EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Svær europæisk udekamp. Vi får det langt nemmere da de får en udvist og det former kampen derfra. Selvfølgelig skulle vi have prikket en eller to mere ind. Men et mål viste sig at være nok og det er ikke så lidt af en skalp uanset hvad. Nu lever vi igen. Nu skal vi slå Braga hjemme ;-)

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
5. nov 2021, 00:58
Svær europæisk udekamp. Vi får det langt nemmere da de får en udvist og det former kampen derfra. Selvfølgelig skulle vi have prikket en eller to mere ind. Men et mål viste sig at være nok og det er ikke så lidt af en skalp uanset hvad. Nu lever vi igen. Nu skal vi slå Braga hjemme ;-)
Vi lever endnu, heldigvis. Desværre SKAL vi vinde over både Braga og Ludo for at gå videre i EL med sikkerhed. En uafgjort kan være nok, men så skal Braga slå RS hjemme i den sidste, og vi skal vinde ude over Ludo. Ikke noget urealistisk scenarie. Vi må regne med at RS hjemme slår Ludo i næste kamp, hvilket både er godt og skidt, da vi med et Ludo nederlag i den kamp er sikret europæisk efter jul.

Dejligt med lidt optur i Europa, men det er godt nok foruroligende, at vi tilsyneladende er så dårlige til at sparke bolden i rusen.

Noterer mig også 6 point (1,2 netto) spillet ind til koefficientlisten af danske hold i denne runde. Det var hårdt tiltrængt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Hold nu kæft hvor var det vigtigt. Super stærkt.

Jeg forstod ikke helt, hvorfor man ville spille så meget kontra - og overlade kontrol - da man var i overtal, men c'est la vie. Vi er i live i gruppen.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Acebone »

Isaksen vinder den kamp for os. Trækker han et rødt og to gule? Rutinen og kynismen skal nok komme med alderen, men han er et supertalent, og Røde Stjerne kunne ikke håndtere ham. Prøv at overveje, hvad vi havde tænkt, hvis en ung serber havde rykket os i stykker på den måde.

Charles' bedste kamp i FCM-trøjen. Flere gode bolderobringer og godt involveret i spillet. Det viser sig igen, at brasilianerne bare skal have tid.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Saemala »

mousebreaker skrev:
5. nov 2021, 07:02
Ravnen skrev:
5. nov 2021, 00:58
Svær europæisk udekamp. Vi får det langt nemmere da de får en udvist og det former kampen derfra. Selvfølgelig skulle vi have prikket en eller to mere ind. Men et mål viste sig at være nok og det er ikke så lidt af en skalp uanset hvad. Nu lever vi igen. Nu skal vi slå Braga hjemme ;-)
Vi lever endnu, heldigvis. Desværre SKAL vi vinde over både Braga og Ludo for at gå videre i EL med sikkerhed. En uafgjort kan være nok, men så skal Braga slå RS hjemme i den sidste, og vi skal vinde ude over Ludo. Ikke noget urealistisk scenarie. Vi må regne med at RS hjemme slår Ludo i næste kamp, hvilket både er godt og skidt, da vi med et Ludo nederlag i den kamp er sikret europæisk efter jul.

Dejligt med lidt optur i Europa, men det er godt nok foruroligende, at vi tilsyneladende er så dårlige til at sparke bolden i rusen.

Noterer mig også 6 point (1,2 netto) spillet ind til koefficientlisten af danske hold i denne runde. Det var hårdt tiltrængt.
Ved ikke lige hvordan du får det regnestykke til at gå op. Uafgjort mod Braga og Røde Stjerne sejr, så er vi sikre på at ende som 3er inden sidste kamp.
Vi SKAL vinde over Braga, ellers hedder den ECL til foråret. Ludogorets er for ringe til at tage point i Beograd.
Høvdingen af Herning

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Saemala skrev:
5. nov 2021, 09:42
mousebreaker skrev:
5. nov 2021, 07:02
Ravnen skrev:
5. nov 2021, 00:58
Svær europæisk udekamp. Vi får det langt nemmere da de får en udvist og det former kampen derfra. Selvfølgelig skulle vi have prikket en eller to mere ind. Men et mål viste sig at være nok og det er ikke så lidt af en skalp uanset hvad. Nu lever vi igen. Nu skal vi slå Braga hjemme ;-)
Vi lever endnu, heldigvis. Desværre SKAL vi vinde over både Braga og Ludo for at gå videre i EL med sikkerhed. En uafgjort kan være nok, men så skal Braga slå RS hjemme i den sidste, og vi skal vinde ude over Ludo. Ikke noget urealistisk scenarie. Vi må regne med at RS hjemme slår Ludo i næste kamp, hvilket både er godt og skidt, da vi med et Ludo nederlag i den kamp er sikret europæisk efter jul.

Dejligt med lidt optur i Europa, men det er godt nok foruroligende, at vi tilsyneladende er så dårlige til at sparke bolden i rusen.

Noterer mig også 6 point (1,2 netto) spillet ind til koefficientlisten af danske hold i denne runde. Det var hårdt tiltrængt.
Ved ikke lige hvordan du får det regnestykke til at gå op. Uafgjort mod Braga og Røde Stjerne sejr, så er vi sikre på at ende som 3er inden sidste kamp.
Vi SKAL vinde over Braga, ellers hedder den ECL til foråret. Ludogorets er for ringe til at tage point i Beograd.
Åh ja. De har TO point mere end os. Mente de havde seks ikke syv point. Vi er pisket til sejr over Braga
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Le Compte »

Jeg syntes dækningen på tv2 er bedre end det viasat præsterer. Har set kampen uden at blive irriteret og skrue ned for lyden.
Hvad siger I andre?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Le Compte skrev:
5. nov 2021, 10:30
Jeg syntes dækningen på tv2 er bedre end det viasat præsterer. Har set kampen uden at blive irriteret og skrue ned for lyden.
Hvad siger I andre?
Stort set enig, er især glad for at kommentatoren ikke er en der bare knævre løs og ikke virker til at have forstand på fodbold. Her er der rent faktisk fokus på, hvad der sker på banen og de hænger ikke fast i negative ting som skete 20 minutter tidligere.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Le Compte skrev:
5. nov 2021, 10:30
Jeg syntes dækningen på tv2 er bedre end det viasat præsterer. Har set kampen uden at blive irriteret og skrue ned for lyden.
Hvad siger I andre?
Enig. Men ved ikke om det er kanalen eller personerne. Synes Viasat har mange tvivlsomme eksperter.
Riddersholm er klart undtagelsen.

Men Michelsen } Tøfting

Men bortset fra Riddersholm er discovery og tv2 bare foran.
I forhold til streaming er Viaplay dog den bedste afspiller.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Men fed kamp!

Jo, for dårligt den bliver spændende
Og dårlige beslutninger i offensiven. Går på mål når der skal spilles, og spiller når der skal gåes på mål osv.

Men vi kommer til chancer, mange chancer. Svær udebane, svært græstæppe. Absurd bolden bare gik i stå på midten.
Imponerende hvad Isaksen trækker af kort på sin fart på det underlag.

Og en kamp for Brumado, men vi klare os igennem uden.
Og ingen skader og kun gult til Charles.

Og første gruppespils sejr siden Brügge.
Vi er tilbage i puljen. 3 point og 2 koefficient point.

1,2 koefficient til Danmark og vi overhaler Norge,
Så Danmark er nu på 20. Plads, men kun med 1,225 op til 15. Pladsen.

Vigtig vigtig sejr, og endnu mere europæisk modenhed.

Men ja vi skal afslutte bedre hvis vi skal gentage det mod Braga.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Le Compte skrev:
5. nov 2021, 10:30
Jeg syntes dækningen på tv2 er bedre end det viasat præsterer. Har set kampen uden at blive irriteret og skrue ned for lyden.
Hvad siger I andre?
Voldsomt meget bedre imo. Jeg finder Viasat ulideligt, og jeg muter konsekvent der.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Viasat er forfærdeligt. Heldigvis ikke så mange Midtjylland kampe jeg ser i TVet, men mister da lysten til at se andre superliga kampe, når det er på deres platform.
Har altid været glad for Discovery, men de har jo ikke særligt mange kampe.
Høvdingen af Herning

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Le Compte »

Saemala skrev:
5. nov 2021, 14:30
Viasat er forfærdeligt. Heldigvis ikke så mange Midtjylland kampe jeg ser i TVet, men mister da lysten til at se andre superliga kampe, når det er på deres platform.
Har altid været glad for Discovery, men de har jo ikke særligt mange kampe.
Man kan jo godt se kampe på stadion for så at gense dem i tv. (Medmindre de har tabt naturligvis) 😀
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Le Compte skrev:
5. nov 2021, 15:14
Saemala skrev:
5. nov 2021, 14:30
Viasat er forfærdeligt. Heldigvis ikke så mange Midtjylland kampe jeg ser i TVet, men mister da lysten til at se andre superliga kampe, når det er på deres platform.
Har altid været glad for Discovery, men de har jo ikke særligt mange kampe.
Man kan jo godt se kampe på stadion for så at gense dem i tv. (Medmindre de har tabt naturligvis) 😀
Haha ja det gør jeg faktisk stort set hver mandag. Men det er uden lyd, da jeg arbejder samtidig.
Høvdingen af Herning

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Red star har jo nu 2 mand ude mod ludo (ved ikke om de fik andre gule, der gav dem yderligere karantæner)
Og det direkte røde er også ude når de besøger Braga

Så alt kan ske i den kamp. Men det kræver selvfølglig, at man selv gør arbejdet færdig, i første omgang.

Besvar