Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
SortSnak
Indlæg: 20
Tilmeldt: 5. maj 2022, 15:43

Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af SortSnak »

På torsdag får #SortSnak besøg af manden Brøndby fans hader mest - Bo Henriksen :D

Vi skal snakke om den netop overståede sæson, men mest af alt se fremad på den næste :fcmwolf:

Vi ved godt hvad vi vil spørge Bo om, men har du noget du gerne vil have svar på? Så fyr løs herunder 8-)

Fyrsten
Indlæg: 36
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af Fyrsten »

Hvordan er status for de unge spillere?

Er Oliver Sørensen tiltænkt at skulle kæmpe om en plads på holdet, eller har man udelukket hentet ham hjem pga. et kommende salg?

Oscar Fraulo ligner en med output, men ligner også en der måske er på vej videre. Satser man stadig på ham?

Hvem skal man holde ekstra øje med til den kommende sæson?

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis (Dreyer) og Evander ender med at forlade Fcm og alle vores angribere sælges / lejes ud (Pfeiffer, Marrony, Kaba, ( Brumado),overvejer man så en størrere trup, med mange tidligere u-19 spillere, samt køb af ny angriber ?

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af FCM2000 »

Hvordan kan man starte en sæson op, hvor 10 af spillerne først møder op 1. juli ?

er det ikke derfor at FCM altid starter en sæson med at tabe i SL ??

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af MFKM »

Hvor meget har Bo været med på råd i forhold til omstruktureringen Bak/Silberbauer, og hvad hhv. får og mister vi ved den nye konstruktion?

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er man i Fcm opmærksomme på hvor stort et issue fart har for vores hold og hvad det kan gøre for en eventuel europæiske kvalifikation ?

Kunne man overveje i kvalifikationen at alle hjælper med at forsvare og flere er med i feltet når vi angriber ?

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af UlveLars »

Kan man få BH til at redegøre lidt mere detaljeret for hvordan han ønsker at spille, udover at man skal komme med power og spillerne skal have noget kærlighed og den slags.
Hvilket system er BHs foretrukne?
Kunne man skifte til en 4-backkæde?

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af mnm123 »

Kunne det tænkes at man så Fcm i en 4/3/3 i stedet for 5/2/3 ?

HamDenLange
Indlæg: 12
Tilmeldt: 22. aug 2009, 22:05

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af HamDenLange »

Et par spørgsmål herfra:

- Hvilke overvejelser gør man fra trænerteamet, den kommercielle afdeling og Svend G. om opstartsprogrammet? Træningskampe/modstandere osv.? Hvorfor er det aktuelt at spille mod OB/Aab end at finde en udenlandsk legekammerat a la KAA Gent, hvis vi ønsker at klargøre europæisk gruppespil?

- Når I sammensætter truppen til den nye sæson, hvordan vægter man så akademispillerne? Hvis man kan hente nye spillere fra en højere hylde, end kvaliteten på akademiet har, vægtes niveauet så højere end signalværdier og potentiel potentiale fra akademiet?

- Når trænerteamet planlægger opstarten, antager I så at truppen der er klar til kampene mod AEK Larnaca, er den I har her og nu? Laves der aftaler med Svend om, at Evander (f.eks.) ikke sælges inden man har spillet 2. runde af CHL-kval, står man som træner med total uvished, eller er det blot en kalkuleret usikkerhed man lever med?
- Jeg er ikke så lang igen.. :roll:

Igboun
Indlæg: 108
Tilmeldt: 28. sep 2013, 13:17
Geografisk sted: København

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af Igboun »

Jeg er specielt interesseret i at høre om Bo's tanker i angrebet.

I store dele af sidste sæson var Brumado vores Nier. Fair at sige at det var ok succesfuldt indtil han blev skadet, derefter noget mindre. Sidste spillede vi ude den sædvanlige store nier, og det gik faktisk ok. Men vi mangler jo den store nier som element i vores spil, især når man tænker på hvilke super gode kanter vi har haft.

Hvad er planen på nier pladsen næste år. Vi har tre niere i truppen: Brumado, Kaba og Pfeiffer. Hvordan ser du de tre i dine planer for næste år?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af Stoffer »

slettet

HamDenLange
Indlæg: 12
Tilmeldt: 22. aug 2009, 22:05

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af HamDenLange »

** Indlæg 2.0 efter korrekturgang **

- Hvilke overvejelser gør man sig fra trænerteamet, den kommercielle afdeling og Svend Graversen om opstartsprogrammet? Træningskampe/modstandere osv.? Hvorfor er det aktuelt at spille mod OB/Aab frem for at finde en udenlandsk legekammerat a la KAA Gent, hvis vi ønsker at klargøre truppen mod et europæisk kvalspil?

- Når I sammensætter truppen til den nye sæson, hvordan vægter man så akademispillerne? Hvis man kan hente nye spillere fra en højere hylde, end kvaliteten på akademiet, vægtes niveauet så højere end signalværdier og potentielt potentiale fra akademiet?

- Når trænerteamet planlægger opstarten, antager I så at truppen der skal spille kampene mod AEK Larnaca, er den I har her og nu? Laves der aftaler med Svend om, at Evander (f.eks.) ikke sælges inden man har spillet 2. runde af CHL-kval, står man som træner med total uvished, eller er det blot en kalkuleret usikkerhed man lever med?
- Jeg er ikke så lang igen.. :roll:

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af Kent »

Tak for spørgsmål. Jeg havde dem alle med, men Bo snakkede som et vandfald, så det var altså langt under halvdelen jeg fik stillet på den time, der var til rådighed.

I kan finde udsendelsen her: https://soundcloud.app.goo.gl/9sD82qGUVJRMwjqC6

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er lidt forundret, troede at vores spørgsmål skulle stilles Bo Henriksen, men tak for en god udsendelse trods alt.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Sort Snak: Bo Henriksen Special - hvad vil du spørge om?

Indlæg af 6256 »

Nu ved jeg godt, at jeg mere er halvt tomt end halvt fyldt typen (bare stop her, hvis du ikke gider mere af de typer ;)), men jeg sad altså med en underlig fornemmelse efter den her udsendelse.

Det er fedt at høre Bo og det er tydeligt at mærke, at han brænder for sagen. Brænder for det her med at skabe noget stort, fede oplevelser osv. i en samhørighed i klubben mellem det der sker på banen og udenfor banen og med fansene. Det er tydeligt at mærke, at her har han noget at komme med og på mange måder er en kulturbærer, som går foran og vil det.

Jeg synes tilgengæld han famlede meget mere, da det handlede om det taktiske og det spillemæssige udtryk. Her sad jeg med en fornemmelse af, at han er noget mere på udebane og jeg blev aldrig klar over, hvad det er de gerne vil taktisk og spillemæssigt. Der var noget om det høje pres, men de rigtige spillere er åbenbart ikke tilgængelige til at køre det helt igennem (så har vi godt nok handlet skidt ind) Og det der med at vi spiller 4-3-3 mere end 5-2-3 og at alle vi andre ikke kan se det. Jo vist kan jeg måske godt se det engang imellem, når der tales om Joel, der rykker frem. Jeg synes nok bare det er lidt for billigt og ser ikke, at vi slår gevinst af det (med undtagelse af en kamp, som jeg ikke lige kan huske modstanderen i). Meyers mulighed for succes røg vel også her, som Bo indrømmede i en anden artikel, for vi kunne tilsyneladende ikke finde ud af, at spille med tre på midten, selvom vi har forsøgt det.

Og hans kasten rundt med tal, der underbygger, at vi faktisk er de bedste over hele sæsonen. Jeg synes, det bliver tenderende til tåkrummende når man på den måde skal til at belære os og alle mulige andre bl.a. Morten Bruun fra den anden udsendelse (som man i øvrigt kan mene om, hvad man vil). For samtidigt, indrømmer han jo også, at vi skal meget bedre til vel nærmest det hele.

Jeg synes ikke han forholder sig nok til f.eks. tallene fra Viborgkampen. Eller Brøndby, hvor vi selvfølgelig skal føre, men bliver sat helt i stå af en taktisk ændring fra Niels Frederiksen resten af kampen. Eller Dreyers tal og betydning for vores præstationer (og det at han lige kom ind fra højre til slutspillet). Hvordan havde det set ud, uden ham?

At man ændrer i trænerteamet er vel også udtryk for et eller andet ...

Jeg har svært ved at se hvor vi står, og er på vej hen. Det kan også bare være, at det går over min taktiske og fodboldmæssige forstand og jeg ikke er god nok til at se nuancerne, som han nok vil sige..

Besvar