EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Endelig lidt medvind i Europa. Hold nu fast.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af AltidFCM »

Klasse - og dejligt med lidt "afretnings-held" vores vej!
De tre point skal hjem nu!

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af AltidFCM »

Det er bare langt fra godt nok af Isaksen. Hans fart og driblinger har høj klasse, men han har desværre en tendens til at pisse store muligheder væk.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af JBT »

AltidFCM skrev:
4. nov 2021, 22:35
Det er bare langt fra godt nok af Isaksen. Hans fart og driblinger har høj klasse, men han har desværre en tendens til at pisse store muligheder væk.
Sisto står da også og sover inde foran mål, lige inden han bliver udskiftet, på den chance Gusse spiller fladt indover. Der skulle det ha været 2-0

Synes Cajuste virker helt viden af sig selv, ellers har det været udmærket hele vejen rundt

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af AltidFCM »

JBT skrev:
4. nov 2021, 22:43
AltidFCM skrev:
4. nov 2021, 22:35
Det er bare langt fra godt nok af Isaksen. Hans fart og driblinger har høj klasse, men han har desværre en tendens til at pisse store muligheder væk.
Sisto står da også og sover inde foran mål, lige inden han bliver udskiftet, på den chance Gusse spiller fladt indover. Der skulle det ha været 2-0

Synes Cajuste virker helt viden af sig selv, ellers har det været udmærket hele vejen rundt
Ja, det kan vi sagtens blive enige om. Men Gustav skal da gå på mål selv..
Men det er helt vildt, hvor lidt vi får ud af utallige muligheder...

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Måske er indskiftningerne heller ikke de bedste. Fatter ikke at Marrony ikke kommer ind

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Puha, hvor var det tæt på at gå galt. Vi har godt nok været ineffektive med alle de chancer. Men super med en sejr..og sikke en stime af kampe of resultater de seneste uger i alle tre turneringer.

Og ærgerligt at ikke alle danske hold vandt i dag, når nu muligheden var der. Men stadig realistisk med tre hold i Europa efter nytår.
Senest rettet af Danand123 4. nov 2021, 22:59, rettet i alt 2 gange.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Vi vinder, men hold kæft hvor er jeg skuffet....

Vi må aldrig aldrig gøre der så spændende, og vi pisser de store chancer væk....

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Totalt mangel på europæisk klasse. Beklager, jeg skal være negativ, men at være heldige til sidst at vinde efter en hel kamp i overtal er skandaløst. Vi pisser chancer væk, og både Hansen og Paulinho sætter kontraer igang istedet for at spille klogt. Dybt frusterende.

Og vi skulle vist have taget, hvad vi kunne få for Cajuste i sommers.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Dondinho »

Vi er det første hold der står Røde Stjerne på udebane i 2 år, og så er graven fyldt med negativitet.

Jeg synes det var en super indsats og ja der bliver lavet fejl og vi skulle have lukket kampen. Men vi vandt og det var på baggrund af en super indsats..

Isaksen køre nærmest ene mand Røde Stjernes forsvar i sænk, og måske skulle han have scoret eller lavet en assist, men jeg letter sku på hatten af ham og hele holdet idag.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Klasse indsats!

Ja, vi skulle have scoret til 0-2 og 0-3.

Ja, Røde Stjerne et tæt på til sidst, men det er vel deres eneste store chance i kampen. Psykologisk set vil den altid ligge langt fremme i hukommelsen, men var den chance kommet efter 20 minutter, så ville alle tale om høj defensiv klasse kampen igennem. Det er ikke godt nok at Paulinho ikke løb ned i hjørneflaget - det er dog sjældent man ser så stejl en læringskurve i en kamp, som vi så med ham i forhold til det de sidste 2 minutter ;)

Høj klasse, fuld kontrol, vi skaber chancer til mere end 1-0.

Isaksen kan efterhånden blive svær at holde på. Ærgerligt Sisto ikke har den sidste skarphed. God kamp af Charles. Evander er bare vanvittig høj klasse - suverænt vores bedste spiller - det er så imponerende!

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Dondinho skrev:
4. nov 2021, 23:09
Vi er det første hold der står Røde Stjerne på udebane i 2 år, og så er graven fyldt med negativitet.

Jeg synes det var en super indsats og ja der bliver lavet fejl og vi skulle have lukket kampen. Men vi vandt og det var på baggrund af en super indsats..

Isaksen køre nærmest ene mand Røde Stjernes forsvar i sænk, og måske skulle han have scoret eller lavet en assist, men jeg letter sku på hatten af ham og hele holdet idag.
Jeg plejer som sådan altid at være positiv, selv ved nederlag.

Men at de ikke lukker den her kamp og paulinhos kæmpe fejl til sidst er ikke godt nok.

Men nu er det Braga der skal have tæsk

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

jeg mener at Charles spiller hans bedste kamp hidtil, han bliver bedre og bedre

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Jakla »

Super positivt at kampen blev vundet, men som mange skriver er det en alvorlig streg i regningen at vi ikke får lukket den kamp på det enorme overtag og det hav af chancer der bliver smidt væk. Nu skal vi altså lige slå hovedet til før der afsluttes så det sker med klasse og koncentration. FCM er alt for gode til at være tæt ved at sætte denne sejr over styr.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: EL GS R4: Røde Stjerne - Midtjylland

Indlæg af Christian »

Fantastisk sejr og helt vanvittig spændende til sidst. Jeg var sikker på vi ville smide det væk endnu en gang, men vi havde marginalerne med os.

Stor ros til alle, og jeg tror virkelig det her hold kan nå langt.

Besvar