Transfer vinter 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af bobthebuilder_dk »

UlveLars skrev:
6. dec 2021, 08:55
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... cm-stjerne

Hvordan er det med mulighederne for et skifte til England for Evander i år? Ingen CL, ingen landskampe. Er der nogle som har styr på det?
Jeg har ikke styr på det men jeg synes Bournemouth ( som i øvrigt buldrer mod PL) mv. skal vente til sommer med at købe ham ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Saemala »

UlveLars skrev:
6. dec 2021, 08:55
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... cm-stjerne

Hvordan er det med mulighederne for et skifte til England for Evander i år? Ingen CL, ingen landskampe. Er der nogle som har styr på det?
https://www.lewissilkin.com/en/insights ... rexit-what

Som jeg lige kan se det, rammer han lige præcis de 15 point. Går vi videre i EL, burde den være helt sikker.
Høvdingen af Herning

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Steffen am »

Saemala skrev:
6. dec 2021, 15:24
UlveLars skrev:
6. dec 2021, 08:55
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... cm-stjerne

Hvordan er det med mulighederne for et skifte til England for Evander i år? Ingen CL, ingen landskampe. Er der nogle som har styr på det?
https://www.lewissilkin.com/en/insights ... rexit-what

Som jeg lige kan se det, rammer han lige præcis de 15 point. Går vi videre i EL, burde den være helt sikker.
Vel ikke helt sikrer? Hvis det er til sommer er det også afhængig af spilletid i foråret osv.

Men rigtigt. Hvis vi går videre i EL, virker det MEGET realistisk, og vinder vi mesterskabet, er det endnu mere sandsynligt.

En general pointe her.
Jeg er nok en af dem der mener at ECL, altså den 3. Uefa turnering er lidt undervurderet, og sagtens kan være interessant. Men lige i forhold til transfers, og specielt til England, er der en verden til forskel. Så ok sandsynlighed for at vi kan banke vores spillere op til en højere pris end fx FCK, da engelske klubber ikke kan byde på deres. (med mindre de laver noget udleje snoning).

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af JBT »

Fuldkomment hjernedødt, de folk der taler så meget Marrony. Paulinho skulle også bruge et halvt år.

Nej se i stedet på sisto, han har seriøst været en skandale på alle led og fronter, og uden jeg kender prisen burde han være en større og veludviklet profil qua cv end førstnævnte

Men det blev en penistransfer, kun for at pille fck i navlen, for både fcm og pione har haft det hele i mundet. Sørgelig case så det brager indtil videre

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Diebesten »

Rasmus ankersen stopper som bestyrelsesformand. Denne dag har jeg desværre frygtet. Han har været altafgørende for vores eventyr, og jeg må sige at jeg er ekstremt bekymret for fremtiden uden ham. Jeg tror at vi har undervurderet ham ekstremt meget. Han er ind begrebet af FC Midtjylland.

I dag er en meget meget sort dag.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af FCM2000 »

I det kommende vindue, må man sikre at man kommer styrket ud af vinduet på angriberpladsen, venstrekant og højrewingback.

En erstatning for lys

Lej hansen, Lind, Fralo, simsir mv. er oplagte udlejningsspillere.

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Diebesten »

Efteråret slutter "godt af" på trods af et nederlag. Vi fører ligaen, vi er med i Pokalen (den bør vi vinde), og vi er med i Conference league. Det er fantastisk. Foråret kommer til at definere magten på længere sigt, kan vi snuppe 2x guld, så tror jeg at vi ser magtbalancen i Danmark skubbet over på vores skuldre. Derfor skal der satses i foråret.

Jeg regner med følgende på transferfronten:

Ud:
Cools
Cajuste
Kraev
Mabil

Buffer:
Evander (hvis der kommer et stort bud)
Sisto (han er simpelthen kørt af sporet, desværre)

Ind:
Angriber (Tror der kommer til at gå længere tid med at få gang i Marrony)
Evt. midtbane med lederevner
Evt. leje af CB (Høgh er skadet, og det er Sviatchenko også)

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af ABT »

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ev ... -interesse

Evander er næsten ved at blive en rigtig klubmand! En fornøjelse. Han har virkelig taget skeen i den anden hånd efter et par enkelte missere på attitude fronten i ny og næ. Han er blevet en super like-able spiller! Stik ham anførerbindet engang hvor det måske er oplagt - det ville klæde ham.
/ ABT

Billede

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af 6256 »

Skulle vi ud at have fat i en CB, kunne Rasmus Lauritsen vel være en mulighed. Jeg ved ikke, hvordan det økonomiske aspekt vil være. Eller om han overhovedet vil hjem til DK.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... mme-alt-om

Med Eriks småskavanker i mente kunne han vel være en rimelig gardering. Jeg synes også Juninho og Dalsgaard kunne trænge til lidt konkurrence, hvor de efter min mening flere gange har set skidt ud i nogle situationer. Alternativt skal vi tilbage til en 4-back kæde, men det sker nok ikke.

Ved nogle i øvrigt noget om Cajuste. Mon ikke han ryger her i januar? Det har godt nok set skidt ud og han ligner ikke en, der er motiveret for at spille for os.

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Diebesten »

6256 skrev:
14. dec 2021, 11:20
Skulle vi ud at have fat i en CB, kunne Rasmus Lauritsen vel være en mulighed. Jeg ved ikke, hvordan det økonomiske aspekt vil være. Eller om han overhovedet vil hjem til DK.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... mme-alt-om

Med Eriks småskavanker i mente kunne han vel være en rimelig gardering. Jeg synes også Juninho og Dalsgaard kunne trænge til lidt konkurrence, hvor de efter min mening flere gange har set skidt ud i nogle situationer. Alternativt skal vi tilbage til en 4-back kæde, men det sker nok ikke.

Ved nogle i øvrigt noget om Cajuste. Mon ikke han ryger her i januar? Det har godt nok set skidt ud og han ligner ikke en, der er motiveret for at spille for os.
Rasmus Lauritsen ville være et drømmekøb. En spiller, der er gået lidt i stå i udlandet, har den perfekte alder på 25 år (videresalgspotentiale). Han kunne godt være en spiller der kunne kickstarte sin karriere igen i FC Midtjylland. Det vil reelt set også følge vores strategi som Rasmus Ankersen før har udtalt.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af FCM2000 »

Kan se at Brentford er interesseret i Vanderson i Gremio, også der Rodrigues spiller, og som FCM havde snøren ude efter i her i sommers.

Gremio var et mellem dyrt hold i seria a, men rykker ned nu her fordi man ikke kunne få det til at fungerer, og det hedder sig i brasserpressen, at Gremio vil sælge ud af de tunge lønmæssige kontrakter.

Brentford er parat til at lægge 9,5 mill pound for vanderson, der er højre back, vanderson er ung og kunne godt være en man vil leje ud til FCM.

Bahia røg også ud, her er der også et par interessante spillere, det var jo her, at Brumado, Paulinho og Juninho (udlejet til) har slået deres folder.

I vasco da gama, her er der en spiller der er transferfri nemlig Andrey, en ung spiller der på mange måder minder om Evander, han har dog været både skadet og ja sat udenfor på det sidste, historien er lidt ala Jens Lys. Andrey er min favorit, og jeg forstår ikke at Evanders far har fået ham solgt til FCM.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Sahl »

6256 skrev:
14. dec 2021, 11:20
Skulle vi ud at have fat i en CB, kunne Rasmus Lauritsen vel være en mulighed. Jeg ved ikke, hvordan det økonomiske aspekt vil være. Eller om han overhovedet vil hjem til DK.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... mme-alt-om

Med Eriks småskavanker i mente kunne han vel være en rimelig gardering. Jeg synes også Juninho og Dalsgaard kunne trænge til lidt konkurrence, hvor de efter min mening flere gange har set skidt ud i nogle situationer. Alternativt skal vi tilbage til en 4-back kæde, men det sker nok ikke.

Ved nogle i øvrigt noget om Cajuste. Mon ikke han ryger her i januar? Det har godt nok set skidt ud og han ligner ikke en, der er motiveret for at spille for os.
Tror det er urealistisk, men Rasmus ville da være noget af en drømme signing (en jeg faktisk har lavet i FM22)
Spørgsmålet er ikke blot om det kan hænge sammen økonomisk, men også om Rasmus ville accepterer at skulle hjem og genstarter det sin karriere.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Sahl »

FCM2000 skrev:
14. dec 2021, 18:34
Kan se at Brentford er interesseret i Vanderson i Gremio, også der Rodrigues spiller, og som FCM havde snøren ude efter i her i sommers.

Gremio var et mellem dyrt hold i seria a, men rykker ned nu her fordi man ikke kunne få det til at fungerer, og det hedder sig i brasserpressen, at Gremio vil sælge ud af de tunge lønmæssige kontrakter.

Brentford er parat til at lægge 9,5 mill pound for vanderson, der er højre back, vanderson er ung og kunne godt være en man vil leje ud til FCM.

Bahia røg også ud, her er der også et par interessante spillere, det var jo her, at Brumado, Paulinho og Juninho (udlejet til) har slået deres folder.

I vasco da gama, her er der en spiller der er transferfri nemlig Andrey, en ung spiller der på mange måder minder om Evander, han har dog været både skadet og ja sat udenfor på det sidste, historien er lidt ala Jens Lys. Andrey er min favorit, og jeg forstår ikke at Evanders far har fået ham solgt til FCM.
Der er helt sikkert nogle value deals at lave i de klubber. Jeg tror dog ikke på Andrey, han har vel allerede "uofficielt" forhandlet og skrevet under med en klub. Andet ville overraske mig.
Vasco Da Gama er i økonomiske problemer. Men Andrey har kunne forhandle frit i noget tid nu.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af FCM2000 »

Sahl skrev:
14. dec 2021, 20:24
FCM2000 skrev:
14. dec 2021, 18:34
Kan se at Brentford er interesseret i Vanderson i Gremio, også der Rodrigues spiller, og som FCM havde snøren ude efter i her i sommers.

Gremio var et mellem dyrt hold i seria a, men rykker ned nu her fordi man ikke kunne få det til at fungerer, og det hedder sig i brasserpressen, at Gremio vil sælge ud af de tunge lønmæssige kontrakter.

Brentford er parat til at lægge 9,5 mill pound for vanderson, der er højre back, vanderson er ung og kunne godt være en man vil leje ud til FCM.

Bahia røg også ud, her er der også et par interessante spillere, det var jo her, at Brumado, Paulinho og Juninho (udlejet til) har slået deres folder.

I vasco da gama, her er der en spiller der er transferfri nemlig Andrey, en ung spiller der på mange måder minder om Evander, han har dog været både skadet og ja sat udenfor på det sidste, historien er lidt ala Jens Lys. Andrey er min favorit, og jeg forstår ikke at Evanders far har fået ham solgt til FCM.
Der er helt sikkert nogle value deals at lave i de klubber. Jeg tror dog ikke på Andrey, han har vel allerede "uofficielt" forhandlet og skrevet under med en klub. Andet ville overraske mig.
Vasco Da Gama er i økonomiske problemer. Men Andrey har kunne forhandle frit i noget tid nu.
Andrey har ikke nogen klub p.t. men åbner op for seria A og europa

https://playcrazygame.com/2021/12/02/va ... ars-vasco/

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af ABT »

Løse rygter om en græsk landsholdsangriber, Giorgos Masouras (27)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... dsangriber

Må sgu være en and med det prisskilt og de øvrige interesserede klubber. Ikke desto mindre kunne det være godt med en ekstra mand oppe foran.
/ ABT

Billede

Låst