SL R15: FC Midtjylland - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af FCM2000 »

chili laver intet i det defensive

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Diebesten »

I løbet af kampen er vi nok blev advaret 37980 gange ved vores backs, at OB så let som ingenting kan spille sig igennem. Hvorfor er der ingen handling på dette? Hvor er vores organisation? Vores individualister? Vi begår historisk mange straffespark? Vi lukker alt for mange mål ind? Kabas medspillere gider ikke at spille ham. Dødbolde? Ja her sejler det også? Vores historisk dyreste trup nogensinde, ja, den sejler fuldstændig. Det der foregår i FCM for tiden, det er stærkt op af bakke. Det er katastrofalt.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Lupus1999 »

Som ventet fejler truppen igen i slutningen af sæsonen. Ufatteligt at man intet har lært af seneste sæson, hvor guldet smides i de sidste 4 kampe inden vinterpausen.

Det samme gør vi igen i år. Så brug dog de unge spillere fra start. Oliver vil da i det mindste løbe og Gartenmann er længder bedre end Joel. Forstår ikke trænerens dispositioner i dag.

Kaba kan jo ikke løbe de sidste 10 minutter.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Næsten hele lortet skal skiftes hvis man vil noget i Europa og suppen

Europa kommer man så ikke i næste sæson desværre

Januar vinduet kan vist kun gå for langsomt hold nu kæft en fadæse gang på gang i fcm

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Lund7400 »

Det her nederlag er Svends. Jeg er så røvtræt af hvilken elendig trup, han har fået sat sammen. Chili er en KATASTROFE, han leverer INTET farligt offensivt, og han presser aldrig ordentligt - ALDRIG. Vi har INGEN angribere at sætte ind, INTET at skifte ud med offensivt, det er pinligt.

Fortjent nederlag, som for alvor sætter vores top-6 i fare. Alt skal handle om det cut nu, guldet får vi IKKE.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Konsulen »

Problemet med Chili er jo, at det eneste han har, det er fart. Derfor skal han sættes ind fra start og ikke til 2. halvleg hvor vi jagter mål

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Kampen i aften bekræfter også at capellas har brug for at vælge sit eget team

De skide høns på bænken inkl CS og Svends strategi er helt i skoven ift hvad man vil stå for og ønsker at spille. Der er ingen plan uden træneren selv får lov at forme det og at de nævnte bare kaster penge i, det er simpelt

Hvis sif og fcn kan uden penge hvorfor fanden kan fcm så ikke

Der skal teknikere og spillere med fart ind på det hold, til træneren, ikke alt det fysik pis osv det er total en fejlcastet model man har gang i

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Jeg kaldte tidligere på sæsonen at dette blev værste
Fcm sæson i dets historie, den står jeg fast på må jeg sige

Der er for mange lige gode (læs lige dårlige) hold i denne sæson, og jeg mener egentlig ikke at tabellen lyver om fcm overhovedet

Man er piv ringe på alle leder og fronter, hvor er det dog uambitiøst og middelmådig handlekraft de konservative gutter har gang i

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af AltidFCM »

Katastrofalt, men set over hele kampen er det ikke super overraskende eller ufortjent. Den defensiv må være noget af det nemmeste at spille igennem. Gang på gang.

Fuldstændig skandaløs start vi leverer i dag. Noget af det værste jeg længe har set. Og der er satme brugt mange penge på det hold, der starter. Uacceptabelt.

Jeg ser simpelthen ikke et hold. Jeg ser ingen relationer. INGEN sammenhæng. Fuck...

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af tatoo »

mnm123 skrev:
31. okt 2022, 20:23
Det her viser hvor mange dårlige spillere vi har og ikke magter Capellos spillestil. Sisto er helt væk. Juninho er tung og satser på sin fysik. Kaba er godt nok skidt kørende
Jeg har nævnt det før vi har meget meget få spillere der magter at spille som Capellas vil. Det må være frustrerende for Capellas at han ikke har bedre materiale. Det kan han så takke SG for. Vi kan intet ingen løb, ingen løbemønstre og ingen teknik hos mange af vore spillere. bare vi kunne kombinere halvt så godt som som SIF og FCN ville vi nok se lidt bedre spil. Men med dette hold og dette spil kommer vi IKKE i top 6.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af 6256 »

Igen får vi som fortjent. Vi kunne vel ligeså godt have tabt sidst mod FCK. Nu gør vi det så i dag, hvor vi ellers var tæt på 1-1. Ligesom sidst skaber vi intet offensivt. Det er i den grad et problem.

Jeg har svært ved at se os hente fuld plade de sidste fire kampe i efteråret. Vi kæmper simpelthen for meget med det. Og de spillere der har trukket det store læs begynder at være pressede. Olsson, Martinez, Dreyer, til dels Kaba, har spillet mange minutter. Evander og Isaksen der ikke er med i dag og det sætter også sit præg på vores spil. Dem der kommer ind er ganske enkelt ikke fuldgode erstatninger. Tag f.eks. Juninho, Charles og Chilli. Oveni det mangler vi en ekstra 9'er.

Det er lige før, at jeg har lyst til at sælge den her sæson, top 6 eller ej (så længe vi bliver nr 7) og så ellers få ryddet op i truppen. Det kan jo passende begynde allerede nu. Det bliver ikke bedre før det sker. Der er for meget dødvægt og så må man nok til at gå på kompromis med sin måde at købe ind på. Ikke efter devisen, at det handler om at få nogle individualster til at lykkes, men nogen der passer ind i måden, der spilles på.

Man kunne passeende lade Capellas styre det og diktere stilen (hvis han altså har evnerne til det). Man kan se at Martinez umiddelbart ligner en succes.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af FCM2000 »

2-1 målet er reelt valdemar der svigter, han følger ikke med ham der scorer til sidst, Paulinho kommer til at stå alene med 2 mand, mens byskov "bare" ser på.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af Ravnen »

Jeg så desværre ikke kampen. Men øv da for et resultat. Nedtur. Vi skulle jo være på vej frem, ikke tilbage. Det skulle dog ikke undre mig om det er kampen på torsdag der spøger, og at vi spiller en flot kamp på torsdag, Europa koster bare i ligaen..

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Ravnen skrev:
1. nov 2022, 01:37
Jeg så desværre ikke kampen. Men øv da for et resultat. Nedtur. Vi skulle jo være på vej frem, ikke tilbage. Det skulle dog ikke undre mig om det er kampen på torsdag der spøger, og at vi spiller en flot kamp på torsdag, Europa koster bare i ligaen..
Du gik ikke glip af noget, fy for helvede for hvor var det da tude dårligt selv her dagen derpå

Selvom man har været ubesejret længe synes jeg pilen hele tiden har peget tilbage især defensivt også under capellas, organisationen sejler videre dernede

Han har spillere uden format og niveau og det gælder vel egentlig over hele banen pånær Evander og Martinez, det må godt nok være frusterende at have sådan en flok rendende derinde når man ønsker at praktisere noget helt andet

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R15: FC Midtjylland - OB

Indlæg af mousebreaker »

Lyder hult når FCM relaterede stadig snakker om guld. Sadl nu om for helvede. Den her sæson drejer sig om at komme i Europa til næste år, intet andet. Med alt det arbejde vi stadig har at gøre med at få spillet i gang, et formodentligt/forhåbentligt voldsomt transfervindue i sigte, og dertilhørende indkøringsfase med nye spillere, så skal vi være jublende lykkelige for en europæisk plads næste sæson.

Der er intet galt i at sige at som tingene er lige nu, så skal vi tage en kamp af gangen. Guldsnak bør slet ikke være et tema eller i vores bevidsthed for nuværende. Ydmyghed ikke altid en dårlig ting.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar