Bo Henriksen magi.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Vijen »

Dårligt udtryk og spillestil er årsagen.
Grunden til, at fyringen ikke kom efter sidste sæson er at Bo er en fantastisk person. De håbede at sommeropstarten kunne bringe noget nyt, men det kom som bekendt ikke.

https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... ideo.shtml

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af JBT »

Synes at frimann er inde på noget af det rigtige her, om at er første mand der får sparket men hvad med alle de taktiske nikkedukker han har bag sig til at drive det? Ifølge fcm selv, hvor fanden er de og hvad kan de egentlig, hermed også Henrik Jensen

Vi ser ikke en snært af taktik og måden på hvordan man ændrer kampe (men self klart hvis ikke man har et koncept)

Det skal nogen sgu da sige højt ellers sker der jo ikke en skid, manden er fejlcastet men har sgu heller ikke fået ordentlig hjælp tror jeg.

Om det er fordi alle folkene bag er for retarderet til deres beskæftigelse, er bange for at stå op, fordi man har de forkerte spillere eller noget andet skal jeg ikke kunne sige. Men igen tror jeg, at det er Stein der bær det meste af skylden

Anders Holck ser ikke det samme i CS som Benham gør tror jeg og derfor begynder der at ske ting på en anden måde
Benham har været for flink ved greven for længe, grundet semi succes rejse slikkeri

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sket-noget

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Danand123 »

JBT skrev:
28. jul 2022, 23:06
Synes at frimann er inde på noget af det rigtige her, om at er første mand der får sparket men hvad med alle de taktiske nikkedukker han har bag sig til at drive det? Ifølge fcm selv, hvor fanden er de og hvad kan de egentlig, hermed også Henrik Jensen

Vi ser ikke en snært af taktik og måden på hvordan man ændrer kampe (men self klart hvis ikke man har et koncept)

Det skal nogen sgu da sige højt ellers sker der jo ikke en skid, manden er fejlcastet men har sgu heller ikke fået ordentlig hjælp tror jeg.

Om det er fordi alle folkene bag er for retarderet til deres beskæftigelse, er bange for at stå op, fordi man har de forkerte spillere eller noget andet skal jeg ikke kunne sige. Men igen tror jeg, at det er Stein der bær det meste af skylden

Anders Holck ser ikke det samme i CS som Benham gør tror jeg og derfor begynder der at ske ting på en anden måde
Benham har været for flink ved greven for længe, grundet semi succes rejse slikkeri

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... sket-noget
Tror du er inde på noget af det rigtige mht Steinlein. Og når han nu også ligefrem siger, at han er venner med Bo, ja så bliver den svær.

Kunne ikke klare den positive tilgang fra Steinlein i tirsdags efter vores kvalifikation med otte akademispillere… uden overhovedet at skele til måden, det skete på. Allerede der må han jo også have vidst, hvor det bar hen med Bo. Eller gjorde han??? Er Claus S. selv blevet taget med bukserne efterfølgende og skulle ud at forsvare en fyring, som han ikke selv er opfinder af. Jeg tror det desværre.

Men alt kan ikke være dårligt, når man nu har set, hvordan Evander har været glad og Dreyer har tegnet ny kontrakt ( og jo måske bedste løsning for at komme ud af kløerne på Kazan). Så har lige besluttet her til aften sammen datteren, at vi kører de 200 km til Odense i morgen og støtter holdet. Jo, det bliver en meget svær kamp (5. kamp på 15 dage), men det er nu holdet også har brug for støtten. Så en opfordring til alle om at støtte op…det bliver tilmed flot vejr.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af TrueWolfMidt »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... aftig-klub

Hvad siger du så til det som Gravesen siger, at vi reagerer handlekraftigt, i stedet for at bare sidde og ikke gøre noget ?

Gubbi77
Indlæg: 116
Tilmeldt: 21. mar 2011, 22:48

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Gubbi77 »

At Bo blev fyret kom nok ikke som den største overraskelse, men jeg synes det er utroligt, snakken ikke snart bliver rettet noget mere over på de sidste 2 års horrible transfervinduer. Hvem har ansvaret for det? Udover at FCM fik Dreyer hjem, hvor bliver de store profiler så af? Hvis man mener Wagner Love er en stor profil som 38årig, så er der dæleme noget fuldstændigt galt. Få nu købt kvalitet til ind, der er klar til at spille, når de kommer til klubben.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af JBT »

TrueWolfMidt skrev:
28. jul 2022, 23:20
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... aftig-klub

Hvad siger du så til det som Gravesen siger, at vi reagerer handlekraftigt, i stedet for at bare sidde og ikke gøre noget ?
Jamen der mener jeg jo egentlig bare at Steinlein rydder op efter sig selv på andres opfordring - tilmed alt alt for sent. Så det er der ikke så meget mere i

Han må være blevet trykket på maven oven fra til handling for selv at have skinnet i behold.

Men nej udtrykket fra spillerne generelt til pressen og ift træner, klubben mv. synes jeg nu heller ikke har været så galt igen, om det er diktat og facade det meste er svært at sige.

Men tror der har været man mange forstyrrelser og støj internt på ledelsesgangene der i sidste ende har taget noget fra spillet på banen ift spillernes fokus, det kan ikke være anderledes hvis det er tilfældet.. lidt ligesom sisto sagen

Synes sushi, bak, CS, heinze og dunken er bare nogen af de folk man skal se at få ryddet op i, for de fatter jo åbenlyst ikke selv hvornår nok er nok og at man godt selv kan tage sit gode tøj og gå også.. de tror sgu de er uundværlige derude

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af JBT »

Gubbi77 skrev:
28. jul 2022, 23:27
At Bo blev fyret kom nok ikke som den største overraskelse, men jeg synes det er utroligt, snakken ikke snart bliver rettet noget mere over på de sidste 2 års horrible transfervinduer. Hvem har ansvaret for det? Udover at FCM fik Dreyer hjem, hvor bliver de store profiler så af? Hvis man mener Wagner Love er en stor profil som 38årig, så er der dæleme noget fuldstændigt galt. Få nu købt kvalitet til ind, der er klar til at spille, når de kommer til klubben.
Måske her spillestil, taktik og ideer vs data transfers vs træner vs hvem der vil styre hele showet kommer i spil

Der har manglet sammenhæng, og man har troet man kunne sejle et skib sammensat af en forkert tilpasset besætning der også selv kunne få lov at sætte nogle rammer (på baggrund af hvad de er uddannet i) - overført betydning

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af PH1978 »

Lupus1999 skrev:Ole Gunnar Solskjær er ledig.

Henrik Jensen overtager midlertidigt posten indtil der er fundet en permanent løsning.
Ole Gunnar har intet udover en spillerkarriere i United.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Lupus1999 »

Du har ret i at han falder på manglende spillerstil, men resultater fra Molde og erfaring fra højeste niveau, det har han.

Tror også mere på typemæssigt og spillestilsmæssigt at Kjetil Knutsen matcher bedre.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Ravnen »

Uha, jeg mister godt nok en del respekt for Bo Henriksen efter den her artikel, hvis de udsagn er sande: https://www.bt.dk/superligaen/taler-ud- ... aa-rasende
Bo Henriksen var voldsomt frustreret efter dette, da han var helt sikker på, at han i denne sæson ville vinde The Double (mesterskabet og pokaltitlen, red.)

»Det er jeg ikke i tvivl om. Overhovedet ikke. Det ved jeg jo og så kan jeg være ligeglad med, hvad alle andre synes. Det er også derfor, at jeg er så rasende over ikke at få lov til at gøre det færdigt. Jeg ved, vi havde vundet The Double.
Hold da lige fast i bordpladen, han mener seriøst at vejen var brolagt mod "The Double" i denne sæson, på trods af spillet og resultaterne. Det er jo himmelråbende :?

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
4. sep 2022, 23:51
Uha, jeg mister godt nok en del respekt for Bo Henriksen efter den her artikel, hvis de udsagn er sande: https://www.bt.dk/superligaen/taler-ud- ... aa-rasende
Bo Henriksen var voldsomt frustreret efter dette, da han var helt sikker på, at han i denne sæson ville vinde The Double (mesterskabet og pokaltitlen, red.)

»Det er jeg ikke i tvivl om. Overhovedet ikke. Det ved jeg jo og så kan jeg være ligeglad med, hvad alle andre synes. Det er også derfor, at jeg er så rasende over ikke at få lov til at gøre det færdigt. Jeg ved, vi havde vundet The Double.
Hold da lige fast i bordpladen, han mener seriøst at vejen var brolagt mod "The Double" i denne sæson, på trods af spillet og resultaterne. Det er jo himmelråbende :?
Manden er bare floskler og store ord. Kæmpe fejl ikke at smide ham på porten straks efter sidste sæson. Endnu større fejl at ansætte ham. De vidste han ikke havde det taktiske, og forlod sig så på at teamet omkring ham ville rette op på det. Naivt i bedste fald
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Stoffer »

mousebreaker skrev:
5. sep 2022, 08:12
Ravnen skrev:
4. sep 2022, 23:51
Uha, jeg mister godt nok en del respekt for Bo Henriksen efter den her artikel, hvis de udsagn er sande: https://www.bt.dk/superligaen/taler-ud- ... aa-rasende
Bo Henriksen var voldsomt frustreret efter dette, da han var helt sikker på, at han i denne sæson ville vinde The Double (mesterskabet og pokaltitlen, red.)

»Det er jeg ikke i tvivl om. Overhovedet ikke. Det ved jeg jo og så kan jeg være ligeglad med, hvad alle andre synes. Det er også derfor, at jeg er så rasende over ikke at få lov til at gøre det færdigt. Jeg ved, vi havde vundet The Double.
Hold da lige fast i bordpladen, han mener seriøst at vejen var brolagt mod "The Double" i denne sæson, på trods af spillet og resultaterne. Det er jo himmelråbende :?
Manden er bare floskler og store ord. Kæmpe fejl ikke at smide ham på porten straks efter sidste sæson. Endnu større fejl at ansætte ham. De vidste han ikke havde det taktiske, og forlod sig så på at teamet omkring ham ville rette op på det. Naivt i bedste fald
kunne ikke være mere enig. Godt det kapitel er lukket nu. Bedre sent end aldrig osv.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Kim »

Har I set denne?
Interview med Bo på Onside fra 4. september.

Der kommer lidt insight frem omkring Bo's tid!

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... viewet-her

/Kim

Besvar