SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

ABT skrev:
6. aug 2022, 11:30
Oprigtigt spørgsmål; Hvem skal først smides på porten?

Erik S eller Henrik D?
Og hvad skulle Brumado skiftes ind for, manden gider jo overhovedet ikke at løbe, check folks løbevillighed og dem som ikke præsterer / løber mindst skal på bænken indtil de gider at løbe. Kaba har vist gode takter og løber mere end Brumado, dog løber han ikke specielt meget i kampene. Charles burde godt nok heller ikke få meget spilletid og alligevel kommer han i spil. Vi har så mange uprøvede spillere på bænken, lad os dog snart se hvad de kan bidrage med. Man kunne jo blive overrasket, for mange leverer slet ikke på banen. Prøv dog Ortis og Moreno, de kan sgu ikke være dårligere end dem som pt. skulle præstere.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

ABT skrev:
6. aug 2022, 11:30
Oprigtigt spørgsmål; Hvem skal først smides på porten?

Erik S eller Henrik D?
problemet er at der er pt ingen der kan erstatte dem

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

FCM2000 skrev:
6. aug 2022, 12:25
ABT skrev:
6. aug 2022, 11:30
Oprigtigt spørgsmål; Hvem skal først smides på porten?

Erik S eller Henrik D?
problemet er at der er pt ingen der kan erstatte dem
Tænker da der er et par alternativer i truppen allerede? Ortiz? Gartenmann? Døhr til nøds?
/ ABT

Billede

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af tatoo »

FCM2000 skrev:
6. aug 2022, 12:25
ABT skrev:
6. aug 2022, 11:30
Oprigtigt spørgsmål; Hvem skal først smides på porten?

Erik S eller Henrik D?
problemet er at der er pt ingen der kan erstatte dem
Du mener ikke de resterende defensive folk er bedre ?

Vores problem er at vi spiller uden midtbane - Onyedika og Sørensen var helt væk igår, og som Mikkel Beckman udtaler under kampen så presser/arbejder de 3 forreste vi har overhovedet ikke. Og vores chancer bliver jo ikke skabt af en midtbane men tværtimod af en lang stikning fra en defensiv.

Synes det er rystende at hver gang Dyhr og Dalsgård får bolden er de total i panik og usikkerhed lyser ud af dem.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

tatoo skrev:
6. aug 2022, 12:34
FCM2000 skrev:
6. aug 2022, 12:25
ABT skrev:
6. aug 2022, 11:30
Oprigtigt spørgsmål; Hvem skal først smides på porten?

Erik S eller Henrik D?
problemet er at der er pt ingen der kan erstatte dem
Du mener ikke de resterende defensive folk er bedre ?

Vores problem er at vi spiller uden midtbane - Onyedika og Sørensen var helt væk igår, og som Mikkel Beckman udtaler under kampen så presser/arbejder de 3 forreste vi har overhovedet ikke. Og vores chancer bliver jo ikke skabt af en midtbane men tværtimod af en lang stikning fra en defensiv.

Synes det er rystende at hver gang Dyhr og Dalsgård får bolden er de total i panik og usikkerhed lyser ud af dem.
Nej det gør jeg ikke, Juninho passer bedst på eriks plads, FCM står over for et generationsskifte i midtforsvaret Dahl er 33 erik bliver 31, de resterende midtforsvarer er udviklingspotentiale, men det går ikke hvis det er top 50 man går efter

Dyhr er gået i stå udviklingsmæssig, og hører ikke hjemme på et top 50 hold.

Onyedika og sørensen, sørensen der var udlejet til Hamkam i for¨året, et middelmådigt norsk hold, det lykkes ham at starte 1 gang i start 11, og resten på bænken eller overhovedet ikke i truppen. Nuvel så løber han pludselig rundt i Lissabon i start 11 mod et af de bedste hold i verden, i Fredericia var han heller ikke nogen succes.

Nej FCM har sat sig mellem 2 stole

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af mnm123 »

Problemet er jo at vi sælger de bedste talenter inden de når superliga holdet. Oscar Fraulo og Nicklas Madsen er jo bedre ind Oscar Sørensen, tag der med indkøbet sf Charles oven i som spild.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

mnm123 skrev:
6. aug 2022, 20:53
Problemet er jo at vi sælger de bedste talenter inden de når superliga holdet. Oscar Fraulo og Nicklas Madsen er jo bedre ind Oscar Sørensen, tag der med indkøbet sf Charles oven i som spild.
Madsen er jo ikke bedre.
Derudover er OLIVER Sørensen også 2 år yngre

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Den største fejl FCM har gjort i nyere tid er, at give minutter til Charles fremfor Oscar Fraulo. Det samme må ikke ske med Waldemar Byskov. Han skal have minutter i denne sæson.

Jeg håber Henrik kan holde os i den øverste halvdel frem til landskampspausen, og så må vi håbe på en ny træner er klar. Omvendt kunne uge 33 være ugen man lavede et systemskifte, så vi får mere tid til at finde en ny træner.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Lupus1999 skrev:
7. aug 2022, 12:53
Den største fejl FCM har gjort i nyere tid er, at give minutter til Charles fremfor Oscar Fraulo. Det samme må ikke ske med Waldemar Byskov. Han skal have minutter i denne sæson.

Jeg håber Henrik kan holde os i den øverste halvdel frem til landskampspausen, og så må vi håbe på en ny træner er klar. Omvendt kunne uge 33 være ugen man lavede et systemskifte, så vi får mere tid til at finde en ny træner.
men charles har heller ikke rigtig fået chancen, da onydieka tog pladsen, det er det der kan ske, jeg synes faktisk ikke at charles er så dårlig som nogle gør ham til, man kan stille det spørgsmål hvem spiller egentlig godt lige nu, de unge skal gå ind på holdet hvis de er det bedste, sådan ser jeg det ikke som det har været hidtil, er oliver sørensen bedre end charles ? her tænker jeg også på erfaring, er dyhr bedre en Paulinho ? var Bo Henriksen den bedste træner man kunne få ?

Da Henrik kom til, så røg oliver sørensen ind på banen, endda mod Benfica, når man ser på hvad sørensen fik ud af det i fredericia, og Hamkam hvor han startede i start 11 een gang, så synes jeg der er noget der ikke stemmer. Henrik havde sørensen på u19, igen ser man at indavl kan være ødelæggende, det er sådan jeg ser på det.

Hverken Henrik eller sørensen kan fører fcm i top 11, det kan dyhr heller ikke, jeg lod mærke til at Jesper thygesen kom med en stikker til Dyhr. ligeså Elias fik en stikpille.

Kan man se borte fra, at nogle af de trænere fcm har haft, måske føler sig presset til at tage nogle af de unge med på holdet, selv om de ikke er de bedste ???

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

FCM2000 skrev:
7. aug 2022, 13:51
Lupus1999 skrev:
7. aug 2022, 12:53
Den største fejl FCM har gjort i nyere tid er, at give minutter til Charles fremfor Oscar Fraulo. Det samme må ikke ske med Waldemar Byskov. Han skal have minutter i denne sæson.

Jeg håber Henrik kan holde os i den øverste halvdel frem til landskampspausen, og så må vi håbe på en ny træner er klar. Omvendt kunne uge 33 være ugen man lavede et systemskifte, så vi får mere tid til at finde en ny træner.
men charles har heller ikke rigtig fået chancen, da onydieka tog pladsen, det er det der kan ske, jeg synes faktisk ikke at charles er så dårlig som nogle gør ham til, man kan stille det spørgsmål hvem spiller egentlig godt lige nu, de unge skal gå ind på holdet hvis de er det bedste, sådan ser jeg det ikke som det har været hidtil, er oliver sørensen bedre end charles ? her tænker jeg også på erfaring, er dyhr bedre en Paulinho ? var Bo Henriksen den bedste træner man kunne få ?

Da Henrik kom til, så røg oliver sørensen ind på banen, endda mod Benfica, når man ser på hvad sørensen fik ud af det i fredericia, og Hamkam hvor han startede i start 11 een gang, så synes jeg der er noget der ikke stemmer. Henrik havde sørensen på u19, igen ser man at indavl kan være ødelæggende, det er sådan jeg ser på det.

Hverken Henrik eller sørensen kan fører fcm i top 11, det kan dyhr heller ikke, jeg lod mærke til at Jesper thygesen kom med en stikker til Dyhr. ligeså Elias fik en stikpille.

Kan man se borte fra, at nogle af de trænere fcm har haft, måske føler sig presset til at tage nogle af de unge med på holdet, selv om de ikke er det bedste ???
Ja men Dyhr tager mange løb fremadrettet og er god til at komme med tilbage og forsvare og han scorer et mål og det gør han tit. Jo Dyhr er sommetider bedre end Paulinho, men når Paulinho giver den fuld smader så er han bedst, men det kniber til tider og han svinger meget.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af 6256 »

FCM2000 skrev:
7. aug 2022, 13:51
Lupus1999 skrev:
7. aug 2022, 12:53
Den største fejl FCM har gjort i nyere tid er, at give minutter til Charles fremfor Oscar Fraulo. Det samme må ikke ske med Waldemar Byskov. Han skal have minutter i denne sæson.

Jeg håber Henrik kan holde os i den øverste halvdel frem til landskampspausen, og så må vi håbe på en ny træner er klar. Omvendt kunne uge 33 være ugen man lavede et systemskifte, så vi får mere tid til at finde en ny træner.
men charles har heller ikke rigtig fået chancen, da onydieka tog pladsen, det er det der kan ske, jeg synes faktisk ikke at charles er så dårlig som nogle gør ham til, man kan stille det spørgsmål hvem spiller egentlig godt lige nu, de unge skal gå ind på holdet hvis de er det bedste, sådan ser jeg det ikke som det har været hidtil, er oliver sørensen bedre end charles ? her tænker jeg også på erfaring, er dyhr bedre en Paulinho ? var Bo Henriksen den bedste træner man kunne få ?

Da Henrik kom til, så røg oliver sørensen ind på banen, endda mod Benfica, når man ser på hvad sørensen fik ud af det i fredericia, og Hamkam hvor han startede i start 11 een gang, så synes jeg der er noget der ikke stemmer. Henrik havde sørensen på u19, igen ser man at indavl kan være ødelæggende, det er sådan jeg ser på det.

Hverken Henrik eller sørensen kan fører fcm i top 11, det kan dyhr heller ikke, jeg lod mærke til at Jesper thygesen kom med en stikker til Dyhr. ligeså Elias fik en stikpille.

Kan man se borte fra, at nogle af de trænere fcm har haft, måske føler sig presset til at tage nogle af de unge med på holdet, selv om de ikke er de bedste ???
Tja. Det kan man vel diskture i lang tid.

I Larnaca kampen startede Paulinho inde i første halvleg og var jo pivelendig. Her kommer Dyhr og gør det væsentlig bedre. Charles spillede heller ikke sin bedste kamp her. Da kommer Oliver og gør det nogenlunde. Han tager også et af de afgørende straffespark. Det er svært at gøre op en til en. Jeg synes jo også Oliver gør det fint, forudsætningerne taget i betragtning, mod Benfica. Man kan jo også diskutere sådan en som Isaksen, hvor lang snor skal han blive ved med at have? Han har ikke fået nok chancer med for lidt output? Men som en af mine venner siger: de andre spillere gør det jo ikke nemt for ham at præstere. Dreyer er jo også som nat og dag.

Sådan kan vi blive ved. Faktum er nok, at mange spiller dårligt lige for tiden. Mange lider under, at der ikke er en klar og tydelig spillestil, taktik, udtryk, løbemønstre mv. som de kan falde ind i. Det løser vi ikke ved bare at købe bedre spillere fra en højere hylde, men nok først, når vi får en tydelig spillestil.

Besvar