banen. Hvad skaber vi i dag? Det er jo uhyggeligt.
Hvad er det, Capellas vil? Ja, jeg savner fucking meget bare en lille smule power.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af JBT »

Gravesen burde ryge hvis man ender et sted mellem nr 4 og nr 7

Et par skandaløst dårlige vinduer han har haft gang i på nær Martinez

Brumados skade og Pheiffers salg har været dyrt, selvom man derudover mangler et hav af hurtige og tekniske spillere. Det skriger til himlen, at holdet mangler dynamik og fart.

Copenhagenwolf
Indlæg: 73
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Copenhagenwolf »

Jeg synes begge hold, mest Fcm, i aften til tider spiller hurtigere end de magter, og derfor en dårlig usammenhængende kamp med mange fejlafleveringer. FCN har tydeligvis flest kræfter (og med 10 dages hvile siden sidste kamp) i de sidste 20-30 min, så vi skal være glade for det ene point.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af tatoo »

Hold da kæft en ørkenvandring. Intet kvalitet i noget som helst. Vi mangler spillere hele vejen rundt med et bare nogenlunde teknisk niveau. Det var ufatteligt ringe. Den eneste der arbejder som en gal hele kampen er Martinez. Olsson er ren gift at ha på banen. Jeg ville ikke købe ham på en permanent aftale.
Vi mangler 2 meget svære kampe i denne uge.

Jeg vil gå så langt som at sige at vi er det dårligst spillende hold i SL p.t.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Danand123 »

Vel den laveste xG-kamp vi har deltaget i længe. Ikke engang 1 kan de to hold samlet komme op på.

Gentager mig selv…vi kommer til at sætte mange point til med denne spillestil. Vi er nødt til at være tilfredse med uafgjort i dag. Tættere på direkte nedrykning end 1. pladsen. Vi må erkende, at vi ikke er bedre og nu er det top-seks, der har førsteprioritet. Det kan glippe…seks kampe tilbage med udebane i Randers, Viborg, AaB og Silkeborg og så Lyngby og Brøndby hjemme. Ikke lette kampe.

Vi skal helt sikkert stille med reserverne på torsdag. Randers søndag vigtigst. Indrømmer jeg ikke har noget specielt mod Viborg, men superligaen skal være 1. prioritet.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af 6256 »

Jeg ved ikke om det bare er mig, der er sådan nogenlunde tilfreds efter kampen. Der er ikke noget at sige til at vi trætte til sidst. Vi ar lige lavet en stor præstation for ikke mange dage siden, så jeg synes 1 point er godkendt i dag, når det nu skal være mod, hvad mange vel kalder det bedst spillende hold lige pt. (og vi selv er skidt kørende) Kan vi få tre på søndag er top 6 jo stadig mere end realistisk. Og Hestene er jo heller ikke godt kørende.

Og så kommer der jo en lang pause, hvor der forhåbentlig er god mulighed og tid til, at der kan ske en masse, både hvad angår transfer, men også på træningsbanen, spillestil, udtrykket mv. Plus 5-6 kampe til at sætte en stime sammen i foråret inden slutspillet.

Der er jo kun én kamp i ligaen inden pausen. Men jeg indrømmer gerne, at guldet umiddelbart er langt væk.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Administrator »

6256 skrev:
7. nov 2022, 22:43
Jeg ved ikke om det bare er mig, der er sådan nogenlunde tilfreds efter kampen. Der er ikke noget at sige til at vi trætte til sidst, vi har lige lavet en stor præstation for ikke mange dage siden, så jeg synes 1 point er godkendt i dag, når det nu skal være mod, hvad mange vel kalder det bedst spillende hold lige pt. Kan vi få tre på søndag er top 6 jo stadig mere end realistisk. Og Hestene er jo heller ikke godt kørende.

Og så kommer der jo en lang pause, hvor der forhåbentlig er god mulighed for at der kan ske en masse, både hvad angår transfer, men også på træningsbanen, spillestil, udtrykket mv.

Der er jo kun en kamp i ligaen inden pausen.
Jeg var ok tilfreds med 1. halvleg. 2. Halvleg blev dårligere for begge hold. Vi giver stort set intet væk mod et af de mest chanceskabende og formstærke hold i ligaen.

Vi lider ekstremt under dårlige transfervinduer, og resten af sæsonen skal bruges på to ting. Vinde pokalen, og få holdet kørt i stilling til at fuldbyrde Capellas visioner.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af tatoo »

Administrator skrev:
7. nov 2022, 22:50
6256 skrev:
7. nov 2022, 22:43
Jeg ved ikke om det bare er mig, der er sådan nogenlunde tilfreds efter kampen. Der er ikke noget at sige til at vi trætte til sidst, vi har lige lavet en stor præstation for ikke mange dage siden, så jeg synes 1 point er godkendt i dag, når det nu skal være mod, hvad mange vel kalder det bedst spillende hold lige pt. Kan vi få tre på søndag er top 6 jo stadig mere end realistisk. Og Hestene er jo heller ikke godt kørende.

Og så kommer der jo en lang pause, hvor der forhåbentlig er god mulighed for at der kan ske en masse, både hvad angår transfer, men også på træningsbanen, spillestil, udtrykket mv.

Der er jo kun en kamp i ligaen inden pausen.
Jeg var ok tilfreds med 1. halvleg. 2. Halvleg blev dårligere for begge hold. Vi giver stort set intet væk mod et af de mest chanceskabende og formstærke hold i ligaen.

Vi lider ekstremt under dårlige transfervinduer, og resten af sæsonen skal bruges på to ting. Vinde pokalen, og få holdet kørt i stilling til at fuldbyrde Capellas visioner.
Kan du ikke lige ridse op hvad Capellas visioner er ?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Lupus1999 »

At spille ud fra egen første fase, og have forsvarsspillere der kan spille igennem modstanderens 3. fase og til dels 2. fase.

Vi har ikke en spiller i bagkæden, der mestrer dette. Hvis stilen skal virke, så kræver det minimum 2 af disse spillere.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Administrator »

Lupus1999 skrev:
8. nov 2022, 08:39
At spille ud fra egen første fase, og have forsvarsspillere der kan spille igennem modstanderens 3. fase og til dels 2. fase.

Vi har ikke en spiller i bagkæden, der mestrer dette. Hvis stilen skal virke, så kræver det minimum 2 af disse spillere.
Spot on. Det er især forsvarskæden vi har fejlet i transfermæssigt.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af FCM2000 »

Administrator skrev:
8. nov 2022, 09:51
Lupus1999 skrev:
8. nov 2022, 08:39
At spille ud fra egen første fase, og have forsvarsspillere der kan spille igennem modstanderens 3. fase og til dels 2. fase.

Vi har ikke en spiller i bagkæden, der mestrer dette. Hvis stilen skal virke, så kræver det minimum 2 af disse spillere.
Spot on. Det er især forsvarskæden vi har fejlet i transfermæssigt.
enig med forsvarskæden

- Man har hentet transferfrie marginalspillere som Døhr, Gartenmann, Dahlsgaard (oldboys alder og var over the hill i Brentford)
- Så har man hentet nogle billige spillere til forsvaret fra Brazilien, de var bænket i deres hjemland, det
gælder Juninho, paulinho og charles.
- på målmandsposten hentede man Løssl hjem, der havde siddet på bænken længe i england
- Dyhr prøver man at vride alt ud af
- Dertil kommer at Erik er over the hill
- Andersson har ikke udviklet sig, og ja virker i en meget dårlig forfatning lige nu.

Samtidigt har man købt dyrt ind til offensiven hvor en del ikke har slået til,

derfor ligger FCM som de gør nu.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af JBT »

Administrator skrev:
8. nov 2022, 09:51
Lupus1999 skrev:
8. nov 2022, 08:39
At spille ud fra egen første fase, og have forsvarsspillere der kan spille igennem modstanderens 3. fase og til dels 2. fase.

Vi har ikke en spiller i bagkæden, der mestrer dette. Hvis stilen skal virke, så kræver det minimum 2 af disse spillere.
Spot on. Det er især forsvarskæden vi har fejlet i transfermæssigt.
Angriber og kantpositionerne har da også længe været ren lotto

Selvfølgelig kunne man ikke helt vide at sisto vil være total skrald, men derudover er der for lidt klasse og bundniveau for mange steder i holdet, holdt op mod forventning og ambitioner

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Lupus1999 »

Ja, måske, men med forsvarsspillere der mestrer før nævnte, så vil vi spille os til markant større chancer, da de bolde vi sender op i banen er på langt bedre positioner.

Derfor er det absolut vigtigste 2 nye spillende forsvarsspillere.

Besvar