Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lombago
Indlæg: 9
Tilmeldt: 27. jun 2022, 21:06

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lombago »

Det seneste år har vi haft mange problemer med COVID-19, måske mest markant med Paulinhos problemer i efterforkøbet efter infektionen, som desværre forvandlede ham til en skygge af sig selv. Jeg tror vi alle savner den gamle Paulinho.😟

I det lys er det godt at læse at FCM er på forkant med en potentiel ny bølge med Corona til efteråret ved at hente S. Brostrøm til klubben - han af alle må kunne sørge for at vi undgår lignende i fremtiden (Beklager farhumoren - finder selv ud🚪)
https://www.fcm.dk/nyheder/fcm-henter-n ... sivtalent/

Nej, spøg til side. Spændende med Sander Brostrøm:
16-årig Nordmand hentet i Rosenborg BK.
Allerede en kæmpestor knægt på 189 cm (ser sjovt ud på billedet i artiklen ved siden af akademichef Flemming Broe).
Jeg kan ikke lade være at tænke på nogle ligheder med en anden Nordmand med kæmpe succes i FCM. Og lad os bare håbe ham her bliver ligeså vild som Sørloth, og at vi så får glæde af ham lidt længere.
Fedt at vi kan plukke et stort talent i en af Norges store klubber!😀

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af AltidFCM »

Vi skulle være efter transferfrie Jens Jønsson, ifølge Ekstra Bladet.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... on/9319988

Ville være fedt med en dansk midtbane af den kaliber.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Generelt bare fedt med flere danskere og spillere i deres bedste fodboldalder.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af MFKM »

https://www.fcm.dk/nyheder/ung-angriber ... ter-i-psv/ August Priske forlænger kontrakt og udlejning - men hvor længe forlænges vores kontrakt med ham?

Lombago
Indlæg: 9
Tilmeldt: 27. jun 2022, 21:06

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lombago »

MFKM skrev:
30. jun 2022, 21:25
https://www.fcm.dk/nyheder/ung-angriber ... ter-i-psv/ August Priske forlænger kontrakt og udlejning - men hvor længe forlænges vores kontrakt med ham?
Jeg har en god mavefornemmelse omkring August Priske, så jeg er personligt glad for at det lykkedes at forlænge ham, og i forlængelse af det giver det vel supergod mening for FCM at forlænge hans vellykkede ophold i PSV.
Det undrer mig dog, hvor PSVs interesser ligger, hvis ikke de har en købsoption på Priske. Hvad får PSV ud af at bidrage til den positive udvikling på et Midtjylland-talent?☺️

Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Peter »

Lombago skrev:
30. jun 2022, 22:19
MFKM skrev:
30. jun 2022, 21:25
https://www.fcm.dk/nyheder/ung-angriber ... ter-i-psv/ August Priske forlænger kontrakt og udlejning - men hvor længe forlænges vores kontrakt med ham?
Jeg har en god mavefornemmelse omkring August Priske, så jeg er personligt glad for at det lykkedes at forlænge ham, og i forlængelse af det giver det vel supergod mening for FCM at forlænge hans vellykkede ophold i PSV.
Det undrer mig dog, hvor PSVs interesser ligger, hvis ikke de har en købsoption på Priske. Hvad får PSV ud af at bidrage til den positive udvikling på et Midtjylland-talent?☺️
PSV meldte ud i deres pressemeddelelse at de har en købsoption på ham :!:

Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Peter »

https://twitter.com/JeridiIheb/status/1 ... 6795451392


Chris Kouakou - 22 årig (fødselsdag i december) central midtbanespiller fra Elfenbenskysten hentet på fri transfer i tunesisk fodbold i følge en ret lille profil, men billede med nr 32 fra stadion. Fra youtube video ser han hurtig ud og kan bruge begge ben. Udemærkede stats i forhold til ligaen (kig efter Kent's bidrag i twitter tråden).

Hvis at det er sandt skal han selvfølgeligt have tid til at falde til. Han går næppe direkte ind i start 11 eller på bænken - er ikke min forventning ihvertfald

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

Random signing må man sige… Svært at vide hvad niveauet rækker til, når vi snakker Suppen og om det er et udviklingsprojekt eller en seriøs bejler til Start XI. Havde nu hellere set en Mads Emil Madsen end endnu en lottokupon…
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Vi må nok hellere alle holde vejret og trykke tommelfingre.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9323469

Umiddelbart kunne det være super fedt, hvis det lykkes, men omvendt, så tror jeg på Sisto og Isaksen stepper op. Og med Chilufia på vej frem, så ser jeg det ikke som verdens undergang, hvis Dreyer smutter.

Vi skal også have minutter til Heiselberg og Lind.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af 6256 »

Lupus1999 skrev:
2. jul 2022, 19:36
Vi må nok hellere alle holde vejret og trykke tommelfingre.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... en/9323469

Umiddelbart kunne det være super fedt, hvis det lykkes, men omvendt, så tror jeg på Sisto og Isaksen stepper op. Og med Chilufia på vej frem, så ser jeg det ikke som verdens undergang, hvis Dreyer smutter.

Vi skal også have minutter til Heiselberg og Lind.
Jeg kan heller ikke finde ud af, hvor meget vi skal gå efter Dreyer denne sommer? Vil vi kunne tilknytte ham permanent? Ellers ligger der jo ikke salg og venter. Der er selvfølgelig ingen tvivl om, at vi godt kan bruge hans kvaliteter. Men nogle af de andre kunne også steppe op, hvis han ikke er der.

At kontrakterne er suspenderet kommer vel også til at ramme vores klausul på Dovbyk. Man kan håbe, at han komme til en af de større ligaer og brænder den af der i den kommende sæson, så et evt. fremtidigt salg bare bliver endnu større.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Dondinho »

Hvad tænker folk omkring Kaba?

Jeg hæfter mig ved at han:
1) har været på banen i begge træningskampe
2) er med på træningslejeren
3) Bo har nævnt han kan blive en del af holdet.

Han har scoret12 mål i 29 kampe i sin udlejligningsperiode hvilket jo egentligt er pænt.
Han har vel noget af det vi mangler?
Spørgsmålet er om hans attitude er blevet forbedret ?

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Danand123 »

Dondinho skrev:
3. jul 2022, 19:55
Hvad tænker folk omkring Kaba?

Jeg hæfter mig ved at han:
1) har været på banen i begge træningskampe
2) er med på træningslejeren
3) Bo har nævnt han kan blive en del af holdet.

Han har scoret12 mål i 29 kampe i sin udlejligningsperiode hvilket jo egentligt er pænt.
Han har vel noget af det vi mangler?
Spørgsmålet er om hans attitude er blevet forbedret ?
Ja, nu scorede vi kun et mål mod Fck i fire kampe i seneste sæson, så der kunne vi godt have brugt ham med den statistik, han havde mod dem. Men jo det er netop attituden, der er problemet. Men måske Bo kan ændre den?

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Vijen »

Danand123 skrev:
3. jul 2022, 20:39
Dondinho skrev:
3. jul 2022, 19:55
Hvad tænker folk omkring Kaba?

Jeg hæfter mig ved at han:
1) har været på banen i begge træningskampe
2) er med på træningslejeren
3) Bo har nævnt han kan blive en del af holdet.

Han har scoret12 mål i 29 kampe i sin udlejligningsperiode hvilket jo egentligt er pænt.
Han har vel noget af det vi mangler?
Spørgsmålet er om hans attitude er blevet forbedret ?
Ja, nu scorede vi kun et mål mod Fck i fire kampe i seneste sæson, så der kunne vi godt have brugt ham med den statistik, han havde mod dem. Men jo det er netop attituden, der er problemet. Men måske Bo kan ændre den?
Er sikker på at klubben og Kaba og haft nogle samtaler. Og hvis Kaba har givet udtryk for at han er klar til at kæmpe for fcm, så skal han være velkommen.

Jeg tænker også, at Kaba har fundet ud af at det ikke er så dårligt at være i FCM. Hvor man kæmper om titler og store europæiske kampe. Fremfor en halv fesen klub i en minimalt bedre liga.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kaba skulle øjensynligt have kommet retur med en noget anden attitude end da han forlod os.
Spændende om det holder ved. Hans evner er indiskutable

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af UlveLars »

Arh, jeg synes nu godt, at man kan diskutere Kabas evner

Låst