SL R15: FC Midtjylland - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jakla skrev:
3. nov 2022, 05:49
Det har været voldsomt belastende for klubben at vi købte Brumado og Kaba der slet ikke har leveret på det niveau der kræves. Det har kostet tabte mesterskaber at vi har manglet en god boksangriber, der kan lave mål.
Og Grisen sidder på skødet af Svend, da der blev truffet beslutning om ikke at signe spillere og udleje andre, der kunne have gjort en forskel.

sonderskov
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af sonderskov »

Jeg ser Gustav Christensen er med i truppen mod Storm Graz , han er topscorer i U19 ligaen , så måske han er vores løsning i det centrale angreb , så behøver Gravesen ikke kigge langt ,jeg håber FCM giver Gustav chancen inden andre klubber "opdager" ham.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Ravnen »

TrueWolfMidt skrev:
3. nov 2022, 10:51
Jakla skrev:
3. nov 2022, 05:49
Det har været voldsomt belastende for klubben at vi købte Brumado og Kaba der slet ikke har leveret på det niveau der kræves. Det har kostet tabte mesterskaber at vi har manglet en god boksangriber, der kan lave mål.
Og Grisen sidder på skødet af Svend, da der blev truffet beslutning om ikke at signe spillere og udleje andre, der kunne have gjort en forskel.
Grisen?

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af 6256 »

Ravnen skrev:
3. nov 2022, 13:19
TrueWolfMidt skrev:
3. nov 2022, 10:51
Jakla skrev:
3. nov 2022, 05:49
Det har været voldsomt belastende for klubben at vi købte Brumado og Kaba der slet ikke har leveret på det niveau der kræves. Det har kostet tabte mesterskaber at vi har manglet en god boksangriber, der kan lave mål.
Og Grisen sidder på skødet af Svend, da der blev truffet beslutning om ikke at signe spillere og udleje andre, der kunne have gjort en forskel.
Grisen?
Aben måske

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af 3316 »

TrueWolfMidt skrev:
1. nov 2022, 10:30
Jeg forudser, at vi ryger ud til Vff i pokalen, taber til Sturm Graz og og misser top 6 og så skal vi være heldige at få 7 pladsen.
Det var den første af dine forudsigelser der ikke holdt stik, og jeg tror heller ikke du får ret i de to andre.
Kan dog se at du har tatoo, JBT og Danand123 på dit "FCM når ikke top 6"-hold

Med aftenens resultat in mente, synes I så det var ok, at sparre spillere i OB kampen, så de var friske til i aften?

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Ravnen »

Ravnen skrev:
1. nov 2022, 01:37
Det skulle dog ikke undre mig om det er kampen på torsdag der spøger, og at vi spiller en flot kamp på torsdag, Europa koster bare i ligaen..
Jow jow. Det koster i ligaen at spille europæisk..

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Le Compte »

Vildt at her ikke er flere indlæg efter et kæmpe resultat. Gravstemning på Ulvegraven? Efter en sløj kamp skal alt og alle fyres og udskiftes. Og efter avancement til knockout fasen i EUROPA LEAGUE! Er der ingen ros eller ingen evaluering af indsatsen

Fair at man kritiserer efter sløje indsatser. Det var pisse ringe mod OB. Men generelt syntes jeg holdet viser fremgang.

Jeg syntes Gartenmand så god ud. Og kunne godt tænke ham mere på banen

En skam vi ikke presser på til sidst for at prøve og score og få første pladsen.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Dondinho »

sonderskov skrev:
3. nov 2022, 11:57
Jeg ser Gustav Christensen er med i truppen mod Storm Graz , han er topscorer i U19 ligaen , så måske han er vores løsning i det centrale angreb , så behøver Gravesen ikke kigge langt ,jeg håber FCM giver Gustav chancen inden andre klubber "opdager" ham.
Så skal Gustav nok lige skrive på en kontraktforlængelse først, ellers skal han ikke have så meget om 1 minut mere på banen efter min mening.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Matjavsen »

Dondinho skrev:
4. nov 2022, 06:10
sonderskov skrev:
3. nov 2022, 11:57
Jeg ser Gustav Christensen er med i truppen mod Storm Graz , han er topscorer i U19 ligaen , så måske han er vores løsning i det centrale angreb , så behøver Gravesen ikke kigge langt ,jeg håber FCM giver Gustav chancen inden andre klubber "opdager" ham.
Så skal Gustav nok lige skrive på en kontraktforlængelse først, ellers skal han ikke have så meget om 1 minut mere på banen efter min mening.
Var det ikke præcis derfor Fraulo smuttede?
Nemlig at vi ikke gav ham spilletid

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Dondinho »

Matjavsen skrev:
Dondinho skrev:
sonderskov skrev: Jeg ser Gustav Christensen er med i truppen mod Storm Graz , han er topscorer i U19 ligaen , så måske han er vores løsning i det centrale angreb , så behøver Gravesen ikke kigge langt ,jeg håber FCM giver Gustav chancen inden andre klubber "opdager" ham.
Så skal Gustav nok lige skrive på en kontraktforlængelse først, ellers skal han ikke have så meget om 1 minut mere på banen efter min mening.
Var det ikke præcis derfor Fraulo smuttede?
Nemlig at vi ikke gav ham spilletid
Det er muligt, men hvis ikke spillerne vil comitte sig til FCM så mener jeg de maksimalt kan få en plads i pølsevognen. De skal ikke have fripas til at markedsføre sig selv og så skifte gratis til sommer.

Som jeg forstod det med Fraulo handlede problematikken også om længden på kontrakten.

Imamovic
Indlæg: 15
Tilmeldt: 7. jul 2016, 19:28

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Imamovic »

Le Compte skrev:
4. nov 2022, 06:03
Vildt at her ikke er flere indlæg efter et kæmpe resultat. Gravstemning på Ulvegraven? Efter en sløj kamp skal alt og alle fyres og udskiftes. Og efter avancement til knockout fasen i EUROPA LEAGUE! Er der ingen ros eller ingen evaluering af indsatsen

Fair at man kritiserer efter sløje indsatser. Det var pisse ringe mod OB. Men generelt syntes jeg holdet viser fremgang.

Jeg syntes Gartenmand så god ud. Og kunne godt tænke ham mere på banen

En skam vi ikke presser på til sidst for at prøve og score og få første pladsen.
Helt enig i Gartenmand, har også undret mig over at han ikke starter over Dalsgaard, da Dalsgaard har haft en lidt dårlig form på det sidste. Gartenmand var bundsolid, mindes ikke direkte fejl fra hans side i kampen igår.

Generelt gjorde holdet det knaldgodt i går, kan godt lide der var lidt andre kræfter der kom i spil, og er helt vild med at de unge spillere fik chancen mod slutningen, og faktisk kom ind og gjorde et kæmpe stykke arbejde.
Ærgerligt at de to "friløbere" ikke gav et mål.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Dondinho »

Le Compte skrev:
4. nov 2022, 06:03
Vildt at her ikke er flere indlæg efter et kæmpe resultat. Gravstemning på Ulvegraven? Efter en sløj kamp skal alt og alle fyres og udskiftes. Og efter avancement til knockout fasen i EUROPA LEAGUE! Er der ingen ros eller ingen evaluering af indsatsen

Fair at man kritiserer efter sløje indsatser. Det var pisse ringe mod OB. Men generelt syntes jeg holdet viser fremgang.

Jeg syntes Gartenmand så god ud. Og kunne godt tænke ham mere på banen

En skam vi ikke presser på til sidst for at prøve og score og få første pladsen.
Gartenmann kan godt forsvare, det vidste vi nok godt i forvejen og det er super vigtigt. Han var også den spiller med flest clearinger og næst flest bolderobringer sidste sæson såvidt jeg husker. Men hans spil med føderne er altså ikke ret godt igår efter min mening. Jeg synes næsten det lignede han havde fået to Venstre støvler på ind imellem. Ikke at Dalsgaards spil med føderne er så meget bedre altid dog!

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Matjavsen »

Dondinho skrev:
Matjavsen skrev:
Dondinho skrev: Så skal Gustav nok lige skrive på en kontraktforlængelse først, ellers skal han ikke have så meget om 1 minut mere på banen efter min mening.
Var det ikke præcis derfor Fraulo smuttede?
Nemlig at vi ikke gav ham spilletid
Det er muligt, men hvis ikke spillerne vil comitte sig til FCM så mener jeg de maksimalt kan få en plads i pølsevognen. De skal ikke have fripas til at markedsføre sig selv og så skifte gratis til sommer.

Som jeg forstod det med Fraulo handlede problematikken også om længden på kontrakten.
Men hvis vi ikke vil give ham chancen, hvorfor skulle han så give os?

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg indrømmer at jeg tog fejl med hensyn til kampen imod Sturm Graz og heldigvis gjorde jeg det, er super glad for sejren og videre deltagelse i Europa :-)
Fcm spillede endelig en fornuftig kamp, med masser af energi og holdt Pione og Kaba på bænken og egentlig burde vi også have beholdt Chilli på bænken, for hans præstationer er godt nok sløje. Jeg er super glad for at AC valgte at bringe Dyhr og Valdemar Byskov og Oliver Sørensen for det klædte virkelig vores spil.

Min eneste anke i kampen var. Hvor er vi virkelig dårlige til at få afviklet indkast til vores egen fordel. Altid får modstanderen fat i bolden og vi virker ideforladte i hvad vi skal gøre, får dog italesat problemet og få det løst. Hver gang vi tager et indkast som ender ved modstanderen, får vi potentielt et angreb igangsat imod os, hvilket vel ikke er meningen.

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af TheLegend »

.

Besvar