SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af 3316 »

Kampstart søndag klokken 18:00.
Capellas 2. kamp på sidelinjen og et par nye ansigter i truppen.
Hvordan tror I vi stiller op, og hvad hvilket aftryk håber I en ekstra uge på træningsbanen giver?

Jeg tror Olsson går direkte ind på 8'eren, og så er det spørgsmålet om Dreyer skubber Isaksen eller Sisto ud.
Paulinho var den spiller jeg synes spillede svagest mod Brøndby, men jeg synes heller ikke Dyhr var overbevisende, så tror ikke der bliver skiftet på den position. Håber Martinez får de sidste ca. 10 min..

Mht spillet synes jeg vores største forbedring var defensiven i åbent spil, men jeg synes stadig vi så sårbare ud på dødbolde, selvom vi burde have en klar fordel mod Brøndby. Så det håber jeg bliver forbedret til denne kamp.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg tænker vi går med samme opstilling som i Brøndby

Elias+
Joel - Erik - Juninho - Paulinho
Oliver
Evander - Dreyer
Isaksen - Kaba - Sisto

Det er næppe realistisk med Løssl på kassen allerede, men jeg håber snart skiftet sker. Løssl er den bedste keeper af de to imo.
Hverken Kris eller Martinez tror jeg går direkte i start 11 så tidligt efter at være blevet hevet ind.
Men det bliver spændende hvordan kortene blandes når de begynder at banke på.

Jeg har svært ved at se en ideal-opstilling uden Dreyer, Isaksen, Kaba og Sisto. Men det er heldigvis ikke mit "problem" ;-).

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes det er en skam at have en så målfarlig spiller som Dreyer på midtbanen, men er enig i at Capellas nok næppe starter med Olsson, så indtil han er klar er det trods alt bedre end Sisto dernede.

Vi har nogle sindsyge kantspillere, det er vores X Factor på det her hold, Isaksen, Sisto og Dreyer fortjener at starte inde hver kamp.

Spændende om Capellas stilen lige får et nyk mere fremad i denne kamp, jeg var imponeret over hvor meget han havde fået med alene til Brøndby kampen. Det er så vigtigt han kommer godt i gang og spillerne finder tiltro til ændringerne.

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af Starbucks »

Jeg tror og håber, at Albert tør hive plasteret af og starte løssel… Elias har været ringe i længe og er katastrofe med sine fødder. Hører fra en der har set træning i går og dag at løssel ser god ud…

Det vil vise hvor meget autoritet Albert egentlig har - tror og håber på det!

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af ABT »

Tror egentlig at Capellas er en mand, der godt kunne sværge til “never change a winning team”. Mit bud; identisk startopstilling som i Brøndby.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af Saemala »

Er ret sikker på Lössl står, og det hilser jeg hjertens velkommen.
Derudover er det nok samme opstilling.
Høvdingen af Herning

JBT
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af JBT »

Løssel bør stå udelukkende pga fodarbejdet
Elias gjorde det ok i Brøndby, men organisationen var også til større hjælp end normalt.

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af Starbucks »

Elias lavede ikke andet end at smide bolden væk med fødderne - jeg tror sgu Albert har nosser nok til at spille de 11 bedste, og der må løssel være en af dem imo…

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af 3316 »

Som jeg husker det spillede han den kort næsten hver gang til Juninho, der stod inde i feltet, og jeg er stadig i tvivl om, hvem af dem der reelt smed bolden ud over linjen..
Derudover er der også en speciel post at skifte på, medmindre der er tydelig niveau forskel, eller den nuværende førstekeeper har spillet meget dårligt i en række kampe i streg. Så jeg tror han holder fast i Elias indtil videre.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af 3316 »

Jesper BW1100 skrev:
2. sep 2022, 08:39
Jeg tænker vi går med samme opstilling som i Brøndby

Elias+
Joel - Erik - Juninho - Paulinho
Oliver
Evander - Dreyer
Isaksen - Kaba - Sisto

Det er næppe realistisk med Løssl på kassen allerede, men jeg håber snart skiftet sker. Løssl er den bedste keeper af de to imo.
Hverken Kris eller Martinez tror jeg går direkte i start 11 så tidligt efter at være blevet hevet ind.
Men det bliver spændende hvordan kortene blandes når de begynder at banke på.

Jeg har svært ved at se en ideal-opstilling uden Dreyer, Isaksen, Kaba og Sisto. Men det er heldigvis ikke mit "problem" ;-).
Udfordringen med at spille dem alle 4 fra start er, at du så kun har Chili at skifte ind på de tre forreste pladser, medmindre du sætter en 8'er ind og flytter Dreyer..

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af Starbucks »

3316 skrev:
2. sep 2022, 20:30
Som jeg husker det spillede han den kort næsten hver gang til Juninho, der stod inde i feltet, og jeg er stadig i tvivl om, hvem af dem der reelt smed bolden ud over linjen..
Derudover er der også en speciel post at skifte på, medmindre der er tydelig niveau forskel, eller den nuværende førstekeeper har spillet meget dårligt i en række kampe i streg. Så jeg tror han holder fast i Elias indtil videre.
Jeg har en ven, der så træning i går. Sagde Løssel var flyvende.
Enig i at skifter man allerede nu efter så få træninger, så er niveau forskellen rigtig stor - men jeg har altid sagt at Løssel var offer for Claus og sushi der troede at de skulle sælge Elias på potentiale for 100mio … Der mangler han i den grad at leve op til.
Jeg tror på løssel søndag

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis Løssl får målmands posten, så hold venligst øje med om han stadigvæk går i knæ, i stedet for at kaste sig efter bolden.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af PH1978 »

TrueWolfMidt skrev:Hvis Løssl får målmands posten, så hold venligst øje med om han stadigvæk går i knæ, i stedet for at kaste sig efter bolden.
Hvis han redder bolden, må han for min skyld stå på hovedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

JBT
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af JBT »

3316 skrev:
2. sep 2022, 20:31
Jesper BW1100 skrev:
2. sep 2022, 08:39
Jeg tænker vi går med samme opstilling som i Brøndby

Elias+
Joel - Erik - Juninho - Paulinho
Oliver
Evander - Dreyer
Isaksen - Kaba - Sisto

Det er næppe realistisk med Løssl på kassen allerede, men jeg håber snart skiftet sker. Løssl er den bedste keeper af de to imo.
Hverken Kris eller Martinez tror jeg går direkte i start 11 så tidligt efter at være blevet hevet ind.
Men det bliver spændende hvordan kortene blandes når de begynder at banke på.

Jeg har svært ved at se en ideal-opstilling uden Dreyer, Isaksen, Kaba og Sisto. Men det er heldigvis ikke mit "problem" ;-).
Udfordringen med at spille dem alle 4 fra start er, at du så kun har Chili at skifte ind på de tre forreste pladser, medmindre du sætter en 8'er ind og flytter Dreyer..
Det er jo også tilladt at ændre formation i løbet af kampe og en Olsson eller Charles kan vel godt spille med på siderne i en 4-4-2, 4-5-1 eller 4-3-2-1 etc.

Det kan desværre også ende med at Dalsgaard/Døhr og Dyhr/Paulinho skal dække en kant nogle få gange i mangel på bedre, eller skader.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R8 2022/2023: FCM - AaB

Indlæg af 3316 »

Holdet har indtil videre spillet en kamp med den nye formation, så måske lidt meget hvis de allerede skal lære en 3., som de kan skifte til undervejs i kampen..

Besvar