FCK-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

FCK-FCM

Indlæg af Jakla »

Jeg tror vi vinder :fcm: :fcm:

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: FCK-FCM

Indlæg af Dondinho »

20 mands trup udtaget.

Erik og Juninho er med
Max Meyer er ikke i truppen (lidt mærkeligt?)

2 skal sies fra inden kampstart. Mon ikke det er 2 defensive?

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: FCK-FCM

Indlæg af Due »

Nogen der ser træningen? Undre mig over Max Meyer ikke er med og får generelt meget lidt spilletid. Jeg synes godt man kan se han har en god spilforståelse og kan spille hurtig i forhold til visse andre centralt på midtbanen.

Er han så dårlig til træning?

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: FCK-FCM

Indlæg af Jakla »

Savner også mere spilletid til Max, men vel primært som afløser for Evander ved behov..

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: FCK-FCM

Indlæg af Jakla »

Men ligesom Tøfting vurderer. FCK har ikke vist noget i 90 minutter og været desideret heldig med mange af de point de står med, mens FCM bare har haft stolpe ud.. spiller vi på niveau med anden halvleg i Silkeborg kampen ser det godt ud.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCK-FCM

Indlæg af JBT »

Due skrev:
10. apr 2022, 10:59
Nogen der ser træningen? Undre mig over Max Meyer ikke er med og får generelt meget lidt spilletid. Jeg synes godt man kan se han har en god spilforståelse og kan spille hurtig i forhold til visse andre centralt på midtbanen.

Er han så dårlig til træning?
Tror nærmere, at det er Bo Henriksen og Bach Bak der er helt væk fra pladen. Og det er jo bare story of Midtjyllands life i denne sæson

Mon ikke at man kommer med 6 forsvarsspillere i dag…

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: FCK-FCM

Indlæg af oros »

Jakla skrev:
10. apr 2022, 10:40
Jeg tror vi vinder :fcm: :fcm:
Lad os gentage dette:
https://www.youtube.com/watch?v=kRzT2x8ns-c :fcmwolf:

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCK-FCM

Indlæg af Danand123 »

Spændende startopstilling… ved bare ikke om det er rigtig at sende på både Isaksen og Chili fra start. Ikke fordi de ikke har fortjent det, men mest fordi de ofte kan gøre en forskel, når tempoet falder sidst i kampen. Det ligner en defensiv tilgang til kampen fra FCK’s side…måske de vil have os til at brænde krudtet af i starten, hvor Thorup satser på at, at de kan holde stand.

Come on..en sejr er nødvendig. Selv om Fck taber de næste tre kampe, kan de stadig selv afgøre det. Det var sådan vi stod i 2020….

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: FCK-FCM

Indlæg af Jakla »

For år tilbage rykkede FCK banderne tæt på stregen, nu smider de tonsvis af sand på for at stække FCM´s teknikkere...

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: FCK-FCM

Indlæg af oros »

Topfodbold på en jævnet grusgrav.
Flot FCK!

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCK-FCM

Indlæg af Konsulen »

Joel er sgu ikke kommet så godt fra start

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: FCK-FCM

Indlæg af mousebreaker »

Banen en skandale. Igen igen igen når vi taler Parken. DBU må opsige deres aftale med det lortestadion og spille i Brøndby i stedet.
Jeg undrer mig over at vi tager lange indkast og hjørnespark, når vi stort set kun har hobbitter på banen. Med den opstilling vi har skal bolden spilles langs græ…. ok, jeg stopper lige mig selv. Det er jo strandbold det her.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCK-FCM

Indlæg af Konsulen »

Vi er kommet frygtelig ud til 2. halvleg. Bo burde måske reagere hurtigt fra bænken..

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCK-FCM

Indlæg af Konsulen »

Tog han Evander ud?😳🙄

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCK-FCM

Indlæg af Konsulen »

PIS - så er det sgu surt, at Bo så tidligt skiftede defensivt ind. Mage til klaphat

Besvar