Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Administrator »

FCM2000 skrev:
31. aug 2022, 23:19
Konsulen skrev:
31. aug 2022, 23:10
JBT skrev:
31. aug 2022, 23:04
Synes ikke vinduet er godkendt jf at man vil komme styrket ud hver gang

Olsson er da fint, men ellers ser det generelt lidt tyndt ud når vi taler om ny form for spillerkvalitet i fcm
Det er da på ingen måder godkendt - men hvem stiller de kritiske spørgsmål til ledelsen? Det er i hvert fald ikke Sort Snak. Det er heller ikke TV3, for de lader gang på gang Steinlein og Svend slippe udenom, med deres sniksnak. I stedet vælger Jesper Thygesen at stille sig op mod Henrik Jensen, en yngre midlertidig cheftræner. Der er ingen der stiller FCM de kritiske spørgsmål. Man må sgu håbe på, at bestyrelsen gør..
ham Emiliano Martinez har ikke spillet en eneste kamp i år, han kan jo først være i fulde omdrejninger næste år, det ligner en marrony case nr. 2

Graversens forklaring med 2 angribere i kaba og drejer :-) det er helt i skoven, når man lige at sendt Lind ud og brumado langtidsskadet

Man må jo sige at FCM har et kæmpe overskud økonomisk i det her vindue
Eller også er det netop fordi han ikke har spillet kampe i år at vi kan få fat i ham?

Petter Andersson fik vi også udelukkende på hans skadeshistorik.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Administrator »

JBT skrev:
31. aug 2022, 23:17
En ting er at man ikke har samme midler som fck, men når man så kun ender op med 2 lejeaftaler hvoraf den ene har været skadet i et år, så er man selv ude om at få på nakken.

Den sammenligning med fck falder helt til jorden mister Gravesen

Troede i øvrigt også at man være færdig med de max Meyer og love leje handler - få banket noget rettighed ind og pungen op ad lommerne, enten til en start eller slut

Man havde sikkert chance i Faghir, men blev for arrogante igen. Han kender jo Capellas
Min personlige holdning er at Faghir er et langt større navn end han er en stor spiller. Jeg så ikke den store stjerne i ham, som han bliver talt op til, men en udmærket superligaangriber er han da sikkert.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Administrator »

TrueWolfMidt skrev:
1. sep 2022, 11:22
Jeg må indrømme, at jeg er bekymret for resten af sæsonen, Vi har lejet mange ud og egentlig en god ting, men hvis vi får for mange skader / karantæner, er jeg nervøs for at vi må konstatere at truppen er for tynd i vores angreb især på toppen, og at vi må bruge hvad vi har og muligvis gå på kompromis og måske endda sige, at 3 turneringer er for meget som situationen er. Ellers kræver det vel en ændring i formationen, hvilket vel ikke var tanken da vi hentede Capellas, som ville spille 4-3-3. Håber dog frygten for dette udebliver, men den er der.
Så er det da godt at vi snart må handle igen.

Jeg er egentlig godt tilfreds med at de ikke købte en lottokupon til angrebet, men i stedet for valgte at holde pungen i lommen. Men havde da meget gerne set en seriøs konkurrent til Kaba.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Administrator »

TrueWolfMidt skrev:
31. aug 2022, 23:31
TrueWolfMidt skrev:
31. aug 2022, 23:09
Vi skal vel også tænke ind i transfervinduet, at det idag pt. er blevet til 2 lejeaftaler på 1 år, med købsoption, så det burde de have gjort bedre.
Og ikke en rød reje af Onyedika millionerne er brugt til transfers i sommeren 2022. Bankbogen bugner.
Ja, der er penge i banken. Men FCM betragter sig selv som en sælgende klub. Det betyder der skal genereres penge via spillersalg, som IKKE går til spillerkøb. ANskuer vi det lidt anderledes, så er de 2 forkøbsaftaler måske allerede afsat i budgettet, så har de brugt over halvdelen af de penge.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Matjavsen »

Administrator skrev:
1. sep 2022, 14:27
TrueWolfMidt skrev:
31. aug 2022, 23:31
TrueWolfMidt skrev:
31. aug 2022, 23:09
Vi skal vel også tænke ind i transfervinduet, at det idag pt. er blevet til 2 lejeaftaler på 1 år, med købsoption, så det burde de have gjort bedre.
Og ikke en rød reje af Onyedika millionerne er brugt til transfers i sommeren 2022. Bankbogen bugner.
Ja, der er penge i banken. Men FCM betragter sig selv som en sælgende klub. Det betyder der skal genereres penge via spillersalg, som IKKE går til spillerkøb. ANskuer vi det lidt anderledes, så er de 2 forkøbsaftaler måske allerede afsat i budgettet, så har de brugt over halvdelen af de penge.
Vi købte da Dreyer

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

Diebesten skrev:
1. sep 2022, 13:58
Kunne det være en idé at hente en kontraktløs Sly hjem?
Godt bud! Han må sgu have noget tilbage i tanken.
/ ABT

Billede

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af TrueWolfMidt »

ABT skrev:
1. sep 2022, 15:03
Diebesten skrev:
1. sep 2022, 13:58
Kunne det være en idé at hente en kontraktløs Sly hjem?
Godt bud! Han må sgu have noget tilbage i tanken.
Han var Wing og ikke centerforward og dem har vi nok af.

JBT
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Administrator skrev:
1. sep 2022, 14:21
FCM2000 skrev:
31. aug 2022, 23:19
Konsulen skrev:
31. aug 2022, 23:10


Det er da på ingen måder godkendt - men hvem stiller de kritiske spørgsmål til ledelsen? Det er i hvert fald ikke Sort Snak. Det er heller ikke TV3, for de lader gang på gang Steinlein og Svend slippe udenom, med deres sniksnak. I stedet vælger Jesper Thygesen at stille sig op mod Henrik Jensen, en yngre midlertidig cheftræner. Der er ingen der stiller FCM de kritiske spørgsmål. Man må sgu håbe på, at bestyrelsen gør..
ham Emiliano Martinez har ikke spillet en eneste kamp i år, han kan jo først være i fulde omdrejninger næste år, det ligner en marrony case nr. 2

Graversens forklaring med 2 angribere i kaba og drejer :-) det er helt i skoven, når man lige at sendt Lind ud og brumado langtidsskadet

Man må jo sige at FCM har et kæmpe overskud økonomisk i det her vindue
Eller også er det netop fordi han ikke har spillet kampe i år at vi kan få fat i ham?

Petter Andersson fik vi også udelukkende på hans skadeshistorik.
Petter var desværre også for meget skadet i fcm tiden, så om det opvejer værdien i den samlede case kan jeg godt stille tvivl ved. Men klart den bedste spiller i fcms historie. Nøj han var god (Jovist, Zidan var også)

Det samme med ham den nye. Hvor sjovt er det, hvis han kun spiller under halvdelen af tiden? Så hellere vælge en længere nede på listen som kan tage fat fra dag 1

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Jacob »

Han har trænet fuldt med i to måneder og ser umiddelbart fit ud, vurderet ud fra dette meget korte klip:
https://www.instagram.com/stories/emima ... 336564300/

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Administrator »

Matjavsen skrev:
1. sep 2022, 14:40
Administrator skrev:
1. sep 2022, 14:27
TrueWolfMidt skrev:
31. aug 2022, 23:31


Og ikke en rød reje af Onyedika millionerne er brugt til transfers i sommeren 2022. Bankbogen bugner.
Ja, der er penge i banken. Men FCM betragter sig selv som en sælgende klub. Det betyder der skal genereres penge via spillersalg, som IKKE går til spillerkøb. ANskuer vi det lidt anderledes, så er de 2 forkøbsaftaler måske allerede afsat i budgettet, så har de brugt over halvdelen af de penge.
Vi købte da Dreyer
Ja og på en måde nej. De afskrev de resterende afdrag, og sendte lidt retur. Men rent teknisk er det selvfølgelig en udgift, den kommer bare til at være der i form af en manglende indtægt.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Administrator »

JBT skrev:
1. sep 2022, 16:18
Administrator skrev:
1. sep 2022, 14:21
FCM2000 skrev:
31. aug 2022, 23:19


ham Emiliano Martinez har ikke spillet en eneste kamp i år, han kan jo først være i fulde omdrejninger næste år, det ligner en marrony case nr. 2

Graversens forklaring med 2 angribere i kaba og drejer :-) det er helt i skoven, når man lige at sendt Lind ud og brumado langtidsskadet

Man må jo sige at FCM har et kæmpe overskud økonomisk i det her vindue
Eller også er det netop fordi han ikke har spillet kampe i år at vi kan få fat i ham?

Petter Andersson fik vi også udelukkende på hans skadeshistorik.
Petter var desværre også for meget skadet i fcm tiden, så om det opvejer værdien i den samlede case kan jeg godt stille tvivl ved. Men klart den bedste spiller i fcms historie. Nøj han var god (Jovist, Zidan var også)

Det samme med ham den nye. Hvor sjovt er det, hvis han kun spiller under halvdelen af tiden? Så hellere vælge en længere nede på listen som kan tage fat fra dag 1
https://bold.dk/fodbold/nyheder/fcm-jub ... ere-sandt/

Det her beskriver lidt forløbet. Jeg tror næppe han ville spille for os, hvis han ikke havde været skadet.

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af 3316 »

FCM2000 skrev:
31. aug 2022, 23:19
Man må jo sige at FCM har et kæmpe overskud økonomisk i det her vindue
Det for du til at lyde som en negativ ting? 🙂
FCM eksisterer ikke medmindre klubben laver stort overskud på transfers..

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Matjavsen »

Administrator skrev:
1. sep 2022, 17:43
JBT skrev:
1. sep 2022, 16:18
Administrator skrev:
1. sep 2022, 14:21


Eller også er det netop fordi han ikke har spillet kampe i år at vi kan få fat i ham?

Petter Andersson fik vi også udelukkende på hans skadeshistorik.
Petter var desværre også for meget skadet i fcm tiden, så om det opvejer værdien i den samlede case kan jeg godt stille tvivl ved. Men klart den bedste spiller i fcms historie. Nøj han var god (Jovist, Zidan var også)

Det samme med ham den nye. Hvor sjovt er det, hvis han kun spiller under halvdelen af tiden? Så hellere vælge en længere nede på listen som kan tage fat fra dag 1
https://bold.dk/fodbold/nyheder/fcm-jub ... ere-sandt/

Det her beskriver lidt forløbet. Jeg tror næppe han ville spille for os, hvis han ikke havde været skadet.
Nu har han kun haft denne ene skade i sin karriere, så slet ikke sikkert han kun spiller halvdelen af kampene.

Han har jo trænet de sidste 2 måneder, så mon ikke han snart er klar

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Administrator »

Nej, det ligner ikke en der har glasben. Men når vi som klub har vist stor interesse under hele forløbet trods skaden, så tror jeg også at spilleren har tænkt "De vil virkelig have mig", det tror jeg har været afgørende for at få ham.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af AltidFCM »

Ikke meget der er kommet ud omkring detaljerne i Emiliano Martinez-aftalen so far.

Ham her skulle være journalist og dække Red Bull Bragantino: https://twitter.com/Diegoprz97/status/1 ... 3433043972
Han mener at vide, at vi betaler 1 mio. euro for et års leje af Martinez og købsoptionen er mellem 4-5 mio. euro.

Det er alligevel også en slags penge, hvis der er hold i dette. Ikke at det overrasker mig, at han er en dyr herre. Glæder mig til at se, hvad vi får.

Låst