SL R17: Vejle - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Vores elendighed straffes. Vel fair nok. Bo har godt nok meget at forbedre rent offensivt men også i forhold til egne evner, jeg er langt fra imponeret. Det er usammenhængende, ideløst og ufarligt i hver kamp.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Altså Evander, Victor Lind og Isaksen kom altså til pænt store chancer og det er vel kun en velspillende Grytebust der sørger for at holde Vejle inde i kampen.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Ærligt talt det havde fansene ikke fortjent igen. Fed opbakning…og så kan man ikke en gang lukke det ned mod Vejle.

Fck favoritter nu desværre. Men modsat så ved vi, hvad vi skal til foråret: slå de andre tophold indbyrdes, hvis guldet skal til Herning.

Træls at slutte sådan af i Ligaen…øv, øv.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Et mirakel at man ligger nr 1 med så elendigt et bund og top niveau

Svineri overfor fansene igen

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Danand123 skrev:
29. nov 2021, 21:03
Ærligt talt det havde fansene ikke fortjent igen. Fed opbakning…og så kan man ikke en gang lukke det ned mod Vejle.

Fck favoritter nu desværre. Men modsat så ved vi, hvad vi skal til foråret: slå de andre tophold indbyrdes, hvis guldet skal til Herning.

Træls at slutte sådan af i Ligaen…øv, øv.
Vil nu mene brøndby er favoritter som det ser ud nu.

VI kan vel så småt begynde at snakke om, om Bo virkelig er den rigtige?
Det går fint i Europa hvor der spilles offensivt, men så snart at vores modstandere er et omstillings hold og står lavt kan vi INTET

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Mon ikke spillerne har luret, at “kejserens nye klæder” på sidelinjen ikke har noget tøj på. De er sgu da blevet træt af, at blive trænet af en oppustet brølabe, som intet taktisk har at komme med. Tænk at blive trænet af en der ved mindre om fodbold end dem selv? Bo er et blålys - håber ledelsen snart ser det samme

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Dondinho »

Det er noget pis vi spiller 1-1 og vi skulle have gjort det bedre, MEN

10-4 i skud
5-1 i skud på mål
55-45 i boldbesiddelse

Og så slutter kampen 1-1..

Brøndbys målmand laver en fantom redning i sidste sekund igår og de vinder. Vejle score på deres eneste skud på mål i 3 minuts overtid.

ØV! Men vi må videre og vi føre stadig ligaen.

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Diebesten »

I stedet for at snakke træner - hvorfor snakker vi så ikke spillere? Trænerne kan sætte spillerne nok så meget op, men hvis spillerne simpelthen er elendige, som eksempelvis Sisto har været i hele efteråret, så peger pilen jo ikke mod Bo? Den peger mod Sisto? Han har været piv hamrende elendig, og det samme kan siges om Dalsgaard og Cools.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Matjavsen skrev:
29. nov 2021, 21:04
Danand123 skrev:
29. nov 2021, 21:03
Ærligt talt det havde fansene ikke fortjent igen. Fed opbakning…og så kan man ikke en gang lukke det ned mod Vejle.

Fck favoritter nu desværre. Men modsat så ved vi, hvad vi skal til foråret: slå de andre tophold indbyrdes, hvis guldet skal til Herning.

Træls at slutte sådan af i Ligaen…øv, øv.
Vil nu mene brøndby er favoritter som det ser ud nu.

VI kan vel så småt begynde at snakke om, om Bo virkelig er den rigtige?
Det går fint i Europa hvor der spilles offensivt, men så snart at vores modstandere er et omstillings hold og står lavt kan vi INTET
Nej, hvorfor skriver du, at jeg mener Brøndby. Jeg skriver direkte, at Fck er favoritter. Tror jeg også du kommer til at aflæse hos odssætterne. Men hvor vi havde troet og håbet på at have noget at give af til foråret, er situationen nu, at vi selv skal vinde kampene mod de andre tophold for at have en guldchancen. Måske et vigtigt wakeup call…

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Jakla »

Diebesten skrev:
29. nov 2021, 21:13
I stedet for at snakke træner - hvorfor snakker vi så ikke spillere? Trænerne kan sætte spillerne nok så meget op, men hvis spillerne simpelthen er elendige, som eksempelvis Sisto har været i hele efteråret, så peger pilen jo ikke mod Bo? Den peger mod Sisto? Han har været piv hamrende elendig, og det samme kan siges om Dalsgaard og Cools.
Sisto havde vel 3 kampe hvor han spillede super, men det bliver til for lidt igen. Helt generelt så det skidt og uengageret ud fra for mange fra start. Der må aldrig være tvivl om sejren.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af AltidFCM »

Det må jo aldrig ske mod Vejle. Den skal jo køres hjem uden problemer. Det er simpelthen - endnu engang - en så pivringe præstation i ligaen, at jeg sidder helt mundlam tilbage. Det ligner helt seriøst, at op til flere spillere er pisse ligeglade. Det ligner godt nok ikke et mesterhold.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Danand123 skrev:
29. nov 2021, 21:18
Matjavsen skrev:
29. nov 2021, 21:04
Danand123 skrev:
29. nov 2021, 21:03
Ærligt talt det havde fansene ikke fortjent igen. Fed opbakning…og så kan man ikke en gang lukke det ned mod Vejle.

Fck favoritter nu desværre. Men modsat så ved vi, hvad vi skal til foråret: slå de andre tophold indbyrdes, hvis guldet skal til Herning.

Træls at slutte sådan af i Ligaen…øv, øv.
Vil nu mene brøndby er favoritter som det ser ud nu.

VI kan vel så småt begynde at snakke om, om Bo virkelig er den rigtige?
Det går fint i Europa hvor der spilles offensivt, men så snart at vores modstandere er et omstillings hold og står lavt kan vi INTET
Nej, hvorfor skriver du, at jeg mener Brøndby. Jeg skriver direkte, at Fck er favoritter. Tror jeg også du kommer til at aflæse hos odssætterne. Men hvor vi havde troet og håbet på at have noget at give af til foråret, er situationen nu, at vi selv skal vinde kampene mod de andre tophold for at have en guldchancen. Måske et vigtigt wakeup call…
Jeg skriver da heller ikke at du mener brøndby er favoritter?

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Det er en hån og at pisse op og ned af sine fans, der tager turen en røvkold mandag aften. Helt horribelt at man ikke fuldkommen ødelægger, lukker og slukker mod et Vejle hold i 2. Halvleg, som absolut intet kan. Man sidder med en fornemmelse af, at modstanderne lige i tiden kan score fra hvor som helst.

Kæmpe problem at vores CB, Erik, gang på gang er farligste spiller på vores holdkort. Vi har reelt tre spillere som kan lave mål på kontinuerlig basis; Erik, Brumado og Evander (primært på dødbolde). Det er alt alt for sløjt.

Synes også man kan kigge kritisk på kontorgangene omkring holdsammensætningen. Synes ikke nødvendigvis at vi har et så slagkraftigt hold igen. Især ikke offensivt, og når vi har spillere i truppen som åbenbart ikke er der mentalt til at kunne spille (Cajuste, Mabil). Der peger pilen på den sportslige ledelse. De skulle begge være skippet afsted. Også selvom man ikke fik prisen tilbudt.

Nu må vi for alt i verden ikke lave samme fejl i vinterpausen, hvor vi forsøger at holde på truppen. Det slog Big time fejl sidst! Der SKAL nyt blod ind på det her hold. De er allerede blevet ALT for forvante. Vil gerne se man spiller en ny formation sammen til forårssæsonen.

Det næste bliver sikkert at vi bliver udstillet af Brøndby igen over to kampe, samt at vi sovser rundt i Bulgarien i en 0-0 kamp… Gud forbyde det.

Utroligt vi overvintrer som 1’er… de sidste tre runder får vi 1 ud af 9 mulige point. Afstand på FCK på 2 point i stedet for 10. Brutalt.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af tatoo »

Endnu en tilbagelænet sløv indsats - Vejle lurer kun på at vi begår fejl i opspillet, og dem lavede vi mange af, men Vejle er spiller for spiller pivringe så vi slap nådigt fra de fejl vi laver. Det er ikke mange chancer vore modstandere ska ha for at score. Synes Evander spiller en pivringe kamp.

Jeg tror ikke vores brasserkoloni skal være større. Der er ikke nok arbejde i dem, nej lad os få flere nigerianere herop for de er kendt som arbejdsheste, og det har vi brug for når det ikke kører.

Tror desværre også at vi misser pokalen - resultatet idag er en skændsel mod et pivringe VB hold

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Matjavsen skrev:
29. nov 2021, 21:24
Danand123 skrev:
29. nov 2021, 21:18
Matjavsen skrev:
29. nov 2021, 21:04


Vil nu mene brøndby er favoritter som det ser ud nu.

VI kan vel så småt begynde at snakke om, om Bo virkelig er den rigtige?
Det går fint i Europa hvor der spilles offensivt, men så snart at vores modstandere er et omstillings hold og står lavt kan vi INTET
Nej, hvorfor skriver du, at jeg mener Brøndby. Jeg skriver direkte, at Fck er favoritter. Tror jeg også du kommer til at aflæse hos odssætterne. Men hvor vi havde troet og håbet på at have noget at give af til foråret, er situationen nu, at vi selv skal vinde kampene mod de andre tophold for at have en guldchancen. Måske et vigtigt wakeup call…
Jeg skriver da heller ikke at du mener brøndby er favoritter?
Vil nu mene brøndby er favoritter som det ser ud nu.???

Er det ikke dig, der spørger mig om det, efter jeg har skrevet Fck? :D

Besvar