Transfer - Vinter 2022/2023

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af tatoo »

TrueWolfMidt skrev:
8. nov 2022, 20:09
Transfer ønske til vores angreb Emil Riis Jakobsen pt. angriber i Preston, tidligere Randers Fc spiller, lynhurtig husker jeg ham som.
Som en bruger skrev i en anden tråd - hvor på månen bor du. Også vanvittigt at nævne Emil Riis - han spiller fast i Preston, og har kontrakt til sommer 2025, og koster vel 40 mill. Den næste du ønsker er vel Ronaldo !!

Kom nu med nogle mere jordnære ønsker.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af Matjavsen »

tatoo skrev:
8. nov 2022, 21:55
TrueWolfMidt skrev:
8. nov 2022, 20:09
Transfer ønske til vores angreb Emil Riis Jakobsen pt. angriber i Preston, tidligere Randers Fc spiller, lynhurtig husker jeg ham som.
Som en bruger skrev i en anden tråd - hvor på månen bor du. Også vanvittigt at nævne Emil Riis - han spiller fast i Preston, og har kontrakt til sommer 2025, og koster vel 40 mill. Den næste du ønsker er vel Ronaldo !!

Kom nu med nogle mere jordnære ønsker.
Det er lidt det samme på facebook.

Virkelig mange urealistiske bud, men når man så ramme 1/50, så er man et transfer orakel :D

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af hviid »

Helt urealistisk er Emil Riis vel ikke. Man har jo set før, at gode danske spillere vender hjem på trods af succes i udlandet, hvis de f.eks. vil være tættere på familien. I så fald er prisen jo heller ikke 40 mio. Men ja, der er nok mere realistiske muligheder end ham.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af TrueWolfMidt »

Matjavsen skrev:
9. nov 2022, 07:24
tatoo skrev:
8. nov 2022, 21:55
TrueWolfMidt skrev:
8. nov 2022, 20:09
Transfer ønske til vores angreb Emil Riis Jakobsen pt. angriber i Preston, tidligere Randers Fc spiller, lynhurtig husker jeg ham som.
Som en bruger skrev i en anden tråd - hvor på månen bor du. Også vanvittigt at nævne Emil Riis - han spiller fast i Preston, og har kontrakt til sommer 2025, og koster vel 40 mill. Den næste du ønsker er vel Ronaldo !!

Kom nu med nogle mere jordnære ønsker.
Det er lidt det samme på facebook.

Virkelig mange urealistiske bud, men når man så ramme 1/50, så er man et transfer orakel :D
Nu har jeg ikke udråbt mig selv som et orakel. Har et transfer ønske, hvis i gør jeg umage med at læse hvad jeg skriver. At eller om Emil Riis er urealistisk afhænger ja I høj grad af prisen som tatoo skønner til 40 millioner og derudover tolker tatoo at mit næste skud på et transfer bliver Ronaldo. Jamen det giver logik 1 spiller til 40 millioner og derefter 1 verdens berømt som har været handlet til over 1 milliard, skulle være mit næste bud på en spiller til Fcm. Håber du snart igen får ilt til hjernen tatoo.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af FCM2000 »

TrueWolfMidt skrev:
9. nov 2022, 14:36
Matjavsen skrev:
9. nov 2022, 07:24
tatoo skrev:
8. nov 2022, 21:55


Som en bruger skrev i en anden tråd - hvor på månen bor du. Også vanvittigt at nævne Emil Riis - han spiller fast i Preston, og har kontrakt til sommer 2025, og koster vel 40 mill. Den næste du ønsker er vel Ronaldo !!

Kom nu med nogle mere jordnære ønsker.
Det er lidt det samme på facebook.

Virkelig mange urealistiske bud, men når man så ramme 1/50, så er man et transfer orakel :D
Nu har jeg ikke udråbt mig selv som et orakel. Har et transfer ønske, hvis i gør jeg umage med at læse hvad jeg skriver. At eller om Emil Riis er urealistisk afhænger ja I høj grad af prisen som tatoo skønner til 40 millioner og derudover tolker tatoo at mit næste skud på et transfer bliver Ronaldo. Jamen det giver logik 1 spiller til 40 millioner og derefter 1 verdens berømt som har været handlet til over 1 milliard, skulle være mit næste bud på en spiller til Fcm. Håber du snart igen får ilt til hjernen tatoo.
Jeg er enig i din argumentation, du lagde jo det op til en diskussion og ikke mere end det, altså om det kunne være en mulighed.

hvis vi skal genoptage tråden, så afhænger det af flere parter, om han selv vil det, han scorer jo mål derovre og han har måske ambitioner om PL, da holdet han spiller på er tæt på en oprykningsplads. 40 mill er mange penge og ja passer han ind i den nye træners filosofi ? der er mange ting. Jeg må sige personligt, så fortrækker jeg en hurtig angriber, der forstår at placere sig de rigtige steder i boxen.

De høje angribere de har jo store bevægelser, og det er ikke en fordel altid, hvis man ser højden på ham der er nr. 1 på topscorerlisten i Braxilien, og på de mål han knalder ind, det vil være umulig for en i kaba højde

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af Lupus1999 »

En ny Evander kunne være Jeppe Kjær fra Ajax?

Det tidligere Horsens talent har kontraktudløb til sommer i Ajax, og gennembruddet ligger ikke lige for. Han var god i Horsens som 16 årig i Superligaen og blev solgt dyrt.

Kunne han være en mulighed?

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af Matjavsen »

Lupus1999 skrev:
9. nov 2022, 21:25
En ny Evander kunne være Jeppe Kjær fra Ajax?

Det tidligere Horsens talent har kontraktudløb til sommer i Ajax, og gennembruddet ligger ikke lige for. Han var god i Horsens som 16 årig i Superligaen og blev solgt dyrt.

Kunne han være en mulighed?
Giver god mening, men aldrig som direkte erstatning for Evander.
Bliver nok et af de mest spændende vinduer i langtid

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af 6256 »

Matjavsen skrev:
10. nov 2022, 08:01
Lupus1999 skrev:
9. nov 2022, 21:25
En ny Evander kunne være Jeppe Kjær fra Ajax?

Det tidligere Horsens talent har kontraktudløb til sommer i Ajax, og gennembruddet ligger ikke lige for. Han var god i Horsens som 16 årig i Superligaen og blev solgt dyrt.

Kunne han være en mulighed?
Giver god mening, men aldrig som direkte erstatning for Evander.
Bliver nok et af de mest spændende vinduer i langtid
Det kommer helt sikkert til at blive spændende, og vi ved jo heller ikke helt, hvad vi overhovedet skal forvente. Hvor meget udskiftning tør vi lave? Vi kan jo hurtigt pege mange positioner ud, hvor der skal ske noget.
Men mon ikke der kommer til at ske noget relativt hurtigt efter kampen mod Randers på søndag. Jeg tænker: Evander ud. Paulinho måske også. Vi har ikke tid til at vente til slut januar.

Grunden til at der kommer mange forslag på bordet er vel også, at vi fans er ved at være desperate. Der er nødt til at ske noget, men hvor meget der sker, bliver spændende.

Jeg håber bare, at der også kan ses en rød tråd, og at der ikke bliver skudt ligeså meget med spredehagl som der er blevet i nogle vinduer. At der bliver købt efter Capellas spillestil.
Jeg håber også, vi holder fast i at give talenterne chancen. At de fleste på holdkortet er så stærke, at de kan have et talent eller to ved siden af sig. Eller at vi kan lukke kampe hurtigere og så have de unge på bænken at skifte ind.

Men jeg kan også stadigt undre mig over, at flere af de unge ikke formår at slå igennem. Det er måske bare få, der har det der helt skal til, som f.eks. Isaksen (men som også har fået lang snor). Onyedika som også greb chancen. Måske taktikken og spillestilen stadig er for uklar til at det er let at falde ind i som ny. Her håber jeg vinduet sætter en klar retning fremad for hvad FCM vil.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af FCM2000 »

6256 skrev:
10. nov 2022, 12:55
Matjavsen skrev:
10. nov 2022, 08:01
Lupus1999 skrev:
9. nov 2022, 21:25
En ny Evander kunne være Jeppe Kjær fra Ajax?

Det tidligere Horsens talent har kontraktudløb til sommer i Ajax, og gennembruddet ligger ikke lige for. Han var god i Horsens som 16 årig i Superligaen og blev solgt dyrt.

Kunne han være en mulighed?
Giver god mening, men aldrig som direkte erstatning for Evander.
Bliver nok et af de mest spændende vinduer i langtid
Det kommer helt sikkert til at blive spændende, og vi ved jo heller ikke helt, hvad vi overhovedet skal forvente. Hvor meget udskiftning tør vi lave? Vi kan jo hurtigt pege mange positioner ud, hvor der skal ske noget.
Men mon ikke der kommer til at ske noget relativt hurtigt efter kampen mod Randers på søndag. Jeg tænker: Evander ud. Paulinho måske også. Vi har ikke tid til at vente til slut januar.

Grunden til at der kommer mange forslag på bordet er vel også, at vi fans er ved at være desperate. Der er nødt til at ske noget, men hvor meget der sker, bliver spændende.

Jeg håber bare, at der også kan ses en rød tråd, og at der ikke bliver skudt ligeså meget med spredehagl som der er blevet i nogle vinduer. At der bliver købt efter Capellas spillestil.
Jeg håber også, vi holder fast i at give talenterne chancen. At de fleste på holdkortet er så stærke, at de kan have et talent eller to ved siden af sig. Eller at vi kan lukke kampe hurtigere og så have de unge på bænken at skifte ind.

Men jeg kan også stadigt undre mig over, at flere af de unge ikke formår at slå igennem. Det er måske bare få, der har det der helt skal til, som f.eks. Isaksen (men som også har fået lang snor). Onyedika som også greb chancen. Måske taktikken og spillestilen stadig er for uklar til at det er let at falde ind i som ny. Her håber jeg vinduet sætter en klar retning fremad for hvad FCM vil.
Pilen peger mod et forsvar, der er bedre til opspillet, kandidater til at forlade FCM er Andersson, Paulinho, juninho, Dahlsgaard, Erik, Døhr og Dyhr.
Jeg synes at de på sort snak kører for hårdt på at det kun er målmand, erik og Dahlsgaard der har de problemer i opspillet, og at opspillet er det eneste problem. Defensivt fejler de jo også stort, ja antal mål scoret mod FCM siger alt.

De forlader nok ikke alle FCM, men 3 nye til bagkæden er min favorit, plus en angriber og en ekstra klassemidtbanespiller. Forlader evander, Kaba og isaksen FCM, skal de erstattes.

Enig med Sort Snak i, at den sportslige ledelse skal være i offensiven fra første dag vinduet er åben.

Det er et paradoks, at man er ved at bygge en ny tribune til sponsorne og man hiver en ny investor ind til at finansierer denne, samtidig så risikere FCM at skulle spille om nedrykning i foråret. Investorerne og sponserne kan ikke være tilfredse lige nu, og det er fair, at stolen er varm under Graversen og Ove, det må den være. Steinlein kan heller ikke løbe fra ansvaret.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg vil næsten garantere for, at Dyhr og Døhr stadigvæk er i Fcm efter transfervinduet lukker, ellers skal der komme bud på dem og tidligere har der været skrevet om interesse på Dyhr.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af 3316 »

FCM2000 skrev:
10. nov 2022, 13:21

De forlader nok ikke alle FCM, men 3 nye til bagkæden er min favorit, plus en angriber og en ekstra klassemidtbanespiller. Forlader evander, Kaba og isaksen FCM, skal de erstattes.
Forventer du fem nye start 11 spillere + erstatninger for de 3 sidstnævnte i vintervinduet?

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af tatoo »

Nu er det jo sådan at man har jo nok allerede planlagt hvilke spillere man går efter i vintervinduet, og det forbereder man længe før vinduet åbner. Så måske ikke sikkert vi får bedre spillere ind.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af FCM2000 »

3316 skrev:
10. nov 2022, 17:52
FCM2000 skrev:
10. nov 2022, 13:21

De forlader nok ikke alle FCM, men 3 nye til bagkæden er min favorit, plus en angriber og en ekstra klassemidtbanespiller. Forlader evander, Kaba og isaksen FCM, skal de erstattes.
Forventer du fem nye start 11 spillere + erstatninger for de 3 sidstnævnte i vintervinduet?
Nej 3 nye i start 11 + erstatninger for salg, man mangler en klassespiller til midtbanen til at rotere, sørensen, kaba og charles er færdig, hvis man vil ligge i toppen.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af 3316 »

Det lyder da lækkert! - men i mine ører også totalt urealistisk på ét vintervindue.
Tror max vi får 3 nye spillere omkring start 11 inkl. erstatninger for salg. Evt. plus permanent aftale med Martinez.
Mit bud er som tidligere skrevet en til hver kæde..

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer - Vinter 2022/2023

Indlæg af FCM2000 »

3316 skrev:
10. nov 2022, 20:26
Det lyder da lækkert! - men i mine ører også totalt urealistisk på ét vintervindue.
Tror max vi får 3 nye spillere omkring start 11 inkl. erstatninger for salg. Evt. plus permanent aftale med Martinez.
Mit bud er som tidligere skrevet en til hver kæde..
Det er muligt, men det løser ikke de forsvarsproblemer holdet har

Har lige læst at Liverpool overvejer isaksen 17 mill UK Pund nævnes, og et salg af isaksen og evander, plus det løse, det giver muligheder for en større rokade

Låst