SL R15: AGF - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Iøvrigt. Jeg husker fra stadion, at der var en AGF’er i første halvleg ved 0-0, der plantede en albue lige i smasken på Charles (tror jeg). Da den blev gengivet på stadion, var jeg sikker på at VAR ville tage den op, men det gjorde VAR så ikke. Måske fordi AGFere havde øjnene rettet mod bolden?
Hvad sagde kommenteringen på TV til situation? Nogen der kan huske det?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Til ære for dig mouse. Fandt den på Discovery…efter 11 minutter. De taler blot kort om, at det måske skulle have været et gult kort og ellers ikke mere. Tænkte det samme, da jeg så den på stadion.

Men uanset om han kigger på bolden, så svinger MA albuen unødigt efter min mening.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R15: AGF - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Danand123 skrev:
19. nov 2021, 19:01
Til ære for dig mouse. Fandt den på Discovery…efter 11 minutter. De taler blot kort om, at det måske skulle have været et gult kort og ellers ikke mere. Tænkte det samme, da jeg så den på stadion.

Men uanset om han kigger på bolden, så svinger MA albuen unødigt efter min mening.
Tak for det.
Jeg mener også han svinger den albue for voldsomt. Det var ikke en helt naturlig måde at gå ind i den duel på. Han burde have set gult, og rødt ville ikke have været årtiets dårligste dom, men man skal naturligvis være lidt varsom med det røde kort i den slags situationer.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar