SL R14: Randers - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 14

Det Praktiske:
Tid: Søndag 31/10 kl. 14.00
Sted: Cepheus Park (Randers)
Dommer: Jakob Sundberg
Medie: Tv3 Sport, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
Randers: Simon Tibbling
Midtjylland: Ingen

Skader:
Randers: Kabongo skadet eller tvivlsom
Midtjylland: Heiselberg og Birksø skadet. Brumado og Høegh skadet. Mabil, Cajuste og Marrony tvivlsomme

Bud på start XI'er
Lössl
Dalsgaard, Erik, Juninho
Joel, Rapha, Evander, Paulinho
Isaksen, Lind, Sisto

Bænk: Elias, Cools, Dyhr, Sørensen, Charles, Fraulo, Hansen

Seneste opgør:
26.09.21 SL FC Midtjylland Randers FC 1 : 0
16.05.21 SL FC Midtjylland Randers FC 1 : 1
19.04.21 SL Randers FC FC Midtjylland 0 : 0
08.02.21 SL Randers FC FC Midtjylland 1 : 2
26.09.20 SL FC Midtjylland Randers FC 1 : 0
08.03.20 SL Randers FC FC Midtjylland 0 : 2

Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

https://www.fcm.dk/nyheder/topkamp-i-randers-truppen/

Marrony og Cajuste klar til kamp.

Vigtigt de er klar igen, både i forhold til dagens kamp og i forhold til den kommende udekamp mod Røde Stjerne.

Greek
Indlæg: 19
Tilmeldt: 4. okt 2020, 09:45

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Greek »

MFKM skrev:https://www.fcm.dk/nyheder/topkamp-i-randers-truppen/

Marrony og Cajuste klar til kamp.

Vigtigt de er klar igen, både i forhold til dagens kamp og i forhold til den kommende udekamp mod Røde Stjerne.
Hvor ser du at Cajuste et klar? Står ikke i truppen, men tilgengæld står der, at han endnu ikke er klar Billede

Sendt fra min GM1913 med Tapatalk


UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

MFKM skrev:
31. okt 2021, 10:15
https://www.fcm.dk/nyheder/topkamp-i-randers-truppen/

Marrony og Cajuste klar til kamp.

Vigtigt de er klar igen, både i forhold til dagens kamp og i forhold til den kommende udekamp mod Røde Stjerne.
Det er Cajuste nu desværre ikke

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Jeg læste forkert - det var Dalsgaard der var retur - Det kan gå lidt hurtigt når man skal til at ud af døren og afsted mod Randers.

God kamp!

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Tror nu Elias står. Desværre var Løssl ikke overbevisende i torsdags…selvfølgelig mangler han kamptræning. Aabs mål skulle han i det mindste række ud efter i stedet for bare at kigge på. Men vi får se. Fedt med to gode keepere.

Vil blive imponeret, hvis vi vinder i dag med det program, vi er midt i. Også efter 120 minutter i torsdags. Men håber om ikke andet, at kommer til at fejre 25 kampes jubilæum mod hestene.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Danand123 skrev:
31. okt 2021, 12:13
Tror nu Elias står. Desværre var Løssl ikke overbevisende i torsdags…selvfølgelig mangler han kamptræning. Aabs mål skulle han i det mindste række ud efter i stedet for bare at kigge på. Men vi får se. Fedt med to gode keepere.

Vil blive imponeret, hvis vi vinder i dag med det program, vi er midt i. Også efter 120 minutter i torsdags. Men håber om ikke andet, at kommer til at fejre 25 kampes jubilæum mod hestene.
Det er godt gættet.
Jeg er faktisk en smule overrasket over at Elias står i dag, men man må håbe trænerteamet har styr på hvad de gør.
Derudover ser det helt fint ud i forhold til de spillere vi har til rådighed. Tror den her formation skifte passer fint til Randers og de spillere vi har til rådighed.

Ift. selve kampen tror jeg vi får det svært pga pokalkampen, alt andet end nederlag er for mig acceptabelt hvis man spiller og kæmper 100%

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Sahl skrev:
31. okt 2021, 13:02
Danand123 skrev:
31. okt 2021, 12:13
Tror nu Elias står. Desværre var Løssl ikke overbevisende i torsdags…selvfølgelig mangler han kamptræning. Aabs mål skulle han i det mindste række ud efter i stedet for bare at kigge på. Men vi får se. Fedt med to gode keepere.

Vil blive imponeret, hvis vi vinder i dag med det program, vi er midt i. Også efter 120 minutter i torsdags. Men håber om ikke andet, at kommer til at fejre 25 kampes jubilæum mod hestene.
Det er godt gættet.
Jeg er faktisk en smule overrasket over at Elias står i dag, men man må håbe trænerteamet har styr på hvad de gør.
Derudover ser det helt fint ud i forhold til de spillere vi har til rådighed. Tror den her formation skifte passer fint til Randers og de spillere vi har til rådighed.

Ift. selve kampen tror jeg vi får det svært pga pokalkampen, alt andet end nederlag er for mig acceptabelt hvis man spiller og kæmper 100%
Spørger du mig, så er Lössl den bedste målmand hvis begge er i kamptræning. Den erfaring og det han har vist de senere år, det kan ca ti kampe hvor Elias ikke reelt har været kampafgørende i nogen af dem, ikke ændre på. Jeg er dog også meget imponeret af den ro Elias udstråler og den sikkerhed han (trods Sønderjyske) udviser i feltet. Bliver han ved med at stå så bliver han hurtigt solgt med den alder han har, så må vi håbe at Lössl ikke har forladt skuden til den tid.

Til en meget svær udekamp mod Randers, som er bedre end nogensinde, kan jeg dog godt lide valget med at tage den der har kamptræning. Står Elias en tvivlsom kamp igen, så må han på bænken uanset hvem vi møder i de næste kampe.

Håber at Marrony kommer ind og viser hvorfor han er pengene værd :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Vanvittig god start!

Spiller vi på hjemmebane?

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Måske skal han tage Lind ud i pausen? Med en advarsel, og et personligt spil der ikke fungerer specielt godt i dag
- for fanden hvor spiller Evander, Sisto og Paulinho godt

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Konsulen skrev:
31. okt 2021, 14:48
Måske skal han tage Lind ud i pausen? Med en advarsel, og et personligt spil der ikke fungerer specielt godt i dag
- for fanden hvor spiller Evander, Sisto og Paulinho godt

Og onyedika

Han ejer den midtbane, savner man overhovedet cajuste?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Hvem er Cajuste og Onyeka? 😂👊🏻

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Tror vi er ved at have fundet vores opstilling i 352. Så må Cajuste og Charles kæmpe om pladsen, for Onyedika og Evander skal være på banen. Men, at kunne slippe Cajuste løs som 8`er hvor han for hjælp defensivt af Onyedika er måske ikke dumt. Han kan også små spillet og de overraskende vendinger.

Så må Brumado og Marrony kæmpe om pladsen foran Sisto.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

352 kan også være voldsomt i et scenerie hvor både Sisto, Isaksen, Lind, Brumado, Marrony (og Hansen) er klar, og så kun 2 af de kan starte.

Men også vildt at have 100 mio+ på bænken i Cajuste.

Men der er gode spillere der ikke kommer til at starte

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

PIS - få nu Lind ud, og en mere købestærk presspiller ind

Besvar