Transfer vinter 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Sahl »

FCM2000 skrev:
13. mar 2022, 11:03
En anden ting er, at sagaen med Marrony er under al kritik, det burde få konsekvenser, men det gør det nok ikke, det ved jeg godt.

Man køber den dyreste spiller nogensinde, så må man gå udfra at forarbejdet er lavet godt nok, det er der noget der tyder på, at det desværre ikke har været, dertil er genoptræning i efteråret og forbedredelsen til foråret en katastrofe.

Det er bare ikke godt nok.

Dertil at spillere som Lind og Hansen været fortrækket på bænk hidtil, sat overfor en spiller fra Brazilien, som har en godt navn i en liga der ligger over den danske liga, og kommer endda fra en klub der vandt mesterskabet.
Man købte ham små skadet og så kommer hele fadæsen med, at hans kæreste ikke vil til DK med deres nyfødte barn. Man er nødt til at se på alle aspekter i det her. Hvis Marrony er motiveret og kan klare det emotionelle pres, så tror jeg stadigvæk han kan blive meget god. Alt i alt har timingen nok bare været lidt uheldig.

Konsekvenserne burde vel være, at man skal overveje de forskellige scenarier og om folk passer in mentalt. Marrony er udtaget til i aften, det bliver spædende at se om han ender på banen og i hvilken form.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af UlveLars »

FCM2000 skrev:
13. mar 2022, 11:03
En anden ting er, at sagaen med Marrony er under al kritik, det burde få konsekvenser, men det gør det nok ikke, det ved jeg godt.

Man køber den dyreste spiller nogensinde, så må man gå udfra at forarbejdet er lavet godt nok, det er der noget der tyder på, at det desværre ikke har været, dertil er genoptræning i efteråret og forbedredelsen til foråret en katastrofe.

Det er bare ikke godt nok.

Dertil at spillere som Lind og Hansen været fortrækket på bænk hidtil, sat overfor en spiller fra Brazilien, som har en godt navn i en liga der ligger over den danske liga, og kommer endda fra en klub der vandt mesterskabet.
Hvilke konsekvenser tænker du, at det burde have?
Ankersen, som stod for en stor del af de brasilianske handler har forladt skuden. Skal vi sende ham en regning? Fratage ham et æresmedlemsskab? Fyre Svend eller Steinlein? Hænger dem til offentlig skamning på Torvet?
Næh, det kommer sgu nok ikke til at ske. Øv, hvor er det altså urimeligt...

Ikke dermed sagt, at jeg synes forløbet har været godt - det har været en katastrofal handel, men altså...

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af UlveLars »

Sahl skrev:
13. mar 2022, 13:23
FCM2000 skrev:
13. mar 2022, 11:03
En anden ting er, at sagaen med Marrony er under al kritik, det burde få konsekvenser, men det gør det nok ikke, det ved jeg godt.

Man køber den dyreste spiller nogensinde, så må man gå udfra at forarbejdet er lavet godt nok, det er der noget der tyder på, at det desværre ikke har været, dertil er genoptræning i efteråret og forbedredelsen til foråret en katastrofe.

Det er bare ikke godt nok.

Dertil at spillere som Lind og Hansen været fortrækket på bænk hidtil, sat overfor en spiller fra Brazilien, som har en godt navn i en liga der ligger over den danske liga, og kommer endda fra en klub der vandt mesterskabet.
Man købte ham små skadet og så kommer hele fadæsen med, at hans kæreste ikke vil til DK med deres nyfødte barn. Man er nødt til at se på alle aspekter i det her. Hvis Marrony er motiveret og kan klare det emotionelle pres, så tror jeg stadigvæk han kan blive meget god. Alt i alt har timingen nok bare været lidt uheldig.

Konsekvenserne burde vel være, at man skal overveje de forskellige scenarier og om folk passer in mentalt. Marrony er udtaget til i aften, det bliver spædende at se om han ender på banen og i hvilken form.
Et kvalificeret gæt kunne også være, at han bliver en af de spillere, der bliver siet fra inden kampstart

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af ABT »

Så er Joel blevet forlænget….. Jeg synes det er ærgerligt både for Joel selv og FCM. Joel/FCM har nået sit max med ham som højre dør. Den her signing betyder så, at vi ikke kommer til at få kvalitetsindlæg fra højre side på kontinuerlig basis de næste 2-4 år. Trist.

Jeg kan egentlig godt lide Joel. Især defensivt. Men vi skal være et dominerende hold i den hjemlige liga, hvor han har sine mangler. En skidt beslutning af både klubben og Joel selv i min optik.

Fint hvis Joel ikke fremadrettet er fast mand i højresiden. Men det her må betyde, at vi ikke henter en ny mand ind til positionen, som kan mere offensivt (Carstensen fx). Pladsen er dermed Joels for fremtiden.

Det er ikke en graverende beslutning at forlænge Joel, men jeg mener, at der skal ske noget nyt.

Håber mest at det her er et træk før han bliver skudt af i nærmeste fremtid.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Saemala »

Joel er blevet MEGET bedre offensivt. Han har været en af de få, der har haft mere end to gode præstationer i foråret.
At indlæggene stinker gør jo ikke så meget, når det er en del af vores spil som vi har pillet fuldstændigt ud, fordi vi ingen har i boksen.

Fin forlængelse, men aldrig aldrig lad ham sparke dødbolde.
Høvdingen af Herning

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Sahl »

ABT skrev:
14. mar 2022, 13:54
Så er Joel blevet forlænget….. Jeg synes det er ærgerligt både for Joel selv og FCM. Joel/FCM har nået sit max med ham som højre dør. Den her signing betyder så, at vi ikke kommer til at få kvalitetsindlæg fra højre side på kontinuerlig basis de næste 2-4 år. Trist.

Jeg kan egentlig godt lide Joel. Især defensivt. Men vi skal være et dominerende hold i den hjemlige liga, hvor han har sine mangler. En skidt beslutning af både klubben og Joel selv i min optik.

Fint hvis Joel ikke fremadrettet er fast mand i højresiden. Men det her må betyde, at vi ikke henter en ny mand ind til positionen, som kan mere offensivt (Carstensen fx). Pladsen er dermed Joels for fremtiden.

Det er ikke en graverende beslutning at forlænge Joel, men jeg mener, at der skal ske noget nyt.

Håber mest at det her er et træk før han bliver skudt af i nærmeste fremtid.
Jeg synes det er en fin forlængelse, Joel er blevet ret stabil både defensiv og offensiv. I en 4-3-3 eller 4-2-3-1 ville han blive endnu bedre tror jeg.
Det er godt med konkurrence på pladsen og at man forlænger kan også betyder han ryger næste år.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af DenStolteJyde »

ABT skrev:
14. mar 2022, 13:54
Så er Joel blevet forlænget….. Jeg synes det er ærgerligt både for Joel selv og FCM. Joel/FCM har nået sit max med ham som højre dør. Den her signing betyder så, at vi ikke kommer til at få kvalitetsindlæg fra højre side på kontinuerlig basis de næste 2-4 år. Trist.

Jeg kan egentlig godt lide Joel. Især defensivt. Men vi skal være et dominerende hold i den hjemlige liga, hvor han har sine mangler. En skidt beslutning af både klubben og Joel selv i min optik.

Fint hvis Joel ikke fremadrettet er fast mand i højresiden. Men det her må betyde, at vi ikke henter en ny mand ind til positionen, som kan mere offensivt (Carstensen fx). Pladsen er dermed Joels for fremtiden.

Det er ikke en graverende beslutning at forlænge Joel, men jeg mener, at der skal ske noget nyt.

Håber mest at det her er et træk før han bliver skudt af i nærmeste fremtid.
Han var da ellers manden bag indlæg der gav 2 ud af de 3 mål mod Viborg, så helt forfærdeligt er det da ikke.
Omvendt kan man også sige det er lettere at slå et godt indlæg hvis man reelt har noget at skyde efter, hvilket ofte har været et problem den senere tid.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af JBT »

Jeg tror det vil være fint at scoope Oliver Abildgaard sammen med Dreyer, hvis det muligt.

Man har brug for det, og det vil jo en kæmpe gave med så sløj en forfatning man er i pt. - ikke at det redder Bo, Bach bak og co.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Jesper BW1100 »

JBT skrev:
15. mar 2022, 17:35
Jeg tror det vil være fint at scoope Oliver Abildgaard sammen med Dreyer, hvis det muligt.

Man har brug for det, og det vil jo en kæmpe gave med så sløj en forfatning man er i pt. - ikke at det redder Bo, Bach bak og co.
Det er ikke muligt. Der må kun hentes én fra Rusland til DK

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af JBT »

Jesper BW1100 skrev:
15. mar 2022, 19:42
JBT skrev:
15. mar 2022, 17:35
Jeg tror det vil være fint at scoope Oliver Abildgaard sammen med Dreyer, hvis det muligt.

Man har brug for det, og det vil jo en kæmpe gave med så sløj en forfatning man er i pt. - ikke at det redder Bo, Bach bak og co.
Det er ikke muligt. Der må kun hentes én fra Rusland til DK
Så hvis AaB kommer først på Abildgaard skal Dreyer bare gå og fede den? Og omvendt. Vildt nok. Og plat nok

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Saemala »

JBT skrev:
15. mar 2022, 20:45
Jesper BW1100 skrev:
15. mar 2022, 19:42
JBT skrev:
15. mar 2022, 17:35
Jeg tror det vil være fint at scoope Oliver Abildgaard sammen med Dreyer, hvis det muligt.

Man har brug for det, og det vil jo en kæmpe gave med så sløj en forfatning man er i pt. - ikke at det redder Bo, Bach bak og co.
Det er ikke muligt. Der må kun hentes én fra Rusland til DK
Så hvis AaB kommer først på Abildgaard skal Dreyer bare gå og fede den? Og omvendt. Vildt nok. Og plat nok
Én spiller pr. klub er reglen i Danmark.
Høvdingen af Herning

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Jesper BW1100 »

Saemala skrev:
15. mar 2022, 20:52
JBT skrev:
15. mar 2022, 20:45
Jesper BW1100 skrev:
15. mar 2022, 19:42


Det er ikke muligt. Der må kun hentes én fra Rusland til DK
Så hvis AaB kommer først på Abildgaard skal Dreyer bare gå og fede den? Og omvendt. Vildt nok. Og plat nok
Én spiller pr. klub er reglen i Danmark.
Ja det var selvfølgelig hver klub der måtte hente én.
Beklager det ikke fremgik tydeligt i første skriv

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Ravnen »

Dreyer er en forstærkning som må gå direkte ind i startformationen. Det hæver konkurrencen og det skader aldrig. Men nogle aviser skriver det er en Game Changer, i mesterskabskampen. Det har jeg lidt svært ved at følge dem i. Jo, Dreyer er en god spiller, og vi solgte ham for tidligt, men vores problemer ligger jo et andet sted og der skal en taktisk opvågnen til før vi Game Changer nogetsomhelst ;-)

Låst