Pre-season, vinter 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Pre-season, vinter 2022

Indlæg af MFKM »

Så er vi ved at være klar til pre-season.

Fraulo og Isaksen gennemfører yo-yo testen. https://www.fcm.dk/nyheder/to-spillere- ... -til-ende/ Super mentalitet af de unge at holde formen helt skarp henover jul og nytår - mon ikke Isaksen fortsætter den fantastiske stil fra efteråret og Fraulo efterhånden bliver en vi alle ved hvad kan, her i løbet af foråret.

Kampprogrammet er - delvist klar:
21. Januar - Esbjerg hjemme.
28. Januar - Hamborg ude

Atlantic Cup:
https://www.fcm.dk/nyheder/kampprogram- ... -cup-2022/
3. februar: Zenit
7. februar: Breidablik
11. februar Finale - eller anden placeringskamp.

SÆSONSTART
17. februar: PAOK hjemme

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Dondinho »

Er der nogen der har spottet om vores brasser stjerne Marroney er kommet Danmark igen og om han er fit?
Han har lagt et billede af sit barn på Instagram for 5 timer siden ku jeg se.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Matjavsen »

Dondinho skrev:
7. jan 2022, 20:33
Er der nogen der har spottet om vores brasser stjerne Marroney er kommet Danmark igen og om han er fit?
Han har lagt et billede af sit barn på Instagram for 5 timer siden ku jeg se.
Vores ikke EU spillere plejer at få lidt længere ferie.

Charles er dog kommet igen

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af ABT »

Matjavsen skrev:
7. jan 2022, 23:15
Dondinho skrev:
7. jan 2022, 20:33
Er der nogen der har spottet om vores brasser stjerne Marroney er kommet Danmark igen og om han er fit?
Han har lagt et billede af sit barn på Instagram for 5 timer siden ku jeg se.
Vores ikke EU spillere plejer at få lidt længere ferie.

Charles er dog kommet igen
Junior ser også ud til at være kommet retur.
/ ABT

Billede

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Dondinho »

Junior Burmado er også kommet kan man se.

Marroney fik vel lov at rejse hjem 2 uger før de andre, så tænker ikke han burde få længere snor.

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Kongeren82 »

Dondinho skrev:
8. jan 2022, 07:56
Junior Burmado er også kommet kan man se.

Marroney fik vel lov at rejse hjem 2 uger før de andre, så tænker ikke han burde få længere snor.
Jeg er mere urolig for, om det at han er blevet far og have familien i Brasilien, fylder mere end man havde regnet med. Det kan være man giver ham lidt ekstra tid, til at få styr på hjemmefronten inden han vender snuden imod DK.

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Starbucks »

Vi har Emil Berggren med som holder os varm hos os - spændende om han stadig kan spille bold - hans afslutningsevner er noget, som vi godt kunne bruge.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af MFKM »

Starbucks skrev:
10. jan 2022, 14:15
Vi har Emil Berggren med som holder os varm hos os - spændende om han stadig kan spille bold - hans afslutningsevner er noget, som vi godt kunne bruge.
Hvis man tager hans stats og fraregner regionalligaer og 1. division, så har han, med forbehold for mine regnefejl:

81 kampe, 5.038 minutter, 20 mål. Altså 1 mål pr 252. minut. Til sammenligning bruger Brumado 111 minutter og Victor Lind 128 minutter..

Herudover har han i gennemsnit spillet 13,5 kamp pr. sæson, siden han fik debut i superligaen. Jeg ved ikke hvor meget der skyldes skader og hvad der skyldes han ikke er god nok. Som jeg husker det, har han haft en del skadesproblemer.

Han har intet vist, statsmæssigt, der berettiger ham til en plads i Midtjylland, siden 17/18 sæsonen for Mainz. Og selv der stod han med 4 mål og 2 assist i 14 kampe i bundesligaen. Naturligvis en fin spiller, men kan ikke se han ligefrem er det vi sulter efter.

Omvendt kan han hives ind billigt, og er han tilfreds med, at skulle forvente en plads i hierarkiet som Mads Hansen og under Victor Lind, så fint med mig. Overrasker han så positivt, så kan han naturligvis komme længere frem i rækkerne, men hvis vi henter ham, tror jeg ikke vi skal forvente meget andet end som vi så fra Lasse Vibe.

Jeg tror Viborg og Vejle er nærmere hans niveau, hvis han gør sig forhåbninger om en plads i start-11.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Dondinho »

Det ser ud til at Marrony er kommet til Danmark. Baseret på hans Instagram story.

Spændende hvilken form og humør han ankommer i, og om han er fri for Corona.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Stoffer »

Starbucks skrev:
10. jan 2022, 14:15
Vi har Emil Berggren med som holder os varm hos os - spændende om han stadig kan spille bold - hans afslutningsevner er noget, som vi godt kunne bruge.
Uden at forholde mig til Berggren. Vi har scoret 31 mål på 25,3 expected - bare lige ifht narrativer. Jeg ser et større problem i at skabe chancer end afslutte dem.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Stoffer »

Lige i ilden for unge Diomande der starter inde i testen mod EfB.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Vijen »

Nogle gode mål vi får scoret imod EfB.

Ligner at de unge får noget god skudtræning, siden de alle kan sende langskud ind.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af DenStolteJyde »

Stoffer skrev:
21. jan 2022, 13:36
Lige i ilden for unge Diomande der starter inde i testen mod EfB.
Og han gjorde det faktisk rigtig godt synes jeg.

Charles var også on fire i dag, og stor ros til Djuric som virkelig efterlod et positivt indtryk, aggressiv i presset og god på bolden.

Brumado virkede til gengæld ikke helt så skarp som han kunne være.. I perioder lidt sløv i tilbageløb. Men jeg tror på at det nok skal blive godt :)

Jeg så ikke 2.halvleg så jeg kan ikke kommentere på hvad der skete der ud over at det er positivt at se at Sisto havde næstsidste fod på scoringerne :)

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Nogen der ved noget med Marrony.

Han er ikke med i 23 mands truppen mod HSV i morgen?

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Pre-season, vinter 2022

Indlæg af Saemala »

Lupus1999 skrev:
27. jan 2022, 16:02
Nogen der ved noget med Marrony.

Han er ikke med i 23 mands truppen mod HSV i morgen?
Joel og Juninho er heller ikke med. Husk nu at det er de tidlige træningskampe. Der er altid mange skavanker i starten, og nogen kører et lidt mere selvstændigt opstartsprogram. Er der det mindste, er der ingen grund til at tage chancer. Det er meget normalt.
Høvdingen af Herning

Besvar