EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MrWolf
Indlæg: 134
Tilmeldt: 22. maj 2011, 20:46

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af MrWolf »

vild vild kamp og sikke et resultat... jeg havde inden kampen takket for Herrens nåde og takket si, hvis jeg kunne have solgt den for 0-2... Med Napoli og Atalanta in mente krydret med vores nuværende form, så lignede det bare en aften til glemmebogen. Jeg takkede og slog korsets tegn endnu engang da der var gået 5 min og vi stadigvæk ikke var bagud på en dum hjerneblødning som vores europæiske sti også er belagt så rigeligt med.

Men vi var koncentreret og modige og ja der var fejlafleveringer og alt det der men også er fucking godt pres. Det blev til den magiske aften. 5-1... wauw... Isaksen voksede bare kampen igennem. Ollson gjorde det også super. Dalsgaard har jeg brokket mig lidt over, men han gjorde det også godt.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af Danand123 »

Ja, vildt og imponerende. Modsat andre kampe på det seneste var man ikke nervøs for, at vi skulle sætte det hele til igen. Fortsatte på samme niveau og stil uanset stillingen - efter det første mål. Kan se BT har topkarakterer til Kaba, Kris, Albert og selvfølgelig Isaksen. Selvfølgelig er man mere positiv efter sådan et resultat, men jeg vil trods alt rose Løssl for roen og en stor redning i første halveg. Set fra cc var det svært at bedømme, om han bliver snydt nok ved målet…altså om bolden bliver rettet af. Hørte podcasten med ham på vejen til dagens kamp. Han vinder meget tilbage og ser særdeles positivt ind i Capellas-projektet.

Isaksen dagens mand, men hvor er jeg stadig imponeret af den forvandling, Kaba har taget. Skal vi sælge ham og cashe ind…nej forlæng, hvis han vil. Han er fyldt med spilleglæde.

Mit største Europa-øjeblik med Fcm på stadion…så ikke Southampton, Man U og naturligvis Pragh. Men 5-1 mod et serie A-hold. Det er vildt.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af Dondinho »

Danand123 skrev:
15. sep 2022, 22:18
Ja, vildt og imponerende. Modsat andre kampe på det seneste var man ikke nervøs for, at vi skulle sætte det hele til igen. Fortsatte på samme niveau og stil uanset stillingen - efter det første mål. Kan se BT har topkarakterer til Kaba, Kris, Albert og selvfølgelig Isaksen. Selvfølgelig er man mere positiv efter sådan et resultat, men jeg vil trods alt rose Løssl for roen og en stor redning i første halveg. Set fra cc var det svært at bedømme, om han bliver snydt nok ved målet…altså om bolden bliver rettet af. Hørte podcasten med ham på vejen til dagens kamp. Han vinder meget tilbage og ser særdeles positivt ind i Capellas-projektet.

Isaksen dagens mand, men hvor er jeg stadig imponeret af den forvandling, Kaba har taget. Skal vi sælge ham og cashe ind…nej forlæng, hvis han vil. Han er fyldt med spilleglæde.

Mit største Europa-øjeblik med Fcm på stadion…så ikke Southampton, Man U og naturligvis Pragh. Men 5-1 mod et serie A-hold. Det er vildt.
Løssl kan ikke gøre noget ved målet, bolden skifter retning og han er på vej modsat.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af TrueWolfMidt »

Imponerende hvad Capellas har udrettet på så kort tid, på Søndag kl. 18.00 skal vi vise om vi også kan vinde over vores største konkurrent, måske Fck har en smule bange anelse Anyway - Flot spil idag og da vi ramte 3-0 tænkte jeg, NU jinxer jeg ikke at 3-0 er den værste føring, og det hjalp ;-) 5-1 fuldstændig vanvittigt og jeg kan faktisk ikke se nogen spillere der ikke gør det godt. Nyd sejren og glæd jer til Søndag og giv den gas som her til aften.
Tak for fantastisk stemning, og lige lidt malurt - stop det puro shit eller i det mindste hold det til All Singing Area, så vi andre i det mindste ikke skal forpestes af det LORT. God aften.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af Administrator »

Lund7400 skrev:
15. sep 2022, 21:46
Nej. Dreyer står svagere i billedet for mig. Er man hård kan man også sige Jonas. Men det er for så vidt også ligegyldigt, alle leverede idag.
Ja, men hvis en svag indsats kan krydres med 2 assists, så er det sgu ok. Men enig i at han og Evander har spillet bedre kampe.

Indfri nu bare købsaftalerne på Martines og Kristoffer.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af mousebreaker »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

Kæmpe forløsning. Endelig leverer vi en flot kamp over samtlige 90 minutter. Og så mod en så god modstander, som jeg også synes Lazio viste de var. Deres boldomgang den første halve time fortalte en del om den kvalitet de besidder, men vi var fuldt med og spillede op til dans, uden at give chancer væk.
Rart endelig at kunne sige, at jeg var imponeret over det niveau vi lagde for dagen. Det føles som at se sin kæreste igen, efter års fravær.

Jeg er glad. Hvor lækkert.

Tag det spil og den selvtillid med mod FCK og start en opgangsperiode.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af Sahl »

Det var en super kamp! Det var tydeligt, at man pressede bedre og at man virkelig har fundet sig til rette i et mere spilstyrende system, det er 1, maks 2 berøringer før den sendes videre og ofte i trekants spil. Vores to nye på midten (hvis man kan kalde Olsson helt ny) var suveræne synes jeg!

Man kan håbe det er sådan her, man vil spille hver gang, så tror jeg man ender i toppen af SL. Men det tager nok lige lidt tid endnu og et transfervindue mere, før at det hele er på plads.
Kan man vinde på søndag, så er man nået rigtig langt allerede.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af 3316 »

Hvordan ser i perspektiverne i gruppen, efter gårsdagens resultater? - Feyenoord stemplede virkelig også ind i gruppen..

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af TrueWolfMidt »

3316 skrev:
16. sep 2022, 21:42
Hvordan ser i perspektiverne i gruppen, efter gårsdagens resultater? - Feyenoord stemplede virkelig også ind i gruppen..
Efter Lazio nederlag til Fcm , må vi formode at de begynder at stemple ind. Forventer at alle hold Fcm incl. alle vinder over Sturm Graz og så skal vi gå videre som 3er.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af Vijen »

TrueWolfMidt skrev:
16. sep 2022, 23:24
3316 skrev:
16. sep 2022, 21:42
Hvordan ser i perspektiverne i gruppen, efter gårsdagens resultater? - Feyenoord stemplede virkelig også ind i gruppen..
Efter Lazio nederlag til Fcm , må vi formode at de begynder at stemple ind. Forventer at alle hold Fcm incl. alle vinder over Sturm Graz og så skal vi gå videre som 3er.
Enig, vi kommer nok til at møde hold som ikke ser ned på os. Hvis vi kan vinde hjemme imod Feyenoord, så kommer vi højst sandsynlig til at være lige med dem med 9 point til sidst. Jeg ved ikke om det er indbyrdes mødes eller målscore der tæller først.

Men videre til foråret, det er målet som før.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af Administrator »

Indbyrdes.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af mousebreaker »

Ret vildt, at den vildeste præstation i klubbens historie, endda midt i den måske største sportslige krise ifht forventninger, ikke har medført mere end to sider med kommentarer :fcm: :o
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Halkjær
Indlæg: 68
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: EL R2 2022/2023: FCM - Lazio

Indlæg af Halkjær »

Jeg overvejer stadig om den anden kommentar fra JBT skal i glas og ramme.

Besvar