FCK-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCK-FCM

Indlæg af Konsulen »

Der er en klasseangriber i truppen, Bo nægter bare at give ham reel spilletid

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCK-FCM

Indlæg af JBT »

Danand123 skrev:
10. apr 2022, 20:02
JBT skrev:
10. apr 2022, 19:52
Danand123 skrev:
10. apr 2022, 19:49
Enig i at Ousted ikke skal klandres for målet. Hvis Løssl havde stået, havde han blot sat sig på hug og kigget bolden ind. Ousted også med et par fremragende redninger. Ringe kamp med Fck bedst, selv om det ikke siger så meget.

Men hvordan kan banen være så ringe,
uden der har været afholdt koncerter på den?
Banevilkårerne er ens for begge hold, og synes man har løst den opgave fint. Det er fcm som spiller ideløst på mange parametre, men som mange taler om, så går de offensive problemer jo meget langt tilbage
Jeg giver slet ikke banen skylden for nederlaget…hvor læser du det? Men derfor kan jeg vel godt mene, at den er elendig.
Gør jeg heller ikke, konstatere blot at man må løse tingenes tilstand ud fra hvordan de er

Den har jo været en pløjemark længe

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCK-FCM

Indlæg af Danand123 »

Fck bedst, men marginalerne har heller været med os, hvis man kigger på Evanders store chance efter 92 minutter i Herning, Elias hjerneblødning til slut, et boblende mål i dag…og så på overliggeren i sidste sekund. Men sådan er det bare…

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCK-FCM

Indlæg af JBT »

Konsulen skrev:
10. apr 2022, 20:04
Der er en klasseangriber i truppen, Bo nægter bare at give ham reel spilletid
Love er for gammel til det shit her

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: FCK-FCM

Indlæg af Vijen »

Det må være et farvel til Bo nu.

At tage Evander ud må være at skrive under på sin egen opsigelse.
Taktik lange høje bolde imod et luft og duel stærkt forsvar
Lange indkast konstant med 2 hovedstøds stærke spillere på banen imod FCKs 5 + målmand
Igen tabt midtbaneduel fordi vi er i undertal.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCK-FCM

Indlæg af JBT »

Danand123 skrev:
10. apr 2022, 20:07
Fck bedst, men marginalerne har heller været med os, hvis man kigger på Evanders store chance efter 92 minutter i Herning, Elias hjerneblødning til slut, et boblende mål i dag…og så på overliggeren i sidste sekund. Men sådan er det bare…
Eller også har vi bare aldrig rigtig været i nærheden af noget, siden start?

Du leder godt nok efter det, og det er sørgeligt hvis det er den generelle indstilling fcm fans i blandt

FCM2000
Indlæg: 2126
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: FCK-FCM

Indlæg af FCM2000 »

Konsulen skrev:
10. apr 2022, 19:57
Der er intet i vejen med vores trup - det er trænerne der er alt alt for ringe
enig med træneren, men truppen, tja, man har spillere som max meyer, evander, pione, charles, Onydika, osv, men så kikker vi på målmandsposten, hvor man hiver en aldrende målmand ind, der aldrig har været topmålmand, og var gået på pension.

Midtforsvaret består af Døhr og høgh som heller ikke er topspillere.

Nej jeg vil sige der er en ubalance i truppen, hvor man på nogle pladser måske har lidt for mange, mens man på andre har tvivlsomme spillere.

Jeg tror der trænger til lidt udskiftning på trænerbænken men en Svend Graversen burde også være en mand for udskiftning.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCK-FCM

Indlæg af Konsulen »

Marginalerne var vel med os i dag, ift. Ousteds to klasseredninger - dem havde Elias og Løøssl ikke nappet

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCK-FCM

Indlæg af Lund7400 »

Fyr Bo, men også Svend. Bo har ikke evnerne. Svend har simpelthen lavet for mange fejlskud og tabt balancen i truppen. Om så Svend bare er majonetdukke, ved jeg kkke, men så kan han passende hældes ud alligevel.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCK-FCM

Indlæg af JBT »

Man skal bare lige huske at stenlein og sushi tænkte med pungen idet man valgte bo som det billige valg til posten, så de er sgu ligeså vel i problemer

Self er bo da kold om han ryger, så bliver han da bare kommentator igen, tager til Haderslev etc

Havde vi andre da også gjort

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCK-FCM

Indlæg af Konsulen »

Svend Graaversen er jo kun sportschef af navn, ham bestemmer ikke en skid. Målmandssituationen ligger også på Bos skuldre, han kunne ikke håndtere, at have to klassemålmænd

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCK-FCM

Indlæg af JBT »

FCM2000 skrev:
10. apr 2022, 20:08
Konsulen skrev:
10. apr 2022, 19:57
Der er intet i vejen med vores trup - det er trænerne der er alt alt for ringe
enig med træneren, men truppen, tja, man har spillere som max meyer, evander, pione, charles, Onydika, osv, men så kikker vi på målmandsposten, hvor man hiver en aldrende målmand ind, der aldrig har været topmålmand, og var gået på pension.

Midtforsvaret består af Døhr og høgh som heller ikke er topspillere.

Nej jeg vil sige der er en ubalance i truppen, hvor man på nogle pladser måske har lidt for mange, mens man på andre har tvivlsomme spillere.

Jeg tror der trænger til lidt udskiftning på trænerbænken men en Svend Graversen burde også være en mand for udskiftning.
Elendige wingbacks ej at forglemme

+ at man undlod Bah og Carstensen - og sikkert flere derimellem

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCK-FCM

Indlæg af JBT »

Konsulen skrev:
10. apr 2022, 20:11
Svend Graaversen er jo kun sportschef af navn, ham bestemmer ikke en skid. Målmandssituationen ligger også på Bos skuldre, han kunne ikke håndtere, at have to klassemålmænd
Enig i at sushi blot er et komma på direktørgangene - og for at få kabalen af at rekruttere og vælge medarbejdere i egen andedam, til at gå op

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCK-FCM

Indlæg af Danand123 »

JBT skrev:
10. apr 2022, 20:08
Danand123 skrev:
10. apr 2022, 20:07
Fck bedst, men marginalerne har heller været med os, hvis man kigger på Evanders store chance efter 92 minutter i Herning, Elias hjerneblødning til slut, et boblende mål i dag…og så på overliggeren i sidste sekund. Men sådan er det bare…
Eller også har vi bare aldrig rigtig været i nærheden af noget, siden start?

Du leder godt nok efter det, og det er sørgeligt hvis det er den generelle indstilling fcm fans i blandt
Nej, jeg har hele tiden skrevet, at Fck er bedst. Skriver bare, at vi ikke har marginalerne i de to kampe. For så godt spiller Fck da heller ikke. Ringe niveau af en topkamp i aften …og også den i Herning.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCK-FCM

Indlæg af JBT »

Danand123 skrev:
10. apr 2022, 20:14
JBT skrev:
10. apr 2022, 20:08
Danand123 skrev:
10. apr 2022, 20:07
Fck bedst, men marginalerne har heller været med os, hvis man kigger på Evanders store chance efter 92 minutter i Herning, Elias hjerneblødning til slut, et boblende mål i dag…og så på overliggeren i sidste sekund. Men sådan er det bare…
Eller også har vi bare aldrig rigtig været i nærheden af noget, siden start?

Du leder godt nok efter det, og det er sørgeligt hvis det er den generelle indstilling fcm fans i blandt
Nej, jeg har hele tiden skrevet, at Fck er bedst. Skriver bare, at vi ikke har marginalerne i de to kampe. For så godt spiller Fck da heller ikke. Ringe niveau af en topkamp i aften …og også den i Herning.
Enig - men når jeg skriver siden start, men jeg siden sæsonstart. Det hele har jo sejlet gevaldigt rundt

Besvar