SL R17: Vejle - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Så kom der gang i ulvegraven? ;)

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Steffen am skrev:
30. nov 2021, 13:17
Så kom der gang i ulvegraven? ;)
Det tror da fanden ...
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Steffen am skrev:
30. nov 2021, 13:17
Så kom der gang i ulvegraven? ;)
Glæd dig over, at der er gang i ulvegraven indimellem. Det er vel det, den er er der for. Ikke for at vi alle skal være enige og positive.

Hvis der er noget, man ikke synes om - så spring det over og lev med det. :fcm: :fcmwolf: :)

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af 6256 »

Danand123 skrev:
30. nov 2021, 14:50
Steffen am skrev:
30. nov 2021, 13:17
Så kom der gang i ulvegraven? ;)
Glæd dig over, at der er gang i ulvegraven indimellem. Det er vel det, den er er der for. Ikke for at vi alle skal være enige og positive.

Hvis der er noget, man ikke synes om - så spring det over og lev med det. :fcm: :fcmwolf: :)
Jeg melder mig egentig også med i koret her, hvor jeg for en gangs skyld synes, at der er flere nuanceret indlæg (end bare fyr alt og alle. Bo H er en brøleabe osv.). Så tak for det.

Med det sagt, så er den kamp vel meget symptomatisk for hele vores efterår. Hvor mange mål, har vi efterhånden ikke lukket ind på tilfældigheder, hvorefter det koster point, når vi ikke har ført med mere end en. Ludogorets hjemme, Røde stjerne hjemme (deres ene chance, før vi udligner), i går mod Vejle. Og det kunne måske også have været tilfældet i flere andre kampe, hvor vi alligevel får hevet de tre point. Sønderjyske hjemme, Braga hjemme, AaB i pokalen, hvor vi tager den i forlænget.

Jeg håber, der bliver arbejdet på det offensive fremadrettet, for vi har altså store problemer med at score mål og komme frem til chancerne. Som jeg godt kan være noget bekymret for. Ligesom jeg også gerne ser, at der arbejdes på det mentale med at være mere kyniske, komme foran og i fuld kontrol bare at kunne køre sejrene sikkert hjem, i stedet for, at det absolut skal være spændende til sidst, med det der med at trække sig lidt for langt tilbage at stå og stoppe med at spille.

Der ligger et stykke stort stykke arbejde foran, men går vi videre i begge turneringener efter de sidste tre kampe, havde jeg gerne solgt efteråret for det inden sæsonen. Vinterpausen kommer belejligt.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er lidt spændt på hvordan man bedømmer BH i kulissen.
En af Benhams meget store kæpheste er, at man aldrig skifter defensivt ind for at forsvare en føring. Alle stats peger på at det er mod odds.
Bo skifter defensivt ind når vi er foran, hvad der i den grad undrer mig, med ovenstående in mente.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Det er rart, folk begynder at se Henriksen mere nuanceret. Det er fascinerende, hvordan stilen har trendet omvendt i sl og el igennem efteråret. Held og uheld er nu vendt på hovedet, og det former nærmest 90% af narrativet - sjovt for en fangruppering (mig selv inkl) der har været udsat for en datadreven klub i årevis

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R17: Vejle - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Med tanke på hvordan vores form har været, så var det en ok kamp.
19 ud af 20 gange (hvis ikke mere) så indkassere vi ikke et mål til allersidst på den måde også selvom det opstår på en fejl tilbage på banen.

Men det er surt at få sådan en kamp.. synes der har været meget af sådan noget. Personlig er jeg vild med Bo´s motivationsevner og jeg forstår godt hans taktiske udspil, men var det mig havde jeg spillet en 4-2-3-1. Det har vi holdet til og jeg tror ikke på det ville gøre defensiven dårligere. Det bliver spændende at se hvad der sker i de sidste 3 kampe og hvis man går videre i pokalen og i EL, så er det efter min mening været en godt efterår.

Besvar