Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af AltidFCM »

Tyrkisk Twitter-rygte, der florerer lige nu. Tag det med et gran salt - måske! :D
Vi skulle have en interesse i Galatasarays Alexandru Cicaldau. Rumænsk midtbanespiller, som de købte ret dyrt sidste år, der muligvis kunne indgå i en potentiel Evander-handel.
En spiller som pt. også er stærkt rygtet til Serie A og Sampdoria (som netop har solgt Damsgaard jo)

https://twitter.com/eyupyildiz/status/1 ... 1076500480

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Danand123 »

TrueWolfMidt skrev:
10. aug 2022, 16:53
Starbucks skrev:
10. aug 2022, 15:28
Le Compte skrev:
10. aug 2022, 09:42


Vi havde god konkurrence på målmandsposten da vi havde Løssl. Men han ville ikke have konkurrence og ville væk. Det syntes jeg er en småklubs mentalitet. Som medier og eksperter understøttter. Det var næsten synd for Løssl at han ikke skulle stå pr automatik. Ingen! Ville sige det var synd for FCKs målmand for sådan er det i en topklub. Der er konkurrence om alle pladser.

PS. Jeg syntes ikke bedre om Elias en Løssl og har ikke sagt alt blev håndteret klogt. Men forstår ikke at Løsslikke tog kampen op. Sådan en spiller udviser ikke vindermentalitet syntes jeg. Og vi skal have endnu en stærk keeper ind
Du tager lige lidt fejl her / det er jo en offentlig hemmelighed, at Lossl fik af viden inden juleferien, at Elias ville stå
Første SL kamp i foråret 2022, og han kunne finde noget andet. Jeg kan godt forstå man ikke gider være et sted hvor der ikke er konkurrence…
Da Løssl rejste udenlandsk og var væk i en del år fra superligaen, har han ikke lært sig selv det, at en målmand næste altid kaster sig efter et skud på mål. Løssl laver stadigvæk den fejl med at gå på knæ ved mange skud på mål og vi kan ikke bruge en klasse målmand der laver denne fejl. Jo bevares, Elias er ikke kommet tilbage efter sin skade som vi havde håbet på, men han skal nok komme op og bevise sit talent igen. Da han præsterede bedst inden skaden gik snakken om et muligt salg til England til store penge. Har alle pludselig glemt det ?
Jeg har fra starten været positiv på Elias. Men jeg er ikke blind og kan godt se, han har udstrålet en del usikkerhed efter skadespausen. Men rigtig set det med Løssl…han sætter sig ofte ned i stedet for at kaste sig.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af TrueWolfMidt »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ga-spiller

Hvis Anderlecht vil, kunne det lyde til, at Nicolas Dyhr måske skal derned, dog kun rygter eller lignende.
Hvor jeg ønsker ham virkelig den oplevelse for jeg synes at han har gjort det godt.

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Starbucks »

TrueWolfMidt skrev:
10. aug 2022, 16:53
Starbucks skrev:
10. aug 2022, 15:28
Le Compte skrev:
10. aug 2022, 09:42


Vi havde god konkurrence på målmandsposten da vi havde Løssl. Men han ville ikke have konkurrence og ville væk. Det syntes jeg er en småklubs mentalitet. Som medier og eksperter understøttter. Det var næsten synd for Løssl at han ikke skulle stå pr automatik. Ingen! Ville sige det var synd for FCKs målmand for sådan er det i en topklub. Der er konkurrence om alle pladser.

PS. Jeg syntes ikke bedre om Elias en Løssl og har ikke sagt alt blev håndteret klogt. Men forstår ikke at Løsslikke tog kampen op. Sådan en spiller udviser ikke vindermentalitet syntes jeg. Og vi skal have endnu en stærk keeper ind
Du tager lige lidt fejl her / det er jo en offentlig hemmelighed, at Lossl fik af viden inden juleferien, at Elias ville stå
Første SL kamp i foråret 2022, og han kunne finde noget andet. Jeg kan godt forstå man ikke gider være et sted hvor der ikke er konkurrence…
Da Løssl rejste udenlandsk og var væk i en del år fra superligaen, har han ikke lært sig selv det, at en målmand næste altid kaster sig efter et skud på mål. Løssl laver stadigvæk den fejl med at gå på knæ ved mange skud på mål og vi kan ikke bruge en klasse målmand der laver denne fejl. Jo bevares, Elias er ikke kommet tilbage efter sin skade som vi havde håbet på, men han skal nok komme op og bevise sit talent igen. Da han præsterede bedst inden skaden gik snakken om et muligt salg til England til store penge. Har alle pludselig glemt det ?
Helt ærlig - det er sådan en omgang bodega vrøvl at fyre af!
Smide sig efter enhver bold? Du ved tydeligvis ikke en dyt om målmandsspillet - Og hvis du skulle have genopfriske, at Lossl også kan smide sig efter en bold, så se dog lidt highlights med ham https://www.youtube.com/watch?v=0yZ1mH0GrI8

Derudover er den eneste der har talt Elias til kæmpe summer og England sgu Claus og Svend - ingen andre.
Som andre skriver havde han 5 kampe uden nogen nævneværdige redningen med et fremragende forsvar foran sig. Det er snart 1 år siden, og guderne må vide at Elias har være meget under middel sidst..

Det man fra ledelsen så præsterede var at gå all in på Elias efter 5 kampe fremfor at lave et længevarende overgangsskifte med Lossl - Det resulterede så i at man valgte Elias allerede INDEN julieferien og pressede Løssl ud i et skifte væk.

Vi får ingen klassekeeper ind nu - vi må bero os på at Elias bliver så god som ledelsen tror, fordi ingen vil da til vores klub med den behandling Løssl fik..

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Christian »

Starbucks skrev:
11. aug 2022, 11:22

Vi får ingen klassekeeper ind nu - vi må bero os på at Elias bliver så god som ledelsen tror, fordi ingen vil da til vores klub med den behandling Løssl fik..
Jeg har ingen insiderviden om klubben som du måske har, men set fra min stol blev Elias blot vurderet bedre end Løssl og han fik pladsen. En beslutning jeg godt kunne se fornuften i.
Efter Elias skade har der været større usikkerhed i hans spil, men stemningen mod ham er også sådan nu, at alle ser hans fejl og ingen ser hans styrker. Lidt samme situation som vi har med Kaba lige nu, bare omvendt.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

TrueWolfMidt skrev:
11. aug 2022, 11:00
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ga-spiller

Hvis Anderlecht vil, kunne det lyde til, at Nicolas Dyhr måske skal derned, dog kun rygter eller lignende.
Hvor jeg ønsker ham virkelig den oplevelse for jeg synes at han har gjort det godt.
Bare sælg


JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Der må jeg være enig, det burde være en no brainer, uanset hvem den ny træner bliver

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Også en spiller som den rigtige træner kunne ha få noget ud af i fcm

https://bold.dk/fodbold/nyheder/medie-a ... -Scoz9PXok

Men i bodø går det godt på banen, ja meget modsat fcm, og de har self fået penge mellem hænderne og en super træner, så måske også lidt for pricy selvom vi ville ha ham ifm Anderson handlen

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lund7400 »

AGF ville jo ikke sælge ham. Desuden mener jeg ikke, at Grønbæk er 20 millioner værd eller en egentlig forstærkning. Jeg kæmper med at huske highlights fra ham, og han er jo reelt blevet rotationsspiller det sidste halve år. Imponerende nok at AGF kan få +20 for ham vil jeg sige.

Vi mangler ikke til kanterne. Vi mangler to til midten, hvoraf den ene skal være peak-spiller.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Lund7400 skrev:
12. aug 2022, 13:47
AGF ville jo ikke sælge ham. Desuden mener jeg ikke, at Grønbæk er 20 millioner værd eller en egentlig forstærkning. Jeg kæmper med at huske highlights fra ham, og han er jo reelt blevet rotationsspiller det sidste halve år. Imponerende nok at AGF kan få +20 for ham vil jeg sige.

Vi mangler ikke til kanterne. Vi mangler to til midten, hvoraf den ene skal være peak-spiller.
Enig i at han er for dyr som jeg skriver og gået lidt ned i kadence, men når det er sagt mangler man altid kvalitet og dobbeltgardering på alle pladser hos en top 50 klub eller mere - og grønbæk kan spille på 3 af de 4 forreste i nuværende setup , tilmed dansk og med videresalgs potentiale

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af MFKM »

https://twitter.com/BeGriffis/status/15 ... 01/photo/1

Til debatten omkring Lossls præstationer og målmandsvurdering.

Data viser aldrig hele sandheden, men det ser bestemt ikke godt ud. Det er ikke en stor sampel, men Lossl ser ikke god ud på denne.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af FCM2000 »

Der er brug for 4 klassespillere, en målmand, til bagkæden og en midtbane, det skal være folk der kan gå direkte ind.

Der må sættes store spørgsmål tegn ved ove P. og svend graversen, som ikke har handlet på den usikkerhed forsvaret viste sidste år.

Steinlein måske i sin største krise hidtil

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Hvilken klub har en forsvar i overskud et sted ? Hvad blev der af Lauritsen i Zagreb ?

Og få hentet Faghir omgående, fuck nu pris, bare lidt

Knæk den gris hr Holch

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Hvis løssel er fcm ejet endnu bør han stå næste kamp

Elias har desværre teknisk kunnen med fødderne på niveau med en 6 årig

Låst