Transfer vinter 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af MFKM »

FCM2000 skrev:
21. dec 2021, 19:41
MFKM skrev:
21. dec 2021, 19:29
FCM2000 skrev:
21. dec 2021, 18:57

vedr. Dovbyk hvordan får du 40 mill kroner ud af det ?
Min post ovenfor.

Dnipro vil have mindst 10 - 15 millioner euro = 75 - 110 mil dk. 50 % af det = 37,5 - 55 mil.

Om salg til de priser er realistisk har jeg intet bud på - det er kun meget løse rygter.
Har du dokumentation på at FCM får 50 % ?
Jeg henviser igen til min post ovenfor, som du så igen får nedenfor ligeså:

"
En stor pose penge kan være på vej fra uventet kant.

Kilde en tilfældig mand på twitter:
""Dynamo Kyiv is interested in signing Dnipro-1 forward Artem Dovbik", journalist Igor Tsyganyk.

Dnipro-1 will not sell him for anything less than €12-15 million.

If a transfer takes place, Dnipro-1 would receive 50%, other 50% would go to Midtjylland."

Journalisten som der henvises til er den samme journalist der stod bag den her i sommers: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligue-1 ... k-storklub
"

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Acebone »

Det er simpelthen legendarisk købmandskab, hvis vi har 50% videresalg på Dovbyk. Det ville ikke være tosset. Han ser også ud til at have bidt sig mere fast på landsholdet.

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af FCM2000 »

MFKM skrev:
21. dec 2021, 19:44
FCM2000 skrev:
21. dec 2021, 19:41
MFKM skrev:
21. dec 2021, 19:29


Min post ovenfor.

Dnipro vil have mindst 10 - 15 millioner euro = 75 - 110 mil dk. 50 % af det = 37,5 - 55 mil.

Om salg til de priser er realistisk har jeg intet bud på - det er kun meget løse rygter.
Har du dokumentation på at FCM får 50 % ?
Jeg henviser igen til min post ovenfor, som du så igen får nedenfor ligeså:

"
En stor pose penge kan være på vej fra uventet kant.

Kilde en tilfældig mand på twitter:
""Dynamo Kyiv is interested in signing Dnipro-1 forward Artem Dovbik", journalist Igor Tsyganyk.

Dnipro-1 will not sell him for anything less than €12-15 million.

If a transfer takes place, Dnipro-1 would receive 50%, other 50% would go to Midtjylland."

Journalisten som der henvises til er den samme journalist der stod bag den her i sommers: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligue-1 ... k-storklub
"
Der er vist mange forskellige rygter, nogle fra sommer, andre nu, lige nu sættes Dovbyk i forbindelse med Genk, som en mulig afløser for Paul hvis han smutter, også Anderlecht nævnes og en pris på 5 mill Euro. Også sharktar Donesk og D.Kiev nævnes interesseret.

marselis blev nævnt her i sommers, så der er mange klubber der nævnes, men de 50 pct. tja jeg mangler lidt mere konkret for at vil købe den 100 pct.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af CasperA »

Ifølge Transfermarkt solgte vi i sin tid Dovbyk for ca. 3,5 mio. kr. som må siges at være ret billigt, så jeg kunne godt forestille mig, at vi fik en god videresalgsklausul med i aftalen.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af ABT »

Ææææhh, nogen der ved hvad ham her er for en fisk?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... N3koC-d7E4

Andrea Hristov, 22, forsvarsspiller, et par håndfulde landskampe, tørner ud for Slavia Sofia. Spøjst.
/ ABT

Billede

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af CasperA »

ABT skrev:
22. dec 2021, 21:31
Ææææhh, nogen der ved hvad ham her er for en fisk?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... N3koC-d7E4

Andrea Hristov, 22, forsvarsspiller, et par håndfulde landskampe, tørner ud for Slavia Sofia. Spøjst.
https://www.youtube.com/watch?v=rrbnlsosV0Y

Han ser da umiddelbart meget spændende ud, synes jeg. En ordentlig kleppert på 192 cm, god med hovedet, har allerede spillet landskampe på trods af sin unge alder og har kontraktudløb om seks måneder, så han kan hentes til fornuftige penge.

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af UlveLars »


Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Acebone »

UlveLars skrev:
24. dec 2021, 00:02
Erstatning for Evander?

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/me ... rasilianer
Han er 5,5 mio. euro værd ifølge transfermarkt, og artiklen siger, at hans klub forlanger omkring de 10. Rimelig vildt, hvis vi kan lande en spiller i den prisklasse. Men vi er nok også ved at være der, hvor navnet Midtjylland formentlig bliver mere og mere brugt til at skabe rygter med. Der vil være ænder.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Benzo »

Ifølge Tipsbladet (https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... oktransfer) skulle vi også have kig på Christians midtbane makker Erick:

https://www.transfermarkt.de/erick/prof ... ler/633212

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af UlveLars »

Er 18,5 mil for en topscorer i 2. Bundesliga med kontrakt til 2024 ikke i underkanten - når han sælges fra en klub på vores niveau?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... r-angriber

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af MFKM »

FCM2000 skrev:
22. dec 2021, 10:45

Der er vist mange forskellige rygter, nogle fra sommer, andre nu, lige nu sættes Dovbyk i forbindelse med Genk, som en mulig afløser for Paul hvis han smutter, også Anderlecht nævnes og en pris på 5 mill Euro. Også sharktar Donesk og D.Kiev nævnes interesseret.

marselis blev nævnt her i sommers, så der er mange klubber der nævnes, men de 50 pct. tja jeg mangler lidt mere konkret for at vil købe den 100 pct.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... io-paa-ham

Dovbyk bekræfter at vi har 50 % videresalgsklausul på ham.

Priserne er dog reduceret væsentligt til nu "kun" at være 40 millioner i salg, altså 20 millioner til os.

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af TheLegend »

Fuldstændigt vanvittigt at kunne indkassere mere end 40 millioner på 3 henholdsvist udlejede og solgte spillere. Godt arbejde!

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af FCM2000 »

TheLegend skrev:
27. dec 2021, 19:18
Fuldstændigt vanvittigt at kunne indkassere mere end 40 millioner på 3 henholdsvist udlejede og solgte spillere. Godt arbejde!
Hvad er det for 3 spillere ?

Mig bekendt er der kun 2 solgte spillere FCM kan få penge for, og det er Paul og Dovbyk

Genk er nød til at scorer kassen nu på Paul, han er vurderet til 22 mill euro (165 mill kr) på transfermarkt, det er nu de skal have
penge for ham, og få nogle nye spilere ind for de penge man kan få, og få spillet et nyt hold sammen her i foråret, mesterskab og
medaljer er langt væk. Man købte Iké Dominique Ugbo her i sommer da man regnede med at Paul røg, men det gjorde han ikke, og
Iké Dominique Ugbo har været henvist til bænken, med stor utilfredshed, den nye tyske træner har dog sagt at han tror på Ugbo, når
Paul er væk.

Dovbyk tja Galatasaray er det seneste rygte, men ja ? 5-10 mill euro ligger han nok i, men det er et minus at hans
klub ligger nr. 3 og er med i mesterskabsspillet, ja 10-12 mill euro er nok det eneste der kan lokke hans klub, når de
skal aflevere det halve, så ?

Luca kan man ikke sælge her og nu, da han er udlejet til sommer, samme med Kaba.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
27. dec 2021, 23:28
TheLegend skrev:
27. dec 2021, 19:18
Fuldstændigt vanvittigt at kunne indkassere mere end 40 millioner på 3 henholdsvist udlejede og solgte spillere. Godt arbejde!
Hvad er det for 3 spillere ?

Mig bekendt er der kun 2 solgte spillere FCM kan få penge for, og det er Paul og Dovbyk

Genk er nød til at scorer kassen nu på Paul, han er vurderet til 22 mill euro (165 mill kr) på transfermarkt, det er nu de skal have
penge for ham, og få nogle nye spilere ind for de penge man kan få, og få spillet et nyt hold sammen her i foråret, mesterskab og
medaljer er langt væk. Man købte Iké Dominique Ugbo her i sommer da man regnede med at Paul røg, men det gjorde han ikke, og
Iké Dominique Ugbo har været henvist til bænken, med stor utilfredshed, den nye tyske træner har dog sagt at han tror på Ugbo, når
Paul er væk.

Dovbyk tja Galatasaray er det seneste rygte, men ja ? 5-10 mill euro ligger han nok i, men det er et minus at hans
klub ligger nr. 3 og er med i mesterskabsspillet, ja 10-12 mill euro er nok det eneste der kan lokke hans klub, når de
skal aflevere det halve, så ?

Luca kan man ikke sælge her og nu, da han er udlejet til sommer, samme med Kaba.
Du kan stadigvæk sælge en spiller selvom han er udlejet.

FCM2000
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af FCM2000 »

Matjavsen skrev:
27. dec 2021, 23:58
FCM2000 skrev:
27. dec 2021, 23:28
TheLegend skrev:
27. dec 2021, 19:18
Fuldstændigt vanvittigt at kunne indkassere mere end 40 millioner på 3 henholdsvist udlejede og solgte spillere. Godt arbejde!
Hvad er det for 3 spillere ?

Mig bekendt er der kun 2 solgte spillere FCM kan få penge for, og det er Paul og Dovbyk

Genk er nød til at scorer kassen nu på Paul, han er vurderet til 22 mill euro (165 mill kr) på transfermarkt, det er nu de skal have
penge for ham, og få nogle nye spilere ind for de penge man kan få, og få spillet et nyt hold sammen her i foråret, mesterskab og
medaljer er langt væk. Man købte Iké Dominique Ugbo her i sommer da man regnede med at Paul røg, men det gjorde han ikke, og
Iké Dominique Ugbo har været henvist til bænken, med stor utilfredshed, den nye tyske træner har dog sagt at han tror på Ugbo, når
Paul er væk.

Dovbyk tja Galatasaray er det seneste rygte, men ja ? 5-10 mill euro ligger han nok i, men det er et minus at hans
klub ligger nr. 3 og er med i mesterskabsspillet, ja 10-12 mill euro er nok det eneste der kan lokke hans klub, når de
skal aflevere det halve, så ?

Luca kan man ikke sælge her og nu, da han er udlejet til sommer, samme med Kaba.
Du kan stadigvæk sælge en spiller selvom han er udlejet.
ja det kræver at Damstadt er enig, jeg går stærkt ud fra at Damstadt har en lejekontrakt der gælder til sommer, hvorfor han formentlig ikke kan sælges til andre end Damstadt i lejeperioden, sådan er lejekontrakter normalt strikket sammen, skal de ophæve dette forhold kræver det et beløb til Damstadt og det gør ligesom casen mindre attraktiv for FCM. FCM kan selvfølgelig sælge ham nu til en tredjeklub, men gældende fra sommer af.

Låst