SL R15: AGF - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af Vijen »

En kamp lige til glemmebogen

Vi havde jo fuldstændig styr på dem indtil de laver 3 mål på 3 forsøg, altså så er det svært at tro på vi vinder. Det bliver jo ikke ligefrem lettere, at komme igennem deres massive mur af frispark og når det så skal gøres 4 gange for at vinde. Så forstår jeg godt drengene taber modet lidt og AGF bliver top tændte.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Skidt omgang, med få lyspunkter. Joel er vel vores bedste mand, bedømt på hans første halvleg.

Ret så uheldigt, at vi får 3 mål imod på hvad der må være under 1,0 i xG.

Sisto er desværre nat og dag. I dag er han et barn, der løber rundt derinde. Han kan ikke lave en frispark, om det så gjaldt hans liv. Få nu noget vildskab frem! Lås ham inde i et styrkecenter i landskampspausen/juleferien, så han kan smadre igennem efter nytårscigaren.

Bekymrende at vi ikke får skabt hvad der nærmest minder om en chance. Også selvom at det bliver en kamp fuldstændig på GF’s præmisser. Brumado (og Pfeiffer) er sgu savnet.

Man må håbe Marrony er klar til at være voldsom i forårssæsonen!
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

I øvrigt dømte putros i øst og vest som sædvanlig, selv på sammenlignelige situationer blev det modsatrettet

Nogen burde seriøst kigge på dommer teamets indsats - ikke fordi de koster os, men man kunne vel godt have smidt voksen baby Mikael ud, på den han laver på Charles. Mener det var et kvarter inde i kampen

Treco
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. apr 2011, 16:15

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af Treco »

AGF's mål kommer på changer der giver 0.09, 0.03 og 0.5xG engang imellem er det bare stolpe ind for modstanderen.

Jeg er mere bekymret over hvor lidt vi selv skaber, hvor ramt vi ser ud efter de score og at alle vores indskiftninger ikke ændre kampbilledet det mindste, det bliver vel nærmest mere rodet.
Og ja så bliver vores mangle på en front angriber virkelige udstillet i en kamp som denne.

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af Starbucks »

vi mangler ledere på banen! Virkelig seriøst meget! Og med den pointe i mende er jeg klar på Lössl på kassen permanent igen

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Man frygtede lidt at spillerne ville være brugte efter torsdag, men jeg synes faktisk de spillede ganske fint den første halve time.
Selvom AGF kommer foran, synes jeg stadigvæk man er i kontrol og kan komme nemt igen.
Kigger man på målene er det jo 3 usandsynlige mål, den sidste kan vel godt kaldes et drop.. Under normale omstændigheder havde man spillet en halv dårlig kamp og vundet med en grim 1-0

Jeg er enig med Starbucks. Der mangler en leder som kan køre holdet op og gå forrest. Lössl burde være klart førstevalg igen! Er vild med Elias, men han har virket lidt usikker på det sidste og måske er presset for stort.

Nogle gange taber man bare kampe hvor modstanderen scorer på alt også små bitte chancer, sådan var det i dag. Nu er der pause og så må man forvente holdet møder frisk ind til kampen mod Brøndby som godt kan blive utrolig vigtig.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Starbucks skrev:
7. nov 2021, 18:55
vi mangler ledere på banen! Virkelig seriøst meget! Og med den pointe i mende er jeg klar på Lössl på kassen permanent igen
Og dybdeløb og spil på tredjemand. Tæller ikke et eneste af førstnævnte i hele kampen

Savner også spillere, der på egen hånd kan afdrible, eller gå forbi en mand på egen hånd. Savner til gengæld aldrig hvordan sisto varmer den, søndag efter søndag

Kampen går vel ind i top 2 over dårligste i denne sæson
Senest rettet af JBT 7. nov 2021, 19:01, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Du tåger, din plattenslager. Hop i havet.
/ ABT

Billede

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

JBT skrev:
7. nov 2021, 19:01
Starbucks skrev:
7. nov 2021, 18:55
vi mangler ledere på banen! Virkelig seriøst meget! Og med den pointe i mende er jeg klar på Lössl på kassen permanent igen
Og dybdeløb og spil på tredjemand. Tæller ikke et eneste af førstnævnte i hele kampen

Savner også spillere, der på egen hånd kan afdrible, eller gå forbi en mand på egen hånd. Savner til gengæld aldrig hvordan sisto varmer den, søndag efter søndag

Kampen går vel ind i top 2 over dårligste i denne sæson
Resultat mæssig måske.
Havde vi stået med en 0-0 eller havde vundet med en, så havde ingen været så meget efter holdet. Synes stadigvæk at det er nogle utrolig uheldige mål, udover den sidste som er et drop.

Alt i alt er det ikke en særlig god kamp, men der var også gode elementer.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Sahl skrev:
7. nov 2021, 19:20
JBT skrev:
7. nov 2021, 19:01
Starbucks skrev:
7. nov 2021, 18:55
vi mangler ledere på banen! Virkelig seriøst meget! Og med den pointe i mende er jeg klar på Lössl på kassen permanent igen
Og dybdeløb og spil på tredjemand. Tæller ikke et eneste af førstnævnte i hele kampen

Savner også spillere, der på egen hånd kan afdrible, eller gå forbi en mand på egen hånd. Savner til gengæld aldrig hvordan sisto varmer den, søndag efter søndag

Kampen går vel ind i top 2 over dårligste i denne sæson
Resultat mæssig måske.
Havde vi stået med en 0-0 eller havde vundet med en, så havde ingen været så meget efter holdet. Synes stadigvæk at det er nogle utrolig uheldige mål, udover den sidste som er et drop.

Alt i alt er det ikke en særlig god kamp, men der var også gode elementer.
Prøv at nævn de gode elementer? Der var nul. Man skaber intet igennem hele kampen
En jævn indsats er aldrig godkendt når man taber 3-0, uheldig (effektiv modstander) eller ej

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af tatoo »

alltafdk skrev:
7. nov 2021, 19:16
Jeg gør præcis ligesom jer. JBT Abt og tatoo.. hvordan føles det? Præcis.. det føles ikke godt vel? Så luk røven og opfør dig ordentligt
Hvis ikke man havde det skidt i forvejen over holdets indsats gør dine ukvemsord og tilsvininger sgu ikke humøret bedre.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

JBT skrev:
7. nov 2021, 19:22
Sahl skrev:
7. nov 2021, 19:20
JBT skrev:
7. nov 2021, 19:01


Og dybdeløb og spil på tredjemand. Tæller ikke et eneste af førstnævnte i hele kampen

Savner også spillere, der på egen hånd kan afdrible, eller gå forbi en mand på egen hånd. Savner til gengæld aldrig hvordan sisto varmer den, søndag efter søndag

Kampen går vel ind i top 2 over dårligste i denne sæson
Resultat mæssig måske.
Havde vi stået med en 0-0 eller havde vundet med en, så havde ingen været så meget efter holdet. Synes stadigvæk at det er nogle utrolig uheldige mål, udover den sidste som er et drop.

Alt i alt er det ikke en særlig god kamp, men der var også gode elementer.
Prøv at nævn de gode elementer? Der var nul. Man skaber intet igennem hele kampen
En jævn indsats er aldrig godkendt når man taber 3-0, uheldig (effektiv modstander) eller ej
Jeg synes der var fint kontrol med spillet de første 20 minutter og defensivt er det ikke fordi jeg synes man står dårligt.
Hvis man kigger på xG, så er det også tydeligt at AGF´s mål kommer lidt ud af ingenting. Man kan som sagt godt argumentere for at det sidste mål er et drop.

Vores kanter spiller faktisk en ganske ok kamp synes jeg. Det er tydeligt at spillerne var trætte og det er vel egentlig forståelig nok, med det program der har været. Der hvor vi har flest mangler er i det offensive, hvor vi jo har lidt mandefald.
Men vi må vente lidt på stats fra kampen, så kan vi tage det op igen.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Fortjent AGF sejr. Det sagt, så var der tydeligt klasseforskel på holdene i omgangen med bolden, men vi laver nogle defensive fejl, specielt ved det første mål. Typisk David Nielsen kamp. Forsvare med hele holdet på egen bane fra start uden at presse med de forreste. Håbe på nogle kontrastød med Bundu som har fart. Den fart respekterer vi ikke før pausen, men det var dog ikke det som kostede kampen.

Vi havde en off day, og en hel del udtur. Det kunne dog være gået værre, hvis Onyedika havde fået gult/rødt for at stoppe en omstilling.
Vi må heppe på Silkeborg og så komme videre.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Sahl skrev:
7. nov 2021, 19:53
JBT skrev:
7. nov 2021, 19:22
Sahl skrev:
7. nov 2021, 19:20


Resultat mæssig måske.
Havde vi stået med en 0-0 eller havde vundet med en, så havde ingen været så meget efter holdet. Synes stadigvæk at det er nogle utrolig uheldige mål, udover den sidste som er et drop.

Alt i alt er det ikke en særlig god kamp, men der var også gode elementer.
Prøv at nævn de gode elementer? Der var nul. Man skaber intet igennem hele kampen
En jævn indsats er aldrig godkendt når man taber 3-0, uheldig (effektiv modstander) eller ej
Jeg synes der var fint kontrol med spillet de første 20 minutter og defensivt er det ikke fordi jeg synes man står dårligt.
Hvis man kigger på xG, så er det også tydeligt at AGF´s mål kommer lidt ud af ingenting. Man kan som sagt godt argumentere for at det sidste mål er et drop.

Vores kanter spiller faktisk en ganske ok kamp synes jeg. Det er tydeligt at spillerne var trætte og det er vel egentlig forståelig nok, med det program der har været. Der hvor vi har flest mangler er i det offensive, hvor vi jo har lidt mandefald.
Men vi må vente lidt på stats fra kampen, så kan vi tage det op igen.
Er dybt uenig i stort set det hele, men fair nok.

Sisto koster mål nr 3, da han leger smart overfor baby face Mikael og taber den svagt på kanten af eget felt.

Kanter havde vi da absolut ingen af i dag? Sisto løb og legede defensiv midt i store dele af kampen.

Kun Joel var god i første halvleg og gik selvstændigt til værks. Isaksen forsøgte, men mangler meget slutprodukt og fysik for at brænde ligaen total af.

At snakke tæt program og mange kampe bliver holdet jo skolet i ikke at udtale sig om, og bruge som undskyldning - hvilket også er fuldt forståeligt da det ikke kan være en anderledes situation fremover, hvis man vil være top 50 klub.

Er kun enig i at agf forsøger at spille primitivt og ødelægge kampe. I dag scorer de så 3 ud af 3 - men det kunne sgu være undgået ved at være klogere, spille en smule mere internationalt, lad dem komme og skabe kampen, og selv lukke den på kontra.

I 2 halvleg står de bare nede og glor i beton defensiven hvilket de elsker, men fcm byder dem på ingen måde op til dans heller. Og det er vel egentlig total uacceptabelt at man ikke yder mere.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Ro på. Vi har tabt og også fortjent med så lidt, vi skabte. Vi har også selv haft et par sejre, hvor vi har scoret på vores chancer uden at spille godt (mod Fcn og Randers hjemme). Var på stadion, og min oplevelse var, at vi havde fint styr på dem i 1. halveg…selv om måltavlen sagde noget andet. Forstår ikke Sisto fik så lang snor i dag…

Men ja vi mangler i særdeleshed en angriber…og egentlig fantastisk alle de sejre vi har fået i kampene uden Brumado. Men lige i dag manglede vi et alternativ til alt det småspil rundt om feltet, som gf havde styr på.

Og nej ikke nogen undskyldning med Europa, men alligevel en forklaring på manglende energi i anden halveg. Og det er forståeligt…og vi er slet ikke det eneste hold i Europa, hvad den problemstilling angår. Havde vi forresten ikke inden i dag, vundet 9 kampe i træk efter en midtugekamp. Ikke mange, der kopierer det.

Lad os håbe, at formstærke Silkeborg kan drille Fck, som også var udrejst i torsdags.

Besvar