SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Resultatet vel fortjent set over hele kampen.

Frygter en lang pause til Brumado. Synes vi ofte kommer hjem fra Fcn med karantæner eller skader.

Victor Lind er bare en dejlig spiller at have med. Kæmper, skyder godt, kommer til chancer og scorer.

Elias stadig førstevalg i målet.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

hvorfor helvede smider de gang på gang de dødbolde ind til målmanden.

Der kom ro på midtforsvaret efter Cools gik ud, det ligner en klart fejl at Bo H. startede med ham når man tilmed ved at Paulinho mester den plads.

En klar fejl af Bo H.

Der var spillere som specielt ikke kunne være deres kamp bekendt og de lange bolde op i luften ligner noget fra den engelske 3 division

Men man må også sætte spørgsmåltegn ved banen i Farum, den ligner en meget meget ringe bane.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

MFKM skrev:
17. okt 2021, 13:33

Jeg ser dig stadig muligheder for point i kampen, hvis vi moser på og finder vores niveau.
Det lykkedes heldigvis - en skam vi ikke er kyniske og holder niveauet, så vi kan få en sejr. Det er dog også svært at holde højt tempo i en kamp der bliver så afbrudt af alt for mange spilstop og skader.

Kæmpe bet hvis Brumado er ude længere tid, lige som han er ved at komme i gang for alvor - klasse mål han scorer i dag og wow en assist Evander leverer, det er høj klasse.

Marrony lidt usynlig, dog fin uselvisk 3. sidste fod på Victor Linds mål.

Evander viste højt niveau i 2. halvleg.

Nu må vi bare håbe på, at Sønderjyske kan gøre det godt, mod et skadesplaget FCK hold.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Jeg forventede sejr inden kampen! Det burde man kunne.
Men efter første halvleg tænkte jeg at chance for point var væk, med mindre man virkelig lavede helt om på mentaliteten og det gjorde man. De indskiftninger der blev lavet var også gode! alt i alt synes jeg det er et acceptabel resultat, mest af alt fordi man kommer så godt igen. Der vil altid være udsving, det er bedre at vinde dem med en 1-0 sejr og så defensivt, men når man kommer bagud med 2 i første, så er det flot at komme tilbage.

Marrony fik vist han har god teknik, men han mangler lidt noget relation og taktisk forståelse af hvordan vi spiller, det skal nok komme! Det er surt med Brumado, håber ikke det er alvorligt!

Alt i alt.. efter kampen er det et ok resultat, men der skal spilles nogle bedre kampe de næste par gange.
Cools stod for meget uro i forsvaret, men det er ikke hans skyld, den må Bo tage på sin kappe!! Det burde have været Paulinho eller Høgh der spillede den plads.

1 point. Vi beholder første pladsen, nu må vi se fremad til næste kamp, først i EL.

Fcm5600
Indlæg: 173
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Fcm5600 »

Det blev bedre i 2 halvleg, men ikke nogen god kamp.

Jeg synes Elias skal tage den første, den sidder i kort hjørne, som om han flytter sig lidt fra den. Jeg tror Løsll står næste gang..

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af JBT »

MFKM skrev:
17. okt 2021, 15:06
MFKM skrev:
17. okt 2021, 13:33

Jeg ser dig stadig muligheder for point i kampen, hvis vi moser på og finder vores niveau.
Det lykkedes heldigvis - en skam vi ikke er kyniske og holder niveauet, så vi kan få en sejr. Det er dog også svært at holde højt tempo i en kamp der bliver så afbrudt af alt for mange spilstop og skader.

Kæmpe bet hvis Brumado er ude længere tid, lige som han er ved at komme i gang for alvor - klasse mål han scorer i dag og wow en assist Evander leverer, det er høj klasse.

Marrony lidt usynlig, dog fin uselvisk 3. sidste fod på Victor Linds mål.

Evander viste højt niveau i 2. halvleg.

Nu må vi bare håbe på, at Sønderjyske kan gøre det godt, mod et skadesplaget FCK hold.
Holder niveauet ? Der var ikke skyggen af et ordentlig niveau, havde der været det, havde man vundet kampen.

Den sidste halve time er rodet, og man er vel aldrig helt tæt på, pånær Lind med en pæn chance lige efter hans scoring. 2-2 er fair, men en katastrofe 1 halvleg og klart sæsonen dårligste.

Derudover virker måske særligt Jens umotiveret i dag og sådan noget smitter af på hele holdet. Det skal man få styr på, ellers bare undgå at brug ham. Men man kan ikke fremhæve en eneste i dag - det vil simpelthen ikke være i orden.

Gustav skal til at tage næste skridt i suppen snart, og lade være med at falde ud af kampene efter et kvarter. Det kan sgu godt blive træls i længden både for ham og os andre.

Juninho var meget savnet - set i bakspejlet burde han have spillet - for man fik intet ud af at lade være. Ej heller når end ikke Høgh kommer ind. Taler self mhb på el kampen torsdag.

Cools er slet ikke værd at nævne, han kunne være plukket midt i halvlegen, og er vel et rent komma i fcm pt - hvilket er symptomatisk for flere spillere - fx sisto har bolden meget, men det lunes som altid for længe og han bliver aldrig farlig - og det gør heller ikke de andre farlige af førstnævnte. Få det ændret inden folk og medspillere brækker sig. Tænker her på især Bo skal vise lederskab.

Surt med Brumados skade, som vel er vores bedste mand pt.
Håber det bare er slaget

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Er Juninho ikke blevet kaldt skadet?

Det synes jeg kommentatorerne sagde.

Jf. JBT ovenfor.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Tror desværre Brumado er ude de næste 4-6 uger.

Det var et alvorligt vrid i anklen. Jeg krydser fingre for mindre, men tvivler stærkt.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Lupus1999 skrev:
17. okt 2021, 20:28
Tror desværre Brumado er ude de næste 4-6 uger.

Det var et alvorligt vrid i anklen. Jeg krydser fingre for mindre, men tvivler stærkt.
Altså hvad baserer du 4-6 uger på, manden kunne selv støtte på den ned i omklædningen?

Lad os nu lige se tiden an, efter den har fået noget is på og at nogle i klubben selv for lov at bliver spurgt af en journalist på ny

Marrony må spille centralt indtil han er klar, der er ikke meget andet at gøre

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Danand123 skrev:
17. okt 2021, 16:46
Er Juninho ikke blevet kaldt skadet?

Det synes jeg kommentatorerne sagde.

Jf. JBT ovenfor.
Det var vist bare kommentatorens egen mening. Man vil nok spille en ny mand ind til torsdag pga karantæne, hvilkede man fejlede big time.

Hvis Dyhr er heldig, spiller han wing på torsdag og Paulinho bagi, men så nu hellere Høegh tage den, så at Paulinho kan være giftig i offensiven

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af tubbe93 »

JBT skrev:
17. okt 2021, 20:57
Danand123 skrev:
17. okt 2021, 16:46
Er Juninho ikke blevet kaldt skadet?

Det synes jeg kommentatorerne sagde.

Jf. JBT ovenfor.
Det var vist bare kommentatorens egen mening. Man vil nok spille en ny mand ind til torsdag pga karantæne, hvilkede man fejlede big time.

Hvis Dyhr er heldig, spiller han wing på torsdag og Paulinho bagi, men så nu hellere Høegh tage den, så at Paulinho kan være giftig i offensiven
Men hvad baserer du så dit eget gæt på?

Kommentatorerne taler jo med trænere før kampen. Det er formentlig her de har fået noget at vide.
Lad os sige du har ret, hvorfor var han så ikke på bænken i stedet for Høegh, som han jo er foran? Det giver ingen mening, at han skulle være sparet helt ud af truppen, hvis det var for at spille en ny ind til torsdag.
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

JBT skrev:
17. okt 2021, 20:55
Lupus1999 skrev:
17. okt 2021, 20:28
Tror desværre Brumado er ude de næste 4-6 uger.

Det var et alvorligt vrid i anklen. Jeg krydser fingre for mindre, men tvivler stærkt.
Altså hvad baserer du 4-6 uger på, manden kunne selv støtte på den ned i omklædningen?

Lad os nu lige se tiden an, efter den har fået noget is på og at nogle i klubben selv for lov at bliver spurgt af en journalist på ny

Marrony må spille centralt indtil han er klar, der er ikke meget andet at gøre
Han kunne stort set ikke støtte på den fod og på vej ned i omklædningen havde han en mand på hver side.

Jeg bliver overrasket hvis han kan spille før midt eller sidst i november. Har selv lavet sådan et vrid og det tog 8 uger.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af JBT »

tubbe93 skrev:
17. okt 2021, 21:27
JBT skrev:
17. okt 2021, 20:57
Danand123 skrev:
17. okt 2021, 16:46
Er Juninho ikke blevet kaldt skadet?

Det synes jeg kommentatorerne sagde.

Jf. JBT ovenfor.
Det var vist bare kommentatorens egen mening. Man vil nok spille en ny mand ind til torsdag pga karantæne, hvilkede man fejlede big time.

Hvis Dyhr er heldig, spiller han wing på torsdag og Paulinho bagi, men så nu hellere Høegh tage den, så at Paulinho kan være giftig i offensiven
Men hvad baserer du så dit eget gæt på?

Kommentatorerne taler jo med trænere før kampen. Det er formentlig her de har fået noget at vide.
Lad os sige du har ret, hvorfor var han så ikke på bænken i stedet for Høegh, som han jo er foran? Det giver ingen mening, at han skulle være sparet helt ud af truppen, hvis det var for at spille en ny ind til torsdag.
De har intet sagt, så var det jo kommet frem. Mit bud er at Høegh var med fordi han potentielt er i spil til torsdag. Uanset hvad han har været ude for, stort som småt, må man have vurderet at det på flere måder ikke var nødvendigt at tage Juninho med - hvilket så slog fejl - om han så havde været delvis klar og kunne have spille, burde man have stillet stærkest. Men sådan er det nu engang.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Lupus1999 skrev:
17. okt 2021, 21:28
JBT skrev:
17. okt 2021, 20:55
Lupus1999 skrev:
17. okt 2021, 20:28
Tror desværre Brumado er ude de næste 4-6 uger.

Det var et alvorligt vrid i anklen. Jeg krydser fingre for mindre, men tvivler stærkt.
Altså hvad baserer du 4-6 uger på, manden kunne selv støtte på den ned i omklædningen?

Lad os nu lige se tiden an, efter den har fået noget is på og at nogle i klubben selv for lov at bliver spurgt af en journalist på ny

Marrony må spille centralt indtil han er klar, der er ikke meget andet at gøre
Han kunne stort set ikke støtte på den fod og på vej ned i omklædningen havde han en mand på hver side.

Jeg bliver overrasket hvis han kan spille før midt eller sidst i november. Har selv lavet sådan et vrid og det tog 8 uger.
Jeg så noget andet på vej ned, men vi bliver nok klogere. Om ikke andet er junior i godt humør på hans instagram her til aften, og har da lagt sit eget mål op i vanlig stil, og får joket lidt med Evander. Måske er det et semi godt tegn

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R12: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Kæft en bet.

Virkelig dumt at smide to point, men det er jo efterhånden altid fugl eller fisk mod fcn. Og resultatet var mere vores held end uheld, så skuffelsen er dobbelt. Der er virkelig et problem i denne version af fcm med at finde temperaturen, enten er man ikke tilstrækkeligt tændt eller overtændt. I går virkede det som om man faldt over i manglende tænding i form af arrogance.

Og så må man bare sige at efter Erik, så er Rapha den næste på holdkortet, når han er klar og frisk nok. Der er noget rod i hierakiet både på måldmand og midtbane, men det nytter ikke at spille andre end de bedste. Så kommer man først rigtig i uføre.

Noget andet: Vi får alt for lidt fra vores WB i denne sæson. Nu har Henriksen sat sig for, vi skal have mange indlæg helt ude fra siderummet, men jeg synes, vi får meget lidt værdi for penge. Der er et vist bundniveau både i Joel og Paulinho, men der mangler den ekstre kvalitet i meget af det de laver i spillet med bolden.

Besvar