SL FCM vs AaB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

SL FCM vs AaB

Indlæg af oros »

Nå, vi skal vel have en tråd om dagens kamp.
Sviatchenko er med i truppen, så vi har lov at håbe, han er med fra start.
I front er det ikke til at vide, hvem der er i kridthuset i dag. Chili måske?

Uagtet resultatet i Parken, er sejr et ufravigeligt krav. Som det mindste skal vi fastholde andenpladsen.

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL FCM vs AaB

Indlæg af Danand123 »

Enig i at sejr er et krav uanset hvad. Hvis vi skal tro på noget, så skal man slå AaB hjemme. Og presset er altså størst på Fck lige nu.

Ved ikke om jeg tror, at Erik spiller i dag… han skal i hvert fald være der 100 procent, ellers må han hellere vente til næste uge, hvor der venter tre kampe. Forstår bare ikke, hvorfor vi skal have en mandagskamp, når der er pokalsemifinale torsdag. Ved godt tv bestemmer, men man kunne godt tage bare lidt hensyn, når vi også spiller om søndagen.

Tror på Isaksen, Drejer og Brumado fremme…og så kan chili komme ind, når der mangler 30 min. Ikke fordi jeg synes Brumado fortjener en startplads, men mest fordi vi så har noget at skyde med på hurtigheden sidst i kampen.

Gætter i øvrigt 8.500 tilskuere i dag.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: SL FCM vs AaB

Indlæg af oros »

Start 11:
START XI
David Ousted, Henrik Dalsgaard, Daniel Høegh, Mads Døhr Thychosen, Joel Andersson, Paulinho, Raphael Onyedika, Evander, Gustav Isaksen, Edward Chilufya, Anders Dreyer.

BÆNKEN
Jared Thompson, Juninho, Nikolas Dyhr, Charles, Marrony, Vagner Love, Junior Brumado.

Erik Sviatchenko glider ud af truppen.

Jamen, så må vi undvære Sviat igen. Ærgeligt.
Men lad så Love komme ind, hvis det kniber med at få scoret.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL FCM vs AaB

Indlæg af Ravnen »

Et hav af forsvarsspillere og ingen angriber i startopstillingen. Jamen lad os se om det kan noget.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL FCM vs AaB

Indlæg af ABT »

Forstår intet af at Onyedika kommer direkte tilbage i startopstillingen. Han har været skidt længe. I dag kan han slet heller ikke kontrollere bolden. Den springer fra ham konstant i hans tæmninger. Sidst mod Randers spillede Charles en fin kamp i hans fravær, plus et mål til følge. Han burde have fået genvalg i min optik.

Den eneste forklaring jeg kan finde er, at man behøver noget højde og drøjde på dødboldene, nu hvor man starter med 3 smølfer i front.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL FCM vs AaB

Indlæg af ABT »

Marginalerne er begyndt at være med os igen. Vi burde have været bagude 0-1, men fordi at Høgh er en dårlig fodboldspiller, sker det ikke. Vi får i stedet et lille, men korrekt, straffe efterfulgt af et mål, der var meget tæt på offside. 2-0, bum.
/ ABT

Billede

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL FCM vs AaB

Indlæg af Vijen »

Lange bolde op på vores raketter fungere fint i en kontrafase, men en lang bold op på Isaksen hvor han skal heade den videre eller tage den ned fra 2 metershøjde i fysisk duel er tåbeligt. En forsvarsspiller ud og en ekstra mand på midten, vil også gøre det lettere for forsvaret at finde en fri spiller foran dem.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL FCM vs AaB

Indlæg af Ravnen »

På plus siden:

* Vi vinder kampe igen
* Brøndby og Aab er distanceret i stillingen i denne runde
* Vi kan stadig godt hente FCK i resten af kampene
* Formkurven kan være på vej op

Minus:

* Vi spiller ikke ligefrem godt
* Vi spiller med fem mand i forsvaret og Onyedika som defensiv midtbane, men modstanderne kommer lidt for nemt igennem os.
* Vi er afhængige af enkeltmands præstationer
* Det er en falliterklæring at Sisto ikke kan forløses, samme kan siges om Meyer og en undren over at Love ikke får flere chancer når Brumado gør det skidt.

Besvar