Horsens -FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Horsens -FCM

Indlæg af tatoo »

FCM2000 skrev:
12. aug 2022, 22:32
det er hele 6 seks mandskæden bagerst den er gal med, joel støder op på midten, men her er han bare ikke god nok, dyhr fylder for lidt offensivt, defensivt er han for sløv, hvad er meningen med pablo otiz og gartenmann ?
Og hvor er Chris Kouakou - han er en skide dygtig spiller. Onyedika render rundt som en hund i et spil kegler.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Horsens -FCM

Indlæg af PH1978 »

Administrator skrev:Dem der skyder efter den midlertidige træner. Tænk jer lige lidt om.

Det her problem er simpelthen at truppen ikke er god nok længere. Punktum.
Truppen er rigeligt god til at spille solidt. Men der er klart noget der er skævt i ft. taktik, evner og dynamik.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Ravnen »

tatoo skrev:
12. aug 2022, 23:35
Ravnen skrev:
12. aug 2022, 22:31
Det er bare et skud. Bak. Vi har også Ove P og Kenneth siddende som begge har erfaring til at stoppe den her blødning.
Stop nu Ove P er vel 70 og vi kan ikke bruge tidligere indavlede trænere. Der er kun en måde at gøre det på og det er at få fat i en træner der kan få sat en dagsorden.

Og det kan kun gå for langsomt.
Det er da lige meget om han så var 80, det er kun for nogle kampe som midlertidig, det er dæleme hårdt at sætte en ung uerfaren mand til det.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Horsens -FCM

Indlæg af tatoo »

Ravnen skrev:
12. aug 2022, 23:47
tatoo skrev:
12. aug 2022, 23:35
Ravnen skrev:
12. aug 2022, 22:31
Det er bare et skud. Bak. Vi har også Ove P og Kenneth siddende som begge har erfaring til at stoppe den her blødning.
Stop nu Ove P er vel 70 og vi kan ikke bruge tidligere indavlede trænere. Der er kun en måde at gøre det på og det er at få fat i en træner der kan få sat en dagsorden.

Og det kan kun gå for langsomt.
Det er da lige meget om han så var 80, det er kun for nogle kampe som midlertidig, det er dæleme hårdt at sætte en ung uerfaren mand til det.
Det her gider jeg slet ikke at kommentere på.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Lund7400 »

Har lige pint mig selv end at gense lavpunkterne. Deres sidste mål skal Elias jo have. Han kommer til at stå skævt i målet, og alene derfor når han ikke bolden. Der er minimum en håndfuld keepere i ligaen, som napper den der.

Vi bør sætte Ousted på kassen eller jente en ny førstemålmand.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Ravnen »

tatoo skrev:
12. aug 2022, 23:53
Ravnen skrev:
12. aug 2022, 23:47
tatoo skrev:
12. aug 2022, 23:35


Stop nu Ove P er vel 70 og vi kan ikke bruge tidligere indavlede trænere. Der er kun en måde at gøre det på og det er at få fat i en træner der kan få sat en dagsorden.

Og det kan kun gå for langsomt.
Det er da lige meget om han så var 80, det er kun for nogle kampe som midlertidig, det er dæleme hårdt at sætte en ung uerfaren mand til det.
Det her gider jeg slet ikke at kommentere på.
Det gjorde du så alligevel ;-)

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Administrator »

Diebesten skrev:
12. aug 2022, 21:14
Administrator skrev:
12. aug 2022, 21:07
Dem der skyder efter den midlertidige træner. Tænk jer lige lidt om.

Det her problem er simpelthen at truppen ikke er god nok længere. Punktum.
Henrik Jensen smider Victor Lind ind med 15 min igen. På dette tidspunkt har Henrik Dalsgaard allerede fået det røde kort. Med henblik på sidste uge (hvor han Lind også bliver skiftet ind til sidst), at Horsens er stærk i luftspillet og vil presse til sidst, med ét argument, kan du så forklare den indskiftning?
Friske kræfter. Jeg går ud fra at han indså vi ikke kunne forsvare den hjem, så vi skulle have en offensiv der kunne true Horsens.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Dondinho »

Lund7400 skrev:
13. aug 2022, 00:32
Har lige pint mig selv end at gense lavpunkterne. Deres sidste mål skal Elias jo have. Han kommer til at stå skævt i målet, og alene derfor når han ikke bolden. Der er minimum en håndfuld keepere i ligaen, som napper den der.

Vi bør sætte Ousted på kassen eller jente en ny førstemålmand.
Jeg har svært ved at genkende det du skriver:
Det er frit hovedstød på kanten af det lille felt fra en god header! Jeg synes ikke rigtigt der er meget Elias kan gøre. Måske han skulle have trådt et halvt skridt fremad, men tror stadig ikke han ville nå den.

Paulinho kunne måske have gjort mere, men var overmatchet fysisk.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Horsens -FCM

Indlæg af tatoo »

Er stadig fuldstændig rystet over vores horrible præstation i de sidste 2 SL kampe. Er der en voksen til stede for vi skal ha ryddet op i denne lalleglade forestilling.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Kim »

Bliver spændende at se et nyt forsvar med to karantæner og måske en skadet Svia.
Mon ikke Farten Ann og Ortis får plads?
Heldigvis en uge for at få det hele spillet til!
/Kim

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Horsens -FCM

Indlæg af JBT »

Kim skrev:
13. aug 2022, 12:36
Bliver spændende at se et nyt forsvar med to karantæner og måske en skadet Svia.
Mon ikke Farten Ann og Ortis får plads?
Heldigvis en uge for at få det hele spillet til!
/Kim
Tænker, at det bliver Erik, Døhr og gartneren. Desværre

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Sahl »

Jeg har skrevet det et par gange før.

3-4-3 som vi spiller det har nogle ekstreme problemet defensivt og i opspillet, men offensivt er man faktisk super godt kørende.
Jeg tror at der bliver ved med, at blive målrige kampe indtil, at man skifter tilbage i en 4 bagkæde (hvor man er mere end 9 på banen!)

Alt i alt en god første halvleg, med flotte mål og synes faktisk defensiven var okish i sær inden Erik var nødt til at udgå. Dermed ikke sagt at man ikke kunne se vores wb igen blev fanget (faktisk ofte 5-6 stykker på en aflevering)
Det her bliver en opbygningssæson, om meget kort tid mister vi en 2-3 spillere heraf mindst en klasse spillere, så håber jeg da man køber ind.

Men som i de andre kampe, er der faktisk et problem.
Kigger man på vores statistik efter de her første kampe, så er vores snit til midt i tabellen. Alt snak om guld osv. skal forstumme for en periode og så skal der arbejdes hårdt på at få opbygget et brugbar stil at køre efter (bliver det en passiv kontra orienteret stil, så tror jeg ikke vi får nogle gode år)

Horsens skal også have ros, de giver ikke op på noget tidspunkt.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Lund7400 »

Det mest paradoksale er, at vi er lige med FCK. Havde nogle tilbudt mig det før sæsonen, at i en periode med fem kampe med europæisk for os og ikke for FCK, så havde jeg bestemt takket ja. Ovenikøbet har vi spillet ude tre gange mod deres to. Så resultatmæssigt vil jeg faktisk sige, at de har skuffet endnu mere.

Den af os og FCK der først får ny træner på plads vinder. Vi har er forspring der, de skal først af med JT.

Tror stadig ikke på andre hold. Eneste trussel jeg ser er SIF, så håber de sælger 1-2 mere, gerne Helenius og Vallys..

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Horsens -FCM

Indlæg af Sahl »

Lund7400 skrev:
13. aug 2022, 14:22
Det mest paradoksale er, at vi er lige med FCK. Havde nogle tilbudt mig det før sæsonen, at i en periode med fem kampe med europæisk for os og ikke for FCK, så havde jeg bestemt takket ja. Ovenikøbet har vi spillet ude tre gange mod deres to. Så resultatmæssigt vil jeg faktisk sige, at de har skuffet endnu mere.

Den af os og FCK der først får ny træner på plads vinder. Vi har er forspring der, de skal først af med JT.

Tror stadig ikke på andre hold. Eneste trussel jeg ser er SIF, så håber de sælger 1-2 mere, gerne Helenius og Vallys..
Jeg tror du undervurderer de andre hold i ligaen og hvor tæt det er i år.
Mit bud er at enten :fcm: eller :fck: ender med at trække en nitte i år og ender udenfor top3. Forhåbentligt bliver det ikke :fcmwolf:

:fcn: og :sif: kan sagtens blive mester i år, men håber det da ikke, men intet er umulig og kan begge holde på deres spillere, så ser jeg dem som ret store konkurrenter. Begge hold kan også sælge vildt fra eller gå i stå, sådan er fodbold.

Hvornår var der sidst en Dansk Mester som kun startede ud med 6 point på 5 kampe? er det nogensinde sket før?

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Horsens -FCM

Indlæg af JBT »

Lund7400 skrev:
13. aug 2022, 14:22
Det mest paradoksale er, at vi er lige med FCK. Havde nogle tilbudt mig det før sæsonen, at i en periode med fem kampe med europæisk for os og ikke for FCK, så havde jeg bestemt takket ja. Ovenikøbet har vi spillet ude tre gange mod deres to. Så resultatmæssigt vil jeg faktisk sige, at de har skuffet endnu mere.

Den af os og FCK der først får ny træner på plads vinder. Vi har er forspring der, de skal først af med JT.

Tror stadig ikke på andre hold. Eneste trussel jeg ser er SIF, så håber de sælger 1-2 mere, gerne Helenius og Vallys..
Synes ikke der er grund til at se på fck overhovedet, man har nok at bekymre sig om om i egen andedam så ingen grund til at flytte fokus
Hvad de gør er piv lige meget når fcm har nok mål det på ingen måde bliver opfyldt og en ledelse der er kørt helt af sporet

Fcm skal være glade for top 6 i år - skal ob AaB og fck også i øvrigt- Alle de store klubber har problemer på banen og internt

Randers og sif ser mest solide ud også selvom der venter Europa for sif. Bif kan også komme igang sammen med GF.. der er lang vej ja.. men fcm er helt væk fra skiven inden spillet er startet..

Suppe placering avler Europa men i år handler det så desværre om pokal bold og frit spil i Europa

Besvar