Transfer vinter 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MrWolf
Indlæg: 134
Tilmeldt: 22. maj 2011, 20:46

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af MrWolf »

Jeg må indrømme at jeg er helt oppe og ringe over Vagner Love i FCM...

Jeg er så gammel at jeg kan huske kampen vi i sin tid havde mod CSKA Moskva i Moskva og kan huske at de havde 2 offensive spillere Cavalho mener jeg og så Vagner Love og jeg sad og drømte om at vi een dag kunne få dem på vores hold. Nuvel Vagner Love er en aldrende herre, men een ting er helt sikkert og det er at jeg skal have hans trøje... V. Love ja tak :-)

Som nogen også nævner så er det svært at se en på 37 køre det presspil vi gerne vil, men omvendt så giver han noget til FCM som er andet end resultater og det er underholdning. Det kan sku godt blive lidt leverpostej-agtigt når det blot er nogle blege drenge der render rundt. Jeg ved godt at det ikke er super rationelt og resultatorienteret men fuck hvor er det da bare attitude mand. Vagner Love... jeg synes sku FCM har et fucking fedt hold og jeg vil også bare lige sige, at det klæder altså FCM at gå lidt væk fra det overdrevne fokus på dødbolde og fokusere lidt på underholdningsværdien. Og det er brasserne altså også garanter for... og Vagner og Evander... OMG jeg glæder mig til at se dem sammen... ham der skulle ud og købe ekstra underbukser må gerne tage nogle ekstra med til mig...

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af UlveLars »

MrWolf skrev:
18. jan 2022, 21:21
Jeg må indrømme at jeg er helt oppe og ringe over Vagner Love i FCM...

Jeg er så gammel at jeg kan huske kampen vi i sin tid havde mod CSKA Moskva i Moskva og kan huske at de havde 2 offensive spillere Cavalho mener jeg og så Vagner Love og jeg sad og drømte om at vi een dag kunne få dem på vores hold. Nuvel Vagner Love er en aldrende herre, men een ting er helt sikkert og det er at jeg skal have hans trøje... V. Love ja tak :-)

Som nogen også nævner så er det svært at se en på 37 køre det presspil vi gerne vil, men omvendt så giver han noget til FCM som er andet end resultater og det er underholdning. Det kan sku godt blive lidt leverpostej-agtigt når det blot er nogle blege drenge der render rundt. Jeg ved godt at det ikke er super rationelt og resultatorienteret men fuck hvor er det da bare attitude mand. Vagner Love... jeg synes sku FCM har et fucking fedt hold og jeg vil også bare lige sige, at det klæder altså FCM at gå lidt væk fra det overdrevne fokus på dødbolde og fokusere lidt på underholdningsværdien. Og det er brasserne altså også garanter for... og Vagner og Evander... OMG jeg glæder mig til at se dem sammen... ham der skulle ud og købe ekstra underbukser må gerne tage nogle ekstra med til mig...
+1 herfra. Det er også mit udgangspunkt. Forhåbentligt falder projektet ikke helt sammen...

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Stoffer »

Nu er der meget om den brasilianske pipeline, er der nogen, der kan give en opdatering på, hvordan det går med samarbejdes klubben i Nigeria? Kommer der nogen op i dette vindue? Den unge gut fck har i kikkerten fra Hammarby minder mig om, den succes vi har haft der, og hvordan det krone for krone vel har været et langt bedre regnestykke end det brasilianske ditto - indtil videre

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Stoffer »

Stoffer skrev:
19. jan 2022, 14:36
Nu er der meget om den brasilianske pipeline, er der nogen, der kan give en opdatering på, hvordan det går med samarbejdes klubben i Nigeria? Kommer der nogen op i dette vindue? Den unge gut fck har i kikkerten fra Hammarby minder mig om, den succes vi har haft der, og hvordan det krone for krone vel har været et langt bedre regnestykke end det brasilianske ditto - indtil videre
https://www.fcm.dk/nyheder/talentfuld-f ... ikontrakt/

18-årige Ousmane Diomande fra Elfenbenskysten har underskrevet en 5-årig aftale med FC Midtjylland

[..]

kom på radaren via Ove Pedersens netværk

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Lupus1999 »


Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Dondinho »

Lupus1999 skrev:
20. jan 2022, 13:28
En ny kantspiller på vej.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... il/9090590
Han ser ud til at være en rigtigt god tilføjelse til holdet.
Hurtig, god teknik, målfarlig!

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Præcis.
Håber det er en ny Dreyer og at vi kan være heldige at få ham til 30 millioner.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Saemala »

Lupus1999 skrev:
20. jan 2022, 14:19
Præcis.
Håber det er en ny Dreyer og at vi kan være heldige at få ham til 30 millioner.
A hva? Så er det vidst Djurgaarden som er heldige.

Manden har 1 år tilbage af kontrakten, og grunden til den høje pris i sommers, var jo fordi de var midt i en mesterskabskamp.
Den handel burde lande omkring de 20 millioner.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Acebone »

Selv 20 millioner lyder da en anelse dyrt for en Allsvenskan-spiller, som har kontraktudløb om et år (ja, der er måske noget med en option, men alligevel).

40 mio. eller i nærheden lyder komplet vanvittigt. Ud fra mine egne amatørkig på stats og YouTube-klip, tænker jeg ikke gamechanger fra dag ét, hvilket er, hvad jeg vil forvente i den prisklasse.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Ravnen »

Så er der dømt Love. Hvis han er bare halvt så god som han engang var, så starter han vel inde? :-)

I hvert fald en frisk transfer. For et halvt år kan det jo næsten ikke gå galt. Det bliver spændende.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af CasperA »

Acebone skrev:
20. jan 2022, 15:30
Selv 20 millioner lyder da en anelse dyrt for en Allsvenskan-spiller, som har kontraktudløb om et år (ja, der er måske noget med en option, men alligevel).

40 mio. eller i nærheden lyder komplet vanvittigt. Ud fra mine egne amatørkig på stats og YouTube-klip, tænker jeg ikke gamechanger fra dag ét, hvilket er, hvad jeg vil forvente i den prisklasse.
Mon ikke prisen lander et sted imellem 2-3 mio. euro, hvilket jeg også synes er fair for én af de højst profilerede kantspillere i Allsvenskan.

Jeg tror til gengæld, at han sagtens kan blive en gamechanger fra dag ét. Hans fart er vanvittig, og flere DIF fans skriver, at nærmest bare har løbet forbi alle backs i ligaen.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af UlveLars »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... iga-keeper

Jeg skal love for, vi er vågnet op. Ny 2. keeper?

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af UlveLars »

Berggren med i dag. Mon ikke også han får en 6 måneders kontrakt. Vi har gjort det før i vinterpausen, når guldet skulle køres hjem - Vibe, Schwarz, Pusic

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af CasperA »

UlveLars skrev:
21. jan 2022, 12:42
Berggren med i dag. Mon ikke også han får en 6 måneders kontrakt. Vi har gjort det før i vinterpausen, når guldet skulle køres hjem - Vibe, Schwarz, Pusic
Det vil ikke give mening, nu hvor vi allerede har hentet Vagner Love, hvilket betyder at vi har fem angribere til én plads. Mon ikke enten Viktor Lind eller Mads Hansen bliver udlejet, før vinduet lukker i.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Det mest positive ved Vagner Love må også være, at vi nu forhåbentlig er færdig med at spille med Sisto og Isaksen som spidsangriber på centerpladsen. Isaksen gjorde det OK der, men vores spil kræver en fysisk stærk spiller ala Brumado, Love eller Berggren, som kan holde fast i bolden.

Låst