Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af UlveLars »

Debussy skrev:
30. aug 2023, 17:46
UlveLars skrev:
30. aug 2023, 17:20
Debussy skrev:
30. aug 2023, 16:52


Jeg beklager, at jeg ikke lige fik dig svaret tilbage på dit indlæg på den anden tråd. Jeg er langt hen ad vejen helt enig i dine og såvel også Administrator's observationer omkring kvaliteten af truppen, den er i øjeblikket ikke tilstrækkelig til at nå vores målsætninger.

Det jeg så ikke ved om vi er enige eller uenige i, er kvaliteten af trænermaterialet i klubben. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke ser megen fidus i Thomasberg. Jeg vedstår dog gerne, at han ikke er alene om det problem vi står i som klub, da han ikke var ansat i 2021, hvor de spillemæssige problemer for alvor manifisterede sig. Pilene peger i mange retninger, men jeg føler desværre, at der er gået for meget nepotisme i Midtjyllands struktur. Forstå mig ret - jeg synes det er fedt, at man kan arbejde sig op i klubben og at vi belønner loyalitet. Men når det så er sagt, så synes jeg ikke, at vores trænermateriale står mål med vores ambitionsniveau. Hellere meritokrati end nepotisme.

Jeg var enormt skuffet over at få Lodberg og Thomasberg ind som hhv. assistent og cheftræner. Hverken eller lever op til de kriterier der sidste år i august blev lovet fra ledelsens side og jeg synes også, at de mangler også den vindermentalitet som Rasmus Ankersen så fint skriver om i sin bog 'Opdragelsen af en vinder'. Jeg medgiver gerne, at Thomasberg fik os løftet op en periode, men som jeg også skrev i den anden tråd, så føles det i den grad som om, at historien er ved at gentage sig. Så jeg kan ikke forestille mig, at Thomasberg er at finde i klubben efter landsholdspausen, skulle vi ryge ud til Warszawa.
Tør du vædde en pølse i pauseboden på at TT fortsat er i klubben til september - uanset udfaldet af Legia-kampen ;) ?
Nu var min hypotese, at Thomasberg ville være fortid i klubben, hvis vi ryger ud på torsdag. Så hvis du er indforstået med at væddemålet gælder, hvis og kun hvis, at vi ryger ud på torsdag så er jeg med :)
Deal😊

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af Administrator »

Jeg har mine tvivl om at de vil skifte så tidligt. Er vi derimod i problemer til julepausen, så kan det sikkert godt ske. Så bliver vil til gengæld også VIRKELIG en joke i dansk fodbold pt.

TT var leverpostejsigningen, egentlig en lækker ret, men den holder bare ikke i længden. Men leverer ledelsen nu de forstærkninger der skal til, så kan det være ai endelig vender bøtten.

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af 6256 »

Debussy skrev:
30. aug 2023, 16:52
6256 skrev:
30. aug 2023, 15:51
Debussy skrev:
30. aug 2023, 13:58
Skal vi ikke genoplive den her tråd? Jeg kan starte med en hurtig liste i punktform med udgangspunkt i hvordan tingene, i mine øjne, står til i øjeblikket.

Spillet: Svigende, grænsende til det ringeste i Midtjyllands moderne historie.

Formation: ?? skifter i øjeblikket som vinden blæser.

Spillestil: ?? umiligt at blive klog på i øjeblikket.

Udtryk: Opgivende. Det grænser sig til en decideret tabermentalitet hele vejen rundt.

Strategi: Som der blev nævnt i seneste episode af Sort Snak, så må strategien være at spille så ringe i superligaen, at kommende europæiske modstandere undervurderer os.
God idé.

Flere dele af mine indlæg fra kamptråden til FCN kampen, kunne ligesåvel have været her.
Jeg beklager, at jeg ikke lige fik dig svaret tilbage på dit indlæg på den anden tråd. Jeg er langt hen ad vejen helt enig i dine og såvel også Administrator's observationer omkring kvaliteten af truppen, den er i øjeblikket ikke tilstrækkelig til at nå vores målsætninger.

Det jeg så ikke ved om vi er enige eller uenige i, er kvaliteten af trænermaterialet i klubben. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke ser megen fidus i Thomasberg. Jeg vedstår dog gerne, at han ikke er alene om det problem vi står i som klub, da han ikke var ansat i 2021, hvor de spillemæssige problemer for alvor manifisterede sig. Pilene peger i mange retninger, men jeg føler desværre, at der er gået for meget nepotisme i Midtjyllands struktur. Forstå mig ret - jeg synes det er fedt, at man kan arbejde sig op i klubben og at vi belønner loyalitet. Men når det så er sagt, så synes jeg ikke, at vores trænermateriale står mål med vores ambitionsniveau. Hellere meritokrati end nepotisme.

Jeg var enormt skuffet over at få Lodberg og Thomasberg ind som hhv. assistent og cheftræner. Hverken eller lever op til de kriterier der sidste år i august blev lovet fra ledelsens side og jeg synes også, at de mangler også den vindermentalitet som Rasmus Ankersen så fint skriver om i sin bog 'Opdragelsen af en vinder'. Jeg medgiver gerne, at Thomasberg fik os løftet op en periode, men som jeg også skrev i den anden tråd, så føles det i den grad som om, at historien er ved at gentage sig. Så jeg kan ikke forestille mig, at Thomasberg er at finde i klubben efter landsholdspausen, skulle vi ryge ud til Warszawa.
Det er også helt fair. Det blev lidt langt.

Jeg synes nu egentlig det er fortjent nok, at man giver Thomasberg chancen. Han kender klubben indgående og har leveret udemærkede resultater. Så det er vel et forsøg på at komme tilbage til noget FCM-DNA efter man har bevæget sig lidt væk fra det, med vel både Bo og Capellas.

Jeg synes egentlig også at slutspillets resultater er klare. Men der havde vi også den her base som Arff taler om i sort snak. Vi startede hver gang i 4-4-2 og fungerede det så ikke, så kunne vi ændre til enten 5 bagi eller en 4-3-3 som mod Viborg. Jeg forstår ikke, hvor den rysten på hånden pludselig kommer fra nu, siden vi ikke spiller 4-4-2 mere og ændrer opstillinger i et væk. Han var rimelig klar i spyttet til pressemødet om det, da han blev ansat, så jeg kan ikke finde ud af, om der er lidt kurrer på tråden internt.

Men jeg tror nu også Thomasberg er her et godt stykke tid endnu, uagtet om vi ryger ud eller ej. De mange transferrygter synes jeg også tyder på det. Sådan synes jeg også det bør være. Ellers skal der ske større ændringer i setuppet, som det lød til der var lagt op til, med udskiftninger i den sportslige ledelse, for så ligger problemerne også andre steder.

Men jeg er da også enig i, at der snart skal til at ske noget, Nu har han vel efterhånden haft en 20 kampe som chef, som de siger i sort snak, og det er som du også påpeger, (desværre) blevet mere uklart, hvor vi er på vej hen.

Debussy
Indlæg: 207
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af Debussy »

Jeg tillader mig lige at bryde dit indlæg op i nogle små bidder, så jeg bedre kan forholde mig til det enkeltvis :)
6256 skrev:
30. aug 2023, 22:28
Det er også helt fair. Det blev lidt langt.

Jeg synes nu egentlig det er fortjent nok, at man giver Thomasberg chancen. Han kender klubben indgående og har leveret udemærkede resultater. Så det er vel et forsøg på at komme tilbage til noget FCM-DNA efter man har bevæget sig lidt væk fra det, med vel både Bo og Capellas.
Der vil jeg jo mene, at det er på en billig baggrund, at Thomasberg har gjort det godt. Jovist, han besejrede de hold vi havde haft det svært ved i forgangende sæson, men de hold var vel at mærke på billig baggrund, da det var holdene i nederste del af tabellen. Det synes jeg faktisk at Medianos panel havde en spændende debat i slutningen af juli, selvom jeg godt kan nikke genkendende til, at man sagtens kan få forhøjet blodtryk af det panel.
Samtidig synes jeg bestemt ikke, at Thomasberg emmer af FCM-DNA. Til det, er han for passiv i sin fremtoning. De eneste to trænere der har udstrålet det er i min bog Glen og Lars Friis. Sidstnævnte drømmer jeg faktisk at se tilbage på et tidspunkt, hvis vi skal holde os indenfor andedammen.
6256 skrev:
30. aug 2023, 22:28
Jeg synes egentlig også at slutspillets resultater er klare. Men der havde vi også den her base som Arff taler om i sort snak. Vi startede hver gang i 4-4-2 og fungerede det så ikke, så kunne vi ændre til enten 5 bagi eller en 4-3-3 som mod Viborg. Jeg forstår ikke, hvor den rysten på hånden pludselig kommer fra nu, siden vi ikke spiller 4-4-2 mere og ændrer opstillinger i et væk. Han var rimelig klar i spyttet til pressemødet om det, da han blev ansat, så jeg kan ikke finde ud af, om der er lidt kurrer på tråden internt.
Her læner jeg mig op ad dit indlæg. Det er mærkværdigt, at Thomasberg er skiftet væk fra sin 4-4-2 og hele tiden roterer spillestil. Om det dikteres oppefra ved jeg ikke, men det skulle efterhånden ikke undre mig.
6256 skrev:
30. aug 2023, 22:28
Men jeg tror nu også Thomasberg er her et godt stykke tid endnu, uagtet om vi ryger ud eller ej. De mange transferrygter synes jeg også tyder på det. Sådan synes jeg også det bør være. Ellers skal der ske større ændringer i setuppet, som det lød til der var lagt op til, med udskiftninger i den sportslige ledelse, for så ligger problemerne også andre steder.
Jeg synes stadig det er plausibelt, at man ofrer trænerne, især hvis den spillemæssige situation ikke bliver bedre. Det kan ikke være rigtigt, at vi sætter point til i ligaen i vores jagt på Europa, når dem vi anser for at være vores direkte konkurrenter, FC Nordsjælland og FC København, sagtens kan spille i to tuneringer, selvom eksempelvis København halser efter i forsvaret. De har i skrivende stund optjent 15 point af 18 mulige med et kampprogram, selvom eksempelvis FC København har haft sværere modstandere end os, pånær Warszawa.

Hvis vi har smidt point i ligaen og står uden Europa efter i morgen aften er det en katastrofe.
6256 skrev:
30. aug 2023, 22:28
Men jeg er da også enig i, at der snart skal til at ske noget, Nu har han vel efterhånden haft en 20 kampe som chef, som de siger i sort snak, og det er som du også påpeger, (desværre) blevet mere uklart, hvor vi er på vej hen.
Jeg kiggede lige på transfermarkt, han har stået i spidsen for os i 22 kampe med en point gennemsnit på 1.91. I indeværende sæson er det så 11 kampe med en gennemsnit på 1.45 (Europa tæller med i det tal).

Under alle omstændigheder, bliver det spændende og måske endda nervepirrende hvad fremtiden bringer.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af mousebreaker »

Jeg tror, at TT er så fredet som en træner nu engang kan blive. Klubben kan simpelthen ikke klare den omtale der vil komme, hvis vi fyrer endnu en træner efter kort tids ansættelse. Trykket vil blive enormt og det vil medføre et massivt negativt fokus på de øverste ledelsesposter og der vil opstå krav om rullende hoveder. Det er der ikke nogen der er interesserede i. TT sidder varmt i sædet lige indtil at de sportslige resultater halter i en grad så der ikke er anden udvej - og underliggende data bakker det op. Vi er ikke engang tæt på en sådan situation og selv hvis vi var, skulle det være over længere tid.

Hvis det endelig skulle komme til det, så vil det ikke undre mig hvis TT er så god ven af huset, at han selv ville sige op med et gyldent håndtryk i lommen.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af JBT »

Prøv at slå det klip op fra TV et år eller 2 tilbage, med Steinlein hvor han står ved en tavle/skærm og viser FCM værdier og dyder man skal stå for fremadrettet. Har desværre ikke selv lige kunne finde det. Men det er helt på månen for intet af dette er blevet indfriet eller tilbageført i FCM

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af 6256 »

Nå Debussy, det bliver lige en kort replik for langt på vej virker det til at vi er enige. Men først; den funktion med at dele op, den har jeg forsøgt mig med masser af gange ... uden held :roll: :)

Jeg mener, det er baseret på Thomasbergs resultater i Hobro, Randers mv, jeg synes der gør det fortjent, at han får chancen i Midtjylland i en større klub.

Om han er for passiv, kan sikkert godt diskuteres. I begyndelsen synes jeg, at han var klar i mælet; var der noget, der ikke var godt nok, fik han det også sagt efterfølgende. Jeg synes Bo, Capellas, Svend og Steinlein var og er gode til at pakke tingene lidt ind, men Thomasberg kom forfriskende og sagde tingene som de var. Det er måske på det seneste gået lidt af ham - om det er fordi han også selv mærker presset nu, skal jeg ikke kunne sige.

Og er det er dybt bekymrende, at han ikke ved hvordan han vil spille. Jeg håber det bliver klart og tydeligt igen, når vinduet lukker. Men apropos strategi, så stikker det også længere op i systemet. Der er, som de siger i sort snak, købt en masse individuel kvalitet (eller mangel på samme), men ikke til, at der praktiseres en bestemt spillestil - og det er problematisk. Og det er vel problematisk som andre har nævnt tidligere, at man kan få både Bo og Capellas til at passe ind i den måde, man gerne vil spille fodbold på i FCM. De ligger milevidt fra hinanden. Og det virker til, at man i ledelsen stadigvæk ikke er klar over, hvordan man egentlig vil spille. Jeg synes jo egentlig man gjorde noget rigtigt omkring processen med Capellas og egentlig også efter ham inden Thomasberg - det lykkedes bare ikke.

Der skal være tid til at bygge noget op i efteråret med alle de mange nye indkøb og den tid og mulighed skal Thomasberg have. Ellers mener jeg som tidligere nævnt, og som mousebreaker også pointerer, at det er nødvendigt med en større udskiftning - også i den sportslige ledelse.

Debussy
Indlæg: 207
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af Debussy »

6256 skrev:
31. aug 2023, 11:36
Nå Debussy, det bliver lige en kort replik for langt på vej virker det til at vi er enige. Men først; den funktion med at dele op, den har jeg forsøgt mig med masser af gange ... uden held :roll: :)

Jeg mener, det er baseret på Thomasbergs resultater i Hobro, Randers mv, jeg synes der gør det fortjent, at han får chancen i Midtjylland i en større klub.

Om han er for passiv, kan sikkert godt diskuteres. I begyndelsen synes jeg, at han var klar i mælet; var der noget, der ikke var godt nok, fik han det også sagt efterfølgende. Jeg synes Bo, Capellas, Svend og Steinlein var og er gode til at pakke tingene lidt ind, men Thomasberg kom forfriskende og sagde tingene som de var. Det er måske på det seneste gået lidt af ham - om det er fordi han også selv mærker presset nu, skal jeg ikke kunne sige.

Og er det er dybt bekymrende, at han ikke ved hvordan han vil spille. Jeg håber det bliver klart og tydeligt igen, når vinduet lukker. Men apropos strategi, så stikker det også længere op i systemet. Der er, som de siger i sort snak, købt en masse individuel kvalitet (eller mangel på samme), men ikke til, at der praktiseres en bestemt spillestil - og det er problematisk. Og det er vel problematisk som andre har nævnt tidligere, at man kan få både Bo og Capellas til at passe ind i den måde, man gerne vil spille fodbold på i FCM. De ligger milevidt fra hinanden. Og det virker til, at man i ledelsen stadigvæk ikke er klar over, hvordan man egentlig vil spille. Jeg synes jo egentlig man gjorde noget rigtigt omkring processen med Capellas og egentlig også efter ham inden Thomasberg - det lykkedes bare ikke.

Der skal være tid til at bygge noget op i efteråret med alle de mange nye indkøb og den tid og mulighed skal Thomasberg have. Ellers mener jeg som tidligere nævnt, og som mousebreaker også pointerer, at det er nødvendigt med en større udskiftning - også i den sportslige ledelse.
Det er så fint. Forhåbentligt er det mere positive ting vi kan debatere fremadrettet ;)

I forhold til det med at splitte indlægget, så er det egentligt lige til:

Jeg snupper eksempelvis ["quote=6256 post_id=184617 time=1693474575 user_id=1214"] slutter med ["/quote"] rundt om det der bliver skrevet, og så gentager jeg processen for hver eneste segment :)

Der skal ikke være anførselstegn " inde i de firkantede paranteser.

Jeg laver også lige et eksempel:

["quote=6256 post_id=184617 time=1693474575 user_id=1214"]

Nå Debussy, det bliver lige en kort replik for langt på vej virker det til at vi er enige. Men først; den funktion med at dele op, den har jeg forsøgt mig med masser af gange ... uden held :roll: :)

["/quote"]

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af 6256 »

Helt sikkert. Det var bestemt heller ikke for at lukke debatten. Og slet ikke tråden her. Det er bestemt aktuelt at drøfte strategien nu hvor Europa er glippet og spillet heller ikke ligefrem er prangende - hvor er vi så på vej hen

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af Ravnen »

Det nytter ingenting at fyre Thomasberg. Vi har allerede haft alt for mange trænere på alt for kort tid. Vi er nødt til at have tillid til Thomasberg, selvom jeg også savner lidt fra ham, det er som om han er blevet rådvild. Men der er også for mange spillere som simpelthen ikke leverer varen.

Thomasberg må lægge sig fast på sin spillestil. Vælge de 11 bedste spillere. Sætte dem op mentalt og så lade dem starte inde kontinuerligt kamp efter kamp, pga de europæiske kampe har vi roteret alt for meget og det er dyrt når intet i forvejen fungerer.

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af 6256 »

Ravnen skrev:
1. sep 2023, 01:19
Det nytter ingenting at fyre Thomasberg. Vi har allerede haft alt for mange trænere på alt for kort tid. Vi er nødt til at have tillid til Thomasberg, selvom jeg også savner lidt fra ham, det er som om han er blevet rådvild. Men der er også for mange spillere som simpelthen ikke leverer varen.

Thomasberg må lægge sig fast på sin spillestil. Vælge de 11 bedste spillere. Sætte dem op mentalt og så lade dem starte inde kontinuerligt kamp efter kamp, pga de europæiske kampe har vi roteret alt for meget og det er dyrt når intet i forvejen fungerer.
Thomasberg skal bestemt have en chance, baseret på foråret og hans tidligere meritter. Men skal man tage nogle af spillerne i forsvar, hvertfald i denne sæson, så kan man vel sige at en mulig grund til det lave niveau simpelthen er, at de ikke ved, hvad de skal pga. forskellige formationer mm.

Jeg er bare spændt på om nogle/dem også i den sportslige ledelse formår at lægge at sig fast på en filosofi, som skal kendetegne den måde man vil spille, som holdet skal spilles sammen efter - med dertilhørende idealformation, plan, A, B, C mv. Der har været alt for meget slingrekurs og jeg kan have min tvivl om det hedder 4-4-2 som Thomasberg arbejder ud fra.

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af UlveLars »

Debussy skrev:
30. aug 2023, 17:46
UlveLars skrev:
30. aug 2023, 17:20
Debussy skrev:
30. aug 2023, 16:52


Jeg beklager, at jeg ikke lige fik dig svaret tilbage på dit indlæg på den anden tråd. Jeg er langt hen ad vejen helt enig i dine og såvel også Administrator's observationer omkring kvaliteten af truppen, den er i øjeblikket ikke tilstrækkelig til at nå vores målsætninger.

Det jeg så ikke ved om vi er enige eller uenige i, er kvaliteten af trænermaterialet i klubben. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke ser megen fidus i Thomasberg. Jeg vedstår dog gerne, at han ikke er alene om det problem vi står i som klub, da han ikke var ansat i 2021, hvor de spillemæssige problemer for alvor manifisterede sig. Pilene peger i mange retninger, men jeg føler desværre, at der er gået for meget nepotisme i Midtjyllands struktur. Forstå mig ret - jeg synes det er fedt, at man kan arbejde sig op i klubben og at vi belønner loyalitet. Men når det så er sagt, så synes jeg ikke, at vores trænermateriale står mål med vores ambitionsniveau. Hellere meritokrati end nepotisme.

Jeg var enormt skuffet over at få Lodberg og Thomasberg ind som hhv. assistent og cheftræner. Hverken eller lever op til de kriterier der sidste år i august blev lovet fra ledelsens side og jeg synes også, at de mangler også den vindermentalitet som Rasmus Ankersen så fint skriver om i sin bog 'Opdragelsen af en vinder'. Jeg medgiver gerne, at Thomasberg fik os løftet op en periode, men som jeg også skrev i den anden tråd, så føles det i den grad som om, at historien er ved at gentage sig. Så jeg kan ikke forestille mig, at Thomasberg er at finde i klubben efter landsholdspausen, skulle vi ryge ud til Warszawa.
Tør du vædde en pølse i pauseboden på at TT fortsat er i klubben til september - uanset udfaldet af Legia-kampen ;) ?
Nu var min hypotese, at Thomasberg ville være fortid i klubben, hvis vi ryger ud på torsdag. Så hvis du er indforstået med at væddemålet gælder, hvis og kun hvis, at vi ryger ud på torsdag så er jeg med :)
Pause er lig med pølse :P

LordX
Indlæg: 15
Tilmeldt: 13. jun 2018, 15:11

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af LordX »

Nå. Med vel historisk stor rotation, hvad er vores ideelle formation og startopstilling så?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af Lupus1999 »

Lössl
Joel, Ingason, Bech, Paulinho
Olsson, Martinez, Gigovic
Franculino, Cho, Simsir

Så kan der roteres med Osorio, Ola, Adam, Marrony, Sørensen, Dyhr, Rømer og Lee.

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Spillet, formation, spillestil, udtryk, strategi mm.

Indlæg af 6256 »

Jeg tænker også 4-3-3 som den oplagte opstilling. Her har vi to gode spillere til hver position

Løssl/Fraisl
Dalsgaard/Gabriel Ingason/Lee Bech/Juninho Paulinho/Dyhr

Martinez/Rømer
Sørensen/Fossum Olsson/Gigovic

Osorio/Marrony Cho/Franculinho Simsir/Ola

Om Thomasberg kan få det til at passe i en 4-4-2 skal jeg ikke kunne sige, men 4-3-3 virker oplagt. Svend har i hvert fald fejet for egen dør i dag

Besvar