FCK-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCK-FCM

Indlæg af Danand123 »

Lupus1999 skrev:
11. apr 2022, 22:37
Omvendt..

Kan vi tabe 15 point på 10 kampe til FCK, så kan vi også vinde 9 point på FCK på 8 kampe.

Kom så.

Første step er sejr i Randers og Silkeborg slår FCK.
Kan lide din optimisme. Problemet er ikke, st vi selv skal til at præstere…Fck skal falde helt sammen.

Vi har selv underpræsteret ligesom i sidste sæson. Vi er bare hurtigere væk i år, da Fck har taget så mange sejre i træk incl de to mod os. Tidligere var vi bedre i de tætte kampe, fordi vi havde kvaliteten på dødbolde… den er helt væk nu. Før rejste man sig, når vi havde hjørnespark eller indkast tæt på feltet, nu er det næsten ligegyldigt.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCK-FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Ja, der er noget der er væk på dødbolde, men jeg synes ikke vi har haft marginalerne i de seneste mange kampe. Jeg er nød til at tro på det udligner sig og dermed vender.

Det kan passende starte på onsdag i Randers og så må Silkeborg godt fortsætte angrebsfodbolden og lave mål og vinde over FCK.

Så er vi på 6 point, hvor BIF kan tage et point i kattebakken, og vi besejrer AaB. Dermed er forspringet reduceret til 4 point.

Så møder vi Brøndby, og FCK Randers og her bliver det staus qua.

Kampen efter er i Herning mod FCK, hvor vi får revancheret os gevaldigt og vender tilbage til at udklassere FCK og vinder med 2-3 mål.

Stillingen er, at vi nu kun er 1 point efter med følgende program.

BIF - FCK
AaB - FCM

FCK - SIF
FCM - BIF

RFC - FCK
SIF - FCM

FCK - AaB
FCM - RFC

Alt kan ske, men de næste to kampe bliver afgørende for om vi laver en endnu vildere 2018. Jeg tror på det.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCK-FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Sådan

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: FCK-FCM

Indlæg af Jakla »

Tak Silkeborg 👍😁ligaens bedst spillende hold.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCK-FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Tak Randers.

Beklager at jeg så forkert af Randers og Brøndby.

Besvar