EL R5 2022/2023: Lazio - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL R5 2022/2023: Lazio - FCM

Indlæg af JBT »

Kæmpe fiasko hvis ikke man opnår CL som minimum, da målet dermed igen ikke bliver indfriet. I så fald smed man det på gulvet i kamp 1 i Østrig.
I dag er man reelt ikke i nærheden af at vinde desværre. Man virkede trætte og modløse de sidste 20 min.
Med lidt held havde Kaba ikke været offside på Juninho scoring, og så havde vi pludselig talt om noget helt andet.

Bagkæden skriger godt nok på mere klasse i form af fart og teknik. Capellas har behov for at få nogle Sif/Nordsjælland typer ind på det hold her, dog bare med den dobbelte klasse på alle parametre. I øvrigt - begge højre og venstre backs sejler altså totalt for os. Der skal snart ske noget.
Sisto igen med et latterligt dårlig indhop. Synes, at Martinez er bedste mand målt på 90 min hver gang efterhånden. Det er helt vildt så stor niveauforskel der er på ham og de andre.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: EL R5 2022/2023: Lazio - FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Erik Sviatchenko, Emiliano Martinez og Jonas Lössl var vores absolut bedste spilere i går.

Ud fra de europæiske kampe, så skal vi have en spillende midtstopper ved siden af Erik, en ny højreback, som kan spille og forsvare.

Og hvis ikke Brumado står klar til foråret med uhørt højt niveau, så skal der en ny 9’er ind.

sonderskov
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: EL R5 2022/2023: Lazio - FCM

Indlæg af sonderskov »

Er det nødvendig med nyindkøb , hvad med de mange unge spillere i udlandet og hjemme ,skal de ikke have chancen , FCM`s træner må da kende til det fra sin tid i Barcelona Akademi , nordsjælland tryller den ene unge spiller frem hele tiden , hvad står i vejen for at FCM gør ligeså.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: EL R5 2022/2023: Lazio - FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Det er ikke sikkert at der skal nyt ind på højre backen.

Pontus er også vildt spændende. Så måske han også skal have chancen. Gartenmann må pt også være bedre end Joel og Mads.

antidefensiv
Indlæg: 7
Tilmeldt: 22. okt 2022, 17:15

Re: EL R5 2022/2023: Lazio - FCM

Indlæg af antidefensiv »

Det er jo åbenlyst at spillere som Kaba, Henrik (til dels Erik) og Joel/Døhr slet ikke passer ind i spillestilen.

Skal vi rykke os som klub bliver vi nødt til at få kvalitet ind og pasningsikre midterforsvare.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: EL R5 2022/2023: Lazio - FCM

Indlæg af MFKM »

I scenariet, hvor vi vinder 3-1 over Sturm og Feyenord vinder 1-0 over Lazio (eller hhv. 4-2 og 2-1, 5-3 og 3-2), så vil vi være fuldstændig lige på indbyrdes opgør og målscore med Feyenoord.

Nogen der ved hvordan vinderen i såfald bliver fundet? Lodtrækning? Bedste resultat mod 3'eren i gruppen?

Det er trods alt ikke et helt absurd og utænkeligt scenarie.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: EL R5 2022/2023: Lazio - FCM

Indlæg af MFKM »

https://kassiesa.net/uefa/files/2021-22 ... -rules.pdf

If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the
following criteria are applied in the order given to determine their rankings:
a. higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question;
b. superior goal difference from the group matches played among the teams in
question;
c. higher number of goals scored in the group matches played among the teams in
question;
d. if, after having applied criteria a) to c), teams still have an equal ranking, criteria a)
to c) are reapplied exclusively to the matches between the remaining teams to
determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision,
criteria e) to k) apply in the order given to the two or more teams still equal;
e. superior goal difference in all group matches;
f. higher number of goals scored in all group matches;
g. higher number of away goals scored in all group matches;
h. higher number of wins in all group matches;
i. higher number of away wins in all group matches;
j. lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received by
players and team officials in all group matches (red card = 3 points, yellow card =
1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);

Som jeg ser det, vil opgørelsen alene være mellem os og Feyenoord:

a: Lige.
b: lige.
c: lige.
e: lige.
f: lige.
g: Vi taber desværre, da Feyenoord har scoret 4 mål på udebane - 2 mod os og 2 mod Lazio.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL R5 2022/2023: Lazio - FCM

Indlæg af Ravnen »

Jeg er sgu stolt af drengene og holdet. Vi spiller en kamp lige op med Lazio, tophold i Serie A. De har uden tvivl haft hævn i tankerne efter den famøse første kamp. Alligevel formår vi at komme sådan ud af starthullerne, og hele kampen være inde i billedet til point. Vi har bolden to gang i nette, hvor det bliver annulleret, jeg er sgu ikke helt enig i den ene af dem, men lad nu det ligge.

Så vidt jeg husker minder det noget om EL sidste sæson, der kunne vi også det hele før sidste runde? Det er jo egentlig ret sejt at vi to år i træk, har præsteret så godt at vi på sidste spilledag kan afgøre det selv. Jeg tror på vi enten napper 2 eller 3 pladsen på torsdag.

Men jeg glæder mig nu også til vi kan koncentrere os 100% om superligaen igen, for de her europæiske kampagner koster altså noget i ligaen, og vores trup synes ikke helt bred nok i år, synes jeg.

Besvar