SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Gubbi77
Indlæg: 116
Tilmeldt: 21. mar 2011, 22:48

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Gubbi77 »

Så få dog købt nogle forstærkninger, det sejler jo fuldstændigt. Start med at købe Christian Sørensen, så der kommer styr på den venstre side.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Fantastisk offensiv første halvleg. Det defensive er en smule bedre end under Bo.
Anden halvleg viser hvorfor 3-4-3 med stor sandsynlighed koster os mesterskabet i år, med mindre der sker en stor stor ændring snart.

Det er helt tydeligt, at det ikke fungerer i forsvaret med 3 CB, igen selvom det er blevet bedre under Henrik. Vores WB gjorde det faktisk hæderligt i dag og det problem er blevet nogenlunde løst, men når Dalsgaard skubber op, så fejler han tit, derudover bakker de alt for meget ned og taber midtbanen i store perioder.

3-4-3 som FCM spiller, er noget som underdogs spiller mod de store, ikke meget boldbesiddelse og så chancer på kontra.
Det ser måske bare bedre ud i første halvleg fordi vi har så mange kvalitets spillere.
Jeg forstår ikke straffesparket, det virker for mig som en vild kendelse, jeg forventer at se mange straffe i år, når en angriber kommer først på en bold og så bliver sparket under foden, for dem kommer der mange af.

Elias skaber utrolig meget usikkerhed, måske det var en tand for tidlig at satse på ham? Måske man skal overveje en mere modem målmand som har bevist sig internationalt? og så lade Elias for et lejeophold eller 2.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af tatoo »

Debussy skrev:
5. aug 2022, 22:10
FCM2000 skrev:
5. aug 2022, 22:08
Når der kommer en ny træner, kan man så undgå at smide Henrik Jensen ud af vagten ?
Det bedste ville vel være, hvis den nye træner tager sit eget team med, så der kan blive ryddet en smule op.
Præcis - der trænger til at blive ryddet op mange steder.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Man kan sige meget om systemet men i 1 halvleg fungerede det godt, men i 2 halvleg stoppede vi med at spille og troede vi kunne forsvare den hjem og det kan vi aldrig aldrig aldrig. Hele holdet flopper i 2 halvleg og Brumado indskiftningen skriger til himlen.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

TrueWolfMidt skrev:
5. aug 2022, 22:32
Man kan sige meget om systemet men i 1 halvleg fungerede det godt, men i 2 halvleg stoppede vi med at spille og troede vi kunne forsvare den hjem og det kan vi aldrig aldrig aldrig. Hele holdet flopper i 2 halvleg og Brumado indskiftningen skriger til himlen.
Der var stadigvæk en del fejl i første halvleg og defensiven var ikke super, men acceptabel. Man lukker stadigvæk et mål ind!
Den største ændring jeg ser, er at vores WB ikke hænger/bliver fanget nær så meget højt oppe på banen.

Med det sagt, så ændre det ikke på at vores 3 CB´s virker skrub forvirret over hvad de skal og hvem der dækker hvad. Dalsgaard gik frem på midten af og til i dag og det virkede faktisk fint et par af gangende, men når de står lavt virker der bare mega forvirret og i kontra er de i total opløsning, spiller man med de spillere mod bedre modstandere bliver man skilt ad, også i SL regi.

Det er vel også ved at være mange år siden, at FCM havde en "dårlig'" sæson hvor alt var ringe, måske er det i år.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Målmanden er en af de absolut vigtigste poster og du vinder ingen mesterskaber med en 22 årig islænding, som aldrig bliver til noget stort.

Han er ikke klar og skaber ingen ro til forsvaret. Hvis vi vil noget i denne sæson, så skynder vi os at sætte Lössl på kassen eller køber en ny.

Det skriger til himlen med Elias på kassen. Forsvaret har sejlet lige siden målmandsgaten startede.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Lupus1999 skrev:
5. aug 2022, 22:54
Målmanden er en af de absolut vigtigste poster og du vinder ingen mesterskaber med en 22 årig islænding, som aldrig bliver til noget stort.

Han er ikke klar og skaber ingen ro til forsvaret. Hvis vi vil noget i denne sæson, så skynder vi os at sætte Lössl på kassen eller køber en ny.

Det skriger til himlen med Elias på kassen. Forsvaret har sejlet lige siden målmandsgaten startede.
Jacob Haugaard?

Eller gælder det kun Islændinge? ;)

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Sahl skrev:
5. aug 2022, 22:25
Jeg forstår ikke straffesparket, det virker for mig som en vild kendelse, jeg forventer at se mange straffe i år, når en angriber kommer først på en bold og så bliver sparket under foden, for dem kommer der mange af.
Klart straffe. Det eneste overraskende var den tid det tog for VAR at få de rigtige billeder frem.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Dondinho »

Lorte resultat og Korte kommentarer vedr. Lyngbys mål:

3-1: Mål efter et hjørne. Vi får ikke skubbet holdet frem og kommer i undertal i vestre side.
Dårligt forsvars arbejde på selve indlægget - hvor er markeringen?

Mål 2: Straffespark

Mål 3: Mål på langt indkast som først bliver forlænget og så sparket ind imellem Sviatchenko som hopper forvirret rundt og Burmado.

Problemerne:
Der er kæmpe forskel på vores spil når vores pres sider og når det ikke gør. De første 35 minutter idag sider presset, resten af kampen gør det ikke.

Når ikke vi presser rigtigt så kommer vi til at bakke, og overlader initiativet til modstanderen. Og der kommer vi pt til at se rigtigt dårlige ud af to årsager:

1) Vi er ikke gode til at forsvare os når vi står dybt. Hverken på indlæg eller kombinationer om feltet.

2) Vi er dårlige til at forsvare os med bolden/spille bolden rundt og tage tiden af klokken, det gør vi kommer rigtigt meget under pres.

Ift. Forsvaret så synes jeg Sviatchenko er fuldstændigt fraværende som forsvars styrmand! Og hans egne forsvars aktioner er håbløse pt!

Måske kan noget løses med formationsændring, jeg håber det.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Jeg ser frem til at der kommer en ny træner, i vores situation har vi brug for en med en vis aura omkring og som ved hvad han vil. Jeg tror ikke spillerne pludselig er blevet så dårlige som de ser ud. Det er facit efter en lang periode med et håbløst system og lav tro til taktikken.

Det har hjulpet så meget med en rigtig angriber i front, det giver mere tyngde der og offensiven kører bedre. Men defensivt lider vi af det samme som vi længe har lidt under, og Henrik Jensen har åbenbart ikke modet til at ændre formationen.

Vi har brug for den nye træner, nye øjne på spillerne, trupsammensætningen, formationen og taktikken. FCM er i øjeblikket et strandet skib.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af Dondinho »

Ravnen skrev:
5. aug 2022, 23:43
Jeg ser frem til at der kommer en ny træner, i vores situation har vi brug for en med en vis aura omkring og som ved hvad han vil. Jeg tror ikke spillerne pludselig er blevet så dårlige som de ser ud. Det er facit efter en lang periode med et håbløst system og lav tro til taktikken.

Det har hjulpet så meget med en rigtig angriber i front, det giver mere tyngde der og offensiven kører bedre. Men defensivt lider vi af det samme som vi længe har lidt under, og Henrik Jensen har åbenbart ikke modet til at ændre formationen.

Vi har brug for den nye træner, nye øjne på spillerne, trupsammensætningen, formationen og taktikken. FCM er i øjeblikket et strandet skib.
Alexander Zorninger :)

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af 6256 »

Dondinho skrev:
5. aug 2022, 23:51
Ravnen skrev:
5. aug 2022, 23:43
Jeg ser frem til at der kommer en ny træner, i vores situation har vi brug for en med en vis aura omkring og som ved hvad han vil. Jeg tror ikke spillerne pludselig er blevet så dårlige som de ser ud. Det er facit efter en lang periode med et håbløst system og lav tro til taktikken.

Det har hjulpet så meget med en rigtig angriber i front, det giver mere tyngde der og offensiven kører bedre. Men defensivt lider vi af det samme som vi længe har lidt under, og Henrik Jensen har åbenbart ikke modet til at ændre formationen.

Vi har brug for den nye træner, nye øjne på spillerne, trupsammensætningen, formationen og taktikken. FCM er i øjeblikket et strandet skib.
Alexander Zorninger :)
Jeg skulle lige til at skrive, at jeg ikke håber det bliver ham .. :)

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Kunne ikke se kampen i går, men kan se at man er vågnet til endnu en skandale.

Tror godt Holch og de andre stråmænd ved hvad der skal til at ske. Hold nu kæft et kaos

Lad den kommende træner tage sit eget team med ind, det der foregår i fcm lige nu er bare for beskæmmende

sonderskov
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af sonderskov »

FCM trænger til en total udskiftning ledelse og trænerstab inden vi kollapser helt ,det må de der sætter deres penge i FCM da kunne se , for udskiftning af træner er åbenbart langt fra nok , lad nu nogen komme til roret der kan styre FCM fremadrettet.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R4 2022/2023 - Lyngby vs FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Oprigtigt spørgsmål; Hvem skal først smides på porten?

Erik S eller Henrik D?
/ ABT

Billede

Besvar