SL R11: FC Midtjylland - VFF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Kim »

02.10.2022
:fcm: - :vihader:
Det er 7 år siden de grønne vandt over os sidst.
De har lige afskibet deres hollandske supermand til Ukraine (så vil man virkelig væk fra sin klub) :lol:

Jeg glæder mig til den her kamp, hvor fuld skrald og MAX stemning bare er en selvfølge!
Men kan vi tage dem p.t.?
Ja, gu kan vi så, deres peakspiller krydrer røv i FCK og nu den lange hollænder ude.
De har andre, nuvel, men vi kommer med to ugers træning i benene, og skal vi i mesterskabsspillet og være seriøse om guldet, så er det en mustwin kamp!

/Kim

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Administrator »

Alle kampe er mustwin hjemme, men vi er stadigvæk i en forfatning hvor det kan gå galt. Publikum bliver en stor faktor søndag.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Vijen »

Bliver fedt med 3 udsolgte hjemmekampe i træk, bliver spændende at se hvor mange det kan blive til.

Attraktiv offensiv fodbold burde godt kunne lokke flere på stadion end tilfældet var under BH.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af ABT »

Spillemæssigt den bedste halvleg meget længe. Det er godt at se, at pausen er blevet brugt på noget fornuftigt.

Utroligt at vi kommer bagud. Selvfølgelig kommer det efter en personlig fejl. Sådan som kampbilledet har været, kunne det nærmest heller ikke ske på andre måder. Glimrende at Olsson hurtigt gør skaden god igen.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af ABT »

Desværre sløj omgang i 2. Halvleg, hvor vi slet ikke kan følge op på de gode takter i 1. Halvleg. Kaba skal desværre lave en dåse, men vi kommer ikke frem til meget andet end hans dobbelt chance efter pølsen.

Sætter Friis’ indskiftning af Zamburek for Mortimer i pausen os virkelig skakmat?
/ ABT

Billede

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af FCM2000 »

FCM tabte 2 point, den kamp burde være lukket, Kaba burde have scoret meget større kan chancerne ikke blive.

2 halvleg vidste, at det svage led i FCM er forsvaret, det blev sat under pres i opspillet, Erik og dals, kan slet ikke finde
ud af opspillet, andersson ligeså, det fik sænket FCM tempo i kampen, fra viborg et godt træk. Det er for nemt at
man kun har erik i hovedspillet og Løssl er usikker i indgreb.

igen tabte fcm 2 point på en fejl.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Konsulen »

Enig i, at Joel spiller en dårlig halvleg. Jeg mener, at når man bliver skiftet ind med 30 minutter igen (Charles og Isaksen), så bør der kumme forventes meget større indsats i det første pres. Der skuffede de

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af AltidFCM »

Ja, vi spiller da en flot halvleg og specielt pasningspillet er jo fantastisk at se. Men Gud, hvor er det dog tandløst. Kæmpe skuffelse.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af JBT »

Ligeså god en 1 halvleg man sammensatte, ligeså stort et svigt af spillestil osv foretager man sig i 2 halvleg.

Olsson og Martinez de to bedste i dag, trods det Kris laver en fejl, og dernæst retter op. Chili med et godt indhop. De resterende spillede alt, alt for langsomt(!) og for svagt i det direkte spil - især i 2 halvleg og specielt nede i bagkæden lunede man den. Synes også man fik lige lette nok omstillinger mod sig.

Jeg savner noget gejst og gå på mod fra sisto. Han afdribler ikke en mand på noget tidspunkt længere, og igen i dag sænker han spillet på kuglen - det samme med Døhr der aldrig kommer til den skide baglinje.

Der er nok at arbejde på, må man fortsat sige

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Ravnen »

Så kom vi ned på jorden igen. En sløv kamp, vi skaber alt for lidt, vi formår ikke at placere et reelt pres på modstanderen og slet ikke oppe i modstanderes felt.
Det undrer mig, for vi stiller godt op, stadion koger, vejret er godt for en oktober kamp. Men der kom aldrig rigtig fart og tryk på spillet.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Administrator »

VI skaber da overhovedet ikke alt for lidt. Vi er til gengæld ikke skarpe nok i de afgørende situationer. Viborg har intet nævneværdigt ud over målet.

Jeg er helt på det rene med at vores anden halvleg ikke kunne leve op til første halvleg, men jeg tager ja hatten på og gik fra stadion, tilfreds med indsatsen og træt af resultatet.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Dondinho »

Administrator skrev:
2. okt 2022, 20:11
VI skaber da overhovedet ikke alt for lidt. Vi er til gengæld ikke skarpe nok i de afgørende situationer. Viborg har intet nævneværdigt ud over målet.

Jeg er helt på det rene med at vores anden halvleg ikke kunne leve op til første halvleg, men jeg tager ja hatten på og gik fra stadion, tilfreds med indsatsen og træt af resultatet.
Jeg er enig, dog ærger jeg mig lidt over at vi ikke får lagt et ordentligt tryk til sidst for at tage sejeren.

Men ellers synes jeg også vi idag lider af manglende kvalitet i offensiven - specielt Kaba kan man vel spørge om er god nok som målscore? Dreyer synes også at være langt fra top form?

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Konsulen »

Dondinho skrev:
2. okt 2022, 20:40
Administrator skrev:
2. okt 2022, 20:11
VI skaber da overhovedet ikke alt for lidt. Vi er til gengæld ikke skarpe nok i de afgørende situationer. Viborg har intet nævneværdigt ud over målet.

Jeg er helt på det rene med at vores anden halvleg ikke kunne leve op til første halvleg, men jeg tager ja hatten på og gik fra stadion, tilfreds med indsatsen og træt af resultatet.
Jeg er enig, dog ærger jeg mig lidt over at vi ikke får lagt et ordentligt tryk til sidst for at tage sejeren.

Men ellers synes jeg også vi idag lider af manglende kvalitet i offensiven - specielt Kaba kan man vel spørge om er god nok som målscore? Dreyer synes også at være langt fra top form?
Jeg synes, at det var en fejl at tage Kaba ud, når vi skal lægge pres på til sidst. Der har Chili jo ikke den største værdi

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Dondinho »

Konsulen skrev:
2. okt 2022, 20:43
Dondinho skrev:
2. okt 2022, 20:40
Administrator skrev:
2. okt 2022, 20:11
VI skaber da overhovedet ikke alt for lidt. Vi er til gengæld ikke skarpe nok i de afgørende situationer. Viborg har intet nævneværdigt ud over målet.

Jeg er helt på det rene med at vores anden halvleg ikke kunne leve op til første halvleg, men jeg tager ja hatten på og gik fra stadion, tilfreds med indsatsen og træt af resultatet.
Jeg er enig, dog ærger jeg mig lidt over at vi ikke får lagt et ordentligt tryk til sidst for at tage sejeren.

Men ellers synes jeg også vi idag lider af manglende kvalitet i offensiven - specielt Kaba kan man vel spørge om er god nok som målscore? Dreyer synes også at være langt fra top form?
Jeg synes, at det var en fejl at tage Kaba ud, når vi skal lægge pres på til sidst. Der har Chili jo ikke den største værdi
Fejlen er vel at vi kun har en angriber i truppen?

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R11: FC Midtjylland - VFF

Indlæg af Danand123 »

Administrator skrev:
2. okt 2022, 20:11
VI skaber da overhovedet ikke alt for lidt. Vi er til gengæld ikke skarpe nok i de afgørende situationer. Viborg har intet nævneværdigt ud over målet.

Jeg er helt på det rene med at vores anden halvleg ikke kunne leve op til første halvleg, men jeg tager ja hatten på og gik fra stadion, tilfreds med indsatsen og træt af resultatet.
Enig i at vi skaber mere end nok til en sejr. Synes dog Viborg i perioder gjorde det svært for os. Jeg havde en bange anelse om et lavere niveau, da Kris blev udskiftet. Det blev desværre en realitet. Han er utrolig vigtig for den måde, vi spiller på nu. Og hold op hvor han løber mange meter.

Mht ligaen må det realistiske mål være at opnå en europæisk kvalifikation…og selvfølgelig helst ikke via en 7. plads. Det giver efter min opfattelse ikke mening at tale om mesterskab i denne sæson. For det første vil der være flere udfald i den nye spillestil - og det samtidig i et meget presset program. Samtidig er der mange hold, der skal hentes, hvilket ikke ser realistisk ud. Men vi har fået det mange har efterspurgt…en (ny) spillestil. :fcm: :fcmwolf:

Besvar