Transfer - Vinter 2022/2023

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af JBT »

Stort set hele truppen skal skiftes over de kommende 2 transfervinduer. Der er ikke nogle nem udvej her, man bliver nødt til at flashe muldvarpen hvis CS og Gravesen skal blive siddende lidt endnu

Heartland må være rasende pt.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af 3316 »

FCM2000 skrev:
10. nov 2022, 20:37
3316 skrev:
10. nov 2022, 20:26
Det lyder da lækkert! - men i mine ører også totalt urealistisk på ét vintervindue.
Tror max vi får 3 nye spillere omkring start 11 inkl. erstatninger for salg. Evt. plus permanent aftale med Martinez.
Mit bud er som tidligere skrevet en til hver kæde..
Det er muligt, men det løser ikke de forsvarsproblemer holdet har

Har lige læst at Liverpool overvejer isaksen 17 mill UK Pund nævnes, og et salg af isaksen og evander, plus det løse, det giver muligheder for en større rokade
Nej, men det gør 3 nye forsvarsspillere der skal spilles sammen næppe heller.
Jeg er enig i, at vi har store forsvarsproblemer i øjeblikket både i det opbyggende spil, indlæg fra backs, på defensive dødbolde og i det åbne defensive spil.
Men jeg tror ikke at løsningen er at skifte alle spillerne ud på 1 vindue.

Jeg håber at vi enten skifter Paulinho med en klasse venstre back eller Juninho med en spillende midtstopper i vintervinduet, og så den anden del i sommervinduet.

FCM2000
Indlæg: 2126
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af FCM2000 »

3316 skrev:
10. nov 2022, 21:39
FCM2000 skrev:
10. nov 2022, 20:37
3316 skrev:
10. nov 2022, 20:26
Det lyder da lækkert! - men i mine ører også totalt urealistisk på ét vintervindue.
Tror max vi får 3 nye spillere omkring start 11 inkl. erstatninger for salg. Evt. plus permanent aftale med Martinez.
Mit bud er som tidligere skrevet en til hver kæde..
Det er muligt, men det løser ikke de forsvarsproblemer holdet har

Har lige læst at Liverpool overvejer isaksen 17 mill UK Pund nævnes, og et salg af isaksen og evander, plus det løse, det giver muligheder for en større rokade
Nej, men det gør 3 nye forsvarsspillere der skal spilles sammen næppe heller.
Jeg er enig i, at vi har store forsvarsproblemer i øjeblikket både i det opbyggende spil, indlæg fra backs, på defensive dødbolde og i det åbne defensive spil.
Men jeg tror ikke at løsningen er at skifte alle spillerne ud på 1 vindue.

Jeg håber at vi enten skifter Paulinho med en klasse venstre back eller Juninho med en spillende midtstopper i vintervinduet, og så den anden del i sommervinduet.
jeg respektere dit syn på det, jeg er bare af en anden opfattelse, man skifter en spillere ud på U-21, U-19 og U-17 hold så hvorfor det ikke kan lade sig af gøre på et voksen hold, hvor man har 6 uger til at spille et nyt forsvar sammen ?

Jakla
Indlæg: 353
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af Jakla »

Bliver et spændende vindue der kommer.
Det må være målet at få en anden spidsangriber end Kaba og også om muligt sælge Brumado, men nok svært, når han er skadet. Ville være optimalt at beholde både Isaksen og Dreyer, hvis mesterskabet stadig er målet. Ved ikke rigtig med Chilli og Sisto. Chilli er hurtig, men er ikke tilstrækkeligt målfarlig. Sisto burde kunne steppe op igen. Så en afløser for Chilli kunne være ok.
På midtbanen bliver en erstatning for Evander nødvendig. Vi havde ham i Max Meyer, men det smed Bo desværre på gulvet. Martinez skal bare købes og også gerne Olsson. I forsvaret skal der de næste vinduer ske en hel del. I første omgang var en erstatning for Juninho nok at foretrække. Han er som de fleste af resten ikke hurtig nok.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af Lupus1999 »

Evander, Sisto, Charles, Dalsgaard, Paolinho, Juninho og Kaba er spillere der efter min mening ikke er gode nok eller har udtjent deres værnepligt.

Forsvaret kan erstattes med Ortiz og Diomande, som er to store talenter med fart, fysik og vigtigst af alt teknik.

Sisto er færdig i FCM og bliver aldrig til mere. Dette var halvåret hvor han skulle smadre alt. Han skaber mindre end 17 årige Byskov.

Paulinho har gjort sit og fortjener et skifte, selvom han er med længder den bedste back vi har. Dyhr er ikke god nok til at tage over, så her skal der hentes kvalitet. Riza Durmisi måske?

Evander skal erstattes af en ny på midtbanen, hvis ikke Byskov og Aral vurderes gode nok.

Kaba erstattes med kvalitet ude fra eller også så giver man Heiselberg chancen. Med spilletid er mange af vores egne gode nok.

Charles skal væk. Bidrager med absolut ingenting. Jeppe Kjær i Ajax kunne her være en mulighed, alternativt, så kunne man udnytte sit forhold til Brentford og hente Mads Bidstrup. En spiller som Lasse Berg Johnsen bliver også ved med at poppe op hos mig.

FCM2000
Indlæg: 2126
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af FCM2000 »

Lupus1999 skrev:
11. nov 2022, 08:43
Evander, Sisto, Charles, Dalsgaard, Paolinho, Juninho og Kaba er spillere der efter min mening ikke er gode nok eller har udtjent deres værnepligt.

Forsvaret kan erstattes med Ortiz og Diomande, som er to store talenter med fart, fysik og vigtigst af alt teknik.

Sisto er færdig i FCM og bliver aldrig til mere. Dette var halvåret hvor han skulle smadre alt. Han skaber mindre end 17 årige Byskov.

Paulinho har gjort sit og fortjener et skifte, selvom han er med længder den bedste back vi har. Dyhr er ikke god nok til at tage over, så her skal der hentes kvalitet. Riza Durmisi måske?

Evander skal erstattes af en ny på midtbanen, hvis ikke Byskov og Aral vurderes gode nok.

Kaba erstattes med kvalitet ude fra eller også så giver man Heiselberg chancen. Med spilletid er mange af vores egne gode nok.

Charles skal væk. Bidrager med absolut ingenting. Jeppe Kjær i Ajax kunne her være en mulighed, alternativt, så kunne man udnytte sit forhold til Brentford og hente Mads Bidstrup. En spiller som Lasse Berg Johnsen bliver også ved med at poppe op hos mig.
Heiselberg er ikke god nok til start 11 hos bundholdet FC Fredericia i 1. div ???

Evander erstattes med Byskov på 17 og Aral der sidder på bænken hos et middelmådigt norsk ???

Kjær der ikke er i nærheden af Ajax 1 holdstrup ???

Johnsen der spiller på Matinez's plads ???

Durmisi der spiller i den spanske liga 2 på et middelmådigt hold ????

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af Lund7400 »

Der SKAL ske store ændringer i truppen.

9'er: Lej Kaba ud eller forær ham væk. Hent en ny førsteangriber og kald Lind hjem fra leje som supplement.
Kanter: Væk med Sisto og lej Chili ud. Minimum én klassekant ind, to hvis Isaksen ryger.
Central midt: Evander er væk. Sørensen skal lejes ud. Og så skal der hentes TO midtbanemænd med alvorlig kvalitet.
Backs: Få Joel skibbet afsted. Lej Dyhr ud. Hent en klasse højreback, så må Døhr dække begge backs som andetvalg
Centralt forsvar: Kom af med Dalsgaard. Også gerne Juninho. Hent en klasse midterforsvar med evner på bolden.
Målmand: Hent gerne en ny førstekeeper og send Jonas videre, men for mig er ovenstående øvrige punkter mere presserende.

Så, ud: Kaba, Sisto, Chili, Evander, Sørensen, Joel, Dyhr, Dalsgaard og måske Juninho. Og desværre måske Isaksen. Det er en stor udskiftning, men vi behøver det.

FCM2000
Indlæg: 2126
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af FCM2000 »

Lund7400 skrev:
13. nov 2022, 22:36
Der SKAL ske store ændringer i truppen.

9'er: Lej Kaba ud eller forær ham væk. Hent en ny førsteangriber og kald Lind hjem fra leje som supplement.
Kanter: Væk med Sisto og lej Chili ud. Minimum én klassekant ind, to hvis Isaksen ryger.
Central midt: Evander er væk. Sørensen skal lejes ud. Og så skal der hentes TO midtbanemænd med alvorlig kvalitet.
Backs: Få Joel skibbet afsted. Lej Dyhr ud. Hent en klasse højreback, så må Døhr dække begge backs som andetvalg
Centralt forsvar: Kom af med Dalsgaard. Også gerne Juninho. Hent en klasse midterforsvar med evner på bolden.
Målmand: Hent gerne en ny førstekeeper og send Jonas videre, men for mig er ovenstående øvrige punkter mere presserende.

Så, ud: Kaba, Sisto, Chili, Evander, Sørensen, Joel, Dyhr, Dalsgaard og måske Juninho. Og desværre måske Isaksen. Det er en stor udskiftning, men vi behøver det.
Lind ?????????? han er end ikke i truppen i Hamkam, et bundhold norsk fodbold, der lige klarede sig fri af nedrykning ???

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af 3316 »

Forstår ikke du vil af med Lössl. For mig er han en af de få der har præsteret i dette efterår, og har svært ved at se, hvem vi realistisk set kan hente der er bedre.
Desuden er der som du skriver rigeligt andet at rette op på, specielt i forsvaret, og så tror jeg det vil være godt med lidt kontinuitet bagerst.

antidefensiv
Indlæg: 7
Tilmeldt: 22. okt 2022, 17:15

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af antidefensiv »

Kontinuitet?
Der hvor vi falder igennem er når dem vi møder, stiller sig lavt og kompakt. Det betyder at vores 2 centre backs er i markant boldbesiddelse og er de første der sætter spillet. Alle vi har i cb, har ikke kompentencerne til at spille igennem kæderne.

Istedet holder de sig til at spille foran kæderne, hvor Erik S lige pludselig sender en lang bold afsted og vi mister boldbesiddelselsen.

Se på alle store hold med meget boldbesiddelse, deres centerbacks er vanvittige med bolden.

sonderskov
Indlæg: 51
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af sonderskov »

Så Steinlein, Gravesen, Bak , Ove Pedersen osv. ,nu skal I vise format og få den trænerstab finpudset omkring Capella , for åbenlyst er der nogen som ikke har format til superliga , måske også indkøb eller få de u19 talenter kørt på plads , der er INGEN ventetid.

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af DalaiLama69 »

https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... r-klubben/
Noget kunne tyde på, at Sisto er på vej ud af vagten. Trist deroute for en lokal Tjørringdreng, der havde verden for sine fødder for cirka 5 år siden, men jeg er godt nok også ved at miste tålmodigheden med ham. Der er stort set aldrig fremdrift længere når han får bolden, i opstarten viste han despekt for trænerteamet og deres dispositioner og går vi endnu længere tilbage har der også været problemer med ham.
Det er, som sagt, utrolig trist, at det skulle gå således for en af vores egne drenge, der var en sand fornøjelse i hans første år i klubben, men der er i min optik ikke plads til ham i klubben længere.
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af Lund7400 »

Jeg har længe anset Grot som en perfekt forstærkning. Han er alt det, som vi mangler, og som altid har fungeret i front - stor, relativ hurtig, fysisk stærk og god på låget.

Jeg anså ham dog for urealistisk, indtil jeg hørte i Mediano, at han kun har 6 mdr tilbage af sin kontrakt. Derfor bør han kunne jentes for 10-15, måske endda mindre hvis vi skriver med ham først, og derefter forhandler tidlig overtagelse med Viborg.

Derudover Ville det være fint lige at vise Viborg, hvem der stadig er lillebror.

6256
Indlæg: 299
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af 6256 »

Så er vi igang. Dejligt at der bliver ageret allerede nu.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller

FCM2000
Indlæg: 2126
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af FCM2000 »

6256 skrev:
15. nov 2022, 16:01
Så er vi igang. Dejligt at der bliver ageret allerede nu.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller
ja der skal handles i det prisleje, har min tvivl på olsson, tror han får foråret til at vise sig frem.

Men ja steinlein siger der skal hentes 2-3 spillere ud over dem der er der nu, så må man håbe,
at man kan finde nogle med samme klasse som matinez

Låst