SL R15: FC Midtjylland - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Danand123 »

3316 skrev:
3. nov 2022, 23:20
TrueWolfMidt skrev:
1. nov 2022, 10:30
Jeg forudser, at vi ryger ud til Vff i pokalen, taber til Sturm Graz og og misser top 6 og så skal vi være heldige at få 7 pladsen.
Det var den første af dine forudsigelser der ikke holdt stik, og jeg tror heller ikke du får ret i de to andre.
Kan dog se at du har tatoo, JBT og Danand123 på dit "FCM når ikke top 6"-hold

Med aftenens resultat in mente, synes I så det var ok, at sparre spillere i OB kampen, så de var friske til i aften?
Vil bare lige skrive, at jeg ikke har skrevet, at Fcm ikke når top6 i denne sæson. Jeg skrev…

Vi kan sagtens ende de sidste 4 kampe i år uden sejre og ligge 7-9 i superligaen og være ude af pokal og Europa.

Så det er ved årets udgang, jeg frygtede, at vi vil ligge udenfor, hvis vi ikke vinder min. en af de sidste to kampe. Og med det tætte kampprogram, så er det ikke urealistisk. Heldigvis kom vi videre i går med en god solid indsats… og med mål på de rette tidspunkter. Det ændrer ikke på min frygt for de bump, vi vil blive udsat for med den nye spillestil. Vi mangler i særdeleshed den bomber, der kan sikre sejre i de kampe, hvor spillet ikke flyder. Fx efter hjørnespark.

Men uanset er holdet og spillet mere interessant at følge end tidligere. Og fed aften på cc i går.

Besvar