Bo Henriksen magi.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Ravnen »

Spændende med omrokeringerne i dag. Silberbauer ny assistenttræner og Bak rykker op på kontoret. Mon ikke det er et alternativ til at fyre Bo, en erkendelse af at vi taktisk slet ikke har været gode nok. Bo er en god motivator, det er jeg ikke i tvivl om, men han formår sjældent at rykke på kampene med taktiske justeringer. Forhåbentlig er Silberbauer manden med den egenskab.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:
15. jun 2022, 16:46
Bo er en god motivator, det er jeg ikke i tvivl om, men han formår sjældent at rykke på kampene med taktiske justeringer. Forhåbentlig er Silberbauer manden med den egenskab.
Silberbauer har været tilknyttet u-19 og kender spillere der er rykket op og hvad de kan, ligeledes Henrik. Vi skal turde at presse de unge og give dem chancen. Nicolas Dyhr har virkelig vist sig frem på fornemste vis og Isaksen ligeledes og nu må de næste / nye ( Fraulo - Lind m.fl.) gerne træde et step mere op. Vi har brug for løbevillige og hurtige spillere og nogle der har Fcm dna. Angående Dyhr, så er han virkelig steppet op, med vilde løb fremadrettet og samtidig altid villig til at tage de sure tilbageløb, det har vi virkelig brug for.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af ABT »

Kan se at et par medier skriver, at det er en forfremmelse til Bach Bak - Er det ikke nærmere en degradering? Relativt ligegyldig titel. Forestiller mig ikke at Bach Bak kan/skal bestride det samme som Ove P gjorde/gør med hans kæmpe netværk.

Jeg synes det er perfekt, at han er væk fra trænerbænken. Har aldrig set noget lys i ham hvad angår trænergerningen.
/ ABT

Billede

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af EsbenVest »

ABT skrev:
15. jun 2022, 19:26
Kan se at et par medier skriver, at det er en forfremmelse til Bach Bak - Er det ikke nærmere en degradering? Relativt ligegyldig titel. Forestiller mig ikke at Bach Bak kan/skal bestride det samme som Ove P gjorde/gør med hans kæmpe netværk.

Jeg synes det er perfekt, at han er væk fra trænerbænken. Har aldrig set noget lys i ham hvad angår trænergerningen.
Det er nok nærmere en forflytning. Han får sikkert mere i løn i den nye stilling, og man bruger hans kompetencer bedre.
Desuden er Ove P her stadig, og de skal ikke lave det samme.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af tatoo »

Det er sgu noget af en vennetjeneste man gør Bach Bak. En nødvendighed at få ham fjernet fra bænken. Både ham og BH er jo kun indpiskere. Nu får vi forhåbentlig det vi har skreget efter på det taktiske plan.

Synes ikke ligefrem det er klogskab han udstråler, men held og lykke på den videre rejse.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Ravnen »

Jeg studsede også over ordet "forfremmelse", det er der næppe tale om. Men mon ikke man gemmer Bak og han kan få comeback i trænerteamet ved en anden lejlighed. Nu får han et indblik i en anden del af forretningen og er heldigvis stadig en del af klubben.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Matjavsen »

Ravnen skrev:
16. jun 2022, 01:49
Jeg studsede også over ordet "forfremmelse", det er der næppe tale om. Men mon ikke man gemmer Bak og han kan få comeback i trænerteamet ved en anden lejlighed. Nu får han et indblik i en anden del af forretningen og er heldigvis stadig en del af klubben.

Har hørt at han faktisk har været i denne rolle i noget tid og at det har været planen han skulle omrokeres.

Bak virker som en mand der har nok selvindsigt til at se om han er god nok eller ej.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af ABT »

Efterhånden er vel næsten omkring 9 ud af 10 enige om, at Bo hellere før end senere skal ekspederes ud af klubben.

Men hvad mener folk om den øvrige stab?

Henrik Jensen - Har haft noget succes i kvindefodbold (wauw), og det påstås, at han er et stort trænertalent. Vi har vel næsten slet ikke set noget af dette talent ved taktikbrættet udfoldet på banen. Hvis rollefordelingen er, at Bo er motivator og HJ er hjernen bag det taktiske, så dumper han jo med et brag.

Michael Silberbauer - For at være helt ærlig, så lyder han som en der lige er faldet ned fra månen, når han laver sideline interviews. Udstråler voldsom inkompetence, men jeg kan være galt på den... Måske det bare er hans type, som er lidt skæv og akavet?

Martin Mark - Dødboldstræner og hyret internt, hvor han har trænet u15 knejter. Uambitiøst i sig selv, hvis du spørger mig. Dødboldene var et problem før MM, men det er jo fortsat helt i hegnet. Vi får et hav af hjørnespark. Nærmest ingen af dem er farlige. Det er imponerende, at det overhovedet kan lade sig gøre, når man endda har en dedikeret træner til det. De defensive dødbolde er også et stort kaos, og har været det længe.

Lasse Heinze - Generelt har målmændene i klubben de seneste år haft mange mangler som aldrig er blevet forbedret. Bedst eksemplificeret ved Jesper Hansens evner i feltet til Elias spil med fødderne. Vi ser jo næsten tilbagegang fremfor udvikling. Hvad har Elias lavet i den periode, hvor han ikke kunne bruge armen? Forhåbentlig har han træner fodarbejdet og spillet med fødderne. Jeg tror ikke på at Heinze er den bedste mand til jobbet. Det stinker langt væk af vennetjeneste. Helt på linje med Duncan, som man så heldigvis fik degraderet.

BS - Mental coach… Vores spillere har en mentalitet og rygrad som en regnorm. Er han blot i klubben som bongkammerat med de høje herrer? Den mentale indstilling har været ringe fra næsten hele truppen over de seneste år, alt for ofte. Hvad hæver han sine penge for at lave? Vi er ALDRIG mentalt klar, og alle spillere underpræstere. Her må han have en finger med i spillet for at få rettet op på den del.

Opsummeret: Problemet er ikke kun Bo. Det oser af problemer på trænerkontoret. Vi bliver aldrig en top 50 klub, når vi laver alle de vennetjenester og intern rekruttering. Enhver virksomhed har en gang imellem behov for indspark ude fra. Midtjylland har det i høj grad pt.

Sæt i gang, please!
/ ABT

Billede

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Vijen »

Silberbauer skulle være en rigtig dygtig træner og samtidig er han tidligere spiller på højt niveau . Han har altid haft en talefejl, så det skal man ikke ligge så meget i.

Ledelsen tidligere udtalt at vi gerne vil udvikle spillere og trænere. Det ser vi også meget tydeligt i vore rekruttering, hvor vi ofte henter uprøvede kræfter ind. Det ser jeg som en fejltagelse, vi skal bruge folk omkring holdet som har erfaring og som forstår hvordan man får holdet til at yde det der ønskes.

I øjeblikket, og de sidste par år, ligner det at vores stab ikke formår at komme igennem til spillerne. Måske vi har fået for mange teoretikere fremfor dygtige håndværkere. Det kan jo sagtens være at 343 ser fornuftig ud på tavlen og man kan flytte rundt på brikkerne, så alt er perfekt. Men hvis teori ikke kan overføres til banen så, er det jo fuldstændig ligegyldigt.

Et godt eksempel er Joel som central midtbane, ja på taktiktavlen ser det helt rigtigt ud. Men det overføres ikke til banen. Hvorfor dog ikke bare spille med 4 i bagkæden og så 2 rigtige centrale midtbane spillere. Så vi har den traditionelle 4 blok til at forsvare det centrale område. Og så må wings hjælpe backerne med at dække linjerne. Som det er nu bliver vi gennemspillet over kanterne og centralt og det er forsvaret ude af stand til at håndtere, selvom vi står 5 mand i bagkæden.

Plus vi mangler vores target mand oppe foran, vi slår stadig mange lange bolde. Nu har vi bare ingen til at tage imod dem. Og når Isaksen og Chili kommer igennem på fløjen har de ingen at slå den ind til, og det bliver en cutback aflevering og det er modstanderen klar til.

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Sander »

Hvad jeg hører er at Steinlein er problemet. Han er magtsyg og blander sig ialt og bestemmer alt.

Hvis der ikke snart ændres i han magtposition, vil der komme nedtur.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af mnm123 »

Sander skrev:
23. jul 2022, 14:53
Hvad jeg hører er at Steinlein er problemet. Han er magtsyg og blander sig ialt og bestemmer alt.

Hvis der ikke snart ændres i han magtposition, vil der komme nedtur.
Claus bestemmer alt, derfor vi aldrig for en top træner ind. De træner som vi ansætter er nogle nikke dukker som er glade for muligheden i Fcm. Derfor er det også svært at udvikle på holdet og spillet.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Ravnen »

Vi har set Thorup og vi har set Priske, tage konsekvensen og ændre formationen. Men Bo tærsker løs i det tre-mandsforsvar som gud og hver mand snart har sagt er en katastrofe. Jeg savner at se Bo have den taktiske indsigt og ikke mindst Modet, til at sadle om når tingene ikke virker. Han virker tom for ideer. Vi er kommet ud af en sommerpause uden noget nyt taktisk. Vi spiller med tre kantspillere i front og vil med landets bedste trup spille kontra hele tiden. Vi er underrepræsenteret på midtbanen. Vi slår op i banen i modgang, så vi mod SIF. Alvoren står med flammeskrift og hvis ikke Bo selv kan se det og gøre noget, så må ledelsen tage ansvaret, for det er uholdbart.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af mnm123 »

Man må håbe der er en eller flere som har nosser i det træner team nu. Holdet/ spillerne råber på fornyelse og et mere offensivt tilgang i kampene. Prøv nu 4/3/3 eller 4/2/3/1. Så gerne også et målmands skifte da Ousted virkede til at give mere ro. Tirsdag kunne det se ud. Ousted-Joel-Erik-Gartemann-Paulinho- Oniyeika-Sørensen-Pione- Dreyer-Kaba-Isaksen.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Sahl »

Hvis Bo ikke vinder de to næste Superliga kampe (måske endda hvis man ikke vinder i Larnarca) så tror jeg at Bo er fortid.
Hvorfor jeg tror det er pga. vores statistik over ikke blot de første kampe i ligaen hver sæson, men også vores målscore osv.

Bo kan ende med, at være den dårligste startende i superligaen med FCM, de sidste 10 år. Med to udebane kampe, så er det nok ikke helt urealistisk at han tager den rekord, men man må da håbe, at det ikke sker!.

Vores 3-4-3 har været hullet som en si. Det er tydeligt, at de 3 midtstoppere, hvor to af dem jo faktisk burde være bredde midtstoppere, ikke formår at spille deres rolle ordenligt. Det kan også hænge sammen med, at vores WB´s ikke er skolet eller gode nok til, at spille i dette system, hvor de jo faktisk skal have et unaturlig høj løbepensum og stadigvæk være gode defensivt, men også offensivt (hvor de skal kunne sætte en mand)

Ofte bliver de to 6ére også fanget og alt offensiv spil skal udføres af vores 3 offensive spillere, jeg synes faktisk at de har gjort det godt! også taget i betragtning af vores opstilling og deres roller! Dreyer er meget chance skabende.

Personligt. Så ville jeg hellere have en 4-2-3-1 eller 4-3-3. Det passer vores spillertrup bedre i mine øjne og så får man også 4 bagi i stedet for 3 der skal dække det plads (hvor man ofte ser spil i bredden smadre os) Det er tydeligt, at vores spillere ser mere trygge ud i 4 bagkæden.
Det er fedt med mange mål og meget intenst angrebspil og endda lækkert småspil.. men.. jeg vil hellere have en god defensiv og så lidt mindre mål!

Pt. skal modstanderne bruge 2 chancer for hvert mål de score mod os. Det gør det ret svært, at vinde fodbold kampe.. Så ville jeg hellere se 6 chancer og ingen mål... nåå.. men lad os kigge på nogle af de andre sæsonen og se hvorfor Bo´s opstart er så dårlig, som mange af os synes.

Vender spillet ikke allerede i næste kamp, er mine forventninger top6. i år.

Lidt statistik.

Hvad er statistikken for grundspillet?(Hel sæson før slutspil) Hvad skete der de første 4 kampe?

2022/2023 ????? :shock:
2 kampe: 0 Vundet, 1 Uafgjort, 1 Tabt(e) (2-4 målscore) 1 point

Runde 1 - FCM-RFC 1-1
Runde 2 - FCM-SIF 1-3
Runde 3 - OB-FCM ???
Runde 4 - LBK-FCM ???

1 point efter 2 kampe


2021/2022 (Sølv, anden plads)
22 kampe - 13 Vundet, 3 Uafgjort. 6 Tabte. (37-22 målscore) 42 point

Runde 1 - FCM-OB 1-2
Runde 2 - AaB-FCM 0-1
Runde 3 - VFF-FCM 0-2
Runde 4 - FCM-VB 4-1

9 point efter 4 kampe.

2020/2021 (Sølv, anden plads)
22 kmape 13 Vundet, 4 Uafgjort, 5 Tabte (35-20 målscore) 43 point

Runde 1 - SDR-FCM 2-0
Runde 2 - FCM-LBK 1-0
Runde 3 - FCM-RFC 1-0
Runde 4 - ACH-FCM 2-2

7 point efter 4 kampe.

2019/2020 (Mester, første plads)
26 kampe 21 Vundet, 2 Uafgjort, 3 Tabte - (42-14 målscore) 65 point

Runde 1 - FCM-EFB 1-0
Runde 2 - FCM-FCN 2-1
Runde 3 - AGF-FCM 0-1
Runde 4 - FCM-AaB 1-0

12 point efter 4 kampe

2018/2019 (Sølv, anden plads)
26 kampe: 18 Vundet, 6 Uafgjort, 2 Tabte (62-26 målscore) 60 point

Runde 1 - FCM-AGF 0-0
Runde 2 - AaB-FCM 2-1
Runde 3 - FCM-EFB 3-1
Runde 4 - VB-FCM 1-3

7 point efter 4 kampe

2017/2018 (Mester, første plads)
26 Kampe: 19 Vundet, 3 Uafgjort, 4 Tabte (60-29 målscore) 60 point

Runde 1 - BIF-FCM 4-0
Runde 2 - FCM-SIF 2-0
Runde 3 - FCM-RFC 2-1
Runde 4 - FCH-FCM 2-1

9 point efter 4 kampe

2016/2017 (Fjerdeplads)
26 Kampe: 10 Vundet, 8 Uafgjort, 8 Tabte (44-29 målscore) 38 point

Runde 1 - FCM-RFC 2-2
Runde 2 - FCN-FCM 0-4
Runde 3 - FCM-SIF 3-0
Runde 4 - FCM-BIF 3-3

8 point efter 4 kampe

2015/2016 (Bronze, Tredjeplads)
33 Kampe: 17 Vundet, 8 Uafgjort, 8 Tabte (57-33 Målscore) 59 point

Runde 1 - FCM-VFF 2-0
Runde 2 - SDR-FCM 1-2
Runde 3 - FCM-OB 1-0
Runde 4 - AaB-FCM 0-2

12 point efter 4 kampe

2014/2015 (Mester, Førsteplads)
33 Kampe: 22 Vundet, 5 Uafgjort, 6 Tabte (64-34 målscore) 70 point

Runde 1 - FCM-BIF 3-1
Runde 2 - AaB-FCM 2-0
Runde 3 - FCM-RFC 3-1
Runde 4 - SDR-FCM 1-3

9 point efter 4 kampe

2013/2014 (Bronze, Tredjeplads)
33 kampe: 16 Vundet, 7 Uafgjort, 10 Tabte (61-38 målscore) 55 point

Runde 1 - AGF-FCM 0-2
Runde 2 - FCM-FCK 1-0
Runde 3 - FCM-SDR 2-1
Runde 4 - RFC-FCM 1-3

12 point efter 4 kampe

2012/2013 (Sjetteplads)
33 kampe: 12 Vundet, 11 Uafgjort, 10 Tabte (51-47 målscore) 47 point

Runde 1 - FCK-FCM 4-2
Runde 2 - FCM-FCN 3-1
Runde 3 - ACH-FCM 2-2
Runde 4 - FCM-RFC 2-1

7 point efter 4 kampe




Det er jo ikke første gang, at vi spiller 3-4-3. Men vores spillere er altså bare ikke til det eller også fungerer det bare ikke. Jeg savner at man har en backup plan taktisk. Jeg kan egentlig rigtig godt lide Bo og jeg tror på, at han gør sit bedste, men nogle gange er man nødt til, at ændre også selvom man tror på sit system.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af 6256 »

Sahl skrev:
24. jul 2022, 12:44
Hvis Bo ikke vinder de to næste Superliga kampe (måske endda hvis man ikke vinder i Larnarca) så tror jeg at Bo er fortid.
Hvorfor jeg tror det er pga. vores statistik over ikke blot de første kampe i ligaen hver sæson, men også vores målscore osv.

Bo kan ende med, at være den dårligste startende i superligaen med FCM, de sidste 10 år. Med to udebane kampe, så er det nok ikke helt urealistisk at han tager den rekord, men man må da håbe, at det ikke sker!.

Vores 3-4-3 har været hullet som en si. Det er tydeligt, at de 3 midtstoppere, hvor to af dem jo faktisk burde være bredde midtstoppere, ikke formår at spille deres rolle ordenligt. Det kan også hænge sammen med, at vores WB´s ikke er skolet eller gode nok til, at spille i dette system, hvor de jo faktisk skal have et unaturlig høj løbepensum og stadigvæk være gode defensivt, men også offensivt (hvor de skal kunne sætte en mand)

Ofte bliver de to 6ére også fanget og alt offensiv spil skal udføres af vores 3 offensive spillere, jeg synes faktisk at de har gjort det godt! også taget i betragtning af vores opstilling og deres roller! Dreyer er meget chance skabende.

Personligt. Så ville jeg hellere have en 4-2-3-1 eller 4-3-3. Det passer vores spillertrup bedre i mine øjne og så får man også 4 bagi i stedet for 3 der skal dække det plads (hvor man ofte ser spil i bredden smadre os) Det er tydeligt, at vores spillere ser mere trygge ud i 4 bagkæden.
Det er fedt med mange mål og meget intenst angrebspil og endda lækkert småspil.. men.. jeg vil hellere have en god defensiv og så lidt mindre mål!

Pt. skal modstanderne bruge 2 chancer for hvert mål de score mod os. Det gør det ret svært, at vinde fodbold kampe.. Så ville jeg hellere se 6 chancer og ingen mål... nåå.. men lad os kigge på nogle af de andre sæsonen og se hvorfor Bo´s opstart er så dårlig, som mange af os synes.

Vender spillet ikke allerede i næste kamp, er mine forventninger top6. i år.

Lidt statistik.

Hvad er statistikken for grundspillet?(Hel sæson før slutspil) Hvad skete der de første 4 kampe?

2022/2023 ????? :shock:
2 kampe: 0 Vundet, 1 Uafgjort, 1 Tabt(e) (2-4 målscore) 1 point

Runde 1 - FCM-RFC 1-1
Runde 2 - FCM-SIF 1-3
Runde 3 - OB-FCM ???
Runde 4 - LBK-FCM ???

1 point efter 2 kampe


2021/2022 (Sølv, anden plads)
22 kampe - 13 Vundet, 3 Uafgjort. 6 Tabte. (37-22 målscore) 42 point

Runde 1 - FCM-OB 1-2
Runde 2 - AaB-FCM 0-1
Runde 3 - VFF-FCM 0-2
Runde 4 - FCM-VB 4-1

9 point efter 4 kampe.

2020/2021 (Sølv, anden plads)
22 kmape 13 Vundet, 4 Uafgjort, 5 Tabte (35-20 målscore) 43 point

Runde 1 - SDR-FCM 2-0
Runde 2 - FCM-LBK 1-0
Runde 3 - FCM-RFC 1-0
Runde 4 - ACH-FCM 2-2

7 point efter 4 kampe.

2019/2020 (Mester, første plads)
26 kampe 21 Vundet, 2 Uafgjort, 3 Tabte - (42-14 målscore) 65 point

Runde 1 - FCM-EFB 1-0
Runde 2 - FCM-FCN 2-1
Runde 3 - AGF-FCM 0-1
Runde 4 - FCM-AaB 1-0

12 point efter 4 kampe

2018/2019 (Sølv, anden plads)
26 kampe: 18 Vundet, 6 Uafgjort, 2 Tabte (62-26 målscore) 60 point

Runde 1 - FCM-AGF 0-0
Runde 2 - AaB-FCM 2-1
Runde 3 - FCM-EFB 3-1
Runde 4 - VB-FCM 1-3

7 point efter 4 kampe

2017/2018 (Mester, første plads)
26 Kampe: 19 Vundet, 3 Uafgjort, 4 Tabte (60-29 målscore) 60 point

Runde 1 - BIF-FCM 4-0
Runde 2 - FCM-SIF 2-0
Runde 3 - FCM-RFC 2-1
Runde 4 - FCH-FCM 2-1

9 point efter 4 kampe

2016/2017 (Fjerdeplads)
26 Kampe: 10 Vundet, 8 Uafgjort, 8 Tabte (44-29 målscore) 38 point

Runde 1 - FCM-RFC 2-2
Runde 2 - FCN-FCM 0-4
Runde 3 - FCM-SIF 3-0
Runde 4 - FCM-BIF 3-3

8 point efter 4 kampe

2015/2016 (Bronze, Tredjeplads)
33 Kampe: 17 Vundet, 8 Uafgjort, 8 Tabte (57-33 Målscore) 59 point

Runde 1 - FCM-VFF 2-0
Runde 2 - SDR-FCM 1-2
Runde 3 - FCM-OB 1-0
Runde 4 - AaB-FCM 0-2

12 point efter 4 kampe

2014/2015 (Mester, Førsteplads)
33 Kampe: 22 Vundet, 5 Uafgjort, 6 Tabte (64-34 målscore) 70 point

Runde 1 - FCM-BIF 3-1
Runde 2 - AaB-FCM 2-0
Runde 3 - FCM-RFC 3-1
Runde 4 - SDR-FCM 1-3

9 point efter 4 kampe

2013/2014 (Bronze, Tredjeplads)
33 kampe: 16 Vundet, 7 Uafgjort, 10 Tabte (61-38 målscore) 55 point

Runde 1 - AGF-FCM 0-2
Runde 2 - FCM-FCK 1-0
Runde 3 - FCM-SDR 2-1
Runde 4 - RFC-FCM 1-3

12 point efter 4 kampe

2012/2013 (Sjetteplads)
33 kampe: 12 Vundet, 11 Uafgjort, 10 Tabte (51-47 målscore) 47 point

Runde 1 - FCK-FCM 4-2
Runde 2 - FCM-FCN 3-1
Runde 3 - ACH-FCM 2-2
Runde 4 - FCM-RFC 2-1

7 point efter 4 kampe




Det er jo ikke første gang, at vi spiller 3-4-3. Men vores spillere er altså bare ikke til det eller også fungerer det bare ikke. Jeg savner at man har en backup plan taktisk. Jeg kan egentlig rigtig godt lide Bo og jeg tror på, at han gør sit bedste, men nogle gange er man nødt til, at ændre også selvom man tror på sit system.
Vi kan jo også bare vinde de to næste og så er det ikke så slemt alligevel? Som vi kan se, har der været flere middelmådige opstarter i tidens løb. FCN er jo tilmed det eneste hold, der har fuld plade i år.

Jeg synes derimod det spillemæssigt minder lidt om sæsonopstarten med Kenneth Andersen. Vi spillede ikke særligt godt dengang, men fik dog sejrene. Man kan måske næsten sige, at vi spiller bedre nu end dengang, men ikke får sejrene. Tiden vil vise om det vender.

Det skal siges, at jeg heller ikke er tilfreds med vores spil og udvikling i tiden under Bo, og hans team, så jeg håber også der snart ker noget på den front: Også med de spillere vi henter. Der har simpelthen været for mange fejlskud i efterhånden en lang periode nu.

Hvad bygger du i øvrigt på, at vi ser bedre ud med fire bagi? Vi har jo nærmest ikke det spillet det under Bo

Besvar