Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af TrueWolfMidt »

Spændene om det bliver os der får ham ?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ysk-keeper

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Vijen »

Der var et ret godt indspark i transfervinduets andellerej

Sisto var på ferie for et par uger siden med Clarup, som siden er skiftet til Sparta Prag, som også lige har fået Priske som træner.
Mon Sisto, Clarup og Priske har mødtes et eller andet sted og diskuteret fremtid.

Derudover havde de også hørt rygter om at AGF var interesseret i Sisto.
Der ser jeg dog et skifte til Sparta Prag som meget mere sandsynligt og en god mulighed for alle parter. De har i hvert fald pengene til transfersum og løn.

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af FCM2000 »

Matjavsen skrev:
7. jun 2022, 17:18

Samme som hvert år, vi bliver nødtil at vente til sidst i tranfervinduet for at få kvalitet til fornuftige penge.
Men ja man kan argumentere for og imod, men på målmandspladsen er man nød til at få en afklaring ret hurtig,
ousted og Thompson er væk, tilbage har man en langtidsskadet målmand på vej tilbage og derfor ikke kan
være på toppen, vil Løssl tilbage ? ja han har siddet meget på bænken de sidste 3 år, så han er heller ikke der
hvor han skal og kan være, så ?

Det samme må man sige om angriberpladsen, brumado er ude i 2 mdr. endnu og vil være rusten når han er tilbage
marrony ? og Love er væk, Lind har ikke niveauet til CL kval eller europa, og ej heller superligaen. Dryer ?

Kaba og Luca hvor er de i kabalen

SÅ målmand og angriber skal man ret hurtig få klarhed over.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hellere Alexander Brunst end Løssl. Da Løssl forlod Fcm for mange år siden, havde han en kæmpe mangel i sit spil, som han ikke har fået gjort bedre, nemlig det at sætte sig på hug og ikke kaste sig efter bolde skudt på mål. Mener faktisk at Ousted gjorde det betydeligt bedre end Løssl kunne have gjort det og derfor fik vi vores 2 pokal med hjem fra Brøndby stadion.

Jeg håber virkelig at der sker markante ændringer i vores klub i dette transfer vindue og gerne på både ind og ud siden. Jeg tænker, at vi alle herinde ved hvem der bare skal væk og hvem vi nok mister pga. godt bud. Håber ikke at det bliver en sæson, hvor vi skal til at opbygge et helt nyt hold og spillestil, men jeg er klar over at det er en risiko.

6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af 6256 »

TrueWolfMidt skrev:
12. jun 2022, 13:53

Jeg håber virkelig at der sker markante ændringer i vores klub i dette transfer vindue og gerne på både ind og ud siden. Jeg tænker, at vi alle herinde ved hvem der bare skal væk og hvem vi nok mister pga. godt bud. Håber ikke at det bliver en sæson, hvor vi skal til at opbygge et helt nyt hold og spillestil, men jeg er klar over at det er en risiko.
Ligner det ikke, at det gør det, nærmest under alle omstændigheder? I mit hoved er Løssl, Evander, Dreyer og Joel væk. Sandsynligvis også Sisto. Isaksen er en bobler. Derudover alle dem, der skal væk: Kaba, Mabil, Kraev, Pfeiffer, Marrony, Meyer, Love.

Det bliver ret meget en genopbygningssæson med en ny central midt, samt, må vi formode, en ny mand oppe foran. Erik ligner heller ikke længere en, der spiller 50 kampe på en sæson. Jeg har også svært ved at se Dreyer fortsætte hos os, selv med en forlængelse af den nuværende ordning. Jeg forestiller mig, at højere hylder kunne være interesseret i ham.

Jeg ser heller ikke nogle af de udlejede spillere komme hjem at gøre en nævneværdig forskel.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af EsbenVest »

FCM2000 skrev:
12. jun 2022, 13:12
Matjavsen skrev:
7. jun 2022, 17:18

Samme som hvert år, vi bliver nødtil at vente til sidst i tranfervinduet for at få kvalitet til fornuftige penge.
Men ja man kan argumentere for og imod, men på målmandspladsen er man nød til at få en afklaring ret hurtig,
ousted og Thompson er væk, tilbage har man en langtidsskadet målmand på vej tilbage og derfor ikke kan
være på toppen, vil Løssl tilbage ? ja han har siddet meget på bænken de sidste 3 år, så han er heller ikke der
hvor han skal og kan være, så ?

Det samme må man sige om angriberpladsen, brumado er ude i 2 mdr. endnu og vil være rusten når han er tilbage
marrony ? og Love er væk, Lind har ikke niveauet til CL kval eller europa, og ej heller superligaen. Dryer ?

Kaba og Luca hvor er de i kabalen

SÅ målmand og angriber skal man ret hurtig få klarhed over.
Jeg er nysgerrig: hvor ved du fra, at Elias er ude i lang tid endnu?
Jeg har nemlig ikke hørt, hvor lang tid han er ude.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Vijen »

15 millioner budt af Køln på Luca Pfeiffer, mon ikke vi skal omkring de 20 før den bliver accepteret.

Nogen der kan huske, hvad vi gav for ham?

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Jesper BW1100 »

Vijen skrev:
15. jun 2022, 17:35
15 millioner budt af Køln på Luca Pfeiffer, mon ikke vi skal omkring de 20 før den bliver accepteret.

Nogen der kan huske, hvad vi gav for ham?
1,5 millioner Euro (ca 11 mio) sagde rygterne dengang:

https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 46e8d14e5/

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Vijen »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nd/9293175

Nogen der kan fortælle hvad der står i artiklen? Det man kan se gratis ser spændende ud.

Ulvene har resigneret i kapløbet om sommerens drømme-signing. Derfor er sigtet nu ved at blive indstillet på andre transfermål, hvor FC Midtjylland er parat til at handle dyrt for at finde fremtidens stjerner til at overtage efter Evander på midtbanen

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Ravnen »

Drømmesigningen er Dreyer, så meget fik jeg ud af at se indledningen af artiklen. Men det kommer nok ikke som nogen kæmpe overraskelse, hvis andre klubber også har opdaget ham. Jeg tror desværre ikke FCM og superligaen er der hvor man skal være, hvis man vil på landsholdet og ikke hedder Boilesen

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af AltidFCM »

Vijen skrev:
16. jun 2022, 16:28
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nd/9293175

Nogen der kan fortælle hvad der står i artiklen? Det man kan se gratis ser spændende ud.

Ulvene har resigneret i kapløbet om sommerens drømme-signing. Derfor er sigtet nu ved at blive indstillet på andre transfermål, hvor FC Midtjylland er parat til at handle dyrt for at finde fremtidens stjerner til at overtage efter Evander på midtbanen
Ja, 'drømmesigningen' er Dreyer. Derudover andre væsentlige ting fra den EB-artikel... EB melder, at man er tæt på at opgive Pione i klubben, men man er villig til at give ham chancen igen her i opstarten, men hvis ikke det bliver bedre og der kommer mere output fra start, så skriver de, at man vil prøve at sælge ham, inden vinduet lukker.

Derudover forventes der et salg af Evander (mindstepris 75 mio. kr.), og man skulle være klar til bruge en del penge på 2(!) nye CM, hvis han ryger.

De skriver også, at Sory Kaba er helt færdig i klubben (hvilket BT også tidligere har meldt) og Lössl ligeså. Derudover er Fraulo så godt som 'gone' og skifter snart til Gladbach, skriver de. Og Ousted fortsætter ikke (dette har bold.dk også tidligere skrevet)

Aral Simsir skifte til Tyrkiet kan også meget vel komme på plads i dette vindue efter kollapset i vinters (tæt på salg til ca. 19 mio. kr). Og det samme med Marrony, hvor de skriver, at Internacional muligvis kan genoptage interessen. (Brasilianske medier meldte tidligere i dag om bud fra Fluminense)

Luca Pfeiffer er en eftertragtet herre, og her regner man med omkring 20 mio. kr. Derudover indbragte Victor Torps skifte til Sarpborgs angiveligt FCM 3 mio. kr. ifølge EB.


Det skal også lige nævnes, at de skriver, der skulle være forlydender om, at Matthew Benham ønsker at udvande sit ejerskab endnu mere. Hvad end det så betyder.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af tatoo »

Ser ud til at Borussia Mønchengladbach køber Fraulo for 15 mill. Både godt og skidt. At få 15 mill. er vel OK med et halvt år tilbage, men skidt at vi ikke selv kan udvikle ham og få en større salgspris. 15 mill er jo peanuts for Borussia, så forhåbentlig kan han udvikle sig til en stor profil. og vi har nogle videresalgsklausuler.

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af FCM2000 »

AltidFCM skrev:
16. jun 2022, 22:25


Ja, 'drømmesigningen' er Dreyer. Derudover andre væsentlige ting fra den EB-artikel... EB melder, at man er tæt på at opgive Pione i klubben, men man er villig til at give ham chancen igen her i opstarten, men hvis ikke det bliver bedre og der kommer mere output fra start, så skriver de, at man vil prøve at sælge ham, inden vinduet lukker.

Derudover forventes der et salg af Evander (mindstepris 75 mio. kr.), og man skulle være klar til bruge en del penge på 2(!) nye CM, hvis han ryger.

De skriver også, at Sory Kaba er helt færdig i klubben (hvilket BT også tidligere har meldt) og Lössl ligeså. Derudover er Fraulo så godt som 'gone' og skifter snart til Gladbach, skriver de. Og Ousted fortsætter ikke (dette har bold.dk også tidligere skrevet)

Aral Simsir skifte til Tyrkiet kan også meget vel komme på plads i dette vindue efter kollapset i vinters (tæt på salg til ca. 19 mio. kr). Og det samme med Marrony, hvor de skriver, at Internacional muligvis kan genoptage interessen. (Brasilianske medier meldte tidligere i dag om bud fra Fluminense)

Luca Pfeiffer er en eftertragtet herre, og her regner man med omkring 20 mio. kr. Derudover indbragte Victor Torps skifte til Sarpborgs angiveligt FCM 3 mio. kr. ifølge EB.


Det skal også lige nævnes, at de skriver, der skulle være forlydender om, at Matthew Benham ønsker at udvande sit ejerskab endnu mere. Hvad end det så betyder.
Luca Pfeiffer for 20 mio kroner kan jeg ikke få til at stemme, drexler gik for 35 mio kroner fra 2 bundesligaholdet Kiel via FCM til fc køln, han var ældre og scorede ikke som Luca gjorde.

Aral Simsir er udlejet til december i norge, så den kan jeg heller ikke rigtig få til at stemme.

det jeg synes er mest påtrængende her og nu i opstarten er en ny målmand og en ny angriber, en målmand der kan byde Elias Olafsson op til dans,der skal være kamp om den plads, ligesom man har set i FCK.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af AltidFCM »

FCM2000 skrev:
17. jun 2022, 22:17

Luca Pfeiffer for 20 mio kroner kan jeg ikke få til at stemme, drexler gik for 35 mio kroner fra 2 bundesligaholdet Kiel via FCM til fc køln, han var ældre og scorede ikke som Luca gjorde.

Aral Simsir er udlejet til december i norge, så den kan jeg heller ikke rigtig få til at stemme.

det jeg synes er mest påtrængende her og nu i opstarten er en ny målmand og en ny angriber, en målmand der kan byde Elias Olafsson op til dans,der skal være kamp om den plads, ligesom man har set i FCK.
Ift. det med Luca Pfeiffer står der ordret: "Pfeiffer er eftertragtet efter 17 sæsonmål. En økonomisk jackpot på 20 mio. venter"
Så ja, det kunne godt i stedet betyde, at man forventer et salg på omkring de 30 mio. kr. - og i og med man angiveligt gav 10-11 mio. kr. for ham, så en gevinst/jackpot på godt og vel 20 mio. Men det er jo også bare, hvad EB mener at vide, men Egelund/EB plejer at have ret godt styr på det.

Mht. Aral ved jeg ikke, hvilke klausuler osv. der er i den udlejning. Men vi har f.eks. lige hevet Oliver Sørensen hjem fra HamKam fra en lejeaftale før tid, så mon ikke man kunne forestille sig, det samme skete, hvis Trabzonspor og FCM for alvor kunne blive enige? Det lyder det i hvert fald til på Egelund.

En ny angriber ville jeg satme også blive glad for. Der står dog i artiklen, at man fortsat tror meget på Brumado og "man ser stadig en kæmpe fremtid i brasseren". Det undlader jeg at kommentere på. ;)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Ravnen »

Synes for de penge at vi skal give Pfeiffer en rigtig chance, han har vist han kan score mål. Det er ekstremt svært at finde angribere som kan score mål.

Spændende hvordan vi kommer ud af sommer transfervinduet. Med Dreyer ude er vi allerede stærkt svækket.

Låst