DBU Pokal R5: Brøndby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: DBU Pokal R5: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

SimonH skrev:
5. dec 2021, 22:23
De resterende klubber i pokalen ligger 9,11 & 12 i superligaen...
Ja, men vores exit sidste år viser, at vores bundniveau skal vi frygte. Det synes jeg også, vi har set beviser på i år

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: DBU Pokal R5: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af 6256 »

Stoffer skrev:
6. dec 2021, 07:20
SimonH skrev:
5. dec 2021, 22:23
De resterende klubber i pokalen ligger 9,11 & 12 i superligaen...
Ja, men vores exit sidste år viser, at vores bundniveau skal vi frygte. Det synes jeg også, vi har set beviser på i år
Jeg tænkte det samme. Jeg synes i højere grad, vi skal koncentrere os om selv. Vi har stadigt meget at gøre i den her kvartfinale, selvom det var en god præstation og resultat i går. Men også bare generelt. Vi skal blive ved med at bygge på, og levere flere præstationer som i går.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: DBU Pokal R5: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

MFKM skrev:
5. dec 2021, 16:44
Danand123 skrev:
5. dec 2021, 16:42

Men fuldt fortjent og lidt overrasket over, at vi har tilskuere …troede de ville holde sig væk efter stenkastene mod bussen sidst.
Det blev meldt ud, at boycot var sløjfet, da Brøndby havde foretaget tiltage for at forbedre sikkerheden.

Bliver spændene at høre om alle er kommet sikkert hjem.
Der er slet ikke kommet mere ud om oplevelsen for de der har taget turen?
Nogen herinde der kan berette lidt?


I forhold til kampen, kan jeg se at mange Brøndby fans er meget kede af FCM spillerernes attitude og at FCM lagde meget ned.
Var det virkelig så galt, eller er det 'bare' Brøndby fans der var trætte af at tabe, og gerne vil snakke om noget andet?

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: DBU Pokal R5: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Steffen am skrev:
6. dec 2021, 18:00
MFKM skrev:
5. dec 2021, 16:44
Danand123 skrev:
5. dec 2021, 16:42

Men fuldt fortjent og lidt overrasket over, at vi har tilskuere …troede de ville holde sig væk efter stenkastene mod bussen sidst.
Det blev meldt ud, at boycot var sløjfet, da Brøndby havde foretaget tiltage for at forbedre sikkerheden.

Bliver spændene at høre om alle er kommet sikkert hjem.
Der er slet ikke kommet mere ud om oplevelsen for de der har taget turen?
Nogen herinde der kan berette lidt?


I forhold til kampen, kan jeg se at mange Brøndby fans er meget kede af FCM spillerernes attitude og at FCM lagde meget ned.
Var det virkelig så galt, eller er det 'bare' Brøndby fans der var trætte af at tabe, og gerne vil snakke om noget andet?

Har talt med et par stykker, der var med bussen. Sikkerheden var helt i top, så de havde lagt sig i selen for at gøre det til en god oplevelse. Alt andet havde også været et selvmål for Brøndby.

Mht spillernes attitude tror jeg også, vi havde været træt af det, hvis vores modstandere gjorde det samme. Synes ikke vi gik over stregen…en streg som også dommeren er med til at sætte.

5915
Indlæg: 97
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal R5: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af 5915 »

Var med BW bussen i Brøndby og vi havde en super fin tur ❤️⚽ :fcm:
Sikkerheden var i top..... Ingen problemer af nogen art 😁
Kan varmt anbefale andre at tage med næste gang....
FCM- always

Besvar