SL R3 2022/2023 - OB vs FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R3 2022/2023 - OB vs FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Administrator skrev:
29. jul 2022, 22:08
All in All en rigtig god indsats over alle 90 minutter.

At OB scorer ud af det blå skræmmer ikke mit indtryk af indsatsen.

Måske sejren blev et par mål for stor, men indsatsen var imo langt over godkendt.
Det er jeg uenig i.

Første halvleg var faktisk ret dårlig. Det var tydeligt, at vores WB ikke presses og igen blev fanget midt på banen.
Samspillet var heller ikke super, men Kaba gjorde rigtig godt indtryk, også i første halvleg.

Anden halvleg var god, man så vores WB´s presse med op og de var i mange situationer med nede og forsvare.
Man kom også op og havde en CB som midtbane i opspil, det er jo noget af det vi har manglet.
Kaba var Motm for mig. Han fylder meget, laver gode afleveringer og giver en ro. Derudover er vores spillere jo vild kyniske i dag!

Det giver lidt håb for fremtiden, men jeg er stadigvæk halv lunken med 3-4-3, men det kan man heller ikke forvente ændre sig med det samme, hvis det overhovedet gør! Alt i alt var det vigtigste 3 point og at man får gang i at scorer mål! Spillerne så også ud til, at stå mere sammen.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R3 2022/2023 - OB vs FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Det var tydeligt at spillerne kom med et andet engagement, og jo vi skulle lige ind i kampen men så sprudlede vi jo også som vi knap har set FCM gøre det i et år. Det virkede som om der var blevet løsnet lidt op, både i hovederne og taktikken.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R3 2022/2023 - OB vs FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Lige kommet hjem efter 200 km køretur. Fantastisk oplevelse med super opbakning…også lettere når holdet har succes. Når man taber 5-1 vil man altid være kritisk overfor egen indsats. Sådan havde vi der også mod Silkeborg, hvor det lignede, vi havde fået det hele vendt ved udligningen og pludselig var vi bagud 3-1 efter svag forsvarsindsats. Jeg vil på ingen måde tage noget fra Fcm, uanset om OB har spillet svagt. Vi kommer tilmed fra 120 minutter i varmen på Cypern for tre dage siden.

Stor ros til effektiviteten. Dejligt med mål til Isaksen, Sisto og Kaba…og selvfølgelig Dreyer. Jeg har skrevet det tidligere i sæsonen, men Kaba han ligner altså en, der gerne vil Fcm og holdet. Specielt i dag men også tidligere i sæsonen tager han bolden til sig og får den spillet videre. Flot assist og mål. Tænk hvis han fortsætter niveauet og så samtidig en Brumado tilbage op toppen…

Besvar