Fcm vs Fcn

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Fcm vs Fcn

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi kan vel ikke være i tvivl om, at denne kamp er ekstrem vigtig for vores chance for top 6. Hvis vi skal i Europa i næste sæson, hvilket jeg forventer er klubbens mål, så skal vi steppe op på alle parametre. Det bliver svært imod et meget bevægeligt og og hurtigt hold, så jeg forventer, at der skal være mange scenarier i spil, for at få de 3 point. Med sejren over Sturm Graz, må det have givet en pæn portion selvtillid, som vi skal bygge videre på.

Jeg håber på en flok løbevillige spillere der hjælper defensivt når det er påkrævet, samt en del folk i feltet når vi angriber, håber ligeledes at vi er påpasselige med hensyn til Fcn's raketter i angrebet, som gør ondt på alle hold.

Håber at AC har en taktik klar, som sikrer os de 3 point.

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af UlveLars »

Jeg frygter meget denne her kamp. Vi skal ikke mangle mange procent fysisk og mentalt oven på den vigtige midtugekamp mod Sturm, som jeg tror trak mange tænder ud - på begge parametre. Det bliver svært netop mod et tempohold som fcn. Samtidig er det begrænset hvormeget vi kan rotere. Der sidder ikke mange på bænken som er stærke nok.
Det er lige før jeg ånder lettet op, hvis vi får et point med derfra

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Ravnen »

Det er en afgørende kamp, FCN er stukket af og skal vi bare have en lille chance for at hale ind, så skal den kamp vindes.

Jeg frygter også den kamp, at de bare er der mere end vi er på alle måder.

Det er komplet absurd at se stillingen i Superligaen, der er skallede 3 point mellem nr 3 og nr 10. Der er fire drabelige pladser i nedrykningsspillet som hele denne flok på 8 hold ud af ligaens 12, kan havne i.

Samtidig er FCN stukket af, det her er deres gyldne chance og kan de få point mod os, så vejrer de den endnu stærkere. Vi SKAL vinde...

6256
Indlæg: 312
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af 6256 »

3 point vil godt nok lune i morgen.

Vi vil tage to point mod mange af dem, der roder omkring top 6. Plus at vi tager point på FCN og lægger afstand til bunden.

Jeg håber og tror på, at det videre avancement i torsdags giver os et boost til de sidste kampe inden pausen og særligt i morgen. Rutinen bliver afgørende og vi hiver en snæver 2-1 sejr.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af TrueWolfMidt »

6256 skrev:
6. nov 2022, 22:06
3 point vil godt nok lune i morgen.

Vi vil tage to point mod mange af dem, der roder omkring top 6. Plus at vi tager point på FCN og lægger afstand til bunden.

Jeg håber og tror på, at det videre avancement i torsdags giver os et boost til de sidste kampe inden pausen og særligt i morgen. Rutinen bliver afgørende og vi hiver en snæver 2-1 sejr.
Vrøvler du eller ser vi ikke den samme superliga.
Hvor kommer de 2 point fra og har du en krystalkugle der fortæller det du skriver?
Fcn er pt. det bedste hold i superligaen og hvis, ja hvis vi spiller op til vores bedste, og alle spillerne viser sig frem på bedste vis, så kan vi måske vinde og spillerne kender derforuden godt vigtigheden af at få point nok, så vi er sikker på at komme ud og spille europæiske til næste år, hvilket måske også kan motivere dem. Tribunerne skal få vores spillere til at præstere og hive de 3 point hjem, alt andet vil være skidt for moralen.

6256
Indlæg: 312
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af 6256 »

TrueWolfMidt skrev:
6. nov 2022, 22:32
6256 skrev:
6. nov 2022, 22:06
3 point vil godt nok lune i morgen.

Vi vil tage to point mod mange af dem, der roder omkring top 6. Plus at vi tager point på FCN og lægger afstand til bunden.

Jeg håber og tror på, at det videre avancement i torsdags giver os et boost til de sidste kampe inden pausen og særligt i morgen. Rutinen bliver afgørende og vi hiver en snæver 2-1 sejr.
Vrøvler du eller ser vi ikke den samme superliga.
Hvor kommer de 2 point fra og har du en krystalkugle der fortæller det du skriver?
Fcn er pt. det bedste hold i superligaen og hvis, ja hvis vi spiller op til vores bedste, og alle spillerne viser sig frem på bedste vis, så kan vi måske vinde og spillerne kender derforuden godt vigtigheden af at få point nok, så vi er sikker på at komme ud og spille europæiske til næste år, hvilket måske også kan motivere dem. Tribunerne skal få vores spillere til at præstere og hive de 3 point hjem, alt andet vil være skidt for moralen.
Min pointe er egentlig bare, at AGF, BIF, OB alle har spillet uafgjort i den her runde. Altså vil vi ved en sejr tage et par point på dem. Jeg havde lige glemt at Silkeborg vandt, men Randers tabte så dem kan vi vel også gå forbi. Vi rykker også længere fra AaB. 3 point gør godt i en tæt liga som i år.

Jeg ved ikke helt, hvad du mener med en krystalkugle. Men jeg håber da (og tror på!) at vi kan vinde i morgen, efter forhåbentlig at have fået et boost den anden dag ved at gå videre og at vi har rutinen i de vigtige og tætte kampe, hvor der er pres på.

Men jaja, jeg kan også tage fejl og vi løber ind i et stort nederlag.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Kim »

Evander og Dalsgaard ude af dagens trup som netop er offentliggjort - jeg tror vi har set ham for sidste gang i den sorte trøje - selvom han ikke har været vanvittig genial på det seneste, så synes jeg i den grad vi savnede ham mod OB, og tror det bliver svært uden ham mod FCN - nu må vi se - jeg tænker Oliver Sørensen før Chales, og så er det givet at Gartenmann ryder ind i stedet for Dalsgaard, da han virkelig spillede sig på mod Sturm.

Puha - jeg frygter lidt en OB gentagelse - håber godt nok jeg tager fejl!

/Kim

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Konsulen »

Hold kæft hvor er Joel dårlig med en fodbold

FCM2000
Indlæg: 2139
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af FCM2000 »

Konsulen skrev:
7. nov 2022, 19:43
Hold kæft hvor er Joel dårlig med en fodbold
jamen den mener svend kan trænes :lol: hvor mange sæsoner har joel været her ???

Joel og Paulinho er det svage led lige p.t. på FCMs hold, hvis man skal kritiserer Isaksen så sidder han ikke på FCNs venstreback i deres opspil nedefra.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af AltidFCM »

Hold nu kæft en omgang.

Det bliver et travlt kommende vindue.

Diebesten
Indlæg: 263
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Diebesten »

Positivt - vi holder FCN fra chancer og fra at scorer.
Negativt - alt andet. Shit en omgang dårlig fodbold hele vejen rundt. Hvorfor er der så langt mellem vores europæiske topniveau og vores Superliga niveau? Ja Olsson er god, men hvor mange chancer skaber han? Han er ved at koste dyrt i flere omgange (én blandt mange)

JBT
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af JBT »

Endnu en ussel omgang fodbold. Godt nok megen sjusk, boldtab og langsommelighed på kuglen og i tanke og handling. Ingen åbne fcm målchancer i 90 min., men at give en 3-4 kontrachancer væk til sidst, kan man tilgengæld trods alt til stadighed.

Triste tilstande i fcm anno 2022 må man desværre konstatere

Man mangler 11 sif eller fcn spillere på det Capellas hold her

FCM2000
Indlæg: 2139
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af FCM2000 »

AltidFCM skrev:
7. nov 2022, 20:52
Hold nu kæft en omgang.

Det bliver et travlt kommende vindue.
Martinez er den eneste der kan se sig selv i spejlet.

Olsson er sluttet forfærdelig af, han skal vise mere i foråret.

Kaba bliver skrottet for en forsvar, en 17 årig gå ind før sisto, det indikerer som jørgensen siger
der er noget galt på de indre linjer.

Man har et forsvar Andersson, Paulinho, gartenmann, dyhr, erik som spiller af helvede til.

Man har en løssl som trækker tempoet ud af kampen hver gang han har bolden.

Sørensen og ham på 17 pil ned

Drejer skal vise mere til det han tjener, isaksen tja, cili tja nej.

Der skal være en stor udskiftning af truppen i det her vindue, der mangler ny energi.

Andersson spiller som en serie 3 spiller i dag, han rammer intet, jeg gentager intet
Senest rettet af FCM2000 7. nov 2022, 21:03, rettet i alt 1 gang.

O
Indlæg: 271
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af O »

Det var godt nok en svag omgang. Kan ikke mindes en kamp med så mange uprovokerede fejl. Det er nærmest et mirakel, at FCN ikke får den klasket ind på minimum en af de utallige frispilninger Joel, Gartenmann, Svia, Byskov, Paulinho, Olsson.. ja alle mand bidrager vel med minimum en frispilning af FCN.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Fcm vs Fcn

Indlæg af Ravnen »

Så kun de sidste 30 minutter og det var totalt anonymt, Dreyer har lige et hug udefra mere er der ikke. Hvad er der blevet af vores evne til at placere et tonstungt pres på modstanderen i slutfasen :-(

Som flere skriver, så mangler der kvalitet i både spillet og truppen.

Besvar