SL - R14 - FCK - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Kim »

Lørdag kl. 16:00 i Parken.
Vi møder mere end 1100 fans op på udebanen - Parken har så småt tændt de røde lamper, vil sige op mod 30k tilskuere.
FCK har lige smidt deres trup:
TRUPPEN MOD FC MIDTJYLLAND
21/10 2022 12:50
20 spillere er udtaget til truppen, der lørdag kl. 16 møder FC Midtjylland i Parken.

Ísak Jóhannesson er klar igen, efter at sygdom holdt ham ude af onsdagens pokalkamp i Hobro. Khouma Babacar er også ny i truppen i forhold til Hobro-kampen, og de erstatter Emil Højlund og Noah Sahsah.

1 Kamil Grabara (GK)
2 Kevin Diks
5 David Khocholava
6 Christian Sørensen
7 Viktor Claesson
8 Ísak Jóhannesson
11 Khouma Babacar
12 Lukas Lerager
15 Mohamed Daramy
17 Paul Mukairu
18 Orri Óskarsson
19 Elias Jelert
22 Peter Ankersen
27 Valdemar Lund
30 Hákon Arnar Haraldsson
34 Victor Kristiansen
35 Marko Stamenic
36 William Clem
40 Roony Bardghji
51 Mathew Ryan (GK)

På skadelisten er Carlos Zeca, Akinkunmi Amoo, Mamoudou Karamoko, Nicolai Boilesen, Rasmus Falk, Denis Vavro og Andreas Cornelius

Københavns Supermand Babacar er tilbage, men sidste nye på deres skadeliste er Boilesen - jeg synes der er langt ned til deres 4. valg i midterforsvaret - nemlig unge Lund, så det bliver godt i morgen. Mon ikke de starter med begge deres islændinge, men lige meget - jeg har en sjælden god fornemmelse inden morgendagens kamp - var selv forbi at se vores FA2000 kamp hvor kun to af vores normale startere, startede.

Hvad tænker I andre - jeg tror simpelthen vi viser kontrol, sætter os på opgøret, og eller vinder med en pind eller to!

Selvom FCK taler meget om Parken og trykket, så har vi lige været i Holland, hvor jeg tænker De Kuip giver et voldsommere tryk end i Kbh.

Velmødt!

/Kim

Igboun
Indlæg: 108
Tilmeldt: 28. sep 2013, 13:17
Geografisk sted: København

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Igboun »

Jeg er enig med dig Kim. Det ser sjældent godt ud før et møde i Parken. Vi har momentum, vi har ikke tabt i 9 kampe. Vi har spillet samtidig med FCK med sparet 9 af 11 formodede startere. De 2 fik så vidt jeg husker kun en halveg på Frederiksberg.

FCK har været i forlænget i Hobro, og har 5 forventede startere ude med skader. Af startopstillingen i morgen har mange spillet i hvert fald en time i onsdags.

Vi spiller efterhånden som Capellas ønsker det, selvom vi dog har et stykke vej til perfektion.

Mon ikke vi kommer til at have bolden lidt mindre i morgen og så splitter vi FCK ad med nogle skarpe kontraer. jeg tror vi vinder 0-2. Vi ses i Parken.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af FCM2000 »

Igboun skrev:
21. okt 2022, 16:32
Jeg er enig med dig Kim. Det ser sjældent godt ud før et møde i Parken. Vi har momentum, vi har ikke tabt i 9 kampe. Vi har spillet samtidig med FCK med sparet 9 af 11 formodede startere. De 2 fik så vidt jeg husker kun en halveg på Frederiksberg.

FCK har været i forlænget i Hobro, og har 5 forventede startere ude med skader. Af startopstillingen i morgen har mange spillet i hvert fald en time i onsdags.

Vi spiller efterhånden som Capellas ønsker det, selvom vi dog har et stykke vej til perfektion.

Mon ikke vi kommer til at have bolden lidt mindre i morgen og så splitter vi FCK ad med nogle skarpe kontraer. jeg tror vi vinder 0-2. Vi ses i Parken.
Lerager spillede 120 plus tillæg 6+4 minutter, og han spillede også i weekend. han er brugt

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Lund7400 »

En kamp hvor vi på papiret bør få point, og har en rigtig fin chance for tre. Jeg sælger den dog gerne for uafgjort, kunne jeg det. Spændende om det bliver Sisto - Dreyer - Isaksen, eller en af dem ofres til fordel for Kaba. Resten bør give sig selv. Super fedt med 1100 midtjyder i Parken, vildt hvad der er sket på den front!

PS: Meget sigende for Viasat, at FCK-FCM ikke er førstevalg men derimod AGF-BIF. Jeg nægter at tro på, at sidstnævnte ville trække flest seerer, hvis de blev spillet samtidigt på en kanal med lige seer-adgang.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Kim »

Hej Lund

Jeg tænker det hænger sammen med at vi og København begge har vigtige Europa opgør i ugen der kommer. Derfor har vi fået en ekstra hviledag imod IKKE at blive hovedksmp i runden. Det er vel fair nok.

En ting undrer mig. Hvor fabden bliver trup udtagelsen af? Her lørdag morgen er den ikke kommet endnu?

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Matjavsen »

Lund7400 skrev:
21. okt 2022, 22:24
En kamp hvor vi på papiret bør få point, og har en rigtig fin chance for tre. Jeg sælger den dog gerne for uafgjort, kunne jeg det. Spændende om det bliver Sisto - Dreyer - Isaksen, eller en af dem ofres til fordel for Kaba. Resten bør give sig selv. Super fedt med 1100 midtjyder i Parken, vildt hvad der er sket på den front!

PS: Meget sigende for Viasat, at FCK-FCM ikke er førstevalg men derimod AGF-BIF. Jeg nægter at tro på, at sidstnævnte ville trække flest seerer, hvis de blev spillet samtidigt på en kanal med lige seer-adgang.
Fordi FCK skal spille tirsdag

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Konsulen »

Olsson står bare og kigger fodbold

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af mnm123 »

Hvor er vi passive med og uden bolden

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Konsulen »

Ja vi virker ikke til at være helt klar. Spillerne virker lidt bange for dommeren, han er jo ikke til at stole på i Parken

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Konsulen »

PC sagde jo i optakten, at han gerne ville have Martines ude - FCK gør da hvad de kan for at det skal blive opfyldt

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Konsulen »

- og så må Evander fandme til at steppe op

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Administrator »

Vores tilgang til kampen er en megajoke. VI har stort set ikke prøvet på at presse FCK.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af ABT »

Relativt kedelig halvleg. Tingene er meget lige, hvor fck dog begynder at få mere overtag efter deres mål. Ser ud til at Olsson bobler på målet.

Vores backs har det svært overfor deres direkte yngre modstander, hvor særligt deres fart og teknik volder problemer. Omvendt har FCKs backs ganske pænt styr på vores ditto.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Meget meget skuffende første halvleg, hvor vi ser trætte og passive ud.

Der mangler sammenhæng og vilje.
Ind med Dyhr, Sisto og Oliver Sørensen.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL - R14 - FCK - FCM

Indlæg af AltidFCM »

Virker slet ikke klar og offensiven er nærmest ikke-eksisterende. Men Isaksen skal dog score i starten.
Der skal ske ting og sager i pausen, hvor jeg forventer et andet udtryk. Kom nu!
Senest rettet af AltidFCM 22. okt 2022, 16:53, rettet i alt 1 gang.

Besvar