SL R14: Randers - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Er det bare mig, eller er dommerne generelt ikke meget imod Paulinho?

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Sig mig, Isaksen er lige kommet ind - hvorfor lunter han rundt, uden at deltage i genpresset

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Konsulen skrev:
31. okt 2021, 15:41
Sig mig, Isaksen er lige kommet ind - hvorfor lunter han rundt, uden at deltage i genpresset
Han er lige blevet slagtet

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Men forstår ikke at Bo ikke bruger de sidste 3 indskiftninger. Hvis vi vinder torsdag er det jo fint, men hvis ikke, kunne man vende tilbage og spørge om man ikke skulle have givet Sisto, Paulinho, Rapha eller Evander et par minutter mindre.

Men hvis momentum trumfer evt belastning, er det jo selvfølgelig fint.

Men hvorfor tager man Marrony med hvis han ikke skal spille. Det er jo også bare at fodre medierne.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Konsulen skrev:
31. okt 2021, 15:41
Sig mig, Isaksen er lige kommet ind - hvorfor lunter han rundt, uden at deltage i genpresset
Isaksen har tillagt sig en lidt arrogant attitude. Han deltager sjældent i presspillet og når han mister bolden, så ligner han mere et spørgsmålstegn i stedet for at genpresse.

Han har dog andre spidskompetencer, men pres og genpres er ikke en af dem.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Imponeret af dagens indsats godt 60 timer efter 120 minutter i torsdags. Ikke alt var godt, men det er sådanne kampe, der tæller ekstra meget…også mentalt.

Og stor ros til alle jer, der drog til Randers . Super opbakning … hørte stort set ikke Randers-tilhængerne. Har selv 160 km. derop , hvorfor hele søndagen ikke blev brugt til denne kamp.

Og stadig tryg ved Elias. Giver ham også ekstra selvtillid at sidde over efter et par kampe med fejl…og så alligevel få pladsen igen.

Forza FCM
Senest rettet af Danand123 31. okt 2021, 16:05, rettet i alt 1 gang.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Enig. Virkelig imponerende indsats på tribunerne.

Pisse sejt.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Jeg synes Randers viste i dag, at de har et rigtigt godt fodboldhold. Derfor er det bare fedt at se, at vi kan vinde den kamp yderst fortjent.
Onyedika og Evander var helt fantastiske. Sisto spiller også en rigtig god kamp. Lind arbejdede røven ud af bukserne, men hans to starter har også vist at træerne ikke gror ind i himlen.

Lækkert med tre forholdsvist sikre point i en meget svær udekamp. Stærkt!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Acebone »

Kæmpe ros til holdet samt medrejsende fans for en helstøbt præstation. Det føltes nemlig præcis som en hjemmebanekamp.

Onyedika er for vild. 2 mål, 1 assist og både bolderobrer og fordeler. Hvad Cajuste evt. må være faldet i værdi, er Onyedika steget med omtrent det dobbelte.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af JBT »

En af de bedst spillende kampe i denne sæson.
Sisto, Evander og Rapha værd at fremhæve i dag.
Charles dækker også Evanders plads fint, nu når Jens ikke er i omdrejninger.

Evander så godt ud i den offensive rolle, og sisto i en mere fri, dog som nærmest midtbane. Denne opstilling kunne godt fungere mod både røde stjerne og agf.

Desværre får Victor Lind intet ud af det. Der mangler en stor tyr oppe foran, til at tage fra. Det kunne godt blive Pheiffer der får chancen, når han kommer hjem (Brumado første angriber selvfølgelig)

Paulinho får lidt for mange dumme kort til min smag. Man må godt være lidt mere snu, i nogle situationer.

God redning af Elias på kamara ved 1-3

Og så er den kamp vist udtømt

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

En virkelig stærk kamp. Vi fungerer på alle parametre. Onyedika, Evander og Sisto er i særklasse. Lidt skuffende af Victor Lind desværre.
Og ja, tribunen kunne man høre ganske tydeligt hele kampen, flot!!

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R14: Randers - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Vi slår til, og Rapha viser kvaliteten og tager hele holdet på skuldrene efter en start, som slet ikke var komfortabel. Det første mål ændrede det hele, og det var ikke nogen særlig stor chance.

Det var noget af en tilgang, vi spillede vel nærmest 3-6-1 hele første halvleg og første halvdel af anden. Det er svært at holde et godt hold nede, men jeg synes, det er en smule ærgerligt, de så hurtigt får slået tilbage i anden halvleg. Men det svarer Rapha så egenhændigt på igen, man savner ord for hans form og niveau lige nu.

Godt afviklet mod et hold i god form på udebane, men jeg synes ikke, det var så overlegent, som nogle af jer gør det til. Men vi bliver ved med at tage sejre, så må vi se, hvor længe det holder med de her præstationer.

Besvar